NB deel 16

15-11-2010 23:28 3012 berichten
Alle reacties Link kopieren
Blablabla



I am surrounded by morons
Alle reacties Link kopieren
Ik bedoel; zijn muziek gaat tenminste ergens over en zijn stem is wel heel 'eigen'. Dat mag ik wel.

Ben benieuwd naar de lice versie



Hiii Twis!
Alle reacties Link kopieren
Lice? Of live? Geen idee waar je naartoe gaat, maar veel plezier!



Ik ga naar bed. Leuke, maar toch enigszins vermoeiende dag achter de rug. Fijne avond nog!
I am surrounded by morons
Alle reacties Link kopieren
Slaap lekker Twis !
Trusten Twis!
Alle reacties Link kopieren
Live natuurlijk.

Jij lekker slapen!
Pfff, moe ... ga slapen! Veel plezier nog!



Trusten
Alle reacties Link kopieren
Slaap lekker EM !
Alle reacties Link kopieren
Ik ga slapen. Slaap lekker!



*klik* licht uit

*klik* nachtbrakerslicht aan



"Nachtbrakerslicht" copyright van EM.
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen



Ik doe het licht weer aan *knip*!



Ik lig al vanaf vier uur wakker ,sbs gekeken,animal planet,me mail beantwoord en nu niksen.

Straks lekker naar de bakker wat lekkers halen,maar eerst douchen.



fijne dag
Engel, ik hoop dat de bakker voor jou hele lekkere dingen zal hebben waar je samen met Engelman van mag genieten.



Over here all is ok, heb een snurkende vriend op een bank hangen, zit zelf een beetje rond te zappen en moet niet vergeten zo meteen een preventieve paracetamol te nemen.
Alle reacties Link kopieren
aub,waar heb jij die preventieve pcm voor nodig??



mijn lekkers van de bakker daar geniet ik alleen van want engelman werkt
En wat voor lekkers heb je dan van de bakker?



Preventieve pcm is om de aankomende kater te bestrijden.
Het sneeuwt hier. Goed moment om onder de wol te kruipen. Fijne dag en tot later.
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen.



Het sneeuwt.



Cum non tum age
Goede morgen No



Sneeuw is zo mooi als je er niet doorheen hoeft. Hier valt nu hele fijne sneeuw, zet niet echt zoden aan de dijk maar wel genoeg om te beslissen dat ik vanavond pizza bestel omdat ik geen zin heb om nog boodschappen te gaan halen.



Ga jij vandaag nog wat doen?
Alle reacties Link kopieren
De sneeuw is al weg. Ik ga vanaaf de stad in (als het goed is).
Cum non tum age
Goedemorgen!



Ik heb nog sneeuw op mijn auto liggen zie ik. Misschien dat ik aan het einde van de dag nog even weg ga. Druk druk.



Fijne dag iedereen!
Alle reacties Link kopieren
EM, jij ook een fijne dag.
Cum non tum age
Alle reacties Link kopieren
Hoi!



Wat gezellig die sneeuw! Jammer dat het weer gestopt is.



Au, ga eens slapen joh!!
I am surrounded by morons
Alle reacties Link kopieren




Hier ook een dun laagje sneeuw.
Alle reacties Link kopieren
quote:Aubrey schreef op 27 november 2010 @ 10:29:

En wat voor lekkers heb je dan van de bakker?



Preventieve pcm is om de aankomende kater te bestrijden.

poesjes met een streepje,ham-kaas croissants,gevuld speculaas,vers brood en eierkoeken



*engel denkt dat die preventieve pcm van aubrey een verloren zaak is *
Alle reacties Link kopieren
Goedemiddag. Sneeuw? Hmm, even kijken. Nee.
Alle reacties Link kopieren
Ik wil ook sneeuw wat blijf liggen
Alle reacties Link kopieren
Hmmmm....lekker engeltje!
Alle reacties Link kopieren
quote:angel1971 schreef op 27 november 2010 @ 12:05:

[...]



poesjes met een streepje,ham-kaas croissants,gevuld speculaas,vers brood en eierkoeken



*engel denkt dat die preventieve pcm van aubrey een verloren zaak is *
I am surrounded by morons

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven