T-huis

17-06-2010 22:21 2561 berichten
Alle reacties Link kopieren

Nee, hier geen prutjes, hoor! Brrrrr!
Kind kiest er net macaroni bij.
Ik was aan het zingen in de keuken. Nemo roept best brutaal dat ik mijn mond moet houden. Ik loop de kamer in en zeg dat hij niet zo brutaal moet doen anders zet ik de tv uit. Precies op dat moment een kleine storing op tv van 3 seconde. Je had die kop van hem moeten zien
Dan is het Erwt van de prutjes

Whahahahahahahaha mama kan heksen
quote:Kezz schreef op 28 november 2010 @ 14:35:

Dit is ook een schatje, zeg! Jammer dat je daar geen broodtrommeltje in kunt doen!

[afbeelding]

En Ost-staking... zo groot is de vloek dus, dat hij zelfs landelijk gaat als dat nodig is. Tssssssssk
Up

Allemaal ingesneeuwd?
quote:Star schreef op 28 november 2010 @ 18:04:

Ja ik weet het ook niet hoor, prutje is wat Erwt en Kezz wel eens eten volgens mij.Er vallen heel veel dingen in de categorie 'prutje'
Inad, helaas voor jouw heb ik wél gewone Ost, maar nog niet jóuw Ost
Ik heb al vanaf donderdag geen Ost meer gehad, wat wel kut is want ook geen online bestellingen voor Sinterklaas binnen gehad, bijv. van Bol.com en die zijn er normaal de dag na bestelling al. Ik hoop echt dat ze op tijd komen.
De pakkettendienst heeft (hier) niet gestaakt, hoor! Jack is mijn pakjes gewoon komen brengen. Heb je geen track&trace nummer?

Vies he, dat witte weer. Brrrrr!
Hoor net dat buurman 2,5 uur heeft gedaan over het stukje van Erwtenstad naar hier. Jemig!
Mijn Jack werkte ook gewoon!
Hier nog geen ost geweest, wel Jack Frost. Terugweg van zwemles heb ik even gevoeld hoe het is als je remt en je rijdt gewoon door
quote:Kezz schreef op 29 november 2010 @ 20:20:

Hoor net dat buurman 2,5 uur heeft gedaan over het stukje van Erwtenstad naar hier. Jemig!Xan is nog onderweg vanaf andere kant van 't land naar hier
quote:Erwt schreef op 29 november 2010 @ 20:43:

[...]

Xan is nog onderweg vanaf andere kant van 't land naar hier Dat wordt bikkelen. Had net mijn moeder aan de telefoon en mijn broer is net thuis. Die heeft 3 uur gedaan over in-de-buurt-van-Erwtenstad tot Kezzstad.
Hoelang is Xan al onderweg, Erwt?

Ieuw, eng Trav!
Pfff echt zó lang? Hij ging rond 18.45 uur weg van AndereKantVanHetLand, moet dan eerst nog langs KezzStad en dan naar huis... dat wordt wat.... Wel sneu voor 'm, want hij moest vanochtend ook al om 05.30 uur opstaan....
quote:Travis schreef op 29 november 2010 @ 20:43:

Hier nog geen ost geweest, wel Jack Frost. Terugweg van zwemles heb ik even gevoeld hoe het is als je remt en je rijdt gewoon door Iew, da's een heel naar gevoel, dat de controle weg is
Moet hij persé eerst nog naar Kezzstad? Als dat niet hele nodig is, vooral niet doen, Kezzstad staat echt compleet vast.
Ja dat moet helaas, want hij moet met spullen naar KezzStad én daar staat z'n eigen auto (is nu met collega onderweg). Ik zal 'm zo dadelijk even bellen. Staat het beide kanten op zo vast (dus ook van KezzStad richting ErwtenDorp)? Even op fileinfo kijken...
Als je op twitter de zoekwoorden Kezzstad en file intikt, weet je een beetje hoe erg het is/was. Geloof wel dat het ergste nu voorbij is, maar er stond dus ook een enorme file om de stad uit te komen.
Ik zie nu ook dat het ergste voorbij is. Nouja... er is niets aan te doen. Hoop voor Xan dat hij morgen iets later kan beginnen

Voordeel is wel dat ik nu geen Popstars hoef te kijken
Ik dacht dat JIJ juist zo graag Popstars keek! Maar Xan is dus het wijf bij jullie thuis!
Als het over Popstars gaat wél ja . Ik heb een hekel aan Popstars, maar Xan wil dat altijd graag zien. TVOH, BonjeBijDeBuren en meer van dat soort trashtv zijn wél mijn voorkeuren
Maar ik vind Popstars toch meer trash dan TVOH. Of komt dat doordat ik zelf ook graag kijk naar TVOH en niet naar Popstars?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven