Help, ik ben gelukkig!

25-11-2010 23:23 23 berichten
Net heb in een andere topic dat geluk in de dsm v opgenomen wordt. In gewone taal, als je gelukkig bent, heb je een draadtje los. Ik wil gezond zijn. Wat raden me jullie aan om van mijn geluk af te komen? Prodepressieva slikken of naar het journaal kijken zal voldoende zijn?
Alle reacties Link kopieren
Wat aan mij geven?
Naar het journaal kijken is inderdaad een goed begin. Verder zou je al je spaarcenten aan mij kunnen doneren. En geef dan ook maar al je chocola (ja, ook de letters die je nog gaat krijgen in de aankomende 10 dagen).

spaarcenten heb ik niet (geld maakt niet gelukkig). En mijn chocolade letters mag je hebben. Wil je ook de letters van vorig jaar?
Je zou een lidmaatschap van de PVV-fractie kunnen overwegen? (Moet je wel eerst zorgen dat je een strafblad hebt, en dat niet aan de Grote Leider vertellen)
Occam's razor
Mag ik ook chocola?
Occam's razor
quote:MEFS schreef op 25 november 2010 @ 23:36:

En mijn chocolade letters mag je hebben. Wil je ook de letters van vorig jaar?Geef die oude letters maar aan Debora. Die zit hier ook te bedelen voor een letter chocola
Wat een genereus gebaar Lizzl! Ik word er zowat gelukkig van!
Occam's razor
Tja.... dat is hier dan weer niet de bedoeling. Na elke letter moet je dus ook een AD-pilletje nemen.

Alsjeblieft! Geven maakt ook gelukkig. En daarom geef ik jou de oude letters van MEFS (ipv van ze zelf te houden )
Wonder! Ik ben genezenn! Ik ben zo verdrietig dat ik niet bij de pvv mag. Ik heb geen strafblad, ik ben maar 1x bekeurd (rijbewis in mijn andere tas vergeten). En nog erger. Niet verder vertellen: ik ben buitenlander!
Buitenlander? Maar je hebt toch wel echt chocoladeletters???
ja, maar ze zijn wel halal
Yuk Mefs, dat kan toch niet waar zijn? Halal chocoladeletters, en dan ook nog gelukkig zijn??? Hup aan de pro-depressieva jij! Ik doe mee, want ik ben ook veel te happy! De Grote Leider gaat dagelijks op z'n akelige gezicht, m'n relatie gaat buitengewoon lekker en het journaal, what else is new?
Een bekeuring vanwege het vergeten van je rijbewijs? Dan pas je helemaal bij GroenLinks :D
Occam's razor
Halal chocolade? MIsschien moet je er 1 (in een oude schoen) opsturen naar de PVV. Is toch grappig: halal, nederlandse traditie en ook nog 'ns zo aardig voor de medemens!

Maarre... wit, puur, melk, halal, met of zonder nootjes.... prima!

(en nu ga ik slapen)
Verhuizen naar een oorlogsgebied. (Of je dan van je geluk afkomt is geen garantie maar alle beetjes helpen nietwaar.)
Het is tegenwoordig wel wat politiek incorrect om te zeggen dat je gelukkig bent trouwens. Ben je niet bang voor hate mail?
We kunnen een club oprichten, ben ook gelukkig. Maar dan liever ongezond, haha.

Maar hoezo word het opgenomen in de DSM-V?
Niet... zie andere topic.
ik heb met je te doen.
Wat heb je met me te doen ? Ben je een online psychiater die van mijn geluk af kan helpen ?
Geluk, als een stoornis in de DSM-V? Daar geloof ik niks van.

Maar goed, als ik ongelukkig wil worden, open ik gewoon de laatste versie van mijn scriptie, genezen!
Je gooit je eigen glazen in vrees ik, MEFS. Geluk moet je nooit met niemand delen! Immers, gedeelde vreugd...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven