Good Luck!

10-10-2007 22:17 22239 berichten
Alle reacties Link kopieren
Goeiemorgen!

Zo, wat een nachtje. Berend vond het gezellig om om half 4 al te drinken ipv tegen 5en. Zucht... Hij ging al zo netjes richting 6 uur, maar het gaat nu dus weer terug. Pff, ben die nachtvoedingen wel zat hoor. En vervolgens gaat hij om half 7 gezellig lopen doen: oeoeoeh, aaaaah, ieieieieh. Klinkt zo lief, maar niet als het zo vroeg is. Bah. Snel maar weer gevoed in de hoop dat hij daar slaperig van zou worden, maar dat was niet het geval. Toch om 7 uur in slaap gevallen denk ik, want om 10 voor half 8 werd ik wakker van Laurens. En ik sliep pas tegen 12en, want ik kon niet slapen. Was alleen vannacht, en dan slaap ik toch onrustiger. Nu ben ik dus moehoehoe!

Laurens gaat nog maar 4 dagen naar het kdv, dan is het sloes Jammer hoor. en 1 april kan hij pas naar de psz. zie er best tegenop om 3 mnd met 2 kinderen te zitten, erg hè? En daarnaast vind ik het ook echt heel jammer voor hem, want hij vindt het heel leuk daar. Laatst bracht lief hem, ging hij meteen spelen en zei geeneens gedag meer. Goed teken toch? En nu moet het arme kind met zijn moeder de dag rondbrengen... Ik denk dat ik maar bij heel veel moeders met kindjes moet gaan koffie drinken zodat hij kan spelen :-)

Fijne dag allemaal! Maar ik kom nog wel hier hoor.

Brrr, Jinny. ik word helemaal naar van jouw opmerkingen over die hechtingen!
Jaaaaaaa, Duplo trein is gaaf, ik heb 'm net ook weer opgebouwd en gisteren hebben we er ook een tijd mee gespeeld. Ik had zelfs een mooie tunnel gebouwd van de andere duplostenen en die was erg gaaf, al zeg ik het zelf

Ik wil alleen wel de overweg, de brug en extra rails erbij, dan kunnen we gavere banen bouwen. Voor Gijs niet eens zo nodig maar voor ons wel leuker Die ga ik deze week nog bestellen. En ik vind de trein ook leuk te combineren met gewone lego straks, mochten ze dat leuk vinden.

Die Cas ziet er niet uit hier! En dus die pukkels van de waterpokken maar we hebben ook nog spruw en dat behandelen we met gentiaal violet. Dus dat hele mondje is helemaal eng blauw! Nu komt m'n baas zo op kraamvisite nog dus die zal wel schrikken.

Hier ook nachtvoedingen, Amalia. Soms 1 maar vaak ook nog 2. Gelukkig zitten er de laatste tijd ook weer doorslaapnachten bij dus dat is wel lekker. Overigens is het hier om half zeven -zeven uur ook wel afgelopen met slapen maarja, door de week moeten we er dan al uit zijn en Gijs is ook altijd tussen half zeven en zeven wakker.

Hihi, op maandag en vrijdag kun je hier koffie komen drinken want dan ben ik ook thuisblijfmoeder (en pfffffffffff, wat duren die dagen soms LANGGGGGG!)

Ok, ik ga me even met Gijs bemoeien want die heeft inmiddels wel genoeg tv gekeken.

Nachtvoedingen nu al genoeg van? Misschien wordt het wel een Ceetje
quote:Star schreef op 10 december 2007 @ 10:50:

Nachtvoedingen nu al genoeg van? Misschien wordt het wel een Ceetje

HELP!!!!

LEEST IEMAND 'KINDEREN'? even cl uit... Ik wil die schoentjes die ze voor volgende maand aankondigen hebben, maar kan ze niet vinden. Weey iemand het?? Die met veter en bont (laatste pagina)
lin deed het niet. hieronder nogmaals
http://www.bladerbox.nl/p...TfMGcN950aZ24qU18KLdM1y46

de slofjes staan opblz 12 van deze link
Goedemorgen!

Als ik happy feet intoets in google, krijg ik de film

klusje voor star zou ik zeggen
quote:bambino schreef op 10 december 2007 @ 11:58:

Goedemorgen!

Als ik happy feet intoets in google, krijg ik de film

klusje voor star zou ik zeggen idem. Ken die film trouwens niet...
Gewoon Kinderen mailen.
Ik ben (nog net) lid van de Kinderen, als het goed is krijg ik hem volgende week in de bus. Ik zal het even in de gaten houden.

Ties ook al in een groot bed, spannend hoor! We willen Max binnenkort ook naar een groot bed doen, Sam begint uit z'n wiegje te groeien.

Star, wat een geweldig filmpje van C op de groep!! Wat kan ze onwijs goed praten zeg! Hier komen ook wel steeds meer woordjes uit, maar bij een aantal heb je wel ondertiteling nodig.

Enka, hondje heeft zich goed gedragen? Hoe vind Thijmen hem? (Ik heb alleen de laatste pagina nog gelezen, zal eens even teruglezen zo of je dat al geschreven had)

Zo, ga douchen en strijken, tot later!
Oh Star, wat bij Max perfect werkte voor ontstoken oogjes was een druppeltje moedermelk erin. Werkte als een trein!
mamax, de 21e komt de nwe kinderen en als het goed is staat daar bij welke slofjes het zijn. Ik heb ook een abb, maar ik wil ze NU!!! erg he?
BEL DAN
Thanks Mamax, als druppels van dok niet werken kan ik dat nog proberen!
Ik kan ze ook niet vinden. Bobux heeft iets wat er op lijkt, maar ze zijn het niet. Erg dat ik voor jou ga zoeken, ik vind die laarsjes van hun erg leuk...

Toch maar goed dat je zo lang borstvoeding geeft Star! Hier gaat het ook nog steeds goed, nog een maandje en dan is hij gecorrigeerd 6 maanden. Het gaat me lukken!!

Ga nu echt douchen, anders zijn de spookjes weer wakker.
Tuurlijk gaat het je lukken!
Goedemiddag,

Lianne is weer een stuk beter. Ik vind het maar niks, zo hangen en huilen en vooral weinig tot niets drinken.

Zaterdag ging het al iets beter, toen liep ze naar de gang, pakte haar schoenen en zei:"Janne buiten? Janne lopen?"

Dat zegt genoeg. En ze wilde weer drinken.

Wel weer op tijd in bed gegaan, 's avonds rond 18.00u, in 1x moest ze hard huilen en was het weer:"Janne lekker slapen!"

Gisterochtend nog op visite geweest, vriendin belde op dat ze niet kwamen omdat zoontje een dubbele oorontsteking had. Toen hebben we afgesproken dat we naar hen zouden gaan. Lianne vond het ook wel leuk om er even uit te zijn.

We zijn niet lang gebleven, moeten drie kwartier rijden en na de boterham was ze helemaal op.

Vandaag is ze vrolijk en heeft goed gegeten. Net heeft ze nog samen met mij met de Duplo gebouwd. Nog wel aan het snotteren en af en toe hoesten, maar dat laatste is een stuk minder.

Oja, vanochtend moest ik zo lachen om Lianne. Ik ging naar haar toe, ze was net wakker, wilde eigenlijk nog blijven liggen. Maar toen ging ze staan en het eerste wat ze zei:"Sinterklaas op het dak". :roffl: Vast gedroomd.

Ze snapt er niks van, ik zeg steeds:"Nee schat, Sinterklaas is naar huis".

En nu jullie

Enka, wat een lieve hond! Leuke foto's op AK, ook van Thijmen

Cin, ach die Cas. Knuffel voor hem.

Star, leuke foto's van Ceetje op AK. En wat een zangtalent!

Ris, oh leuk, 24ste een echo. Hopelijk gaat die vermoeidheid binnenkort weg.

Jinny, ha, ha, hier kunnen ze er ook wat van hoor, sommige huizen zie je niet meer door al het licht en de rendieren en opgeblazen sneeuwpoppen van 3 meter hoog. Ook wel te danken aan die actie van de energiebedrijven (stralend Nederland of zo).

Bridges, wat lachen, Ties zo weer in zijn eigen bed. Ach, stapje voor stapje zal het wel lukken.

Even posten.
Suuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuus hoe is het meid?
Fijn, Janne weer een beetje beter

Schattig dat ze haar eigen naam zo zegt.
Haai meisjes,

Ik ben er ook nog, alleen zo moe en misselijk dat ik zo mijn bedje weer in duik! Woensdag naar de vlos, spannend hoor!

Enka wat lekkere pup, over een paar weken zit je vast niet meer zo met hem op schoot . Voorbereidingen voor huwelijk klinken goed en als ik jouw suprise zo zag dan is dat vast het werk van Ris. Of waren jullie daar al over uit?

Zo Star eindelijk wat voor de oogjes gekregen, helpt het al? Wat voor een neusspray geef je haar, een zoutoplossing?

Compu wij hebben een jaar geleden voor Mart al de garage van LP gekocht (staat nog op zolder) maar eigenlijk wil ik ook de duplotrein voor hem, die is zo leuk! Misschien moet ik opa en oma maar lief aan kijken...

ik vind ook dat ze best een mooie auto o.i.d. mag krijgen, Mart krijgt van mij ook gewoon "meisjesspeelgoed", is vent het ook niet altijd mee eens zegt ie maar dat is gewoon aanstelgedoe, aangetast in zijn mannelijkheid ofzo, watje...

Kokos fijn dat ze weer opknapt, wij hebben hier nu een ziek mannetje.

Bridge lekker aan het aftellen voor je verlof? Ik heb geen kaartje van je gehad, dus dat zal Ris wel zijn geweest.

Jin hebben jullie nu ook het huis al versierd?

Hebben jullie allemaal de boom al staan, wij nog niet. Ik heb bedacht dat ik dat jaar een witte boom wil maar ja heb net vorig jaar rode en roze ballen gekocht... Ik wacht wel tot de uitverkoop en dan volgend jaar maar een witte...

Mamax wat fijn dat de bv nog goed gaat! Hoe zit dat met corrigeren, blijf je altijd corrigeren of gaan ze op een gegeven moment hun geboortedatum aanhouden?

Star en Cin hoe is het eigenlijk met jullie bv cursus?

Bam wanneer gaat J. naar de psz?

Nou verder weet ik het niet meer, allemaal de groeten en ciao!
Jaaaa het helpt echt Juud! Nu vanmiddag op het kdv hebben ze het een keer gegeven en ziet er een stuk beter uit. Ik geef gewoon Otrivin baby, zoutoplossing idd dacht ik.

Wat naar dat je je zo rot voelt. Gaat het wel met werken enzo? Mart een beetje lief voor je? Spannend woensdag! Hoe laat moet je?

BV cursus moet nog beginnen!
Naaf! Dank voor de kadotips. Ik zag op de genoemde site door Bridges een poppenkast. Dat vind ik tot nu toe het leukste. Ze is nog zo sloperig, die trein en rails overleven dat niet haha. Poppetjes gaat volgens mij ze heel lief mee om.

Gelukkig is Lianne weer wat opgeknapt Kokos. Wij zeggen altijd, dan kan ze erna vast weer een nieuw kunstje. Alsof ze ineens een groeispurt hebben.

Juud, vervelend van de misselijkheid en moeheid. Hopen dat het gauw voorbij gaat!

Star, gelukkig helpt dat ogenspul. Bij zo'n mooie jas horen ook mooie oogjes.

Gaan je ouders vaker naar de VS?
Goedemorgen!!

Compu: Hier ook een slopert, hahaha en echt stilzitten met spelen was er nooit bij...tot.....jawellll. Julian de geotraxx trein kreeg, wij zaten zelf tot onze verbazingmuisstil, Julian was helemaal in de ban van de trein, en zat wel 15 minuten stil op zijn gat. HIj kan daar echt mee spelen, zo cute om te zien.

Julian krijgt met zijn verjaardag ook een multigeval keuken, ik denk dat hij dat ook onwijs leuk vindt. Hij heeft nu een minikeukentje van zijn papa, en dat vindt ie ook super.

Kokos: Fijn dat Lianne weer opgeknapt is, zieke kindjes zijn echt niet fijn.

Enka: Wat een megaschattigliefgeweldigprachtigmooihondje. Is Finley al een beetje gewend?

Bridges: Ties nog steeds in zijn grote bed?
Juud: gaat het vandaag wat beter met je. Leuk naar de verloskundige, al best snel of denk ik dat maar?

Geen idee wanneer Juul naar de psz gaat, ik moet hem nog steeds opgeven, alleen de psz die hier in de buurt ligt die hebben de regel een ochtend en een middag, en Juul slaapt s'middags nog, dus ik ben daar niet erg mee in mijn sas, dat is ook de reden dat ik hem nog niet opgegeven heb.

Verder zit hier niks in de buurt, waar hij 2 ochtenden kan, dus ik moet me er nog even in verdiepen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven