terecht/onterecht

02-12-2010 07:31 59 berichten
Alle reacties Link kopieren
ik moet vanmiddag met onze dochter naar het ziekenhuis vanwege een navelbreuk en haar vader gaat gewoon werken , hij zei nog wel dat hij thuis zou blijven en vervolgens gaat hij dus gewoon werken ik ben echt laaiend terecht?
Goeiemorgen. Wat vervelend. Moet ze vandaag geopereerd worden? Als dat niet het geval is, kan je man altijd maar zelf bepalen of hij al dan wel of niet naar zijn werk gaat? Ik weet te weinig van jouw verhaal, en ik begrijp best dat wanneer je iets beloofd je dat ook moet doen, maar ik denk dat het in de toekomst wel vaker voor zal komen dat je er alleen voor staat met een ziek kindje. (Is niet heel lullig bedoeld ofzo, maar je bent de eerste die kennis maakt met mijn humeurige ochtend.)

Sterkte in ieder geval met je meisje. Hoe oud is ze?
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Ehh, misschien iets meer uitleg?

Moet ze nu al geopereerd worden, of is het de eerste verwijsafspraak via de huisarts? Dat maakt nogal verschil, vind ik.

Als je gewoon een consult hebt met de chirurg om te kijken wat de mogelijkheden zijn, vind ik je overdreven reageren, maar als ze vanmiddag onder het mes moet, snap ik wel dat je pissig bent dat hij tegen de afspraak in toch gaat werken.

Maar goed, spaar je energie voor je dochter, dat is even belangrijker. Daarbij: Communiceer normaal met je vriend, nietgelijk in een ruzie schieten.
Ik vind het niet overdreven, ook als het alleen nog een consult is. Iets waar je mij namelijk ook laaiend mee kan maken is afspraken/beloftes niet nakomen op zo'n gemakzuchtige manier. In mijn wereld moet er een goede reden zijn om die niet na te komen.
Inderdaad te weinig informatie.

Als het gewoon gaat om een gesprek, zou ik het prima vinden om alleen te gaan. Als je dochter geopereerd wordt, kan ik me voorstellen dat je wil dat hij erbij is.
The time is now
Had je man niet al vrij gevraagd voor vandaag dan?
The time is now
ze moet vanmiddag onder het mes inderdaad , en ik ben laaiend omdat hij zijn afspraak niet nakomt en omdat ik het niet normaal vind tegenover onze dochter , hij had op zijn werk niets geregeld.
Dan denk ik dat je wel terecht boos bent ja. Maar had hij al wel vrij geregeld dan? En gaat dan toch werken? Dan is het wel en beetje een raar verhaal.
Ik neem niet aan dat hij zo'n brute werkgever heeft die van hem eist dat hij komt werken terwijl zijn dochtertje onder het mes gaat!

Puur uit interesse, hoe oud is je dochter?
Bel naar zijn werkgever, geef aan dat jullie dochter geopereerd moet worden en je vriend graag mee wil hebben. Of hij een paar uurtjes eerder weg mag.
Oe Fame, dat zou een gevaarlijke actie kunnen zijn. Het lijkt me dat partner laaiend gaat worden als TO achter zijn rug om de werkgever zou bellen. Ik zou zoiets in ieder geval niet op prijs stellen.

TO, doe nou maar rustig, het is zoals het is. Sterkte met je dochter.
Nou, misschien durft vriendje wel geen vrij te vragen. Is toch raar verhaal dit? T gaat verdorie wel over zijn dochter!

Ken vrienjde al een beetje uit andere topics maar mag dat niet zeggen.
Aha, ok.
Aha, Fame. Inderdaad een raar verhaal. Als dochter nu onder het mes moet, zou ik ook wel boos zijn als manlief gewoon gaat werken tegen de afspraak in.

Ik zou trouwens niet zijn werkgever bellen, dat vind ik altijd zo sneu als de partner gaat bellen.

Maar ja, een kerel zonder ruggegraat zou ik sowieso niet willen. Welke vader 'vergeet' nou zoiets te regelen? Pffff.
Waarom regelt hij het niet alsnog? Is hij zo onmisbaar op zijn werk? Ik zou hier ook wel heel kwaad om worden trouwens.
Don't waste your time on jealousy,
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
Het maakt eigenlijk geen snars uit om welke reden iemand belooft van zijn werk thuis te blijven. Een verbroken belofte is iets waar ik kwaad om word. Punt.
anoniem_92501 wijzigde dit bericht op 02-12-2010 08:57
Reden: Oeps, ernstige spelfout
% gewijzigd
Ik hoop niet dat je je ddochter hebt laten merken dat je kwaad/teleursgesteld bent, zou wel zielig zijn die dubbele stress.

Ik zou ook erg kwaad zijn, maar laat het voor nu even wat het is en stort je op je dochtertje, het is al eng genoeg voor haar!

(pak je dei zak hooi maar later aan)
Oh, ik zou ook ontzettend kwaad zijn in jouwn geval. Hoe ga je trouwens naar het ziekenhuis, heb je zelf een auto?

Heel veel sterkte voor jou en je dochter
hij heeft inderdaad geen ruggegraat en dat ben ik behoorlijk beu aan het raken , ik heb de auto gelukkig en ik moet er half 10 zijn dus ik moet gaan bedankt voor jullie reacties!
Heel veel succes met de operatie. Het gaat vast allemaal goed.

En je vriend is een beetje een lamlul. Laat maar lekker lezen dit topic vanavond. Er is niemand zo onmisbaar op zijn werk en er is niks wat belangrijkers is (lees echt niemand en echt niks, nee ook niet die miljoenen deal) om een operatie van je dochter voor te missen. Zeker als je het ook nog eens beloofd hebt.
Tsja, ik ben misschien te nuchter hoor, maar voor een navelbreukje hoeven niet beide ouders in het ziekenhuis te zijn. Toen bij mijn kinderen de keelamandelen er uit moesten en bij eentje de blinde dam, ben ik ook gewoon alleen gegaan. Mijn man was wel bereikbaar, zodat hij in geval van nood direct kon komen.
quote:roosdezoveelste schreef op 02 december 2010 @ 08:01:

ze moet vanmiddag onder het mes inderdaad , en ik ben laaiend omdat hij zijn afspraak niet nakomt en omdat ik het niet normaal vind tegenover onze dochter , hij had op zijn werk niets geregeld.Ik zou ook heel pissig zijn, absoluut!
quote:Oriane schreef op 02 december 2010 @ 09:27:

Tsja, ik ben misschien te nuchter hoor, maar voor een navelbreukje hoeven niet beide ouders in het ziekenhuis te zijn. Toen bij mijn kinderen de keelamandelen er uit moesten en bij eentje de blinde dam, ben ik ook gewoon alleen gegaan. Mijn man was wel bereikbaar, zodat hij in geval van nood direct kon komen.Mee eens, ik ga volgende week ook alleen met zoontje voor de amandelen en buisjes. Maar in dit geval was het afgesproken en beloofd, dat is meer het probleem.
Oh ja, Het Loepje. Het lot uit de loterij met de "vrouwtjes".

Succes met de operatie.
Hij kan natuurlijk niet mee, want dan ziet hij "dat vrouwtje" op zijn werk niet...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven