NB deel 16
maandag 29 november 2010 om 20:05
Boog; ja t was glibberen...2,5 uur over 34 km. Ik deed de tegenovergestelde route van Frankz, nou ja een stukje dan. Van Den Bosch Eindhoven in. 60 kmu op de snelweg zat er voor mij niet in whaha. (Wel een enorme sprint auto uit, voordeur in en sprint naar de wc, denk dat ik de 60 kmu wel haalde toen)
De volgende keer heb ik nog wel 2 banken en een logeerbed over....en een godsgruwelijk nieuwsgierige kat. Mn eigen bed hou ik graag voor mezelf.
Vind dit weer geweldig, autorijden ook niet zo'n ramp als het niet druk is op de weg. (Vind het ook heerlijk om handrembochtjes op lege parkeerplaatsen te doen....) Tis alleen dat ik mijn medeweggebruikers niet altijd vertrouw.
De volgende keer heb ik nog wel 2 banken en een logeerbed over....en een godsgruwelijk nieuwsgierige kat. Mn eigen bed hou ik graag voor mezelf.
Vind dit weer geweldig, autorijden ook niet zo'n ramp als het niet druk is op de weg. (Vind het ook heerlijk om handrembochtjes op lege parkeerplaatsen te doen....) Tis alleen dat ik mijn medeweggebruikers niet altijd vertrouw.