NB deel 16

15-11-2010 23:28 3012 berichten
Alle reacties Link kopieren
Blablabla



I am surrounded by morons
Alle reacties Link kopieren
niet te hard praten.. hoofdpijn..
Hey Boog, het galmt!
Alle reacties Link kopieren
Hoi, ben er weer.



Boog, ben je uit geweest?



Phil, veel plezier.
Cum non tum age
Alle reacties Link kopieren
*Zet megafoon aan*



HOI BOOG!!!



*Zet megafoon weer uit*



Hoi EM en No!
I am surrounded by morons
Alle reacties Link kopieren
He Twis, ruikt jouw haar ook naar eten? En je kleding? Bij mij wel, echt goor.
Cum non tum age
Alle reacties Link kopieren
Niet dat ik weet, No. Zit nu in de trein, dus kan even niet zo opzichtig aan mezelf gaan snuffelen Zal zo voor de zekerheid nog wat parfum opspuiten.
I am surrounded by morons
quote:Twisted schreef op 27 november 2010 @ 17:26:

*Zet megafoon aan*



HOI BOOG!!!



*Zet megafoon weer uit*



Hoi EM en No!Bad girl!
quote:noa schreef op 27 november 2010 @ 17:41:

He Twis, ruikt jouw haar ook naar eten? En je kleding? Bij mij wel, echt goor.Wat hebben jullie gedaan? Food fight?
Alle reacties Link kopieren
Lekker snuffelen Twis, kan jou t schelen.
Cum non tum age
Alle reacties Link kopieren
zijn jullie uiteten geweest in Amsterdam?.. waar ben je geweest?



en yep, gsiteren wezen stappen in den bosch.. was heel gezellig..




Kom speciaal voor Engel even melden dat de preventieve pcm wel heeft geholpen.
Alle reacties Link kopieren
Nee Boog, alleen wat gedronken tussen Twis huis en dat van mij.



Leuk gestapt dus, mooi zo.



Ik ga vanaaf borrelen.
Cum non tum age
Alle reacties Link kopieren
quote:boogster schreef op 27 november 2010 @ 18:12:

zijn jullie uiteten geweest in Amsterdam?.. waar ben je geweest?



en yep, gsiteren wezen stappen in den bosch.. was heel gezellig..





*Sluipt stiekem binnen, in dit gezellige hechte groepje.*

Het is toch altijd gezellig in Den Bosch!!!

*sluipt weer weg*
Gezellig No.
Alle reacties Link kopieren
quote:boogster schreef op 27 november 2010 @ 16:07:

niet te hard praten.. hoofdpijn..

JOEHOE!!!!!!! JOEHOE!!!!!!! BOOGJE!!!!



paracetamolletje van engel
Alle reacties Link kopieren
hoi lieveke!



welkom,sluip maar terug hoor hierheen!
Alle reacties Link kopieren
gemeen hoor.. in iemand's oor schreeuwen als ie een kater heeft..



en inderdaad.. Den Bosch is altijd gezellig..:)
Alle reacties Link kopieren
quote:Aubrey schreef op 27 november 2010 @ 18:26:





Kom speciaal voor Engel even melden dat de preventieve pcm wel heeft geholpen.

echt waar ?

ik dacht dat je nog aan de zuip moest maar dat had je al gedaan ??



fijn dat die helpt!
Alle reacties Link kopieren
[quote]boogster schreef op 27 november 2010 @ 18:29:

gemeen hoor.. in iemand's oor schreeuwen als ie een kater heeft..



vals he!!
Alle reacties Link kopieren
Noa en Twis,leuk dat jullie samen op stap geweest zijn.



ook geshopt of samen wat gedronken?
Engel, ik ben gisteren aan de zuip geweest en zo'n pcm helpt echt wel. Gelukkig maar.



Hoe gaat het met jou?
Alle reacties Link kopieren
No:.. klinkt alsof jullie ook een gezellig middagje hebben gehad ..en veel plezier met borrelen vanavond dan..
Alle reacties Link kopieren
Niet geshopt Angel. Dat doen we niet. Twis en ik drinken alleen maar.
Cum non tum age
Alle reacties Link kopieren
quote:angel1971 schreef op 27 november 2010 @ 18:29:

hoi lieveke!



welkom,sluip maar terug hoor hierheen! Weet je het zeker? Lees jullie altijd met veel plezier, maar durfde niks te zeggen. Zo'n gezellig hecht groepje.
Alle reacties Link kopieren
Is altijd ruimte voor nieuwe mensen hoor.. "zo" hecht is het groepje nou ook weer niet..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven