Single parents, going strong forever!! deel 21

05-08-2009 23:24 4013 berichten

Nou meiden, zoals jullie hebben gelezen moesten we een nieuw deeltje openen...Bij deze dus!! Hopelijk weet een ieder ons weer te vinden!!

Hmmm, wel gekke streken scarlet. Hij heeft met 2 jongens (waarvan er 1 gellof ik 16 is) vuurwerk afgestoken. En zijn vader was er niet bij maar vond het oke.... Ik heb ze beiden duidelijk gemaakt dat ik het niet oke vindt. Ook mijn ex op zijn verantwoordelijkheid gewezen... Hij mag alleen oudjaarsavond vuurwerk afsteken en alleen als zijn vader erbij is. Dat moet die lamzak toch snappen lijkt me.....

Maar goed, het is goed afgelopen, ik heb mijn zegje gedaan en meneertje ligt fris gedouched in zijn bedje. Morgen weer proberen om mee te gymmen op school, maar ik denk dat dat ook wel goed gaat komen.

Je hebt gelijk hoor scarlet, hij weet zich geen houding te geven. Ik heb via een vriend gehoord dat hij zich schaamt voor de manier waarop hij toendertijd met me omgegaan is. Maar dit is wel een vreemde manier om het te laten blijken.

Lucky, wat naar problemen op relatie gebied. Sterkte er mee.
[fgcolor=#510D8C]

Oei Dolphine, dat zijn geen leuke dingen. Dat zijn vader dat ok vind, niet te geloven. Dat is toch wel erg lastig he, jij doet je best je mannetje normen en waarden etc bij te brengen en dan zou dat in 1 weekend weer teniet worden gedaan. Dodelijk vermoeiend. Eigenlijk is hij zelf nog een kind, wat begeleiding nodig heeft..

Jammer eigenlijk, dat R. het niet gewoon tegen je durft te zeggen, dat ie destijds fout bezig was.

Lekkere coachje heeft weer gereageerd op berichtje! Facebook is leuheuk! Kweet nu waar hij werkt, wist niet eens dat dat bij ons in de buurt zat, ook bij de overheid. Wel cute, hij vroeg waar ik dan werkte, zodat hij wist waar hij naar kon zwaaien. Ik betrap mezelf er idd op dat tussen 12 en half 1 regelmatig naar buiten kijk, hihi. Vorige week dinsdag heb ik um weer gezien trouwens.

/fgcolor]
Alle reacties Link kopieren
Oei ladies,hier een beetje laat op het forum..maar ik moest even iets checken en dacht even snel aan mn dinnetjes..

Vandaag even heerlijk uitgeslapen al gingen we er laat in zaterdag aaf...we gingen pas om 20.45 uur iets eten bij MD in Maarsen nadat ik gewerkt had tot 6 en daarna mams had bezocht.

Mam heeft een longontsteking en moest aan de AB.

Komt omdat ze te hoog ademde ivm angst en pijn...werdt vd week helemaal blauw om dr mond..ik de zenuwen uiteraard en er achteraan gegaan..

Thuis komend bij A. meteen een wasje van mam erin gedaan en voor we het wisten was het laat int mandje.

Was kapot dus lekker uitgeslapen vandaag en de nodige info op internet opgezocht voor de verpleging ivm nazorg na ontslag in de woonplaats van mijn mam.

Morgen na 11 uur weet ik welke dag mijnmoeder naar huis mag dus vast weer een hoop geregel want va woensdag moet ik ook nog werken tot 21.00 uur.

Mijn broer is zaterdag geweest en geloofd het verder wel...denk ik?

Ik zie het allemaal wel..kga zo snel mand in,morgen 4 klanten doen en mn werkhuisje bij din...dan hoef ik dinsdag niet en misschien heb ik dan de hele dag de tijd om mam te halen en naar huis te brengen zonder meteen mn hielen te lichten...zo niet dan heb ik even tijd om mn eigen huisje te doen.

Morgen aaf iig met A. naar mam ook toe en dan zie ik mn lief tot vrijdag pas weer...boehoe!!!!woendag is zn pa jarig maar kan niet mee sávonds want ik werk dan tot 9 uur en zit ondertussen ook weer volledig aan mn uren sinds afgelopen week dus uit de ZW.

Dus....kan ik zo uit kijken naar mn heerlijke ontspannen weekend met A. en Theetje en X. en vrienden....jullie hebben geen idee...!!!!

Daarna breekt de kerst hysterie aan op mn werk...dus een beetje ontpanning kan ik dan wel gebruiken!!

Waarschijnlijk heb ik dinsdag aaf even tijd voor jullie hier opt forum en anders pak ikk even snel de telefoon...wil jullie eigg wel even horen!!

Mijn excuus dat ik niet op jullie schrijven in ga,....hoop op jullie begrip maar wou even laten weten wrom ik hier nu weer even niet zo vaak ben.....

Kuzzz,liefs

Daan
Hoi hoi dames,

hè jakkes Luck, relatieperikelen, toch niets ernstigs hoop ik?

Gelukkig kun je wel genieten van je mooie huisje! Heerlijk hè als dat dan zo opknapt en helemaal naar je zin wordt. Met je knul alles goed?

Dolphine, oh wat fijn zeg, zo'n hele dag even helemaal niets, gewoon met een goed boek op de bank, nou je hebt helemaal gelijk hoor! Lekker even een dagje bijtanken heb je soms gewoon nodig! Welk boek ben/was je aan het lezen? Nu loop je natuurlijk lekker op de winterfair, heb je nog iets leuks gekocht?

Wat een rare toestand zeg met dat vuurwerk afsteken! Is die ex van je nou helemaal betoeterd!!! Die knul kun je eigenlijk ook niets kwalijk nemen, maar wel goed dat je duidelijk hebt gemaakt dat dat echt niet kan!

Pfff Scarlet, stond vandaag in de krant dat er wel een pak sneeuw kan vallen van 15 cm!! In november notabene, die weergoden zijn niet goed hoor! Hmmm jammer dat die collega zo gesloten is dan, dan kun je ook niet echt peilen natuurlijk of er uberhaupt iets in zit om elkaar beter te leren kennen, maaarrrr gelukkig is daar dan nog lekkere coachje!! Hahahaha! Die contacten lijken zich wel iets uit te breiden hè, beetje flirten via facebook en lonken in de pauze, whoehahahaha!

Daan, fijn om even iets te horen. Dat was wel even schrikken denk ik die longontsteking. Gelukkig nu beter dus en helemaal fijn natuurlijk dat je mams al gauw naar huis mag! Helemaal top! Zou mooi zijn als we een paar van die badballen kunnen scoren hè, hahaha!

Hier niet veel te melden, was weer een vroegertje hier vandaag, en zoooo koud als je uit je bed stapt. Niks an, bah! Was redelijk rustig vandaag op werk en morgen heb ik een lange dag in het vooruitzicht dus hopelijk slaap ik beter als afgelopen nacht. Man wat een drama, heb zooooo gedroomt en ik lag half uit bed midden in de nacht. X moet wel gedacht hebben... Hij maakte me zachtjes een beetje wakker, dus ik zal het wel horen vanaaf als ie thuis is, hahahaha.

Fijne aaf!

Hoi allemaal

Oeee Daan, da's toch geen tijd!! Jij nachtbraker!

Da's schrikken zeg, je moeder ook nog een longonsteking! Maar als ze binnenkort naar huis mag zal het toch wel de goede kant op gaan, of niet? Wat zul jij toe zijn aan je weekendje weg! En jij ook Theetje.

Wel 15 cm??? Kom maar op! Maar waar ik dan eigenlijk nog geen zin in heb (ja, slaat nergens op), is die KOU!!! Brrr, ik heb nog helemaal geen zin in dat koude weer!! Maar ja, winterse perikelen zonder kou bestaat nou eenmaal niet he!

Ik hoop wel dat jullie gewoon veilig heen en weer naar Limboland kunnen hoor, zou toch wel erg jammer zijn als door het weer jullie weekend in het water zou vallen. (of eigenlijk IN DE SNEEUW zou vallen...whoehahaha!)

Ach ja, beeeetje flirten via Facebook..Toch blijft het een beetje lastig, voor hem ben ik natuurlijk toch ook de moeder van een pupil van hem. Of eigenlijk was, want nu is hij zoonliefs coach af. Maar es zien hoe het contact het komende seizoen zijn zijn. We hebben nog niets gehoord over hoe het volgend jaar zal zijn. Heeft X je nog ingelicht over wat je afgelopen nacht hebt uitgespookt? Maar zo te lezen slaap je nog steeds niet lekker ontspannen dus..da's wel balen.

Morgen komt er een vriendin na haar werk even op de koffie, gezellig. Dus vandaag maar vast een klein beetje in huis geredderd, konijnenhok verschoont, boodschappen gedaan. Pff, komt er ooit een end aan huishouden???

Hai meiden,

Diaantje, wat naar dat je moeder ook nog longontsteking heeft. Maar wel fijn dat ze bijna naar huis mag zeg. Dat zal toch weer even wat meer rust en wat minder heen en weer rijden worden voor je. En ik ga voor je duimen dat je het weekend gewoon lekker met theetje op stap kan.

Haha scarlet, jij weet ook niet wat je wilt he. Wel sneeuw maar geen kou? Hmmm dat gaat lastig worden denk ik.

En een beetje flirten moet kunnen toch, dus toch stiekem zwijmelend door het raam kijken tijdens de lunch he......

Jammer dat je zo slecht slaapt thee. Dat doet een mens ook geen goed he. Ik hoop dat je snel een beetje je rust kan pakken.

Ik heb een mega leuke dag gehad met moeders. lekker geshopt op de beurs, oa een tuniek en daar kreeg en een bolero gratig bij. Nieuwe tas, nieuwe laarzen, sint cadeau's voor mijn nichtjes, dus veel te veel geld uitgegeven, maar ik ben zo blij met mijn nieuwe spulletjes.

Thuis lekker een pan boerenkool gemaakt en heeft mijn moeder meegegeten.

Helaas ging zoonlief weer helemaal los vanavond, dus de gezellige sfeer was snel voorbij. Zo dwars, brutaal, enz. Ik wordt er echt gek van..... Ben vanavond ook flink uit mijn slof geschoten tegen hem. ik ben dit dwarse gedoe zo meer dan zat......

Heb ook een knallende koppijn nu en net ff een flink portie zitten janken en nu ik dit zo zit te typen komen de waterlanders weer.

Zit er ff helemaal doorheen met die kleine man.

Maar goed morgen weer een dag, dan weer aan het werk, hopelijk gaat het dan weer wat beter.

Hay schatten!

heb even snel doorgelezen...scar aan de flirt met LC(lekkere coachje. .haha)Heb altijd nog het gevoel gehad dat het iets wordt tussen jullie...gek he? Dolph heerlijk gesjopt met mamskie!

jammer dat je knul het op zn heupen kreeg..kan mij voorstellen schat dat je het af en toe niet ziet zitten dan..had ook zo'n moment vanaaf met een knul van 21!!!

Had mij even gebeld schat...kan altijd he!!!

Gelukkig kwam mn lief lekker eten,lekker stamppotje voor hem gemaakt en met een brok in mn keel net hem uitgezwaaid ...bah..wachten tot vrijdag dat ik hem pas weer zie..

Gelukkig gaat het helemaal geweldig tussen ons en ben ook zo dankbaar dat ik zo'n lieverd in mn leven heb mogen ontvangen..

Kan ook niet wachten dat het vrijdag is en dan samen met Thee en X naar Limboland gaan...we gaan..al ligt er 50cm sneeuw!!...(dat bad met die ballen wil ik echt niet missen Theetje!!!hahahaha...de kaarsjes erom heen...de wijn...en ach..dan lekker slapen ....duhuh!!!!NOT!!!)

GEINTJE!!! ..of....

Lucky mop wat jammer dat er troubles zijn schat...maar ik weet hoe je erin stond en wat je ervan kon verwachten...toch een tegenvaller...

Ik hoop dat het goed komt!

Verder alles ok met je knul?

Kga nu douchen en slapie doen,vandaag me rot gewerkt.

Morgen hopelijk een dagje voor mezelf en mn eigen huisje...

Woensdag mag mam naar huis,ga haar zowaar met broer ophalen..

Tot gauw schatten!!!

Ha dames

Dolphientje, ben je naar de voetbal?

Dan heb je qua uitslag niet echt veel lol he...Ik heb er eigenlijk niets van gezien, khad visite, maar zag net de tussenstand, 0-4, au.

Wat rot voor je dat het gisteren weer ff de spuigaten uitliep met je mannetje..bah meid. Een flinke huilbui kan dan ook wel even opluchten, maar rot blijft het natuurlijk. Hug voor jou!

Gelukkig wel een hele leuke dag met je mams gehad én ook nog hartstikke leuke dingen gekocht.

Daan, morgen lekker je moeder weer halen! Mét je broer nog wel, niet te geloven..Alles geregeld wat je geregeld moest hebben? En jullie weekend komt snel naderbij he! Het gaat alles meevallen met die sneeuw, dus daar zal het niet aan liggen! En heeeeeeerlijk toch, dat het zo lekker gaat met je lief en jou!

Vanaaf dus vriendin op de koffie gehad, was gezellig. Heerlijke foamdoucheschuim van Rituals gekregen, echt superzalig luchtje. We hebben het plan om in het voorjaar 2 dagen te gaan shoppen in Londen (vroeguh gingen we regelmatig kerstshoppen in Londen) en schijnt echt een schijntje te zijn met vliegtuig nowadays. Kan ik vast een beetje gaan sparen, want wil daar wel wat kunnen kopen natuurlijk. Morgen lekker mijn halve dagje, misschien naar de kapper, is wel weer nodig eigenlijk...

Goedemorgen,

gisteren een meeeegaaaaaaa lange dag gehad met werk. Was wel leuk moet ik zeggen. Heb een zeer interressante workshop gevolgd over de omgang en communicatie met verstandelijk beperkte mensen. Dat kom ik in mijn werk natuurlijk ook veel tegen. Daarnaast was er bij een andere workshop, wat ging oa over je angsten overwinnen, een gigantische albino slang, die man stond met dat beest op nog geen meter afstand. GATVER! Ik vind dat zulke enge beesten. En trouwens, ik hou er ook helemaal niet van om dat soort dieren te gebruiken voor dit soort doeleinden, maar das een ander verhaal.

Maar goed ik was erg laat thuis, gauw naar de supermarkt om even wat te eten te halen. snel gegeten met zoonlief. X was er niet. Het was gisteren kennelijk theetje-bel-avond, dus veel mensen aan de lijn gehad, en daarna nog met zoonlief aan z'n huiswerk. Wat echt veel was! Pas om 22.00 uur kon ik even gaan zitten. Maar gelukkig vandaag even een dagje vrij, dus even in huis aan de gang. Morgen nog een dagje werken, vrijdag weekend en dan zaterdag naar Limboland!

Daantje, blij om te lezen dat je in je berichtje hier weer wat positiever klinkt! En wat heerlijk dat je mams naar huis mag!! En ook fijn dat je samen met je broer haar gaat halen!

En helemààl top dat we lekker naar de kerstmarkt kunnen, maarre zaterdag pas hè, niet vrijdag al, hahaha. We bellen nog wel even hoe laat en zo we afspreken.

Dolphine, wijfie, ik heb al eerder gezegd, je mág heus bellen hoor als je er even doorheen zit! Gewoon even van je af praten, echt dat vind ik heus niet erg. En natuurlijk is het soms fijn als je even kunt huilen, dat kan al opluchten.En dat je uit je slof geschoten bent kan gebeuren hè, dat is heus niet erg. Heb je al wat gehoord van dat budget wat je ging aanvragen?

Natuurlijk wel heel fijn dat je zo'n leuke dag hebt gehad op de winterfair met je moeder én dat je leuke dingen hebt kunnen scoren!

Scar, wat een leuk idee zeg, twee dagen Londen, ik ben er nog nooit geweest, maar nu ernaartoe zou gunstig zijn hè zeggen ze ivm de pond en de euro en zo. Het staat ook nog steeds op mijn verlanglijstje hoor om een keer rond de kersttijd daar naartoe te gaan. Maar ja er staan wel meer dingen op mijn verlanglijstje hahahaha.Lief van je din dat je zo'n lekkere doucheschuim hebt gekregen!

Nou dames ik ga even wat doen hier, want er komt weer niks van anders.
Ha dames,

Ik was gisterenavond idd naar ajax. wel verloren met 4-0, maar eigenlijk had ik ook niks meer verwacht hoor. En het is altijd leuk om het grote real madrid een keer live te zien spelen natuurlijk. Overdag moest ik natuurlijk gewoon werken en daarna zoonlief ophalen bij de bso en naar oma brengen, geen tijd gehad dus voor het forum.

Diaan, wat fijn dat je vandaag je mams weer mag ophalen. lekker meis.

Theetje, dat PGB wat ik heb aangevraagd is nog even de vraag of het via het ciz of via bjz moet. Gezien het IQ van zoonlief is hij een twijfel geval. Ik moest nu alles opsturen naar het ciz. (is dan alleen voor mensen met een verstandelijke beperking, zoals ze dat zo mooi zeggen), Zoonlief is getest op 82, dus zal functioneren op beneden gemiddeld niveau. Ik heb daar mijn twijfels over, maar goed zo staat het op papier. Ik weet dat er bij bjz geen geld meer is, dus daar kan ik dit jaar niet terecht, dus daarom hoop ik een beetje op ciz.

Jij een erg lange dag gehad gisteren. Ik hoop dat je vandaag een beetje kan bijtanken.

Scarlet, gezellig geweest met je vriendin dus. Mooi zo. En londen is zo leuk.... voor 48 euro heb je al een retourvlucht. Dus dat valt erg mee.

Haaaai wijffies!

Lekkerrrr mijn vrije middag. Ben heerlijk naar de kapper geweest en helemaal in mijn noppen! Ze vroeg of ik wel eens een steiltang had gebruikt, nou, nee dus, wel over gedacht en heb het altijd al es willen proberen. Zij had wel tijd nu en wilde wel laten zien hoe dat was. Ik ben helemaal blij! Wat superleuk zit het nu!! En zo zacht...en glanzend...Dat staat dus echt wel op mijn verlanglijstje nu, gelukkig zijn ze niet zo duur. Boodschappen ook al binnen, gelukkig.

Hopelijk gaat het lukken met het pgb Dolphine, je zou het zo goed kunnen gebruiken nu en niet nog een jaar wachten..Drukke dag voor je gisteren, maar bij Ajax heb je wel lekker kunnen ontspannen, hopelijk? Ja, zijn echt erg leuke prijsjes, die retourvluchtjes. Londen met Kerst heb ik ook al een paar keer gezien, echt super, maar dat zit er qua tijd ook gewoon niet in dit jaar, dus mikken we op het voorjaar volgend jaar. Ben gek op die stad! Maar wil natuurlijk wel wat uit te geven hebben daar, haha.

Klinkt echt interessant Theetje, die workshops. Kijk, daar heb je tenminste iets aan, is gewoon echt leuk zoiets. hahaha, HELD! KVind het ook erg sneu, dat ze die dieren daar voor gebruiken hoor..Maar lange dag voor je zeg!!

Daan, je moeder lekker thuis? Hoe is het gegaan allemaal?

Nou meiden,het hangt er allemaal nog maat om of het doorgaat voor mij en A om naar limbo te gaan.

gaat niet goed met mam,huilt vd pijn kan niet slapen en heeft nieuwe medicatie gekregen voor de pijn en als dat niet helpt moet weer opnieuw opgenomen worden.

zijn nog wat andere vervelende dingen aan de hand betreft mn auto nog vd aanrijding,mega druk op mn werk...kan wel janken..

zit er echt even doorheen..
Och arme arme, diaan...... Het zit ook niet mee allemaal he. Ik hoop zo voor je dat je weekendje limburg doorgaat, even bijtanken. Heel veel sterkte.

Hier zit het ook niet mee. Vanmiddag met overblijven is zoonlief door een jongen van groep 6 aan zijn arm gezwaaid en op de grond geknald. Ik moest zelf overblijven en kon dus wederom met het jochie naar de huisarts. Hij loopt nu in een mitella om zijn elleboog rust te geven, daar is hij op gevallen en die is erg gevoelig. even 2 dagen aankijken hoe het gaat met mitella en daarna kijken of hij zonder kan.

Ik moest dus vanmiddag 1 afspraak afzeggen omdat ik bij de dokter zat, de andere ben ik wel geweest maar toen heeft zoonlief aan 1 stuk door zitten huilen bij mijn moeder omdat hij naar mama wilde. Hij is vanmiddag trouwens wel naar school gegaan met mitella en al en daar moest die andere jongen zijn excuses aanbieden. Wat nog wat moeite koste, maar hij heeft het gedaan uiteindelijk.

Morgen dus weer niet gymmen en trainen voor hem.

Balen wel weer zeg.......

He getver meiden, gaat f niet zo lekker he!

Daan, hoop toch zó dat jullie wel weg kunnen gaan, je hebt het zo nodig..Maar snap heel goed dat je niet gaat hoor, als het met je moeder niet gaat. Wat ontzettend rot zeg, dat het helemaal niet lekker gaat. Merken jullie al of de nieuwe medicatie aanslaat?

En ook bij jullie weer troubles Dolphine..arme jochie, net herstellende van zijn ribben, gebeurt er dit weer. Het ongeluk zoekt hem ook wel op he!

Meiden, allebei heel veel sterkte, knuffel voor jullie.

Tja, hier gaat het gewoon zijn gangetje. Niets schokkends of bijzonders, gewoon rustig. Maar ik denk dat jullie het ook wel graag even kalm en rustig zouden willen hebben!

LC wandelde vandaag weer langs, niks zwaaien hoor. hahaha, lijkt me ook wel een beetje gek, hij heeft geen idee waar ik precies zit, kan me ook wel een beetje voorstellen dat hij het gevoel heeft een beetje gestalked te worden als hij daar loopt, hihi. Keek wel richting ons.

Morgen mijn langste dag en dan weer heerlijk weekend.

hallo meiden, al wachtend op de woningstichting, althans een bedrijf dat gestuurd word door de woningstichting, heb ik mooi even de tijd om lekker achter de pc te zitten.

dolph las het net al op hyves van je ventje, wat n pechvogel is het ook he. en jij bent er weer klaar mee, zucht. echt rottig voor jullie!

oh daan wat naar voor je mamsje, en ik hoop toch zo dat je wel even er tussen uit kan. je hebt het ZO verdiend meissie. en dan ook nog je toetoet en je werk enzovoorts. getverdemske. hopelijk gaat het in de liefde wel goed, maar dat denk ik wel he!

scar, zeker doen, die dagen naar London. ik ben toch ook geweest nog met ex en zoonlief. en wij vonden het echt super. we hadden ook mega mooi weer en dat scheelt natuurlijk ook. maar dan nog hoor, super leuke stad. het leeft daar gewoon. en inderdaad je kan al voor heel weinig vliegen tegenwoordig.

b en ik gingen toen voor 120 euro samen heen en terug naar Sardinie via Ryanair. kan je nagaan. das spotgoedkoop! oke we moesten wel vanuit duitsland toen maar dan nog.

theetje, dat klinkt als een interssante cursus. maar brrrr ja zo'n slang vlakbij je lijkt me ook niet je dat. je hebt het nog steeds mega druk he. pas op jezelf!

hier zo goed als klaar met klussen. is zo leuk geworden allemaal. heb alweer wat nieuwe projectjes op het oog. wil nu toch ook mijn halletje beneden gaan sauzen en daar staat een kast voor de jassen die wil ik dan hetzelfde roomwit gaan verven als de deuren enzo. en dan is straks zoonliefs kamer aan de beurt, denk in de kerstvakantie want dan heb ik ook weer een weekje vrij.

in relatieland, grijns, is het gelukkig weer een stuk opgefrist. zat er even doorheen door een aantal dingen die gebeurd zijn. maar weer een hoop gepraat en er is nog steeds een hoop liefde, dus we hopen er weer het beste van.

ik heb in elk geval een leuk weekend voor de boeg. vanavond uit eten ivm mijn verjaardag, fuif ik b eens een keer ipv andersom. morgenaaf een verjaardag van een din van ons. en dan zondag nog even naar zijn ouders want die zijn 46 of 47 jaar weet het niet precies getrouwd. en verder gewoon lekker leuke dingen doen en relaxen.

ben vorige keer trouwens nog naar Bodyworlds geweest. die tentoonstelling met al die "lijken" , was heel erg interessant en eigenlijk totaal niet eng om te zien.

ik heb elke keer het gevoel als ik hier schrijf dat ik iemand vergeet, maar ja, er zijn er gewoon nog maar 5, inclusief mij, die hier schrijven natuurlijk.

lieverds, ik wens jullie ook een gezellig weekend. dolph, hopelijk heeft je mannetje niet te veel pijn.

lekker allemaal kaarsjes aan en de verwarming hoog! dikke kussss
Goeiemiddag!

Mijn laatste uurtje is ingegaan..(nou ja, hier op kantoor dan he, bedoel ik!). Straks boodschappen doen en dan heerlijk weekend, eindelijk!

Eh Lucky, je bént toch niet niet jarig?? Toch?? Ik heb de 29e in mijn hoofd, maar kan eigenlijk nergens meer terugvinden wat het is..Erg he..

Gezellig en druk weekend voor de boeg, fijn dat het op liefdesvlak weer beter gaat, pfff. Zo vermoeiend, als dat niet lekker loopt..Je hebt de smaak dus duidelijk te pakken, van het klussen! Maar het ís ook leuk, als je ziet dat alles zo opknapt.. En lekker voor de kerst ook.

Daan en Theetje...ik hoop dat jullie sámen op pad zijn/gaan dit weekend!!
Hallo meiden,

Fijn lucky dat de lucht weer opgeklaard is op relatiegebied. En dus weer een druk weekend voor de boeg, gezellig hoor.

Ik heb vanmorgen de vriezer ontdooit en schoongemaakt. Is het toch weer in mijn rug geschoten zeg, toen ik daar op mijn knietjes bezig was. Erg vervelend. ga maar proberen er een rustig weekend van te maken.

Pleegzoon is vanavond gekomen en morgen hebben we sinterklaasfeest op het oude werk van mijn vader, da's de hele middag, dus de jongens vermaken zich wel.

Verder geen plannen voor het weekend, even afwachten hoe de elleboog, en toch ook zere pols (ik denk dat hij daar op gevallen is) van zoonlief gaat. Hij heeft vandaag nog wel de mitella omgehad, maar dat is meer voor zijn eigen veiligheid. Ik zien hem wel steeds meer ongemerkt bewegen, dat is een goed teken, dus gaat wel goed komen.

Diaantje ik hoop toch zo dat je moeder al weer wat is opgeknapt en ze niet opnieuw opgenomen hoeft te worden. En ik hoop natuurlijk dat jij morgen lekker met theetje op stap kan....

Nou nou scarlet, jij moest nog laat om de boodschappen. Dat vind ik wel lekker van vrijdag thuis werken, ik ben vanmorgen om half 9 gelijk boodschappen gaan doen, dan is het maar weer binnen.

Trouwens heerlijk erwtensoep gegeten. Die blikken van de lidl zijn erg lekker en goed gevuld!
Op dit late uur nog even een kort berichtje van mij. Ben de laatste twee daagjes erg druk geweest. Vandaag was ook weer lange dag maar hiep hiep hoera morgen gaan we even alleen leuke dingen doen (in de sneeuw hoorde ik van m'n din, die zit er al)!

Daan en d'r lief gaan wel, maar vertrekken wat later en als er toch weer verandering optreed in de negatieve zin met haar moeder blijven ze logischer wijs thuis. Dus ik hoop voor beiden dat het allemaal beter gaat! Kunnen we toch op pad voor die bad ballen!

Ik heb jullie berichtjes gelezen hoor, dikke kus voor jullie en een speciale dikke kus op de pols van je knulletje Dolphine en tot na het weekend!

Goeiemiddag!

Hopelijk zijn jullie nu allebei aan het genieten in het besneeuwde zuiden, Theetje en Daan!

Dolphine, hoe was het sinterklaasfeest? Leuke afleding ook voor die kleine pechvogel van je, hihi.

Hoe is het met je rug nu? Echt balen he, dat je door zo iets "onbenulligs" dan weer last krijgt..al is het natuurlijk niet echt een comfi houding waarin je zo n klus moet klaren!

Ja, boodschappen doen op vrijdag is nooit een pretje. Moet natuurlijk tot 1700 werken. En ik wil niet ook nog op zaterdag de deur uit moeten voor dit soort boodschappen. Een dag eerder is haast ook geen optie, omdat ik dan niet alles kan houden wat ik hebben wil/moet. 2 a 3 dagen is wel de max van wat ik kan houden op mijn fiets, tenminste, wat ik kan dragen aan tassen. Omdat het nu al zo vroeg donker is lijkt het ook al heel laat als ik dan eindelijk thuis ben. Nah ja, het is niet anders.

Hier vanmorgen wat motsneeuw, jammer, te weinig! Het zag er wel weer gelijk echt winters uit, prachtig. Mijn knul heeft Kinect voor de Xbox gekocht, wat is dat gaaf zeg. Daar heb je geen controller bij nodig, je bént de controller. Dus als je voetbalt, moet je ook echt zelf schieten etc. echt heel erg leuk en ook erg vermoeiend! Goeie workout. Hij is nu een dansspel aan het downloaden, lijkt mij weer superleuk, dan leer je ook echt de moves en er zit echt goede muziek bij. Kben in elk geval in beweging en da s altijd goed natulijk!

Die soep van Lidl ga ik ook eens proberen, heb er al meer goeie verhalen over gehoord. Mm, heerlijk, erwtensoep! Ik ga nu zo een rundvleesstoofpotje maken..ook zin in!

Fijne avond meisjes!

En nu is het al weer zondag.

Ik heb nog steeds last van mijn rug, kan bijna niet overeind komen, maar lopen gaat dan weer wel. Traplopen is ook er pijnlijk, ben benieuwd wanneer het minder wordt.

Gisteren met de jongens naar sinterklaasfeest geweest, was natuurlijk erg leuk voor ze. 's avonds lekker patatjes gebakken en ratatouille gekeken. Was een lekker dagje.

Nu zitten de jongens al de hele ochtend achter de playstation. Het is mooi weer, dus misschien gaan we vanmiddag even aan de wandel naar de binnenstad. het is koopzondag en dan gaan we ff lekker ergens warme chocomelk drinken. En zo kabbelt het weekend rustig voorbij hier.

Zoonlief heeft gelukkig nog maar weinig last van zijn arm, dus dat gaat ook weer de goeie kant op. En oh ja dat was ik vergeten te vertellen, maar hij heeft donderdag zijn rapport gehad. Ik ben erg tevreden, alles is voldoende of ruimvoldoende. Alleen schrijven is matig to voldoende, maar je kan niet alles hebben toch? hahaha

In vergelijking met vorig jaar heeft hij een erg goed rapport, dus we zijn er blij mee.

Gaaf dat ding scarlet Ik had er op de reclame al wat van gezien. maar ja wij hebben geen xbox, dus is geen optie voor ons.

Gefeliciteerd Dolphine, met het mooie rapport van je mannetje! Dat je dat nou zomaar vergeten was te vertellen zeg..haha.

Hartstikke fijn dat het zo lekker gaat op school. Ben je de stad nog in geweest? Het lijkt mij errug koud, brrr, maar wel heel gezond weer, met die zon erbij. Hm, toch nog last van je rug dus, balen hoor. Maar kalm aan proberen te blijven doen.

Hier net de zondagse strijk gedaan, gisteravond kwam L. nog langs, had wat DVDtjes voor zoonlief, wijn voor mij (altijd welkom, hihi) en het was gezellig.

Morgen wordt er wel echt sneeuw verwacht he..hopelijk komt het in de middag, als ik lekker thuis ben en de boodschappen binnen heb. Uit werk gelijk even langs de Hema, moet nog een paar knopen op mijn winterjas zetten, die zullen ze daar toch wel verkopen? (pfff, of ik ook een huisvrouw ben he...kweet dat soort dingen niet eens! vroeger ging mijn moeder altijd naar een speciaal winkeltje, met wol, garen, band en knopen etc. heette dat niet een fourniturenwinkel, met een duur woord? Maar vlgs mij zijn dat soort winkeltjes er bijna niet meer.

hay lieverds!

Even heel snel,heb een heerlijk en tegelijkertijd een vermoeiend weekend achter de rug.

mam belde mij vrijdag ochtend,het was echt helemaal mis...ze heeft over de grond gekropen van de pijn..

Ik met A.(die goddank al bij mij was)met gierende banden haar gaanhalen en naar de 1e hulp gebracht na de arts in zh gesproken te hebben..lang verhaal kort te maken..Nier enblaas infectie door wondvocht in haar buik(door de operatie)

Met AB en drainage(niet normaal wat er uit kwam)gaat het gelukkig nu wat beter met haar en late ze haar niet eerder naar huis gaan eerdat alles goed is.

Moest van mam gaan naar Valkenburg en ben smorgens nog naar haar toe geweest wat spulletjes gebracht en toe op naar Valkenburg!Pfoe!

heerlijke tijd met Thee en X gehad..en heeerlijk sávonds gegeten!!!(en gebadderd...etc etc.)

vanmorgen na ontbijt meteen weer in de wielen naar mams huis om weer wat ander wasgoed enzo te halen,toen naar ZH en toen naar A. huis en toen naar mijn huis,kortom in 36 uur bijna 600km gereden(althans mn schatje dan..pfoe die schat staat mij zo bij..niet te geloven!!!!)

Net 2 tassen was gedraaid en zo snel mn bedje in..

Morgen staan er weer en boel dingen op het program...zeker betreft mn auto aanrijding..(probeer wel es te mailen hoe het nu zit)

Lieverds,hoop morgen jullie verhalen even door te lezen,tot gauw

Liefs,Daan
Goedemorgen meiden,

wat een grauwe dag zeg vandaag... grijs, koud echt zo'n dag dat de winter in de lucht zit en dat je het zelf in huis warm en gezellig moet maken. Ik krijg hier de ik-ga- de- kerstboom-alvast-opzetten-kriebels van!

Weekendje was heerlijk! Valkenburg is zo'n gezellig stadje! Ik vond de kerstmarkt wel wat tegenvallen in de grotten. Niet echt kersterig. Maar stadje zelf was heel leuk versierd en erg leuke winkeltjes. We hebben ook zooooo vreselijk lekker gegeten zeg! Alsof er een Engeltje op je tong pieste, wat zeg ik, alsof ie er een grote hoop opgelegd had, hahahaha! Die badballen hebben we trouwens niet meer gevonden, maar dat neemt niet weg dat we toch heerlijk hebben gebaddert hoor! Nadat Daan en d'r lief sóchtends na het ontbijt zijn weg gegaan gingen wij nog even het stadje in maar we hadden het eigenlijk wel gezien.

Die andere din d'r kleine mannetje was ziek geworden dus dat was wel jammer maar was zondag ietsje meer opgeknapt dus die belden of we nog iets gingen doen. Toen zijn we naar Aken gereden in Duitsland, dat ligt maar 20 minuutjes rijden ervandaan en daar bleek een heel grote kerstmarkt dat was dus ook erg leuk! s'Middags zijn we weer naar huis gereden want had mijn knul beloofd dat we aan het eind van de middag thuis zouden zijn. Al met al was het dus een erg leuk weekend!

Heb ook nog wat leuke dingetjes gekocht, voor mijn knul voor onder de kerstboom en gewoon wat leuks voor toen we thuis kwamen.

Daan, hoe is het nu met je mams? Hopelijk wat beter nu, nu ze haar goed in de gaten houden! Hoop toch dat je nog wat aan je rust toekomt want 600 km weg in zo'n korte tijd en ook niet echt uit kunnen slapen natuurlijk hakt er best in! Het was iig wel erg gezellig !!

Whoehahaha, Scar een rundvlees stoofpotje? Met een sudderplaatje? Ik heb er van geleerd, heb het nu 2 x gemaakt mbv zo'n onderplaatje en het is echt heeeeeerlijk!

Gaaf dat kinect! Mijn zoon heeft de allernieuwste X-box van z'n eigen gespaarde centjes gekocht maar hij wil persé dat X-box live en daar ben ik dus absoluut geen voorstander van. Ik vind dat ie er al teveel uren achter zit, zowel x-box als pc hoor. Maar met dat live gebeuren gaat ie er nog meer achter. Hij mag van mij 2 uurtjes per dag (als z'n huiswerk in orde is en in het weekend wat langer) maar is toch lastig te controleren. Daarnaast moet je er voor betalen ook. Dus nu wil ie z'n X-box verkopen (net 4 maanden oud) en dan een ps3 kopen. ZUCHT. Hij mag van mij dat ding verkopen hoor, maar ik heb liever dat ie gewoon af en toe spelletjes speelt op dat ding, zonder dat live, maar goed is nog een behoorlijke discussie hier.

Wat fijn Dolphine, zo'n mooi rapport! Hij zal zeker ook wel apetrots zijn! Nou terecht hoor! En dan nu alle opa's en oma's af om z'n rapport te showen? Dat klinkt ook als een gezellig weekendje zo met die knullen. Wat een leuke film is dat trouwens hè Rattatouille! Zijn jullie nog aan de warme choco gegaan in de stad?

Mooi balen van je rug trouwens, ben je een beetje goed bezig in je huishouden en zit je je uit te sloven, krijg je dat als beloning! Fijn is dat, maar niet heus. Hopelijk gaat dat gauw wat beter met je rug!

Nou meiden, fijne dag allemaal! Ben benieuwd of het nog gaat sneeuwen... in Limboland lag overigens niks meer hoor toen wij er waren. Maar voor de week voorspellen ze toch best behoorlijke vorst en sneeuw, BRRRR

Fijn te lezen dat jullie zo leuk gehad hebben Daan en Theetje.

Maar echt relaxend was het eigenlijk nog niet he Daan, met dat heen en weer rijden..In elk geval wel lekker je zinnen verzet en dat doet een mens natuurlijk ook erg goed!

Wat een verhaal weer over je moeder! Nu houden ze haar hopelijk echt goed in de gaten en kan het alleen maar de goeie kant op gaan, toch?

Haha Theetje, die neiging heb ik ook!! Sowieso de drang om het knus te maken, kan wel aan het kaarsen kopen blijven en geur thingies etc. Maar het schiet al aardig op, nog even de Sint het land uit en hoppatee!!

Toch nog een échte kerstmarkt gezien gelukkig!

Hm, lastig dilemma met je knul. Voor Kinect heb je ook X box live nodig en idd, het kost wat. (45 euro voor een jaar). Maar waarom zou je knul zijn Xbox verkopen en dan een PS3 kopen? Wil hij daar dan niet mee online gaan spelen? Dat kost ook geld, dan maakt dat toch niet uit? Of wil hij dan niet online spelen? Dan zou hij net zo goed zijn Xbox kunnen houden, of...

Kun je niet toch afspraken met hem maken over hoe lang hij op dat ding zit, ook met Xbox live? Want ik kan me ook wel weer voorstellen dat die gozers het leuk vinden om bijv, een spel zoals Fifa tegen anderen te spelen, of tegen vrienden, die ook online zijn. Wat was het in onze tijd dan eigenlijk simpel he! Toen hadden we al die "ongein" niet. Maar het is ook een feit waar niet aan te ontkomen valt, denk ik, dat de jeugd toch steeds meer tijd doorbrengt op pc of spelcomputer. Maar wij blijven natuurlijk wel de baas!

Het sneeuwt hier trouwens volop! Mag van mij altijd meer natuurlijk, haha, maar kgeloof dat het zo al weer gaat stoppen.

Morgen een uitje van het werk, het is eigenlijk een surprise wat we gaan doen, maar de locatie was wel bekend en we hebben zo het idee dat we ( na te hebben gegoogled) "komisch gaan koken". Geen idee wat dat inhoudt, maar we zullen wel weer bezig moeten. Zucht. hihi. Niet erg hoor, maar is geloof al de 3e x dat het koken is tijdens een bedrijfsuitje..niet bijster origineel! Alles onder de noemer teambuilding he...(niet zeuren, moet ik zelf maar iets organiseren!) Worden daar om half 4 verwachten, dus allemaal eerder stoppen met werk.

Maar het wordt vast wel gezellig!

Hmmm dat wist ik niet Scar dat je voor dat Kinect ook live moest hebben... Online spelen via een PS3 is gratis, maar ja dat wil ik liever niet dat online gebeuren, gewoon vanwege de tijd maar ook die agressieve spellen, ik hou er gewoon helemaaaaal niet van. ZUCHT wat is er mis met ouderwetse bordspellen en/of een goed spannend boek waarbij ze hun eigen fantasie moeten prikkelen? En dan constant achter msn, facebook, twitter en hyves. Ben ik nu zo'n ouderwetse doos?

Met mate heb ik er geen moeite mee, maar hoe hou je daar de controle op? Hoe doe jij dat met je knul?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven