NB deel 16

15-11-2010 23:28 3012 berichten
Alle reacties Link kopieren
Blablabla



I am surrounded by morons
Alle reacties Link kopieren
@boog: zeker doen hoor..als ze nog te krijgen zijn..



@twis: en bedankt he..lief van je..
Alle reacties Link kopieren
quote:Aubrey schreef op 29 november 2010 @ 19:35:

Ik ga morgen mijn winterstandje uitproberen.
I am surrounded by morons
Alle reacties Link kopieren
You're welcome, F!



Hey LMS!
I am surrounded by morons
Alle reacties Link kopieren
quote:Aubrey schreef op 29 november 2010 @ 19:35:

Ik ga morgen mijn winterstandje uitproberen. Van je elektrisch verwarmde deken?
Man, iets te vele herrie gemaakt ... lijkt wel of ik minder hoor. Zo maar eens schoonspoelen onder de douche.



Hallo iedereen (voor zover nog niet gezien)!
Ik reageer vandaag niet goed op mijn omgeving... wat moet ik nu doen?
Alle reacties Link kopieren
Goede avond Twis, Frankz, Au, Zonnetje en Boog





Frankz, Hoe veel km moet je nog en rij je wel voorzichtig ? Ik zag vanavond al twee auto's tegen elkaar door de gladheid.
Hey Sunshine en SP!



Ghe SP, tis een standje op mijn favo speeltje, waardoor ik hopelijk geen winterbanden nodig heb.
Zon, hoezo? What's up?
Alle reacties Link kopieren
Zonnetje, Als het goed is hoef je vanavond niets meer doen dan bijkomen van vandaag. Lekker warm douchen of in bad en daarna in bed of op de bank onder een dekentje en lekker ontspannen.
Ik irriteer me aan alles, mijn probleem, ik weet het... maar hoe kom ik hier vanaf?



Hmmm...jouw tip is oke S.P. (Het is nogeneens de tijd van de maand)
Kijk, SP snapt helemaal wat Zon nodig heeft. Mooi.
Eigenlijk wil ik ook een peuk, drank en chocola met hazelnoot en druiven.
En een massage, Zonnie.
Alle reacties Link kopieren
Boog; ja t was glibberen...2,5 uur over 34 km. Ik deed de tegenovergestelde route van Frankz, nou ja een stukje dan. Van Den Bosch Eindhoven in. 60 kmu op de snelweg zat er voor mij niet in whaha. (Wel een enorme sprint auto uit, voordeur in en sprint naar de wc, denk dat ik de 60 kmu wel haalde toen)



De volgende keer heb ik nog wel 2 banken en een logeerbed over....en een godsgruwelijk nieuwsgierige kat. Mn eigen bed hou ik graag voor mezelf.



Vind dit weer geweldig, autorijden ook niet zo'n ramp als het niet druk is op de weg. (Vind het ook heerlijk om handrembochtjes op lege parkeerplaatsen te doen....) Tis alleen dat ik mijn medeweggebruikers niet altijd vertrouw.
Alle reacties Link kopieren
@Zon, ik ben grootafnemer van chocolade en dropjes in die periode...
Alle reacties Link kopieren
Hallo EM, Misschien bij het klussen deze dingen gebruiken?

Ja, een massage en ik wil dat Nick ieder plekje van mijn lichaam kust.
Waha Glitz, leuk verhaal. Fijn dat je veilig thuis bent.
Alle reacties Link kopieren
OWh ja en nu aan de snert/erwtensoep, met dank aan de mams. (Die voorzag gisteren al bulten sneeuw geloof ik)
Vooral dan he Glitterzzz?
@Zon
Alle reacties Link kopieren
Ik ga zo sneeuwballen gooien met de buurtkoters Aubrey, maar eerst mn snert opeten. Heb er nu al zin in. Misschien ook nog even een verschrikkelijke sneeuwpop maken.
Eet smakelijk en veel plezier in de sneeuw, Glitz!
Alle reacties Link kopieren
quote:zonnestraaltje71 schreef op 29 november 2010 @ 19:52:

Ik reageer vandaag niet goed op mijn omgeving... wat moet ik nu doen? Kruip lekker je bed in. Of eet je ziek aan chocolade!
I am surrounded by morons

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven