NB deel 16

15-11-2010 23:28 3012 berichten
Alle reacties Link kopieren
Blablabla



I am surrounded by morons
@Zwup

Niet teveel piekeren meissie......
quote:lieveke79 schreef op 28 november 2010 @ 14:54:

Hoi Love,

het is stil hier he? Wanneer krijgt je zus de uitslag, of heb ik daar overheen gelezen?



Bedankt voor je warm welkom.





Nou ja....Ik was zoals je het ziet hard bezig het topic vol te schrijven in mijn eentje Totdat jij en Twister het kwamen verpesten
quote:Naomii schreef op 28 november 2010 @ 04:41:





Ik ben er ook weer, het was ook heel gezellig en zelfs ik heb me gedragen







Ik vrees dat ik te moe ben voor intelligente posts vannacht. Nachtje nuchter dansen hakt er best in Leeftijd heet dat....
Ik ben bijgelezen!!



Ik vind het overigens ook weer wat om mezelf te quoten
Alle reacties Link kopieren
Je hebt er gelukkig zo te zien, geen kater aan over gehouden, van het stappen.
Nee, ik heb wel een poes

Ik heb nooit katers overigens.....
miauw
miauw
Van ellende post je 2 keer EM
Alle reacties Link kopieren
quote:Lovestar schreef op 28 november 2010 @ 14:54:

Heb overigens niet de groetjes gekregen.....



*gaat Gnoom op matje roepen*



OEPSSSSSSS ................ We waren zeker direct met onze gebruikelijke filosofische gesprekken begonnen he? Tja, dan wordt concentreren op iets anders wat lastig voor me



Goedemiddag allemaal
quote:Lovestar schreef op 28 november 2010 @ 15:36:

Van ellende post je 2 keer EM Ja, dacht misschien dat het poesje dan gauwer komt Ellendig, weet het
Alle reacties Link kopieren
quote:Lovestar schreef op 28 november 2010 @ 14:55:

[...]





Ook die is niet ontvangen.....



*Gnoom wordt oud geloof ik......* Don't rub it in!!
quote:Naomii schreef op 28 november 2010 @ 15:39:

[...]



OEPSSSSSSS ................ We waren zeker direct met onze gebruikelijke filosofische gesprekken begonnen he? Tja, dan wordt concentreren op iets anders wat lastig voor me
Ik ben momenteel een beetje melancholisch



Ik kijk naar buiten en zie een blauwe lucht, mooi zonnetje en ik lag net op bed te denken aan mijn leven, de toekomst en hier en nu....







Straks lekker shoarma eten! Met genoeg knoflook!



Liedje voor Love:

Genesis - The Cinema Show
Alle reacties Link kopieren
Lekker EM.

Ik denk dat ik aan de biefstuk ga, met veel champignons.
Ooh dat is ook heerlijk! Ga ik van de week eten, hoop ik.
quote:EarthlyMatters schreef op 28 november 2010 @ 16:02:





Straks lekker shoarma eten! Met genoeg knoflook!



Liedje voor Love:

Genesis - The Cinema Show



Past goed bij de mood.....Helaas niet echt mijn muziek. Dit is meer mijn ding op zulke momenten



Exit music (for a film)



Klik



Deze kent Zwup nog wel ;-)



Let op 1.11.....Kippenvel!!!

Niet-live versie (voor de liefhebbers)



Of gewoon good old lounge muziek doet het erg goed!!



Jij krijgt straks geen zoen hoor EM....
Ook erg mooie muziek natuurlijk! Love it!



* eet pak kauwgom; zoekt tandenborstel *
Tempus fugit ...
Het is zo koud buiten
Dan blijf je toch lekker binnen, Love. Ik drink een biertje en ga dan warm douchen. Het is weer zo laat dat ik geen herrie mag maken. Heerlijk; heb zin om me eens grondig af te spoelen.



The Charlatans - Tremelo Song
Heb ik ook zin in!! Maar douche denk ik voor het slapengaan
Alle reacties Link kopieren




Hoe is het met je zus, Love?
I am surrounded by morons

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven