December 2006

06-11-2007 20:07 8911 berichten
Alle reacties Link kopieren

hier kun je het vorige topic terugvinden
Ainne ook al ziek jeetje zeg. Tsja het heerst wel zeg. Mijn meisje heeft op dit moment een snotoogje dus heb een hydrofielwashandje en zoutoplossing meegegeven naar het kdv. Ze is ook een beetje verkouden. Veel beterschap jullie tweetjes (en alle anderen ook natuurlijk).
Hey meiden

Het gaat hier vandaag wel weer. Heb eerlijk gezegd niet zoveel zin om bij te lezen, heb eigenlijk nergens zin in nu.

Toch gaat het wel vooruit nu, merk dat ik al weer "gewoon" met Kaya kan spelen. Dat kon ik de afgelopen dagen nauwelijks opbrengen. Ze is nog veel te klein om te begrijpen wat er gebeurd is, en natuurlijk moet ze ook verzorgd worden en aandacht krijgen. Gelukkig kon lief dat wel opbrengen en die heeft dan ook het leeuwendeel van de zorg voor haar opgevangen. Echt heel fijn.

Wat ik wel heel moeilijk vind is Kaya's verjaardag. Vrijdag wordt mn neefje gecremeerd, en zondag en dinsdag is het hier feest. Ik wilde de boel eerst afblazen, maar lief wilde dat echt niet. Hij vindt dat we kunnen rouwen om mn neefje, en dat Kaya háár feestje verdient.... hij heeft ook wel gelijk, maar ik vind het lastig om daar nu ook mee bezig te moeten zijn....

Ondertussen zit ik tussen het heden en het verleden gevangen.... Lag een jaar geleden mn weeën van de eerste inleiding op te vangen...

Dit is het leven, het ligt allemaal zo dicht bij elkaar, te dicht soms.

Maar om niet helemaal in mineur te eindigen wil ik Brian nog feliciteren met zijn eerste verjaardag!

A1mee: Wat fijn dat je hier even je hart komt luchten. Ieder jaar als Kaya haar verjaardag viert zullen jullie terugkijken naar de dagen vlak voor haar verjaardag. Dit zal waarschijnlijk altijd een donkere schaduw op haar verjaardag geven. Je lief heeft gelijk dat zij ook haar feestje verdient, ook al zie je daar heel erg tegenop. Misschien is het juist ook wel goed om daar mee bezig te zijn, zodat je iets leuks hebt om mee bezig te zijn. Je kan ervoor kiezen om het wat soberder aan te kleden dan je oorspronkelijk van plan was, maar het is wel heel fijn als jullie straks met een glimlach kunnen terugkijken op haar eerste verjaardag.

Ik hoop dat je er een beetje van kunt genieten zondag...

Dikke knuffel van mij!
A1mee, fijn dat je het weer kan opbrengen om met Kaya bezig te zijn. Ik snap helemaal dat je hoofd niet naar een feestje staat. Misschien kun je (zoals Tinus al zei) wat minder uitbundig doen en bv symbolisch een kaarsje branden voor Storm.

Hele dikke knuffel van mij.

Noof heeft nog steeds een 'reutel' links onderin haar longen, dus de longonsteking is nog niet weg. Balen dus, weer een kuur meegehad. Gelukkig is het nog niet heel erg, dus ze is ook goed te spreken, en de dokter zei dat we morgen prima haar feestje kunnen vieren. Zij verwacht niet dat het erger gaat worden, we zijn er nog op tijd bij.

Net even alvast wat boodschapjes gedaan, en eten gehaald voor vanaaf. Straks even de flessen fris, wijn en bier halen.

Dan vanaaf de keuken in om alvast kippensoep te maken, gehaktballetjes te braden, eiersalade te maken, tonijnsalade te maken, enz enz..
Aimee
A1mee kan me voorstellen dat je het er erg moeilijk mee hebt. Het is dan ook niet niks. Maar jullie hebben groot gelijk dat jullie Kaya's feestje niet afzeggen. En wat Mette voorstelt om toch een beetje aan Storm te denken tijdens het feestje lijkt mij ook prettig. Ik hoop dat het ondanks alles toch nog een gezellig feestje word je moet toch wat positieve dingen hebben ook in het leven.
potverdorie, moet ik overnieuw beginnen..

Nova, hopelijk werkt deze tweede kuur, en hoe gaat het met slikken ed, geen last meer, geen verdenking op spruw??

A1mee, ik zou ook de verjaardag van kaya wel vieren, ook leuke dingen moeten door gaan, en dat maakt het soms ook wel weer gemakkelijk, om samen even te lachen.. Het is verschrikkelijk, maar leuke dingen gaan door en lachen en rouwen kunnen ook samen gaan.

brian fijn dat het eindelijk wat beter gaat, hou vol!!

ainne, jullie ook beterschap!!

zo, het eerste feestje zit erop. Even de foto's delen..

de nijntjes

casper krijgt een kus van Yasmine, onder toeziend oog van zijn zus..

snel een foto van CASper met muts op..

zo morgen de voorbereidingen doen voor de verjaardag hier...
Sannie wat een leuke foto's!!!!
Hola Ladies,

Zo daar ben ik weer, de afgelopen dagen weer druk geweest en ik moet zeggen, na het nieuws van A1mee had ik even geen zin om te reageren. Was er echt kapot van, ik denk zowiezo, nu al onze kindjes 1 zijn of nog moeten worden ben je toch weer met je gedachte naar vorig jaar. Vele van ons hebben ook hier nogmaals hun bevallingsverhaal geschreven en dat zijn toch best leuke en emotionele verhalen geworden. Wij kunnen gelukkig uiteindelijk met een warm gevoel aan onze bevalling terug denken maar vrouwen die hun kindje tijdens of na de bevalling hebben verloren, dat is echt hartverscheurend. Dus vanavond weer een kaarsje gebrand voor het neefje van A1mee en voor alle engeltjes die veels te vroeg zijn heengegaan.

Ok nu even tijd voor wat leuks. Dat hoort ook weer bij het leven.

Nurse, Jezus wat heb je het weer FANTASTISCH gedaan en wat ben ik trots op jou. De jongste meid in ons midden die het zo goed en snel heeft gedaan voor de 2e keer. En dan niet zomaar een kindje, maar een plaatje van een meisje. Wat zul je gelukkig zijn met je gezinnetje. Geniet lekker van je kraamtijd, enne nu geen tobbertje maar een ervaren moeke, hahahahaha!!

Mette, liefie.... Hoe gaat het met jou en Noof?? Is de koorts nu al een beetje gezakt?? En heb je het gevoel dat er vooruitgang in zit?? Jij vroeg waar ik had gewoond in Hoorn toch? Nou ik heb eigenlijk in Zwaag gewoond, Risdam-Noord om precies te zijn. En nu ben ik wel nieuwsgierig wie die gezamelijke kennis dan is.???? Lekker druk dagschema, mén!! Na zo'n verjaardag ben je ook echt af van alle dagen voorbereiden hoor, had ik ook.

Oef, wat lekker dat het beter gaat met Brian. Kun jij ook weer een beetje bijkomen. En natuurlijk nog van harte gefeliciteerd met je kanjer Brian!!! Ik zou met liefde een mooie taart hier neer gooien maar weer niet hoe dat moet.

Ps , lekker dat je een rustig dagje had, heb je wel verdiend denk ik zo!

Ainne, jullie ook beterschap. Je hebt gelijk, gewoon lekker thuis blijven bij je kleine meid. En wij hebben hier in Spanje ook vloeibare paracetamol, ook aardbei smaak, gaat er altijd goed in.

Mainecoon, wat een geweldig poepverhaal van jou, lol, je kon het bijna door het scherm heen ruiken, hahahahahaha!! Maar goed lekker dat ze het kwijt is anders had ze misschien wel mega kramp gehad. En gelukkig voor jou, een dikke broek. Thank god it's wintertime!!!!

Heerlijk voor je dat je niet meer naar het ziekenhuis moet. Ik heb denk ik heel wat gemist want ik lees dat het met je longen te maken heeft. Maar ik kon me herinneren van jou dat je last van je bekken had of ben ik nou in de war?? Ik ga wel even terug lezen anders.

Loewyz, lekker gestreken vandaag?? En heb je het leuk gehad met je vriendin?? Kon verder niet teruglezen, maar voor de rest had je niets bijzonders toch?? Anders kijk ik straks nog wel even verder. Ieder geval een knuffel voor jou ook vanuit Ibiza, lol!!

Tinus, shit zeg, van jou ook al geen leuk nieuws over je oma! Tja al zijn ze oud en verwacht je achteruitgang qua gezondheid, het is toch altijd vervelend, juist omdat ze zo oud zijn. Sterkte in ieder geval de komende tijd, hopen dat ze snel opknapt. En dan op je werk, nou hopelijk komt alles op zijn pootjes terecht.

Ps, kijk je uit met je goeiemoggel, las gister in de krant dat je dat beter niet kan zeggen, was iemand voor in elkaar geslagen, diegene dacht uitgemaakt te worden voor MONGOOL!!! Tjonge nederland is het land van het korte lontje geworden.

Sannie, leuk idee, die nijntje mandarijnen, dus een mandaNIJN!!! Hahahahahaha, oh ja af en toe vind ik mezelf zoooooo grappig. Oke......... Prettige vakantie voor jou, waar gaan jullie naartoe??

Basu, he bah ook al zieke kindjes....... Beterschap voor jullie. Hoe is je boom geworden? Heeft Thijmen nog kunnen helpen versieren??

Joni, hoe is het met je?? En natuurlijk met Boyd?? Knuffel ook voor jullie. XX

Zo, ben weer 1 pagina bij, hè hè...................

Kerst, wij blijven thuis met vrienden en familie, gelukkig in Spanje maar 1 kerstdag, want ik hou er niet zo van eerlijk gezegd. Maar goed ga wel dit weekend mijn boom opzetten en das dan wel weer leuk.

voor de rest alles goed, eigenlijk geen bijzondere dingen, nou ja dylan deelt nu zijn koekje met mij, Dylan hapje, mama hapje. das heuuuuuuuuuuul lief dus. Nu ga ik bankhangen. Meiden,dikke knuffels en iedereen die ik overgeslagen heb.....sorry tot de volgende keer XXXX
ik ga lekker nergens heen, 2,5 week thuis, wat een zaligheid!!!
Zoooo hier is alles zover voor het feest van morgen. Slingers, ballonnen, versierde stoel, cadeau ingepakt, de hele mikmak.

Noof is net huilend wakker geworden, ze hoest ook wel zo ontzettend erg. Het is echt een hele diepe hoest; echt zielig weer.

Ik ga zo nog even bij haar kijken, dus overmorgen zal ik weer reageren.

Wel wil ik nog even snel zeggen dat je traktaties er heul erg leuk uitzagen Sannie, echt top!

O ja, Kidon, zal de naam van de gezamelijke kennis hier niet neer zetten maar ze wordt heel vaak Jasna genoemd.

Nou meiden, ik zal morgenavond hier even komen vertellen hoe het festijn geweest is!

x
Mette heel veel plezier morgen!!! En alvast van harte gefeliciteerd met jullie meisje voor morgen!! Hopelijk slaapt ze vanavond lekker door dan is ze mooi uitgerust voor dr feestje!

Kidon ik heb na de vakantie in Thailand 4 daagjes in het ziekenhuis gelegen met een paar kleine longembolietjes zit dus nog steeds aan de antistolling nu. En mijn bekken heb ik niet echt problemen mee, heb geen BI ofzo. Heb wel vaak dat het wat vast zit wat soms wel een beetje pijnlijk kan zijn en mijn stuitje was 4 maanden lang uit de kom maar verder niet problemen hoor hahaha.
Hieperdepiep Hoera!!!! Nova is jarig...

Van harte gefeliciteerd met je 1e verjaardag!! Hoop dat je een hele leuke dag hebt, met heel veel taartjes en cadeautjes...

Mette en Tris, jullie ook van harte gefeliciteerd natuurlijk! Een hele fijne dag en een dikke van ons!

Veel liefs
Even snel (ben veels te laat op mijn werk ivm ruzie met de kinderwagen... grr!)

JIPPIEPDEPIPPIE NOVA IS 1!! Gefeliciteerd lieve meid!

(jeetje Indin Rose, wat was je vroeg vanmorgen!)
NOVA 1 JAAR! HIEPERDEPIEP HOERA!!!

Ik hoop dat je je wel wat beter voelt, maak er in ieder geval een mooie dag van!

JOEPIE DE POEPIE

NOVA 1 JAAR

Een gezellige dag, ik hoop dat ze wat is opgeknapt en ze van het feest mag genieten. (heb nog niet teruggelezen namelijk)
Zo, ga de schade eens inhalen:

Loewyz, lekker dat jullie samen even een dag hebben gehad om eens wat dingen aan te pakken!

Raar dat merijn ineens zo uit zijn doen was!

1e kerstdag gaan we bij mijn ouders eten met broers en zussen en aanhang. 2e kerstdag heb ik een avonddienst op mijn werk en hebben we verder nog niet veel staan. De 29e gaan we dan met mijn schoonfamilie bij mijn schoonzus en zwager eten.

Knorretje, Amber heeft nog steeds maar 5 tanden, dus hij loopt er al 1 voor!

Bah als eerste woordje hihi hoor je niet vaak!

Tinus, dat is wel even schrikken van je oma, ik hoop dat ze snel weer wat opknapt.

En dan ook nog zo'n rotbericht op je werk, balen zeg!

Floddertje, hoe is het afgelopen met de vergadering??

Lekker zo'n goed nachtje! Heeft ze dat volgehouden de afgelopen dagen?

Mette, GEFELICITEERD MET NOVA!!!!!

Maak er een gezellige dag van!

Balen weer van de koorts...gelukkig was je er optijd bij en slaat het kuurtje hopelijk snel aan!

Zo jij had een drukke dag gisteren!

Basu, sterkte met je zieke ventjes!

Oef, het is al weer aan het wegtrekken, dus denk inderdaad dat het niks is gelukkig, maar blijf het weel in de gaten houden!

Maincoon, lekker zo'n poepexplosie!!

Fijn dat het zo goed gaat op het kdv!

Ook al zo lekker in de weer geweest gisteren!

lekker dat je niet meer terug hoeft naar het zkh!

Ainne, beterschap voor jullie!

A1mee, Ik kan me zo goed voorstellen dat je nu helemaal heen en weer geslingerd wordt qua gevoel. Je hebt heel veel verdriet om wat er gebeurd is, maar wil je meisje ook de aandacht en een fijne verjaardag geven...

Sannie, leuke foto's! Crea hoor die nijntjes!

Kidon, Amber deelt altijd haar fles met mij! Echt super lief!

De kijkers die twijfelde tussen 2 huizen gaan toch verder met ons huis!! Ze gaan een nieuwe afspraak maken en nemen dan nog iemand mee (bouwkundige geloof ik)!

Marloes
anoniem_43816 wijzigde dit bericht op 12-12-2007 10:44
Reden: ander kleurtje voor Nova!
% gewijzigd
HOERA NOVA 1 JAAR!

GEFELICITEERD!

Noofje:

en daar hoort een taartje bij:

Verwacht niet teveel, dan krijg je niet te weinig.
WAT ZIJN JULLIE ONTZETTEND LIEF!

Dankjulliewel voor de mooie mand met leuke dingetjes voor ons Yasmine! Raakte dr helemaal ontroerd van... echt super meiden! Vind jullie erg lief en attent!

Hier gaat het hartstikke goed, ze zijn net geweest voor de hielprik en gehoortest--> alles okay.

Ik heb alleen geen tijd gehad om terug te lezen, heb even vluchtig gekeken wat er geschreven is maar even persoonlijk reageren op iedereen lukt me op het moment niet... daar baal ik best van maar na de kraamtijd, als de hulp weg is (is wel een fijne trouwens!) en we wat in rustiger vaarwater zitten qua bezoek en zo, dan ga ik dr echt weer een keer voor zitten want ik wil nog wel mee kunnen praten over wat er bij jullie allemaal zoal speelt.

(ook minder leuke dingen heb ik snel gelezen , dikke knuffel en kus...)

Met Yasmine gaat het erg goed, slaapt goed, drinkt goed (bv loopt als een gek! lijk wel Lolo Ferarri!!! DAMN! ) en ze groeit als kool.

Roxanne is wel wat jaloers merken we (vooral als ik in haar bijzijn voedt) maar dat komt ook wel weer goed.... ze slaapt de nachten wel door! (Roxanne bedoel ik dan, Yasmine voedt ik 's nachts om de 4 uur, overdag om de 3 uur)

Nou, heel verhaal... allemaal ego helaas, heb als een haas zitten typen moet nu weer gaan, ik denk aan jullie!

En nogmaals bedankt meiden! erg lief en attent!

Dikke zoen! en een hart onder de riem voor iedereen die het nodig heeft.
Ik hou het verder even kort hier. Ben maandagavond op het werk ziek gewordne, wel doorgewerkt tot het einde (23:30) en eenmaal in bed was ik koud, warm, zweten, rillen, kortom hele riedel. Ik had overal pijn en vriendlief is er snachts uitgeweest om een kruikje voor me te maken en aspirines te pakken. De volgende dag kon ik amper bewegen, mijn hele lijf deed pijn! Ik heb mijn temp niet gemeten maar ik dnek dat ik wel koorts heb gehad. Ik was het ene moment aan het zweten en het andere moment weer aan het rillen. Brrr...

Gelukkig was vriendlief vrij en ik heb me ziekgemeld. Ik kon gister niet de puf op me nemen om voor die smurf te zorgen, dus ik was echt heel blij dat vriendlief vrij was.

Vannacht was het weer zweten en koud hebben geblazen, maar gelukkig voel ik me nu wel weer wat beter. Wel megalast van mijn keel, durf bijna niet te slikken.

Maar goed, vriendlief kon geen vrij nemen vandaag dus ik heb de smurf thuis. Hij was ook lekker mieperig, maar ligt nu gelukkig weer te slapen. Vriendlief neemt wel wat uurtjes op, dus die is als het goed is tussen 13.00 uur en 14.00 uur thuis...ik denk dat ik dan bekaf ben!

Oef, als Brian ook griep had dan geloof ik best dat hij pijn had, dit was echt niet fijn! Ik heb nog wel spierpijn, ook vooral in mijn nek, maar gelukkig niet meer echt in de rest van mijn lijf. Ben nog wel een beetje stijfjes enzo. Hopelijk voelt Brian zich alweer wat beter!

Marloes

tsja, ik weet ook niet hoe het komt dat het woordje bah het eerste woordje is....snap er niets van!

Enneh, Amber nog maar 5 tandjes? Wel al last van nieuwe doorkomende tandjes? Hoop van niet!

Tinus

ruzie weer bijgelegd met de kinderwagen?

Indian

Hey, ik ben degene die altijd op die achterlijke tijden post hoor! Wat ziet het er vroeg uit zeg....

Mette

ik hoop dat Noof zich vandaag weer wat beter voelt...bah, die rothoest ook!

Sannie

lekker 2,5 week thuis! Wil ik ook!

Leuke foto's en leuke traktaties! Wat een knutselwerkjes!

Kidon

hje bent niet zo van de kerst? Oh, ik vind het heeerlijk! Zalig gewoon! Boom stat hier meestal al op 6 december helemaal klaar, hele huis ook kerstproof, en het liefst geef ik zelf ook nog een kerstetentje! (helaas dit jaar niet omdat ik moet werken 1e kerstdag) En vloeibare paracetamol, makkelijk! Hier hebben we de zetpillen, ook wel makkelijk.

A1mee

hele dikke knuffel... Ben blij dat jullie toch een feestje gaan geven voor Kaya, het voelt nu misschien niet goed voor jou, maar bedenk wel dat Kaya maar 1 x 1 jaar wordt. En ben blij dat je ook weer kunt knuffelen met Kaya. Ik snap heel goed hoe je je moet voelen en wat er allemaal in je omgaat en hoe verdrietig je bent... Nogmaals, hele dikke knuf!

Mainecoon

beterschap met het snotoogje van Davina! Jouw dag klonk ook wle heel druk!

kerst

ik moet werken 1e kerstdag, een middagdienst. Vriendlief moet ook werken, overdag, dus ik breng smurf naar mijn schoonouders en vrienbdlief gaat daar na het werk naar toe. En 2e kerstdag zitten we bij mijn schoonouders met de hele mikmak.

In het weekend voor kerst vieren we het bij mijn oom en tante met allemaal anderen met een kerstspel. Altijd heel gezellie!

Zo, nu ga ik eindelijk even douchen, Joeri slaapt en ik stink! Bed verschonen, dan is het vanaaf weer lekker fris!
Nursie!

Jee hee, wat gaat het allemaal goed daar bij jullie! Ik ben zo blij voor jullie! Echt super! Enneh, neem lekker je tijd voor jezelf en hier posten komt wel weer hoor! Als je maar af en toe een kreet van leven geeft zijn wij allang blij! En vooral veeeeeel foto's!

Zo, en nu ga ik echt douchen!
Hoi Allemaal!!

Mette allereerst van HARTE GEFELICITEERD met NOVA!!!!

Dat het maar een een super leuke dag mag worden. Gaat het alweer een beetje beter met Noof??

En ja ik weet nu wie je bedoeld met die kennis, het is overigens haar zus die er bij mij op staat toch?? Anyway, voor jou en noof en man een hele leuke verjaardag gewenst. Dat hebben jullie wel verdiend vind ik zo.

Nurse, dat klinkt goed zeg allemaal. Inderdaad, snel foto's hier ben weer nieuwsgierig hoe ze veranderd is. Maar eerst maar even genieten.

A1mee, gister helemaal vergeten te reageren op jou. Maar zoals andere meiden al hebben aangegeven vind ik ook dat Kaya haar 1e verjaardag moet kunnen vieren. Hoe moeilijk dat ook is.....

Wat mainecoon zegt misschien dat je het iets rustiger kan doen, wat meer ingetogen. En met zijn allen even stilstaan bij je neefje, wat mette ook al zei. Meid, ik zal veel aan je denken de komende tijd, het zal erg zwaar worden. Gelukkig is je kleine meis er om je zo nu en dan op te vrolijken. voor jou

Knorretje, getver dat klinkt als een flinke griep, Fijn dat je man er was om voor jou en die kleine te zorgen. Maar wordt maar gewoon snel beter, ook een knuffel voor jou Ps ik vind kerst niet heel erg vervelend maar ben ook altijd weer blij dat die dagen voorbij zijn. En tuurlijk zet ik mijn boom ook op, dat vind ik dan wel weer leuk. Het is meer wat doe je, wat ga je eten, wie nodig je uit, wie niet etc etc.

Ik ga even eten nu en daarna als Dylan wakker is boodschappen doen. Morgen lekker naar de kapper en vanavond met manlief naar een Spa, hmmmmmm effe genieten dus.

Tot later
Kan iemand mij vertellen hoe ik nou die plaatjes hier kan doen, lukt nog steeds niet
Supernoofje:

Wat vervelend dat de longontsteking nog niet weg is zeg, het zieltje. Mijn zusje in Duitsland emailde me net dat zij ook met een longontsteking zit. Het is echt Europese ziekenmaand zeg!

Nou even ervoor zitten hoor!

Gisterenavond de kroeg in geweest met een stel vriendinnen, eigenlijk was ik daar veuls te lamlending voor, maar ja, waarschijnlijk de laatste keer dat ik ze zie voor de kerst en 1 vriendin had een bizarre blind date gehad dit weekend in Amsterdam met een vent uit nouvelle caladonia (of zoiets), dus wilde natuurlijk graag horen hoe dat gegaan was (niet goed).

Ben vandaag nog maar een dag thuisgebleven (voel me ietwat schuldig, vooral omdat ik wel naar de kroeg was gisteren), het gaat stukken beter met ons allebei, maar heb echt het gevoel dat Leah nog wel een dagje rust kan gebruiken, ze slaapt hier echt veel meer en beter dan op de creche. Vanmorgen heb ik haar zelfs om half negen wakker moeten maken (begon wel erg ongerust te worden, normaal is ze om zeven uur toch echt wel wakker. Hebben jullie dat ook, nog steeds bang zijn als ze lang slapen?). En nu ligt ze weer. Net aan de strijk begonnen, maar feck it zoals ze hier zeggen, doe ik tijdens haar volgende slaapje wel!

Ik heb me toch een gigapijn onderaan mijn buik, zou dit nou de beroemde NLse bandenpijn zijn (hier bestaat dat volgens mij niet, maar kan me vergissen)? Met Leah nooit last gehad, maar nu loop ik echt krom van de steken onderin. Mijn buik is ook groter deze keer dan de vorige keer, dus zal dan wel met het rekken te maken hebben of zo. Nou ja, maar goed dat ik thuiszit in ieder geval en hopelijk dat het straks weer wegtrekt.

A1mee, wat een ontzettend ambivalente gevoelens moet jij nu hebben zeg, ik heb echt met je te doen en met je hele familie natuurlijk. Ik ben het met de anderen eens dat Kaya absoluut een verjaardag verdient en natuurlijk kunnen jullie hierbij óók stilstaan bij Storm.

Knor ook al ziek, hopelijk dat je vent snel thuis is! Ik vind kerst ook heerlijk trouwens, helemaal nu natuurlijk, met ons heuse kerstkind! Hebben de boom trouwens nog niet staan, aanstaand weekend waarschijnlijk.

Nurse, wat heerlijk dat het allemaal zo goed loopt en dat Yasmine zo lekker voedt! Wist je gewoon meteen weer hoe het allemaal werkte of was het toch weer even wennen? Ik ben gisteren eindelijk de eerste voorbereidingen gaan maken (we hebben werkelijk nog NIETS gedaan of gekocht). Heb wat rompers enzo gekocht (die hadden we allemaal al weggedaan naar het goede doel, wist ik veel dat ik weer zwanger zou worden). Dus het begin is gemaakt. Moet ook maar eens mijn ziekenhuistas gaan organiseren, pyjama kopen enzo, ben vandaag 33 weken!

Marloes wat een goed nieuws van jullie huis! Jeetje wie weet weet je voor de kerst nog of het echt doorgaat!!

Tinus, haha ik had gisteren precies hetzelfde, stond wel 5 minuten naast de auto te klungelen met de kinderwagen, terwijl Leah haar hoofd eraf schreeuwde, ik kon me gewoon niet meer herinneren hoe dat ding openmoest (ik gebruik hem zelden, heb de auto dus da's meer Vents afdeling)

Sannie, onwijs leuke foto's joh! Wat een grote vent is het ineens he!

Kidon, goed he, die aardbeienparacetamol. Ik gebruik ook wel zetpillen, maar soms is dat zo'n gedoe (al werken ze wel langer), even gauw een paar lepels van die plaktroep is soms wel zo handig.

Ik heb trouwens een ontzettend leuke foto van Vent en Leah van dit weekend. Zal eens kijken of ik die op HM kan krijgen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven