3000+ Deel 75!

18-11-2010 20:42 3005 berichten
Alle reacties Link kopieren




并且这里一个新的部分,第75。





我们进一步去与我们的地方。 gezelligheid和幽默。 严肃的笔记也来以远。 甚而情感和冲突。

它不确定,我们互相分享它。



有夫妇规则:

痛苦以遭受不比较

,在3个投稿是您成员之后,

您可能任何时侯核实,但是您不能离开。



个人笔记:

感谢您有我这里在getrokken。 我是高兴的与您



************************************************************************************



Och här numrerar en ny del, 75.



Vi går vidare med var vi var. Mycket gezelligheid och humor. Allvarligt noterar också kommen det okända. Sinnesrörelser och även konflikter.

Det bestämmer inte, oss delar det med varje annat.



Det finns en koppla ihop härskar:

Inget lida med att lida jämför,

efter 3 utnämningar har varit dig medlemmen,

dig kan verifiera ut någon tid, men du kan aldrig lämna.



Personligt notera:

Tack, att du har mig här i, getrokken. Förmiddag som I är glad med ditt



************************************************************************************



И здесь новая часть, 75.



Мы идем более далее с где мы были. Много gezelligheid и юмористика. Серьезные примечания также приходят за пределами. Взволнованности и даже конфликты.

Оно не обусловливает, мы делит его друг с другом.



Будут правила пары:

Никакое страдание с терпеть не сравнивает,

после того как 3 postings будут вами член,

вы может подтвердить вне в любое время но вы можете никогда не выходить.



Личное примечание:

Спасибо что вы имеете меня здесь в getrokken. Я радостен с вашим
Alle reacties Link kopieren
Choco, ik ben echt dik. Niet gewoon wat overgewicht maar heel veel overgewicht. Ik ben echt een big mama.



En ik heb geen scheve wervels of wat dan ook. Heb ooit een hernia gehad dus het is gewoon mijn zwakke plek. Samen met hoofdpijn. Het is feest in mijn lichaam als ik stress heb......
Alle reacties Link kopieren


Ik was onder andere door Bi weer even bezig met mindfulness en kwam een gedicht tegen, die ik met jullie wil delen. Vond 'm wel toepasselijk:



Twee monniken komen bij een beekje

waar een geishameisje probeert over te steken

zonder haar zijdenn kimono nat te maken.

De oudste monnik neemt de jonge vrouw in zijn armen,

draagt haar over de stroom

en zet haar aan de overkant op de oever neer.

Ze wisselen een paar vriendelijke woorden uit.

De twee monniken vervolgen hun weg.

Enige tijd later barst de jongste monnik los:

"Wat dacht je dat je aan het doen was met die vrouw daarnet ?

Je weet best dat het voor een monnik absoluut verboden is

om een vrouw in zijn armen te dragen!"

De oudste monnik is verrast.

Dan zegt hij : "Draag jij de vrouw nog steeds bij je?

Ik heb haar bij de rivier al neergezet."
Alle reacties Link kopieren
Vriend draait nu muziek van Guus Meeuwis Geeft mij nu je angst. Werd gedraaid met de crematie van mijn vader. Herinneringen, herinneringen
Alle reacties Link kopieren
mooi en waar gedicht Josje
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Alle reacties Link kopieren
Dat is een mooie Josje! Erg goed.



Hmmm, begrafenisliedjes. Ze maken wat los he? Ik kan dat nummer van Andrea Boccelli, Time to say goodbye, nog steeds niet horen. Het was bij lange nog geen tijd om gedag te zeggen ook al was mijn lieve oma al 80. Ik was er nog lang niet aan toe.

Of De Steen, tijdens de begrafenis van mijn schoonzus haar vader. Of het liedje van Guus Meeuwis die bij begrafenis van de moeder van mijn vriendin werd gedraaid en vervolgens de volgende dag midden in de Hema barst ik in tranen uit omdat dat pokkenummer werd gedraaid.



Wat is het prachtig dat we dit mogen voelen toch? Hoe verdrietig de reden ook is.
Alle reacties Link kopieren
Liedje van Guus geeft me weer even een moment van bezinning. Vind het wel mooi eigenlijk. Wordt niet meer echt heel verdrietig dan. Word er wel een beetje stil van, maar dat is niet erg
Alle reacties Link kopieren
Gedicht vond ik wel erg toepasselijk hier vandaag
Alle reacties Link kopieren
Ik ga eerst eventjes een kopje soep eten
Alle reacties Link kopieren
Heel mooi en treffend Jos.



En wat muziek betreft, ik kan me geen leven zonder voorstellen. Het is voor mij echt heel belangrijk.
Wat klinkt dat feest leuk, Choco, je hebt het toch wel fijn voor elkaar zo te lezen :-)



Mocy!
Alle reacties Link kopieren
Ik ben mijn kasten in de slaapkamer aan het opruimen (lees: meer spullen verplaatsen). Wat een gedoe zeg en het gekke is, ik haal ze leeg, gooi er dingen uit en vervolgens zit het weer vol (of voller lijkt). Hoe kan dat? Wie heeft er goede tips en dan niet zeggen: alles weggooien.
Alle reacties Link kopieren
quote:mocy schreef op 21 november 2010 @ 15:48:

Heel mooi en treffend Jos.



En wat muziek betreft, ik kan me geen leven zonder voorstellen. Het is voor mij echt heel belangrijk.Ik geloof dat wij behoorlijk gelijkgestemd zijn qua muziek. Ik kan me ook geen leven zonder muziek voorstellen. Het heeft me zoveel gebracht, het heeft me door zoveel ellende heen geloodst, het was en is er altijd voor me, het is als ademen.
Alle reacties Link kopieren
Opbergdozen Moos. Van die plastic gevallen. Ordenen over de dozen, etiketje erop en in de kast ermee.
Alle reacties Link kopieren
Ja Vin, maar dan zitten die kasten vol met dozen.
Moos, als je je kleding nou heel goed strijkt, dan wordt het ook platter en past er meer op een plankje.



Toch zou weggooien niet verkeerd zijn
Alle reacties Link kopieren
ik zou ook niet zonder muziek kunnen graafje
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Alle reacties Link kopieren
Moos, alles wat je het afgelopen jaar niet hebt gebruikt of gedragen, wegdoen
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Alle reacties Link kopieren
quote:rosanna08 schreef op 21 november 2010 @ 16:03:

Moos, alles wat je het afgelopen jaar niet hebt gebruikt of gedragen, wegdoen Oeiiiii, dat is wel heel rigoureus.
Alle reacties Link kopieren
quote:Vilma schreef op 21 november 2010 @ 16:00:

Moos, als je je kleding nou heel goed strijkt, dan wordt het ook platter en past er meer op een plankje.



Toch zou weggooien niet verkeerd zijn



Dan ben ik morgen nog aan het strijken.....

Ik ben zo slecht in weggooien. Maar ik ga met frisse moed weer naar beneden.....
Alle reacties Link kopieren
quote:mocy schreef op 21 november 2010 @ 16:05:

[...]





Oeiiiii, dat is wel heel rigoureus. is het ook, maar als je het al een jaar niet hebt gebruikt, dan mis je het ook niet, dus dan kan het weg
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Alle reacties Link kopieren
Oh het gaat vooral om kleding. Alles wat je een jaar niet gedragen hebt uit de kast halen en in zakken of koffers doen. Die zakken over 6 maanden inleveren bij het Leger des Heils.
Alle reacties Link kopieren
Joh Gravin, je bent niet de enige gelukkig. Er zijn meer mensen met overgewicht.

Ik vroeg het omdat overgewihgt ook belasting voor je rug is. En ik vind fitness echt vreselijk, vind zwemmen leuk en het is goed dus heb ik 2 vliegen in 1 klap.



Ja he Vil, het was onwijs gezellig!



Ik ga tv kijken vandaag. Ik heb geen kater maar ben wel wazig. Dus ik doe lekker suf vandaag. Tot later!
Alle reacties Link kopieren
Ik vind sporten sowieso vreselijk maar het gevoel erna is heerlijk. Dat heb ik met zwemmen niet trouwens. En ik vind het vreselijk om me helemaal om te kleden. Na het sporten wil ik gewoon naar huis en me niet uit een badpak worstelen. Mijn broer zwemt iedere week, trouw baantjes trekken..... Lijkt me niks want je muziek kun je ook niet in je oren steken.



Bi, wist je trouwens dat bij "onze" sportschool ze tv's in de apparaten hebben? Al ga ik denk ik gewoon voor mijn muziek.....

Ghe, hoor mij, onze sportschool. We sporten er al jaaaaaaaren.
Mooi gedicht Josje



Deze vind ik ook zo mooi (ondanks dat ik zelf absoluut niet gelovig ben!)



Ik droomde eens dat ik

aan 't strand liep bij lage tij

Ik was daar niet alleen,

want God liep aan mijn zij.



We liepen samen het leven door

en lieten in 't zand

een spoor van stappen, twee aan twee.

Want God liep aan mijn hand.



Ik stopte en keek achter mij

en zag mijn levensloop

in tijden van geluk en vreugd

van diepe smart en hoop.



Maar als ik goed het spoor bekeek,

zag ik langs heel de baan

daar waar het juist het moeilijkst was

maar één paar stappen staan.....



Ik zei toen 'God, waarom dan toch?!!'

Juist toen ik u zo nodig had.

Juist toen ik zelf geen uitkomst zag

op het zwaarste deel van mijn pad.....



God keek mij vol liefde aan

en antwoordde op mijn vragen:

"Mijn lieve kind, toen het moeilijk was,

toen heb ik jou gedragen....."
En dat van die tv's wist ik niet Vin... ik ben daar nog nooit binnengeweest.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven