NB deel 16

15-11-2010 23:28 3012 berichten
Alle reacties Link kopieren
Blablabla

I am surrounded by morons
Het is hier druk he?.. Heeft iedereen een leven tegenwoordig?
Ja, lijkt op een digitale afkeer. Gelukkig heb ik geen leven, dus kan af en toe reageren.

en kan ik lekker liedjes plakken: Breaking Benjamin - Dance With The Devil
Zo ben net een stukje gaan lopen. Boog, ga jij ook 5 km lopen anders, net als Nao.
Cum non tum age
quote:EarthlyMatters schreef op 21 november 2010 @ 13:40:

Ja, dat kan ook natuurlijk.

[opmerkingen over de crosstrainer laat ik achterwege]

* gaat vloerdelen zagen en thee drinken

*zit heel diep na te denken over welke ongepaste opmerking er te maken is over een crosstrainer*

pffffffff, 40 minuten ... ik ben trots op mezelf Batterij is leeg dus ik heb geen idee hoe snel ik was en welke afstand ik heb afgelegd. Ik ben wel veel te snel begonnen daardoor dus ik ga deze week maar de batterij vervangen
Ik zit op dit moment mee te blerren met Motown muziek.. ben in een soul mood..
I want you back - Jackson Five
Toevallig Boog, zit net Little Richard - Dancing All Around The World te luisteren. Beetje van hetzelfde denk ik.
Yep, Little Richard is ook lekker om naar te luisteren..
Net even Jackson Five geluisterd. Blijft heerlijke muziek.

Goed, ik ga douchen en zo even socializen. Heb stiekem toch nog wel iets van een "sociaal leven".

Fijne dag nog! Tot vanavond laat!
9 crimes is mooi ... de rest kan ik bij vlagen waarderen EM
Ja 9 Crimes vind ik ook mooi. De rest van de muziek is niet echt mijn smaak.

Zo Nao, 40 min. op de crosstrainer. Dat doe ik je niet na.

EM, veel plezier.
Cum non tum age
Good afternoon sportievelingen!
Hey stelletje sportievelingen, ik heb echt een mega rustige eerste dienst, prima hoor!

Ik ga denk ik maar werken in de nacht met oud en nieuw, dan is dat probleem ook opgelost.
40 minuten op de crosstrainer houd ik ook niet vol hoor..
Oh, hoi Aub! Leuke dag?
Phil.. flauw hoor.. waarom niet gezellig gaan stappen met een groepje en goed dronken worden?
Hah, misschien vind ik dat wel helemaal niet leuk Boog!
Wat lekker dat je werk relaxed was, Phil.

Oud en nieuw...pfff, da's nog zo ver weg.
Ja ik vind het ook nog ver weg, net als kerst. Maar het lijkt erop dat iedereen in mijn omgeving al zo'n beetje weet wat ie gaat doen.

Hoi Zwupsel!
Hey Zwupple!

Hoe gaat het?
Ja, erg is dat Phil, dat je je blijkbaar al vast moet leggen. Ik ga of hetzelfde doen als vorig jaar (partyen in de stad), of ik blijf lekker thuis. Het is me op dit moment om het even. Avondje thuis met oliebollen en baco is ook prima.
Pfff......dat is al vroeg Phillie. Ik heb nog geen flauw idee, alleen wat er op eerste kerstdag gaat gebeuren weet ik al wel. Dan ben ik gewoon samen met moeders en oma. Verder is het allemaal nogal vaagjes

Au

Alles goed hier Heb een heel druk, maar wel gezellig weekend gehad. Nu ben ik moe, maar moet ik nog als een razende roelie aan de slag om de presentatie af te maken en mijn onderzoeksvoorstel af te ronden.

Hoe is het met jou? Hoe gaat het met de medicijnen? Kun je een goede balans vinden?
Het klinkt alsof je in een hele positieve run zit, Zwup, hartstikke fijn!

Heb het idee dat m'n medicatie goed aanslaat. Heb alleen nog een probleem met slapen maar dat wordt als volgend project aangepakt.
klinkt als een leuk weekend, zwup.. wezen stappen?.. meer druk met andere zaken geweest?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven