Lush!
woensdag 1 december 2010 om 10:52
woensdag 1 december 2010 om 11:37
woensdag 1 december 2010 om 11:49
quote:Very Cherry schreef op 01 december 2010 @ 11:37:
[...]
en vergeet vooral Cacharel en Loulou niet.
Ik vond Loulou lekker toen ik 16 was. Heel even.
Moet wel zeggen dat mijn favoriete parfum van de laatste jaren van Cacharel was. Gloria. Is alweer 2 jaar uit de handel want was waarschijnlijk veel te subtiel voor Cacharel en voldeed niet aan de gewenste meukfactor.
[...]
en vergeet vooral Cacharel en Loulou niet.
Ik vond Loulou lekker toen ik 16 was. Heel even.
Moet wel zeggen dat mijn favoriete parfum van de laatste jaren van Cacharel was. Gloria. Is alweer 2 jaar uit de handel want was waarschijnlijk veel te subtiel voor Cacharel en voldeed niet aan de gewenste meukfactor.
vrijdag 3 december 2010 om 00:00
vrijdag 3 december 2010 om 10:26
quote:angel1971 schreef op 02 december 2010 @ 21:29:
Ik ben in een Lush winkel geweest en het gaat niet mij nieuwe verslaving worden,sorry.
Ik heb niet iets kunnen vinden wat ik lekker vond
Voor ik de eerste keer iets bij Lush kocht ben ik ook 3x zonder iets te kopen er weer uitgelopen. Wist gewoon niet wat ik zou moeten kiezen en wat fijn zou zijn/bij me zou passen.
Daarna op internet rondgeneusd en via internet een bestelling gedaan..
Ik ben in een Lush winkel geweest en het gaat niet mij nieuwe verslaving worden,sorry.
Ik heb niet iets kunnen vinden wat ik lekker vond
Voor ik de eerste keer iets bij Lush kocht ben ik ook 3x zonder iets te kopen er weer uitgelopen. Wist gewoon niet wat ik zou moeten kiezen en wat fijn zou zijn/bij me zou passen.
Daarna op internet rondgeneusd en via internet een bestelling gedaan..
Volg de oorspronkelijke stem van je hart.
vrijdag 3 december 2010 om 12:21
quote:Janna_ schreef op 03 december 2010 @ 09:48:
Very Cherry, heb je je Lush pakje nou al???Ik had dinsdag mailcontact, en gisteren (donderdag) is DHL aan de deur geweest alleen ben ik er overdag nooit dus kan het pas zaterdag op gaan halen. Maar ik ruik hem al wel
Very Cherry, heb je je Lush pakje nou al???Ik had dinsdag mailcontact, en gisteren (donderdag) is DHL aan de deur geweest alleen ben ik er overdag nooit dus kan het pas zaterdag op gaan halen. Maar ik ruik hem al wel
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
vrijdag 3 december 2010 om 21:05
zondag 5 december 2010 om 15:40
maandag 6 december 2010 om 11:17