NB deel 16
maandag 29 november 2010 om 07:30
Ik heb zojuist een paar honderd euro verdiend met het werken aan mijn eigen album.
Nu verlang ik alleen maar naar mijn bed, want Godsakkes, wat is het teringkoud! Kwartier op trein wachten, boehhh
Sorry Twis, lees je dus nu pas. Ik was te druk bezig
En hoi Aub, long time, voor mijn gevoel. Lekker slapen!
Nu verlang ik alleen maar naar mijn bed, want Godsakkes, wat is het teringkoud! Kwartier op trein wachten, boehhh
Sorry Twis, lees je dus nu pas. Ik was te druk bezig
En hoi Aub, long time, voor mijn gevoel. Lekker slapen!
maandag 29 november 2010 om 08:09
Ja, het is goed voor me. Vind weer een beetje de echte ik terug. Beter dan hoe het was, kan ik dan al weer snel concluderen, dus dat zegt ook wel wat misschien. Ben blij met het maken van het album en heb bovendien al drie dagen niet gehuild. Dus.
Jij ook vooral lekker veel leuke dingen ondernemen hoor. Het kan, dus doen. Gelijk heb je.
Jij ook vooral lekker veel leuke dingen ondernemen hoor. Het kan, dus doen. Gelijk heb je.
maandag 29 november 2010 om 09:00
Goeiemorgen!
Heb ik nou iedereen aangestoken met het niet slapen virus? Vannacht was weer echt te bagger voor woorden. Was zelfs gewoon een kwartier "te laat" op mijn werk omdat ik zoooooooo traag ben nu
Phillie, lekker slapen!
Au, jij ook nog slapen of verplichtingen vandaag?
De rest...succes met werken!
Heb ik nou iedereen aangestoken met het niet slapen virus? Vannacht was weer echt te bagger voor woorden. Was zelfs gewoon een kwartier "te laat" op mijn werk omdat ik zoooooooo traag ben nu
Phillie, lekker slapen!
Au, jij ook nog slapen of verplichtingen vandaag?
De rest...succes met werken!
maandag 29 november 2010 om 09:44
Goedemorgen
Zelfs ik heb slecht geslapen vannacht Ik was vroeg naar bed gegaan maar lag wakker vanwege koude voeten, vanochtend was ik vroeg wakker vanwege warm/koud/warm/koud ... volgens mij heb ik niet echt koorts maar helemaal op orde is mijn interne thermostaat nu even niet
Maar ik ga vandaag wel mijn nieuwe arbeidsovereenkomst tekenen
Prettige dag iedereen
Zelfs ik heb slecht geslapen vannacht Ik was vroeg naar bed gegaan maar lag wakker vanwege koude voeten, vanochtend was ik vroeg wakker vanwege warm/koud/warm/koud ... volgens mij heb ik niet echt koorts maar helemaal op orde is mijn interne thermostaat nu even niet
Maar ik ga vandaag wel mijn nieuwe arbeidsovereenkomst tekenen
Prettige dag iedereen
maandag 29 november 2010 om 11:16
Goedemorgen!
Ik heb in coma gelegen na mij warme bad,heerlijk!
Phil,slaap lekker.
Naomii ,sucses met je nieuwe contract ,ik ben blij voor je.
Zwup ,lekker geen herrie s'ochtens van al je vrienden die jij watjes noemt .
Noa jij ook een gezellige dag.
Aub,Twis,Lieveke,SP,EM, en verder iedereen die ik vergeet,allemaal een fijne dag.
*engel heeft een rustig dagje met wat huishoudelijke klusjes en kroelen met de beestenbende en vanavond een nieuw recept koken*
Ik heb in coma gelegen na mij warme bad,heerlijk!
Phil,slaap lekker.
Naomii ,sucses met je nieuwe contract ,ik ben blij voor je.
Zwup ,lekker geen herrie s'ochtens van al je vrienden die jij watjes noemt .
Noa jij ook een gezellige dag.
Aub,Twis,Lieveke,SP,EM, en verder iedereen die ik vergeet,allemaal een fijne dag.
*engel heeft een rustig dagje met wat huishoudelijke klusjes en kroelen met de beestenbende en vanavond een nieuw recept koken*
maandag 29 november 2010 om 12:48
maandag 29 november 2010 om 12:53
Gesprekken heb ik al gehad Au, ik zal het toch zelf moeten doen. Vanavond heb ik iets zakelijks, dus zuipen wordt lastig en morgen moet ik werken. Dat is wel fijne afleiding. Verder in de avonden ook allerlei dingen gepland. Maar Au, misschien kom ik van de week 's middags wel even bij jou langs. Niet om tegen je aan te kletsen, maar voor de leuk.
Cum non tum age