Thailand Topic!
zaterdag 27 november 2010 om 14:19
zaterdag 27 november 2010 om 14:20
quote:Stess_to_be schreef op 27 november 2010 @ 14:15:
Mayou, omdat ik hier zeker weet dat ik je kan vinden, even een naar jou. 17 januari begin ik, 27-12 uniform passen!
Hebbie nou weer een nieuwe nick?? Leuk hoor, heel veel plezier tijdens de cursus (en erna natuurlijk) en laat ff weten hoe het gaat. (Heb je m'n emailadres nog/weblog/facebook??)
Mayou, omdat ik hier zeker weet dat ik je kan vinden, even een naar jou. 17 januari begin ik, 27-12 uniform passen!
Hebbie nou weer een nieuwe nick?? Leuk hoor, heel veel plezier tijdens de cursus (en erna natuurlijk) en laat ff weten hoe het gaat. (Heb je m'n emailadres nog/weblog/facebook??)
zaterdag 27 november 2010 om 14:22
quote:frizzy schreef op 27 november 2010 @ 14:19:
Wauw Mayou! Maar ik heb ten eerste geen man en ten tweede tegen die tijd nog láng niet genoeg pensioen opgebouwd. Maar goed, wie weet wat de toekomst me nog te brengen heeft he? Ik ben al gelukkig met het feit dat ik nu 5 weekjes ga genieten. En zo is het!
Wauw Mayou! Maar ik heb ten eerste geen man en ten tweede tegen die tijd nog láng niet genoeg pensioen opgebouwd. Maar goed, wie weet wat de toekomst me nog te brengen heeft he? Ik ben al gelukkig met het feit dat ik nu 5 weekjes ga genieten. En zo is het!
zaterdag 27 november 2010 om 21:15
Mayou behoort tot de bevooroordeelden van deze wereld.
En wat ik het te gekste er aan vind; ze doen ook echt wat ik zou willen doen.
Ik ken meerdere mensen die genoeg kapitaal hebben om iets dergelijks te doen maar die blijven toch gewoon thuis.
Deze vakantie zonder einde van Mayou en haar man is toch een droom gewoon?
Emma, ik heb Thailand met een drie jarige gedaan en dit jaar met de inmiddels 5 jarige nog eens.
Houd je van toeristische dingen of wil je rust? Wil je luxe of basic?
Wat voor uitstapjes wil je?
Wellicht heb ik wat tips.
En wat ik het te gekste er aan vind; ze doen ook echt wat ik zou willen doen.
Ik ken meerdere mensen die genoeg kapitaal hebben om iets dergelijks te doen maar die blijven toch gewoon thuis.
Deze vakantie zonder einde van Mayou en haar man is toch een droom gewoon?
Emma, ik heb Thailand met een drie jarige gedaan en dit jaar met de inmiddels 5 jarige nog eens.
Houd je van toeristische dingen of wil je rust? Wil je luxe of basic?
Wat voor uitstapjes wil je?
Wellicht heb ik wat tips.
zondag 28 november 2010 om 12:03
Jullie zijn grappig.
Ik zit uit te vogelen hoe ik naar Phayam zal gaan. Tien uur in zo'n VIP bus (naar Ranong) lijkt me echt horror. Kan dus ook de trein nemen naar Chumpon, en dan een bus naar Ranong. Maar goed, dat duurt dan wel langer en ga ik dan een nachttrein nemen of toch overdag? En blijf ik dan wel of niet een nachtje in Chumpon of Ranong?
Ik begin in de stemming te komen jongens!
Ik zit uit te vogelen hoe ik naar Phayam zal gaan. Tien uur in zo'n VIP bus (naar Ranong) lijkt me echt horror. Kan dus ook de trein nemen naar Chumpon, en dan een bus naar Ranong. Maar goed, dat duurt dan wel langer en ga ik dan een nachttrein nemen of toch overdag? En blijf ik dan wel of niet een nachtje in Chumpon of Ranong?
Ik begin in de stemming te komen jongens!
zondag 28 november 2010 om 14:46
zondag 28 november 2010 om 15:11
Ik heb me dus een keer laten overhalen door een reisgezelschap om de nachtbus te nemen vanuit Chumpon en ik kon wel huilen toen. IJskoud door die rotairco, kon totaal niet slapen door het ruimtegebrek (hoezo de stoel kan plat?) en we werden gewoon 2x de bus uitgebonjourd om te eten. Dus inderdaad, als het even kan neem ik de trein (overigens heb ik in Laos ook helse busritten meegemaakt, maar daar wordt in ieder geval niet de illusie gewekt dat je in een comfortabele bus zit).
Opties:
1. Nachttrein naar Chumpon, daarna in de ochtend de bus nemen naar Ranong en door naar Koh Phayam.
2. Trein 's ochtends vroeg naar Chumpon, dan proberen meteen door naar Ranong, evt daar slapen en 's ochtends naar Koh Phayam.
Ik vind van die nachttrein zo lastig dat je dan de hele dag zonder kamer in Bangkok zit. Aan de andere kant, ik zit nu wel zo te puzzelen, maar wie weet ga ik wel bij een bekende op bezoek en ben ik dus overdag gewoon bij mensen thuis.
Opties:
1. Nachttrein naar Chumpon, daarna in de ochtend de bus nemen naar Ranong en door naar Koh Phayam.
2. Trein 's ochtends vroeg naar Chumpon, dan proberen meteen door naar Ranong, evt daar slapen en 's ochtends naar Koh Phayam.
Ik vind van die nachttrein zo lastig dat je dan de hele dag zonder kamer in Bangkok zit. Aan de andere kant, ik zit nu wel zo te puzzelen, maar wie weet ga ik wel bij een bekende op bezoek en ben ik dus overdag gewoon bij mensen thuis.