Forum
Nieuwe topics
Actieve topics
Algemene voorwaarden & huisregels
account
inloggen
Aanmelden
Home
Overig
NB deel 16
Overig
alle pijlers
Relaties
Werk & Studie
Geld & Recht
Reizen
Seks
Gezondheid
Coronavirus COVID-19
Overig
Actueel
Oekraïne
Entertainment
Lijf & Lijn
Kinderen
Digi
Eten
Mode & Beauty
Zwanger
Psyche
Thuis
Klussen
Sport
Contact
Viva zoekt
Aangeboden
Gevraagd
Horen
Doen
Zien
Lezen
NB deel 16
15-11-2010 23:28
3012 berichten
1
...
116
117
118
119
120
121
Anoniem_114793
maandag 15 november 2010 om 23:28
Alle reacties
Link kopieren
Blablabla
I am surrounded by morons
Anoniem_114793
maandag 29 november 2010 om 18:28
Alle reacties
Link kopieren
Wat een drama, Frank! Nogmaals sterkte.
I am surrounded by morons
Anoniem_82224
maandag 29 november 2010 om 18:37
Frank, weet niet of je tijd en zin heb. Maar we zijn eigenlijk al toe aan een nieuwe topic.
Of zullen we beloven dat we het rustig aan doen zodat je thuis een topic kan openen??
Anoniem_114793
maandag 29 november 2010 om 18:40
Alle reacties
Link kopieren
Kijkend naar het tempo van afgelopen dagen hoeft Frank zich niet te haasten
I am surrounded by morons
Anoniem_109437
maandag 29 november 2010 om 18:44
Hm, dan maar niet meer posten vanavond?
Anoniem_111539
maandag 29 november 2010 om 18:44
Alle reacties
Link kopieren
Frankz:.. waar zit je ergens?.. we hebben toch overal wel nachtbrakertjes?
Anoniem_114793
maandag 29 november 2010 om 18:45
Alle reacties
Link kopieren
Hij zat net nog bij jou in de buurt, Boog.
I am surrounded by morons
Anoniem_109437
maandag 29 november 2010 om 18:56
En ik ben helaas niet ingericht op logees. Mijn banken zijn ongeschikt om op te slapen en ik heb maar 1 bed.
Anoniem_112020
maandag 29 november 2010 om 19:11
Alle reacties
Link kopieren
ik moet eigenlijk naar de hoofdstad, maar ga maar even richting familie in de buurt van breda..
Anoniem_112020
maandag 29 november 2010 om 19:19
Alle reacties
Link kopieren
ik rij nu een dikke 20 km/u..joehoe!
Bedankt voor alle support!
Anoniem_114793
maandag 29 november 2010 om 19:22
Alle reacties
Link kopieren
quote:Aubrey schreef op 29 november 2010 @ 18:56:
En ik ben helaas niet ingericht op logees. Mijn banken zijn ongeschikt om op te slapen en ik heb maar 1 bed.En waarom is dit een obstakel?
I am surrounded by morons
Anoniem_109437
maandag 29 november 2010 om 19:23
Gelukkig Frankz.
Twissie, waarom zou dat geen obstakel zijn?
Anoniem_114793
maandag 29 november 2010 om 19:25
Alle reacties
Link kopieren
Gezellig toch, zo'n levende kruik?
I am surrounded by morons
Anoniem_114793
maandag 29 november 2010 om 19:26
Alle reacties
Link kopieren
Hierna nog 63 berichtjes. Niet om je op te fokken hoor Frank!
I am surrounded by morons
Anoniem_112020
maandag 29 november 2010 om 19:29
Alle reacties
Link kopieren
dankjewel hoor twissie..rij (glij) nu 60 km/u..
Anoniem_82224
maandag 29 november 2010 om 19:30
quote:Twisted schreef op 29 november 2010 @ 19:25:
Gezellig toch, zo'n levende kruik?
Anoniem_111539
maandag 29 november 2010 om 19:30
Alle reacties
Link kopieren
kijk je wel een beetje uit?.. als ze plotseling voor je gaan remmen dan moet je op tijd kunnen stoppen.. ondanks de gladheid..
Anoniem_111539
maandag 29 november 2010 om 19:31
Alle reacties
Link kopieren
quote:Twisted schreef op 29 november 2010 @ 19:25:
Gezellig toch, zo'n levende kruik? met dompelaar!
Anoniem_109437
maandag 29 november 2010 om 19:31
Doe voorzichtig, Frankz.
Twissie, ik wil het Frankz niet aandoen.
Anoniem_112020
maandag 29 november 2010 om 19:32
Alle reacties
Link kopieren
i know boog..goed afstand houden, en ben heulheulheul blij met mn verse winterbandjes..
Anoniem_109437
maandag 29 november 2010 om 19:32
366 km file nu nog, voornamelijk rond A'dam.
Anoniem_111539
maandag 29 november 2010 om 19:33
Alle reacties
Link kopieren
ik heb nog geen winterbandjes.. maar zat er ook al zwaar over te denken... zeker met die brede bandjes is sneeuw NIET fijn..
Anoniem_112020
maandag 29 november 2010 om 19:33
Alle reacties
Link kopieren
het file nieuws op de radio geeft alleen files langer dan 20! Km...hahaha!
Anoniem_114793
maandag 29 november 2010 om 19:33
Alle reacties
Link kopieren
quote:Aubrey schreef op 29 november 2010 @ 19:32:
366 km file nu nog, voornamelijk rond A'dam.
(Sorry Frank, geen beter vermaak dan leedvermaak)
I am surrounded by morons
Anoniem_84174
maandag 29 november 2010 om 19:35
Oh....wat een K..weer!
Hello effieriebodie!
Anoniem_109437
maandag 29 november 2010 om 19:35
Ik ga morgen mijn winterstandje uitproberen.
1
...
116
117
118
119
120
121
Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.
Maak nieuw topic aan en praat verder
Actieve topics
Extremen zijn voor dramaqueens – geef ons gewoon 18-24°C
in
Overig
-
32 seconden geleden
Date en seks met anderen
in
Seks
-
1 minuut geleden
Tweetalig opvoeden
in
Kinderen
-
3 minuten geleden
Advies nodig!
in
Relaties
-
3 minuten geleden
Podcasts luisteren uit ergernis
in
Entertainment
-
7 minuten geleden
Maak een ander woord van minimaal de laatste 3 letters / 40
in
Overig
-
8 minuten geleden
Herfst/winterliefde voor de zomerhaters deel 12.
in
Psyche
-
12 minuten geleden
Pinbetalingen 20 juni niet afgeschreven
in
Geld & Recht
-
28 minuten geleden
VIVA komt terug!
in
Actueel
-
33 minuten geleden
Feestje tiener geven - wat is normaal (tijd/geluid etc)?
in
Thuis
-
39 minuten geleden
Terug naar boven