NB deel 16

15-11-2010 23:28 3012 berichten
Alle reacties Link kopieren
Blablabla

I am surrounded by morons
Engel, je bent de enige echte nachtbraker die over ons waakt. Kom je wel een beetje aan slapen toe?
Ok dan, heb ff bijgelezen. Phil, je gaat vandaag werken. Jee, succes en veel plezier!

No, rode haarverf? Can't wait to see you again!

Twis, waarom heb ik geen foto's ontvangen van die lekkere heerschappen van het terras??????

En ik ga niet naar de USA. Als ik aan de zuip ga met oud en nieuw wil ik gewoon kunnen roken. In NY mag dat niet eens meer op straat, wat volstrekt belachelijk is. Dan vind ik dat mensen ook niet meer in het openbaar mogen eten, want al die vieze etensgeurtjes, daar heb ik last van.

Rrrrrrronnie, where are you????

Op tv is nu de herhaling van de Willem Ruis show. Geweldig. Zo braaf. 1981, poeh heeee.
Goedemorgen...

Au, vulliefd? En zijn er geen (tijdelijke) problemen met hotmail?
Goedemorgen. Fijn geslapen iedereen?
Kan iemand mij vertellen welke film er gisteren op Ned. 3 (?) was? Begon rond half 12 geloof ik.

Ik zoek me rot op Uitzending Gemist.
Films worden toch niet aangeboden op Uitzending gemist?
van 11.25 tot 12.00 was het Lockie Leonard, maar dat is een serie.
Dat wist ik niet EM. Maar ik heb ook gezocht op programma's van gisteren. En welke film kwam hierna? (of heb jij het nu over een serie van 's middags?)
Via deze link kan je zelf even kijken.
Gevonden! Dank je wel E.M. Het was op Nederland 2
Goedemorgen allemaal

Engel, heb je nog wel een beetje kunnen slapen? Ik hoop dat je ondertussen in een lekkere diepe slaap ligt en ik hoop dat vandaag een betere dag wordt voor je

Au, vertel!!! Op wie ben je verliefd? En was er niet gewoon weereens onderhoud waardoor je niet kon inloggen?
yw Zon.

Morgen, Nao.
Goedemorgen.
Cum non tum age
Morgen Noa.
EM, ik wil best de marathon van New York met jou gaan lopen. Hoewel ik tegenwoordig ook minder loop.
Cum non tum age
Dat blijft stiekem nog wel een droom, Noa. Ik richt me tegenwoordig meer op sprinttraining en korte afstanden, al is het voor mij ook alweer te lang geleden. Misschien toch maar overwegen om de ING NY te lopen. Zag Do dat laatst op tv doen volgens mij.
Goedemorgen allemaal.

Ik ben vooral benieuwd naar Aub's plotselinge crush
Morgen Phil.
EM, dat is toch DE marathon van NYC? ING organiseert ook de marathon van A'dam. Misschien kunnen we volgend jaar eerst een halve marathon lopen hier?
Cum non tum age
Goeiemorgen allemaal! djeez, dit is volgens mij de eerste keer in lange tijd dat ik op zondag goeiemorgen kan zeggen..

Aub? vulliefd? huh? dakantogheulemaalnie? wel? ja?

wat leuk voor je aub! vertelvertelvertel!

Phil, werk ze vandaag! hoop dat je t naar je zin hebt!

Twis, Noa, waarom word ik niet uitgenodigd?

Haai Nao! lekker geneukt gescharreld?

Makreel EM! lukt t met de studie?

Haai zonnie! schatje van me! alles goed meis?

Luna, 2RBO,SP, Love, Engel, Zwupje:

(hoop dat ik niemand vergeten ben)
Hoi Phil.

Hai Frankz. Ga je de volgende keer gezellig mee koffie (wijn) drinken?
Cum non tum age
Frankz...
Noa en E.M., zal ik jullie coach zijn?
lijkt me gezellig noa!

oeh als zonnie als coach meegaat naar NY, zal ik dan als verzorgingsstaf meegaan?
Wat leuk allemaal.

Zeg EM, we kunnen anders ook eerst ergens een 10 km. gaan doen. Lijkt me heel leuk. Gaan wij samen lopen en de NB'ers staan dan bij de finish klaar om ons toe te juichen.

En daarna gaan we borrelen.
Cum non tum age

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven