Good Luck!

10-10-2007 22:17 22239 berichten
Alle reacties Link kopieren
Amailia: Al gemaild/gebeld naar kinderen?
Hoi!

Ben net terug van de tandarts. Er was een stuk vulling afgebroken.

Ik ben niet bang voor de tandarts, maar wel voor verdoving!

Ben een echte controlefreak en het gevoel dat je de controle kwijtraakt..

Maar ik ben toch gegaan voor de verdoving! Ik vond het wel eng, maar merkte dat de angst met name tussen mijn oren zit.

Ook weer overwonnen.

Vraag me alleen af wanneer ik mag eten nu.. haha!
Prachtige trein Bam! Heb je 'm in de huiskamer liggen?
weer een positief punt gescoord vandaag, compu.

Ja ligt in de huiskamer. Als hij al op zijn kamer kon spelen , zou het niet passen.
bam, ik had vriendin gevraagd naar haar psz maar ben de naam vergeten. stom. ik ga het nogmaals vreagen.

nee, kinderen nog niet gebeld. ga nu b voeden
ahja, dat is waar. Dat zou fijn zijn, als je dat wil doen.

eet ze B
Haai dears. Weer een weekend overleefd. Niet echt bijgelezen.

Zondag verlate Sinterklaas met mijn ouders, was leuk. Een of 2 kadootjes pp was de bedoeling, maar Mare natuurlijk toch wel verwend al met al. Poppenhuis, kartonnen speelhuis (ging ze gelijk in zitten, helemaal geweldig), blokkentrein, een CD met liedjes en wat kleertjes. Vriend vond het achteraf veel te veel, ik vond het eigenlijk wel meevallen (zeker vergeleken bij sommige andere kabouters hier ). Maar goed, hij gaat dan altijd achteraf principieel lopen doen over dat hij tegen commerciele toestanden is enzo, maar dan moet 'ie dat maar op tijd aangeven (en dan kunnen we het er eens over hebben en vieren we vervolgens gewoon gezellig sinterklaas ).

Wat bracht het wekeend verder nog, eens kijken... Vrijdag Mare bij vriend z'n zus gelaten, wij eten bij vrienden. Ze vond het niet leuk, moest flink huilen toen we gingen en heeft de rest van de avond sip bij schoonzus op schoot gezeten. Toen we tegen twaalf uur terug waren was ze wel vrolijk, maar ook klaarwakker. Arme kind sliep dus al met al pas om half 2 's nachts (en was natuurlijk de rest van het weekend van slag).

Verder kogel door de kerk om de verhuizing toch maar weer uit te stellen. Ik ben niet erg geloofwaardig meer onderhand, en vind het ook moeilijk om te melden (zowel hier als irl). Gaat toch gewoon weer over relatie, het werkt gewoon niet tussen ons en we zitten muurvast in deze situatie. Ik weet het, we moeten in elk geval nog iets van therapie, gesprekken, whatever proberen voordat we het echt opgeven, maar goed, ja, dat moeten we dus doen. Dit is iig de stand van zaken op het moment.

Sorry voor het ego-bericht. Volgende x beter!
Hel, wat k*t dat jullie nu weer in deze situatie zitten! Lijkt me echt waardeloos als je niet met, maar ook niet zonder elkaar kunt leven.

Mare goed verwend zie ik! Wij zouden het ook rustig aan doen, dwz dat alleen m'n ouders, zusje en opa en oma kadootjes kopen en wij niet. Inmiddels staat hier het Jip en Janneke servies, een Nijntje cd-rom en vinger verf badschuim klaar . Het is dus overal hetzelfde!

We zitten er als tegenhanger wel aan te denken om een Foster Parents Plan kindje te adopteren. Ik vind het wel belangrijk dat de jongens zien dat niet iedereen het zo goed heeft als zij.
Jullie hebben nog geen sinterklaas gevierd, Mamax?, of doen jullie met kerst?

Ik vindt dat kinderen soms best verwend mogen worden, en dan is sinterklaas en verjaardag een uitstekend iets .

Hel: Vervelend dat jullie er niet uit lijken te komen, denk je dat een therapie zin heeft, of is het uistel van executie?

Die mare, echt verwend dus, bofkont.

Huisje bij de Hema vandaan toevallig?
't Is ook allemaal zo leuk he Mamax?! Goed idee, een FPP kindje (heten officieel tegenwoordig Plan heb ik uit betrouwbare bron ). Ik "heb" er ook eentje maar is mss wel leuk als Mare ietsje groter is om ook een kindje van haar eigen leeftijd te sponsoren. Thanks voor de hug! Sja, ik kom nog even niet jouw kant op...

Bam, m'n moeder, eehhhh sinterklaas bedoel ik had het huisje is van kids on roof, maar Hema heeft idd ook zoiets.
Hi meiden,

Ben vanochtend weer boos op Lianne geworden (begon mij te slaan omdat ze het ergens niet mee eens was), dus het gaat de goede kant op Nog wel snotterig, maar dan loopt ze naar een box met tissues en zegt:"Janne neus snuiten". Verder weer goed gegeten en gedronken.

Forumvriendin was 2 dagen geleden uitgerekend, maar beeb zit nog in haar buik. Spannend en leuk, want na 5 jaar medische molen heeft ze binnenkort haar eerste kindje in haar armen.

Suze, nog iemand gevonden?

Cin, hoe is het met Cas?

Star, lekker dat die oogdruppels werken.

Wel handig dat ze zelf om neusspray vraagt. Lianne zet het op een krijsen als ik het pak (zoutoplossing) en het kost me heel wat moeite om het te geven, ze gilt alles bij elkaar. En aangezien ze steeds sterker wordt is het een grote strijd. Maar het werkt wel, dus mama wint

Juud, goed geslapen? Spannend, morgen VK. Gaat er Juudman mee?

Mart ziek? Wat heeft 'ie?

Bam, oh leuk, een keukentje voor Julian. Zo lachen, Lianne maakt elke keer een kopje thee voor me klaar met haar theeserviesje.

Hel, ha, Mare is lekker verwend.

Dikke voor jou.

Bridges, heeft Ties in zijn grote bed geslapen?

Mickey, waar ben je?

Tijd voor een kop thee.

Hel, die huisjes zijn ook leuk, ik wilde er ook 1 voor Max, maar ze waren een tijdje uitverkocht. Kun je bij Plan aangeven van welke leeftijd je wilt sponseren? Hoe oud is die van jou? Krijg je vaak te horen hoe het met hem/haar gaat? Jammer dat je nog niet deze kant op komt, aan de andere kant, nu heb je ook niet het probleem van het kdv.

Bam, man vierde altijd Sinterklaas, ik (vanaf dat we niet meer geloofden) alleen Kerst. Met man z'n familie vieren we dus altijd Sinterklaas en bij mijn familie komt de Kerstman.

Spannend Kokos! Vriendin van Bridge en mij is 15 december uitgerekend, wij wachten dus ook vol spanning!
Arme Hel. Dat is ook niet leuk allemaal. Moeilijk hoor. Ik heb je trouwens wel net een kerstkaart gestuurd met succes met de verhuizing erop. Die heb ik dus voor dit bericht van jou gestuurd. Beetje lullig komt dat nu over. Sterkte ermee meid, met deze hele situatie.

Het huis is nu helemaal in kerststijl. Overal hangen lampjes, guirlandes en boompjes. Nouja, valt wel mee, maar het is toch gezellig. En nòg heb ik Het Kerstgevoel nog niet... gek.

Ben weg, want ik moet nog wat doen op de compu en het is alweer 10 voor 5 dus ga ik over een klein half uurtje Laurens halen. Helaas slaapt Berend eindelijk. Dat vind ik altijd zo sneu, die wordt maar van hot naar her gesleept. En het is zo'n raar slaapje dat ik het niet vertrouw om de babyfoon even bij de buren te zetten, want hij kan net zo goed over 3 min. wakker worden. Nouja, nog 2x en dan is het voor L afgelopen op het kdv, snik...snik voor hem en voor mij....
Compu,

Dit was voor het eerst dat ze naar de VS waren. Mijn moeder wilde altijd al een keertje graag naar New York. Geloof dat ze volgend jaar in de herfst willen richting Noorden/Canada, schijnt heel erg mooi te zijn daar.

Maar poppenkast? Dat betekent dus dat jij daar steeds in moet gaan zitten om mevrouw te vermaken?

Bam, kunnen ze geen slaapje doen op de psz dan?

Juud, succes morgen!
Hel

Maak je niet druk over je geloofwaardigheid, denk maar aan jezelf en Mare Wij vinden je evenzogoed lief

Ghe ghe, ik wilde net gaan schrijven dat het geen FPP kindje meer heet, maar Hel was me voor. Strange
iemand tv aanraders voor vanavond?
Nee, anders zit ik hier niet
Goedeavond,

Amalia, hier geen tv tips. Vind dinsdag echt een %$# dag voor de tv. Vent zit hier Najib Amhali te kijken op dvd. Wist niet dat hij zo grappig was

Helen, balen dat het niet gaat zoals jullie het zouden willen. Ik hoop dat jullie er wel uitkomen!

Star, fijn dat de neusspray helpt! Naatieman zat vol bewondering naar het filmpje van Ciara te kijken. Hij geloofde niet dat ze even oud is als Tobias!

Juud, spannend morgen echo! Balen dat je zo misselijk bent!

Bridges wat goed dat Ties nu in het grote bed slaapt!

Enka ik ga zo eens even dat schattige hondje op de groep bekijken.

Wat goed dat je al zoveel geregeld hebt voor de trouwerij!

Haha..echt die Najib is echt heel grappig.. sorry hoor..
Hé Kokos, bij jou ook niks op tv?

Fijn dat het weer goed gaat met Lianne. Wat schattig dat ze zichzelf Janne noemt!
Heeft ie niet gezien hoe kort ze was dan Naat?

Bij volgende meet maar even naast elkaar zetten
Goedemorgen!!
Hoi allemaal,

Ook al ben ik een hele tijd niet geweest wil jullie toch even op de hoogte stellen dat ook Lucille grote zus wordt! Pas in juni hoor dus we mogen nog een tijd.

Met Lucille gaat alles goed. Nog steeds behoorlijk ondernemend. Sinds vorige week slaapt ze in het grote bed en dat gaat eigenlijk beter dan verwacht! Verder is ze nog steeds een klein ukje maar goed dat is bijzaak.

Sinds we van een flat verhuisd zijn naar een benedenwoning hebben we het idee dat die griet wel iets rustiger is geworden dus dat is voor ons wel fijn. Ze kan evt. de tuin in maar daar is het nog een grote bende!

Tot zover eventjes dit korte egoberichtje.
Gefeliciteerd hoor!
maleficent wijzigde dit bericht op 12-12-2007 09:38
Reden: pesthumeurreaktie
% gewijzigd
Stressed is just desserts spelled backwards
Iemand nog doorslaaptips? Het loopt hier al een week of 3 niet zo lekker en ik begin nu aardig gesloopt te raken....
Stressed is just desserts spelled backwards

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven