Mijn te koop bord...

01-12-2010 19:27 67 berichten
Alle reacties Link kopieren
.... is uit de tuin gejat.

Echt waar.



Marelsman sprak als eerste de memorabele woorden; "Zeg, sinds wanneer is dat "te koop"-bord eigenlijk uit de tuin verdwenen?"

En hij had niet terwijl ik even niet oplette ons huis verkocht. Dus moet het bord gejat zijn. Of de makelaar moet het opgehaald hebben, maar dat kan ik me niet voorstellen. Dan had ie wel gebeld, toch?



In elk geval, ik vond het zo bizar, dat ik dacht, ik open een topic.

Nog andere mensen die iets soortgelijks meegemaakt hebben? Dat er iets gejat was waarvan je dacht; waaaaarom?
668, the neighbour of the Beast
Alle reacties Link kopieren
gebeurt hier vrij vaak in het durp. Komen jongeren uit de kroeg en zetten bord in een andere tuin.

Dus even buurt doorzoeken mss?
Alle reacties Link kopieren
Staat hij niet ergens bij een van de buren in de tuin? Dat willen dronken mensen nog wel eens doen na het stappen...
Alle reacties Link kopieren
///
Kijk me na, waar ik ga, ik ga mijn toekomst achterna
Alle reacties Link kopieren
Ik ben het bord nog nergens tegen gekomen, en heb, op mijn vaste routes, wel gekeken.

Ik vind het te koud om een hele wandeltour te gaan maken, op zoek naar Het Bord



Zoveel dronken mensen stappen hier niet, ik woon in een durp met 4000 inwoners
668, the neighbour of the Beast
Alle reacties Link kopieren
Nee, een auto is beduidend minder grappig. Dit bord kan ik nog wel om lachen. Morgen de makelaar maar even bellen.
668, the neighbour of the Beast
Alle reacties Link kopieren
Ik ook Marels, dusss wie weet
Alle reacties Link kopieren
Hebben jullie wel een echte kroeg ofzo dan?
668, the neighbour of the Beast
Alle reacties Link kopieren
2 zelfs!
Alle reacties Link kopieren
Bij ons is laatst de tankdop van de auto gejat. Echt een beetje vreemd...
Alle reacties Link kopieren
wat moet je nou met een tankdop??
Alle reacties Link kopieren
Zie, daar gaat het bij jullie al mis natuurlijk...

Wij hebben één kroeg, met een stel verdwaalde lokale dronkenlappen. Dronken pubers zitten daar niet heur.
668, the neighbour of the Beast
Alle reacties Link kopieren
Ik heb er wel eens één in de tuin gehad, buren heel verbaasd: wat ga je weg? maar nee het was een lollig grapje, ze (tja wie zijn ze) hadden de hele wijk gedaan.

Wat zullen ze een lol hebben gehad.

de makelaar, die ik gebeld had, was er iets minder blij mee, die moest veel borden weer op z'n plek gaan zetten.
Alle reacties Link kopieren
quote:Minie86 schreef op 01 december 2010 @ 19:35:

Bij ons is laatst de tankdop van de auto gejat. Echt een beetje vreemd...



Ook vrij bizar ja. Net als dat bord; wat MOET je ermee?

Jatten mensen dat gewoon omdat het kán, ofzo?
668, the neighbour of the Beast
Alle reacties Link kopieren
Ha, maar hiero weten ze waar het te koop-bord te vinden is...



Alle reacties Link kopieren
Ik ben heel benieuwd wat de makelaar ervan zegt, eigenlijk.

Zouden ze dat soort grappen vaak meemaken?
668, the neighbour of the Beast
Alle reacties Link kopieren
Toen ik zestien was hoorde ik wel eens verhalen van hele tuinmeubelsets die verwisseld waren door de hele straat. Alle goudvissen in 1 vijver (al denk ik dat dat ietsjes is aangedikt), dat soort dingen.

Ik denk dat het een grap was.
Alle reacties Link kopieren
De vraag moet niet zijn: 'Wat moet je ermee?'

maar 'Wat bereik je ermee?'



Nou, simpel. Verkopen wordt lastiger zo.



Iemand wil dat je blijft
Borden van weg-omleiding en bushaltes zijn ook favoriet. Dat laatste vooral op festivals. (* Dan missen ze de laatste bus niet. *)

Het overspuiten van plaatsnamen is ook zoiets.



Er zijn ook borden (papier) die tegen een raam kunnen worden geplakt.
Alle reacties Link kopieren
Aaaaah Yette, is dat het! Ik ben gewoon zo immens populair



En ik kan het me wel voorstellen, de huizen verkopen natuurlijk supersnel in Zeeuwse rotdorpen op het moment. Dus ja, goeie kans dat ik binnen een week ineens weg ben natuurlijk
668, the neighbour of the Beast
Alle reacties Link kopieren
Oh ja hoor. toen wij het bord nog in de tuin hadden (huis staat nu in de stille verkoop), was het minstens eens per maand raak. We zitten dan ook aan een doorgaande weg naar het volgende dorp vanuit het centrum... 2 keer was ie echt weg, maar verder gewoon een paar deuren verderop.. Ik kon er wel om grinniken.. de makelaar gelukkig ook.
Your life could depend on this. Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead. They are fast. Faster than you can believe. Don't turn your back, don't look away, and don't blink! Good luck. - The Doctor
Alle reacties Link kopieren
Weet ik Pumps, maar dat vind ik een stuk minder opvallend dan zo'n groot bord in je tuin.



Niet dat het hier veel uit maakt, want ik woon toch in een vrij afgelegen straat, maar goed, je weet het niet he.
668, the neighbour of the Beast
Alle reacties Link kopieren
quote:Minie86 schreef op 01 december 2010 @ 19:35:

Bij ons is laatst de tankdop van de auto gejat. Echt een beetje vreemd...Heb ik ook een keer gehad. Vond het ook bizar tot mijn vader, die jaren in de autobussiness heeft gewerkt, vertelde dat losse tankdoppen vrij duur zijn. Hij vroeg ook nog of ik al gechecked had of ik mijn benzine nog had. Ja, dat had ik nog. Was dus niet om de benzine te doen. Dat blijkt ook een gewild steel-item te zijn
Alle reacties Link kopieren
Oh, ik ook wel hoor Hasse. Vandaar ook dit topic. Ik vind 't best grappig.
668, the neighbour of the Beast
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een keer een tuinkabouter cadeau gekregen. Heel lelijk ding, grote rode zuipneus en veel te klein mutsje, zag er niet uit.

Dus het leek me een strak plan die in de voortuin te zetten in de hoop dat die binnen 24 uur gejat zou zijn.

Nou, mooi niet, ging waarschijnlijk zelfs de pubers en de dronkenlappen te ver en nu geniet bouter al een paar van zijn pensioen, in de schuur.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven