De In Crowd: Bring it on!
dinsdag 16 november 2010 om 11:31
Goed, nu ook het Oud vs. Nieuw topic weer eens in de Bermuda Driehoek verdwenen is, ga ik dan eindelijk dat kletsgroepje maar eens opstarten waar we het daar over hadden.
Ik kan nog steeds geen tabellen maken - ben ik te cool voor - want anders was dat wel lekker ironisch geweest, forgive me, ladies.
Ik heb wel huisregels:
* Evidenza en Tuttmeteenrietje zijn verplicht erelid.
* Mensen die hier over hun katten, konijnen of ander harig ongedierte beginnen en - oh, the horror - recepten voor kattentaarten moeten bereid zijn een "tief lekker op" te incasseren of anderszins tot de enkels afgebrand te worden
* Modereren is niet nodig. Beste Angels, lezen jullie even mee? Ik herhaal, modereren is niet nodig. We zijn zelf vilein genoeg om ongewensten de tent uit te jagen.
* Als Damaris in oneliners vervalt, scrollen we om haar heen.
* Leef je uit over alles wat je dwarszit en waar je over wil discussiëren. Zodra je te oninteressant wordt hoor je het vanzelf wel.
* Op het plakken van glitterplaatjes of andere plaatjes die ik niet grappig vind staat levenslange uitsluiting van het groepje.
Bring it on!
P.S. Ja, dit is dus het kletsgroepje van het befaamde "groepje". Hoor je daar niet bij, tief dan lekker op naar de rest van het forum. Don't bother us, and we won't bother you. Toedels, lieve forumdinnetjes.
Ik kan nog steeds geen tabellen maken - ben ik te cool voor - want anders was dat wel lekker ironisch geweest, forgive me, ladies.
Ik heb wel huisregels:
* Evidenza en Tuttmeteenrietje zijn verplicht erelid.
* Mensen die hier over hun katten, konijnen of ander harig ongedierte beginnen en - oh, the horror - recepten voor kattentaarten moeten bereid zijn een "tief lekker op" te incasseren of anderszins tot de enkels afgebrand te worden
* Modereren is niet nodig. Beste Angels, lezen jullie even mee? Ik herhaal, modereren is niet nodig. We zijn zelf vilein genoeg om ongewensten de tent uit te jagen.
* Als Damaris in oneliners vervalt, scrollen we om haar heen.
* Leef je uit over alles wat je dwarszit en waar je over wil discussiëren. Zodra je te oninteressant wordt hoor je het vanzelf wel.
* Op het plakken van glitterplaatjes of andere plaatjes die ik niet grappig vind staat levenslange uitsluiting van het groepje.
Bring it on!
P.S. Ja, dit is dus het kletsgroepje van het befaamde "groepje". Hoor je daar niet bij, tief dan lekker op naar de rest van het forum. Don't bother us, and we won't bother you. Toedels, lieve forumdinnetjes.
Am Yisrael Chai!
zondag 28 november 2010 om 21:10
Mogge dames. Over net leren schrijven gesproken. Kleine Nijn heeft haar favoriete programma opgeschreven: De VoysaVhaLent.
Moet ik trouwens ontgroenen om hier mee te mogen praten, of is dat zo wel okee?
Schoen vergeten te vullen; check. Kwam er 5 minuten voor de kinderwekker af zou lopen achter. #beschermengeltje
Moet ik trouwens ontgroenen om hier mee te mogen praten, of is dat zo wel okee?
Schoen vergeten te vullen; check. Kwam er 5 minuten voor de kinderwekker af zou lopen achter. #beschermengeltje
zondag 28 november 2010 om 21:19
Evidenza, wat een schok dat jij digibeet bent. Je weet niet wat je mist!
Ik heb vorige week een halve ochtend met een moeder van school hier thuis gezeten, en haar LinkedIn en Twitter laten zien. Er ging een wereld voor haar open! Ohhhh, wat een mogelijkheden, ik had geen idee... Zij wil voor zichzelf beginnen en dan zijn die dingen idd wel redelijke handig ja.
Ik heb vorige week een halve ochtend met een moeder van school hier thuis gezeten, en haar LinkedIn en Twitter laten zien. Er ging een wereld voor haar open! Ohhhh, wat een mogelijkheden, ik had geen idee... Zij wil voor zichzelf beginnen en dan zijn die dingen idd wel redelijke handig ja.
zondag 28 november 2010 om 21:19
quote:MissSissy schreef op 28 november 2010 @ 00:58:
Wat super-cute, FV!
(En fijn dat ik dit nog op tijd lees, van de week ben ik vergeten cadeautjes in de schoenen te doen, krijg dat nog maar eens rechtgeluld....).
Vorig jaar, straal vergeten. Beteuterde kinderbekkies aan mijn bed . Kinderen naar beneden gestuurd, want : verstoppiet is ws langs geweest. Vervolgens de cadeautjes van onder mijn bed gehaald en met pracht bogen onder hun bedden gemietert.
Uiteindelijk vonden de kinderen de cadeaus. Onder luid gejuich
*pfffff*
Wat super-cute, FV!
(En fijn dat ik dit nog op tijd lees, van de week ben ik vergeten cadeautjes in de schoenen te doen, krijg dat nog maar eens rechtgeluld....).
Vorig jaar, straal vergeten. Beteuterde kinderbekkies aan mijn bed . Kinderen naar beneden gestuurd, want : verstoppiet is ws langs geweest. Vervolgens de cadeautjes van onder mijn bed gehaald en met pracht bogen onder hun bedden gemietert.
Uiteindelijk vonden de kinderen de cadeaus. Onder luid gejuich
*pfffff*
Wij hebben allemaal last van Jouw stemmingswisselingen !
zondag 28 november 2010 om 21:26
Boro, gisteren was buurmeisje van 8 hier aan het spelen en die begon luidkeels te verkondigen dat zij en haar zus Niet! Meer! Geloofden! Kleine Nijn zat ernaast te kleuren, trok één wenkbrauw half op, en besloot vervolgens de opmerking te negeren.
Ik bedoel maar te zeggen; ze WILLEN het ook gewoon geloven. Dus al trek je die kadootjes ter plekke uit je boodschappentas, dan nog pikken ze het verhaal dat Piet die daar dan wel verstopt zal hebben.
Ik bedoel maar te zeggen; ze WILLEN het ook gewoon geloven. Dus al trek je die kadootjes ter plekke uit je boodschappentas, dan nog pikken ze het verhaal dat Piet die daar dan wel verstopt zal hebben.
zondag 28 november 2010 om 21:31
Vader pakt de post uit, zitten twee boeken in van dat Muisje, kom even niet op de naam, erg populaire leesboeken, vanaf groep 3/4 of zo.
Maar ja dat was dus eigenlijk voor in de schoen, geen goedkope boeken ook, trouwens, ik heb gewoon gezegd dat de sint dat al vast had opgestuurd en oudste deed mee met dit complot.
Jongste van net 7 oh ok....
Maar ik ben al die vragen en alles zat, dus in de zomer ga ik het vertellen of eerder, kijk wel.
Maar ja dat was dus eigenlijk voor in de schoen, geen goedkope boeken ook, trouwens, ik heb gewoon gezegd dat de sint dat al vast had opgestuurd en oudste deed mee met dit complot.
Jongste van net 7 oh ok....
Maar ik ben al die vragen en alles zat, dus in de zomer ga ik het vertellen of eerder, kijk wel.
zondag 28 november 2010 om 21:54
zondag 28 november 2010 om 23:55
Terror ( 4 ) vroeg van de week het volgende aan me :
Mamma, als zwarte Piet te dicht bij de verwarming komt, smelt zijn schmink er dan niet af ? ....
"mmh, ", zei ik. ( nog twijfelend tussen keihard gaan liegen , of de waarheid vertellen. Wat ik eigenlijk "niet wil" omdat ik "geloven in" zo leuk vind. Heel egoïstisch van mij Maar -nog meer- liegen wil ik ook weer niet echt ) "En dan ? Als de schmink er vanaf gaat ? "
"nou", Zee 'tie, "dan heb je een witte Piet, of een Bruine Piet, of een gele Piet"...
Dus idd, Nijnster, kinderen willen gewoon geloven wat ze willen geloven. Of ze zo'n laagje zwarte schmink nou doorhebben of niet
Mamma, als zwarte Piet te dicht bij de verwarming komt, smelt zijn schmink er dan niet af ? ....
"mmh, ", zei ik. ( nog twijfelend tussen keihard gaan liegen , of de waarheid vertellen. Wat ik eigenlijk "niet wil" omdat ik "geloven in" zo leuk vind. Heel egoïstisch van mij Maar -nog meer- liegen wil ik ook weer niet echt ) "En dan ? Als de schmink er vanaf gaat ? "
"nou", Zee 'tie, "dan heb je een witte Piet, of een Bruine Piet, of een gele Piet"...
Dus idd, Nijnster, kinderen willen gewoon geloven wat ze willen geloven. Of ze zo'n laagje zwarte schmink nou doorhebben of niet
Wij hebben allemaal last van Jouw stemmingswisselingen !
maandag 29 november 2010 om 08:58
quote:Evidenza schreef op 28 november 2010 @ 12:14:
[...]
Ergens heb je ook wel gelijk, maar had ik Alexander aan mijn zijde gehad de afgelopen twee dagen dan was ik al een stuk verder geweest. Sterker nog, dan was ik natuurlijk al lang klaar geweest en dan ook nog helemaal van nu. En dan ook nog ik nu, als je begrijpt wat ik bedoel.
Nu wordt het helemaal ik. Zonder het digitalePRmarketingnu. En op zich is het belangrijk dat het helemaal ik is in mijn werk, maar met dit medium is het net zo belangrijk dat het ook van nu is.
Maar goed, ik heb bedacht dat ik eerst zelf uitvogel wat ik kan en dan er iemand op zet die er eens naar gaat kijken wat er van gemaakt kan worden. En ik heb via via al een adres van mijn knuffelnerd gevonden Lijkt me de beste werkwijze en de juiste volgorde. En mooi dat je het adres nu hebt!
[...]
Ergens heb je ook wel gelijk, maar had ik Alexander aan mijn zijde gehad de afgelopen twee dagen dan was ik al een stuk verder geweest. Sterker nog, dan was ik natuurlijk al lang klaar geweest en dan ook nog helemaal van nu. En dan ook nog ik nu, als je begrijpt wat ik bedoel.
Nu wordt het helemaal ik. Zonder het digitalePRmarketingnu. En op zich is het belangrijk dat het helemaal ik is in mijn werk, maar met dit medium is het net zo belangrijk dat het ook van nu is.
Maar goed, ik heb bedacht dat ik eerst zelf uitvogel wat ik kan en dan er iemand op zet die er eens naar gaat kijken wat er van gemaakt kan worden. En ik heb via via al een adres van mijn knuffelnerd gevonden Lijkt me de beste werkwijze en de juiste volgorde. En mooi dat je het adres nu hebt!
maandag 29 november 2010 om 10:36
Hier ook twee heftige gelovers (4 en 2) en ik vind het zo ontzettend lief en leuk. Als ze met zijn tweeën voor de schoorsteenmantel hun hele repertoire afwerken, zo vol met rotsvast geloof en met een hartje dat vol verwachting klopt, dan smelt ik gewoon.
Gisteravond de schoenen vergeten te vullen, gelukkig was man als eerste op. Hij heeft een ruimhartiger hand van schoenen vullen dan ik, dus ze konden hun geluk niet op. Ben ik de enige die ervan griezelt om de pepernoten en schuimpjes rechtstreeks in die (zweet)schoentjes te gooien? Pompadoerpiet wikkelt de boel dus eerst in een Sinterklaasservetje en mikt dan het hele pakket in de schoen.
Gisteravond de schoenen vergeten te vullen, gelukkig was man als eerste op. Hij heeft een ruimhartiger hand van schoenen vullen dan ik, dus ze konden hun geluk niet op. Ben ik de enige die ervan griezelt om de pepernoten en schuimpjes rechtstreeks in die (zweet)schoentjes te gooien? Pompadoerpiet wikkelt de boel dus eerst in een Sinterklaasservetje en mikt dan het hele pakket in de schoen.
maandag 6 december 2010 om 12:44
* Viva bepaalt de huisregels, de huisregels worden niet door de TO bepaald en waar de TO dat nodig vindt aangepast.
* Schelden en het beledigen van mede-forummers is niet toegestaan, dat wordt (vnl in het begin van het topic) wel gedaan.
* Het uitsluiten van bepaalde mensen is eveneens niet toegestaan: Het viva forum is een openbaar forum. Als je wil dat slechts een beperkte groep mensen meeschrijft, kan je een eigen forum of groep openen.
* Zelf bepalen dat angels in een topic niet hoeven te modereren, bestaat niet: wij modereren het hele forum, omdat dat onze taak is.
Ik zie dat het topic verderop wel de goede kant op gaat, dat is goed om te lezen.
Door de onwelkome opening en het zelf bepalen van de huisregels, gaat dit topic echter wel op slot.
Een nieuw topic is welkom, maar dan wel met fatsoenlijke OP, waarin wordt voldaan aan alle forumregels.
Op het moment dat er weer mensen worden uitgesloten of dat op andere wijze forumregels worden gebroken, volgen maatregelen conform bansysteem.
Groet,
Viva Angel3
PS: ja, de sluiting komt laat - het is best lastig met zo weinig mensen over een forum te vliegen.
PS2: discussie over dit besluit is echt zinloos, bespaar jezelf dus de tijd.
* Schelden en het beledigen van mede-forummers is niet toegestaan, dat wordt (vnl in het begin van het topic) wel gedaan.
* Het uitsluiten van bepaalde mensen is eveneens niet toegestaan: Het viva forum is een openbaar forum. Als je wil dat slechts een beperkte groep mensen meeschrijft, kan je een eigen forum of groep openen.
* Zelf bepalen dat angels in een topic niet hoeven te modereren, bestaat niet: wij modereren het hele forum, omdat dat onze taak is.
Ik zie dat het topic verderop wel de goede kant op gaat, dat is goed om te lezen.
Door de onwelkome opening en het zelf bepalen van de huisregels, gaat dit topic echter wel op slot.
Een nieuw topic is welkom, maar dan wel met fatsoenlijke OP, waarin wordt voldaan aan alle forumregels.
Op het moment dat er weer mensen worden uitgesloten of dat op andere wijze forumregels worden gebroken, volgen maatregelen conform bansysteem.
Groet,
Viva Angel3
PS: ja, de sluiting komt laat - het is best lastig met zo weinig mensen over een forum te vliegen.
PS2: discussie over dit besluit is echt zinloos, bespaar jezelf dus de tijd.
E-mail | redactievivaforum@gmail.com