Zorgtoeslag.
maandag 22 november 2010 om 14:31
Heeft er iemand toevallig al zorgtoeslag gekregen deze maand?
Ik had namelijk zorgtoeslag aangevraagd, En toen kreeg ik 4 weken terug een brief, Dat ik iedere 20e van de maand zorgtoeslag zou krijgen.
Maar tot nu toe nog niks ontvangen.
ik weet dat de 20e in het weekend viel, Maar dan zou ik het toch nu wel op mijn rekening moeten hebben?
og hoe gaat het in z'n werk?
Alvast bedankt.
Ik had namelijk zorgtoeslag aangevraagd, En toen kreeg ik 4 weken terug een brief, Dat ik iedere 20e van de maand zorgtoeslag zou krijgen.
Maar tot nu toe nog niks ontvangen.
ik weet dat de 20e in het weekend viel, Maar dan zou ik het toch nu wel op mijn rekening moeten hebben?
og hoe gaat het in z'n werk?
Alvast bedankt.
maandag 22 november 2010 om 14:36
Ik zou nog even geduld hebben. Zorgtoeslag staat bij mij altijd pas aan het einde van de dag op mijn rekening, dit in tegenstelling tot andere bijschrijvingen. Ik weet ook niet waarom, maar zo is het nu eenmaal. En als de twintigste in het weekend valt krijg je het altijd pas na dat weekend.
Ik zou sowieso ook nog even tot morgen wachten als ik jou was.
Ik zou sowieso ook nog even tot morgen wachten als ik jou was.
maandag 22 november 2010 om 14:53
quote:Zwuppeliennn schreef op 22 november 2010 @ 14:42:
Pfff.....is even op de site van de belastingdienst kijken te moeilijk? Of even zoeken op viva zelf? [afbeelding]
zorgtoeslag word ingehouden?Haha, ik dacht hetzelfde. Was laatst ook al een topic over dat mensen niet eerst even zelf op zoek gaan op internet...
Pfff.....is even op de site van de belastingdienst kijken te moeilijk? Of even zoeken op viva zelf? [afbeelding]
zorgtoeslag word ingehouden?Haha, ik dacht hetzelfde. Was laatst ook al een topic over dat mensen niet eerst even zelf op zoek gaan op internet...
maandag 22 november 2010 om 15:14
quote:Kwinky schreef op 22 november 2010 @ 14:53:
[...]
Haha, ik dacht hetzelfde. Was laatst ook al een topic over dat mensen niet eerst even zelf op zoek gaan op internet...
Ja,precies! (heb het topic niet gelezen, maar weet dat het bestaat)
Het lijkt trouwens wel of het de laatste tijd steeds extremere vormen aanneemt. Dat er een forum is waar je vragen kan stellen is hartstikke mooi, maar waarom in godesnaam niet eerst even zelf op zoek gaan in plaats van meteen HELLUP te schreeuwen hier
[...]
Haha, ik dacht hetzelfde. Was laatst ook al een topic over dat mensen niet eerst even zelf op zoek gaan op internet...
Ja,precies! (heb het topic niet gelezen, maar weet dat het bestaat)
Het lijkt trouwens wel of het de laatste tijd steeds extremere vormen aanneemt. Dat er een forum is waar je vragen kan stellen is hartstikke mooi, maar waarom in godesnaam niet eerst even zelf op zoek gaan in plaats van meteen HELLUP te schreeuwen hier