Forum
Nieuwe topics
Actieve topics
Algemene voorwaarden & huisregels
account
inloggen
Aanmelden
Home
Overig
NB deel 16
Overig
alle pijlers
Relaties
Werk & Studie
Geld & Recht
Reizen
Seks
Gezondheid
Coronavirus COVID-19
Overig
Actueel
Oekraïne
Entertainment
Lijf & Lijn
Kinderen
Digi
Eten
Mode & Beauty
Zwanger
Psyche
Thuis
Klussen
Sport
Contact
Viva zoekt
Aangeboden
Gevraagd
Horen
Doen
Zien
Lezen
NB deel 16
15-11-2010 23:28
3012 berichten
1
...
95
96
97
98
99
...
121
Anoniem_114793
maandag 15 november 2010 om 23:28
Alle reacties
Link kopieren
Blablabla
I am surrounded by morons
Sophiepapa
vrijdag 26 november 2010 om 20:24
Alle reacties
Link kopieren
quote:Lovestar schreef op 26 november 2010 @ 20:17:
[...]
Ah wat leuk dat je uit eten gaat!!! Wat voor restaurant wordt het??
Anoniem_106549
vrijdag 26 november 2010 om 21:20
Iemand Knight and Day al gezien?
Anoniem_90160
vrijdag 26 november 2010 om 21:37
Alle reacties
Link kopieren
SP en EM thanks
Love,wederom veel sterkte en ik hoop dat er snel duidelijkheid is
*Engel is uit eten geweest met engelman,zo gezellig!
Ook nog een mooi lingeriesetje gekregen van engelman *
Sophiepapa
vrijdag 26 november 2010 om 21:46
Alle reacties
Link kopieren
quote:EarthlyMatters schreef op 26 november 2010 @ 21:20:
Iemand Knight and Day al gezien?Eh, nee.
Sophiepapa
vrijdag 26 november 2010 om 21:47
Alle reacties
Link kopieren
Engel,
Dat is vet/gaaf dik van Engelman.
Anoniem_106549
vrijdag 26 november 2010 om 21:57
Wel leuk opzich, maar valt ook beetje tegen. Tom Cruise als geheim agent weer. Beetje komedie.
Mooi Engel!
Anoniem_90160
vrijdag 26 november 2010 om 22:30
Alle reacties
Link kopieren
SP en EM, engel is dol op mooie lingerie en hier ging mij hartje sneller van kloppen
fijne avond,ik haak af want ik moet nog wat passen en laten zien aan engelman
Philein
vrijdag 26 november 2010 om 22:37
Alle reacties
Link kopieren
Love, wat een k*t nieuws zeg. Heb er weinig woorden voor, maar wel een dikke
En Angel, jij ook veel sterkte, het valt allemaal niet mee.
Anoniem_106549
vrijdag 26 november 2010 om 22:40
Haha, succes!
Anoniem_114551
vrijdag 26 november 2010 om 22:43
Alle reacties
Link kopieren
Engel Lekker dat je zo'n fijne avond hebt (gehad) met engelman.
SP, veel plezier met Sophiemama! Leuk, zo'n etentje.
Love, wat ontzettend kut! Als ik iets voor je kan doen of als je tegen me aan wil praten, dan weet je me te vinden hè
Philein
vrijdag 26 november 2010 om 22:56
Alle reacties
Link kopieren
Kom ik terug van werk, is het huis leeg. Wist ik van tevoren, maar is toch wel erg saai.
Anoniem_114551
vrijdag 26 november 2010 om 22:59
Alle reacties
Link kopieren
Hmmmmm, das ongezellig idd. Heb je niet een stel vrienden die op stap zijn ofzo, waar je je bij aan kunt sluiten?
Philein
vrijdag 26 november 2010 om 23:02
Alle reacties
Link kopieren
Geen idee Zwup, stappen doe ik niet meer, dus dat wordt 'm toch niet. En ben nu al thuis.
noa
vrijdag 26 november 2010 om 23:08
Alle reacties
Link kopieren
Love, .
Angel, leuk zeg van je man.
SP, veel plezier met uit eten.
Ik geloof dat ik hier te weinig lees.
Cum non tum age
Sophiepapa
vrijdag 26 november 2010 om 23:20
Alle reacties
Link kopieren
Ja, ik heb er zin in. Daarnaast gaan we dit weekend ook uit lunchen met familie en hebben we ook nog een verjaardag.
Philein
vrijdag 26 november 2010 om 23:23
Alle reacties
Link kopieren
Hey No en SP
Sophiepapa
vrijdag 26 november 2010 om 23:25
Alle reacties
Link kopieren
Hoi Philein, Ga jij naar een concert dit weekend?
Philein
vrijdag 26 november 2010 om 23:29
Alle reacties
Link kopieren
Yep, weer tijd voor een concert. Nou ja, ik ben uitgenodigd, dat is natuurlijk erg leuk
En jij lekker een diner en lunch, gezellig!
noa
vrijdag 26 november 2010 om 23:33
Alle reacties
Link kopieren
SP, lekker druk programma.
Hoi Phil, welk concert?
Cum non tum age
Philein
vrijdag 26 november 2010 om 23:37
Alle reacties
Link kopieren
Dat dus.
Sophiepapa
vrijdag 26 november 2010 om 23:53
Alle reacties
Link kopieren
Dat was mijn volgende vraag.
noa
vrijdag 26 november 2010 om 23:55
Alle reacties
Link kopieren
De locatie is helemaal oke, maar ik weet niet of ik de muziek leuk wel zo vind.
Cum non tum age
Philein
zaterdag 27 november 2010 om 00:06
Alle reacties
Link kopieren
Ik vind de muziek erg fijn.
Anoniem_114793
zaterdag 27 november 2010 om 00:07
Alle reacties
Link kopieren
I am surrounded by morons
Anoniem_106549
zaterdag 27 november 2010 om 00:11
1
...
95
96
97
98
99
...
121
Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.
Maak nieuw topic aan en praat verder
Actieve topics
Advies nodig!
in
Relaties
-
45 seconden geleden
Relatiebreuk en gezamelijke huurwoning, rechten?
in
Geld & Recht
-
1 minuut geleden
Maak een ander woord van minimaal de laatste 3 letters / 40
in
Overig
-
2 minuten geleden
Extremen zijn voor dramaqueens – geef ons gewoon 18-24°C
in
Overig
-
3 minuten geleden
Associatietopic *50*
in
Overig
-
6 minuten geleden
We moeten vaker naar kantoor, hoera of jammer?
in
Werk & Studie
-
6 minuten geleden
Herfst/winterliefde voor de zomerhaters deel 12.
in
Psyche
-
11 minuten geleden
VIVA komt terug!
in
Actueel
-
13 minuten geleden
Durf te vragen.
in
Overig
-
19 minuten geleden
Blokkeren van apps op je telefoon via NFC tag
in
Overig
-
20 minuten geleden
Terug naar boven