***APRIL 2007***

12-09-2007 21:11 19840 berichten
Alle reacties Link kopieren
naamleef-

tijdnaam kindjegeb.

datumgewicht nulengte nuandere kidszwangerWitchke30Xander13/03/0714,4kg86cmneeneeSpitsmuisje31Hugo

Steijn16/03/07

16/03/0711 kg

11kg83cm

81cmMees

28/11/08neeDropneusje31Fleur24/03/079500gr72cmnee

27/03/09Lilien30Kaj26/03/0713200gr86cmneeneePoezewoefke27Kieran28/03/0711 kg80cmneeneeEsan38Vincent30/03/0710500gr.76cm../00neeYumak..Kim02/04/079495gr.73cmneeneeLievelust29Daan03/04/0710200gr.72cmMeisje

27/09/08neeSwissie34Finn04/04/071140gr.80cmneeneePunkiepop..Kleine Pop12/04/078750gr76cmGr. Pop

11/12/04neeXaloy35Robbie15/04/0711300gr80cmneeneeMichasha33Morris15/04/0710500gr.76cmLars

22/12/05

Nina

15/09/2008neeIcke30Ruben15/04/078500gr72cmLiselot

04/01/2009neeFramboos8127Tommy16/4/0711,7kg90cmLivia

24/5/08neeFachat30Ole21/4/0710030gr.75,5cmKaj

15/12/02neeLeen23..Luna21/4/078820gr.72cmnee

15/10/09Draakjenoah33Noah22/4/078950gr.74cmThomas

16/02/09neeLayla39Zahra26/04/0712,4 kg83cmYasemin

23/11/08Buitenmeisje27Koen27/04/0710590gr.75,5cmGijs

8/11/08neeLara197830Puk09/05/0711kg86cmneenee

DE GROTE DROPNEUS BEVALDATUM-POULE

Witchke13 maartBuitenmeisje16 maartSpitsmuis16 maartDraakjeNoah17 maartLara18 maartEsan21 maartChance24 maartLilien26 maartFachat27 maartMichasha31 maartFramboos1 aprilSwissie4 april
Xaloy, compli en robbie goede reis. Eindelijk naar het zwitserse. Veel geluk en gezondheid. Laat Robbie maar lekker snuiven van die gezonde alpenlucht.

Framboos net even op de msn je buik bewonderd. Fijn dat het hartje goed klopte. Is je zwangerschap nu bij iedereen bekend?

punkie wat fijn dat het weer beter gaat met kleine pop. ze zal vannacht wel lekker slapen nadat ze vandaag niet geslapen heeft.

Lievelust gefeliciteerd met de verkoop van het cafe. Wat is dat eindelijk snel gegaan zeg.

lara wat gaaf even rondlopen tussen de upperclass van nederland en ondertussen nippen van een glaasje champagne.

Wat een lieve pietjes op msn (Hugo, Steijn en Tommy)

Vincent heeft vanavond weer flinke koorts. Drie weken geleden ook al een paar dagen dik boven de 39. net maar even eeen zetpilletje gegeven. Benieuwd hoe de nacht gaat.
Zo.. alles ingepakt.. de bus is weg! De katten zitten daarin, de hond gaat met ons mee, en Robbie ligt te slapen in zijn logeerbedje, die plukken we er om 24 uur uit.

Ik ga nu afsluiten, weet niet wanneer ik weer online ben! Dag meisjes!
Dág lieve meid, het ga je goed daar! Geniet van al het moois om je heen. We zullen aan je denken en hopenlijk tot snel weer ziens.

Heel veel liefs

Zoy
Zouden ze al sneeuw zien?
Xaloy, ben je goed aangekomen?

Finn heeft gelukkig een goede nacht gehad. Een keer wakker om 1 uur en daarna doorgeslapen tot 8 uur. Joepie, hij lijkt de goede kant op te gaan. Wel is hij nog steeds verschrikkelijk hees en heeft hij nog steeds een erge kuch.

Zal later proberen weer een update te geven. Even zus en zwager van koffie enzo voorzien.
Xaloy, veel plezier in je nieuwe huis in Zwitserland. Goeie reis gehad?

Xaloy: ik hoop dat jullie een goede reis hebben gehad!

Swissie: fijn dat het weer wat beter gaat. Merk je ook dat hij fitter is?
Ja Lara, hij is ook weer wat alerter. Hij heeft net alweer gestaan en een beetje gelopen. Ik zie alleen aan zijn ogen dat hij nog niet lekker is.

Wij hebben net ook de buggy van de ANWB in elkaar gezet. Ik vind hem wel super hoor. Ik vind hem helemaal niet zo laag hoor. En echt ideaal klein in te pakken.

Alleen je moet maar wel even weten hoe de gebruiksaanwijzing werkt. Haha beginnen met nummer 6 en eindigen met nummer 1.

Ik ga even een reisje uitzoeken, net goede vluchten gevonden, nu nog de accomodatie.
Ik heb de buggy ook net binnengekregen..nou ja, mijn zusje dan, want zij is ANWB lid. Ben er erg benieuwd naar!

Swissie, fijn dat Finn weer wat beter is. Daan is sinds vanmorgen ook schor, eigenlijk best schattig om te horen. Hij heeft er verder geen last van lijkt het.

Ik ben nu voor het eerst hapjes met vis aan het aken voor Daan. Bloemkool/Broccoli/Wortel met aardappel en pangafilet..ben erg benieuwd wat ie ervan vindt, want zelf ben ik niet zo vissig. Nu smaakt dit wel erg neutraal natuurlijk, maar toch.

Framboosje..gisteren helemaal vergeten te zeggen; wat leuk dat je het hartje hebt gehoord! Dat maakt het wel helemaal echt he..tenminste dat vond ik toen ik het voor het eerst hoorde. wat gaan jullie doen met de babykamer, komt hij/zij bij Tommy op de kamer?
Gelukkig Finn weer wat beter en nu Vincent weer ziek! Het houdt ook niet op hé!

Klinkt als een lekker prakkie, Lievelust! De laatste tijd maak ik eigenlijk alleen een prakkie voor Ole als het uit dezelfde ingredienten kan bestaan als wat wij eten, zo eten wij vanavond nasi en eet Ole, rijst met kip, wortel en ei. Op avonden dat het niet zo goed uitkomt, krijgt hij een potje. Alleen fruit krijgt hij altijd vers!

Swissie,waar gaan jullie nu heen?

En Micha hebben jullie ook al iets geboekt voor de kerst.

Ik heb net een heel eind gereden om een nieuwe adapter voor mijn laptop te kopen. Ik had geen zin om tot volgende week te wachten op een nieuwe door hem te bestellen, tis heel erg..

Wij hebben een groot aquarium thuis en Ole is daar echt helemaal gek op! Ik kan er echt een half uur met hem op schoor voor gaan zitten en hij blijft geïnteresseerd de vissen proberen te pakken. Leuk joh!

Hmmm, Ole heeft nu ook de stopcontacten ontdekt, die moet ik maar eens gaan beveiligen. Gisteren deed hij ook een poging tot staan toen ik hem in zijn bedje legde, dus die moet ik nu ook echt gaan verlagen!

Ik heb ook net een kerstboom gekocht (en meteen maar wat kunstof ballen, ipv de glazen die ik heb). Ik ga hem morgen met Kaj opzetten, wel ergens in een hoekje zodat Ole er niet echt bij kan komen...
Xaloy en Compli en Robbie en mijn vriend en mijn zoon zijn veilig aangekomen in CH. Het was nogal gedoe bij de douane, heb ik begrepen. Iets wat een hoop tijd kostte.

Ze hebben gelijk alles uitgepakt.

Rond 1500 uur gingen ze een paar uur slapen met zijn allen.

Mijn vriend en mijn zoon gaan pas maandag weer terug, wel zo veilig want ze hebben een nacht overgeslagen dus morgen uitrusten en dan maandag weer fris naar huis.
Toch wel alles door de douane gekregen he...?

Fachat, ik doe dat ook wel hoor, maar ik maak meestal voor een paar dagen tegelijk en vries het dan in.
hoihoi, goed om te horen dat we er weer een nieuwe 'Zwitser' bij hebben!!!

Fleur is nu ook niet lekker. vandaag op aanraden van schoonpa (huisarts) toch maar ventolin en een babyinhaler gaan halen bij de apotheek. Ze is echt superbenauwd en heeft ook een beetje verhoging. Ik vind het zo akelig om te horen hoe benauwd die kleintjes kunnen zijn... kwam bij de apotheek ouiders met een andere baby tegen (Fleur was overigens gewoon thuis) en dat jongetje was ook op 24 maart geboren. Toevallig he!!!

Fachat: wij hadden ook een groot aquarium en dat vond Fleur ook erg leuk. Maar wij hebben het pas verkocht omdat het van mijn man was en hij er echt geen tijd meer in stak en ik mij daaraan liep te irriteren. Ben blij dat het grote gevaarte verdwenen is :-)

Framboos: :-) :-) :-) :-)
Fijn dat ze goed zijn aangekomen!

Fleur ook al niet lekker! Jeetje zeg! Wel handig zo'n schoonpapa als huisarts!

Bij ons is het aquarium nog wel een succes! Hij staat bij ons op de gang, dus ook niet in de weg en wat leuk is, fachatman heeft vanuit de wc een kijkraampje naar het aquarium gemaakt, dus als je op de wc zit, kan je naar de vissen kijken! Gelukkik onderhoudt het aquarium zichzelf zo'n beetje, we hebben een algeneter-vis die het raam schoonhoudt, maar af en toe moet het wel worden bijgevuld en moeten de plantjes gesnoeid. En als dat niet gebeurd, ja dan is het idd niet meer zo leuk! Kan ik me wel voorstellen!
Wat is dat voor wigwam op msn Dropneus? Ziet er erg leuk uit!
Fachat, geef je hier maar ff antwoord, ik ben idd stewardess geweest zo'n 4-5 jr na mijn studie. Da's nu alweer bijna 5 jr terug. Maar hetzelfde vroeg ik me af toen ik bijv. brood stond te snijden bij AH, toen klapten de klanten ook niet voor me

Sorry dames, ff of-topic...
quote:punkiepop schreef op 08 december 2007 @ 20:21:

Maar hetzelfde vroeg ik me af toen ik bijv. brood stond te snijden bij AH, toen klapten de klanten ook niet voor me

...Belachelijk!
Vind ik dus ook!
Die wigwam heb ik gemaakt mbv van een beschrijving van Ariadne wonen kinderen (volgens mij ook terug te vinden via de website). Oftwel.... Ik heb de stof geknipt en grotendeels aan elkaar genaaid, maar de grote tovertruc met binnenstebuiten draaien enzo begreep ik niet, dus dat heeft schoonmama voor me gedaan. Handige schonouders heb ik he Ben heel happy met het lekker tuttige resultaat!!
heel veel zelfmaakideetjes

Het is natuurlijk Ariadne At Home en ze geven twee keer per jaar een speciale kindereditie uit. Erg leuk!!!
Sinterklaas gevierd en het was gezellig. Wel weer laat geworden, want we begonnen laat doordat de winterbanden er nog op moesten. Toen we weg wilden gaan bleek Max vreselijk te hebben overgegeven en alles zat onder. Nu ben ik aan het wachten tot hij echt slaapt en mijn vriend terug is.

Toen we de straat in reden bleek er een brandalarm te gaan, dus hij heeft de brandweer gebeld en die zijn met grof geschut uitgerukt en hij moet de politie te woord staan.

Kan Max al allergisch zijn? Hij is vreselijk aan het niesen (steeds een keer of acht achtereen), vorige keer ook na een bezoek bij schoonouders en ik ben ook allergisch voor katten.
Ben ik ook weer. Beleidsdag/kerstviering was gezellig. We zijn naar Gent geweest, mochten eerst een paar uur op eigen gelegenheid de stad in, dus lekker ff geshopt. Daarna eerst een lunch en vergadering, 's avonds lekker italiaans gegeten en aangezien ik niet meer gewend aan wijn had ik hem goed hangen. Dus om 12 uur mijn bed in gekropen in het hotel. De volgende ochtend uitgebreid ontbeten en nog even de vergadering geevalueerd en daarna lekker naar huis. We hebben ook ons kerstpakket al gekregen, een mooie reistas gevuld met Belgische spullen, o.a. bonbons, belgisch bier,Suske en Wiske, een Snoecks, porseleinen frietbakjes (errug grappig), Manneke pis dropjes, echt een leuk pakket.
hm, Daan is erg aan de diarree van die Friso voeding. Ik kijk het nog even aan en anders toch maar weer overstappen naar Omneo..of zou dat teveel wisseling zijn?

Lara, volgens mij kan hij wel al allergisch zijn hoor. Tenminste, toen ikop het Cb begon over dat exceem op Daans beentjes vroegen ze ook of ie geen hoest/niesaanvallen had van katten of honden. Waarschijnlijk kunnen ze dat ook wel testen toch?

Layla, Gent is leuk he? Wij gaan er ook best vaak naartoe, vooral de Gentse Feesten in de zomer zijn top!
dropneus : beterschap met fleur , arme meid ook al aan de inhalator, lukt het goed ??

Gent is idd wel een leuke stad, hebben daar goede beurzen in Flanders Expo.
Nu is Fleur echt ziek. vanochtend 38,8. Ze ligt al de hele ochtend in bed en wil alleen maar slapen. Arm moppie.....

Gelukkig heeft ze vanochtend haar fles en de fruithap wel goed gegeten.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven