IUI, wie ook??

24-10-2010 19:51 1001 berichten
Alle reacties Link kopieren
NAAMLFTDOORZAAKSINDSPOGINGEN NU:IUID&UDRoos146

(Dr)24jrNegatieve

samenlevingstest20085Puregon

+Pregnyl

+IUIWo

2-2

IUIMaggyo

(Ov)28 jrOnbegrepen

infertiliteit

Okt 20086Puregon

+Pregnyl+

Utrogestan+

IUI

25-2 Intake

IVFMa

7-2

IUIDiana82

(Z-H)28jrZaadkwaliteitoktober 20095Puregon+

IUI

april IVFVr

11-2

IUIKnorretje28(Z-h)28 jrPCO,

2e kindfebr

20102Puregon+

Pregnyl

+IUIWo

16-2

IUI?Girly

(Zl)25 jrBaarmoeder-

vernauwing

+Zaadkwaliteit20074Clomid+

Pregnyl

+IUIZa

12-2

FMi31

(N-br)32jrOnbegrepen

infertiliteit

Sept 20086Clomid

+Pregnyl+

Utrogestan

IUIDo

10-2

FMRoos99

(L)33 jrZaadkwaliteitApril

20102IUIMa

14-2

FMRhona

(Z-H)30jrZaadkwaliteit20071IVFDo

24-2

FMPiplilly

(Ov)28 jrVijandig baamoederslijmvliesSept

20081IVFBrabander8327 jrPCOFebr

20102Puregon

+Pregnyl ,

O.I.Zo

30-1

eisprSisu

(N-br)jrPCO,

2e kindJuni

20103Provera+

Puregon+

Pregnyl+

IUIMa

14/2

FMSamm3036jrOnbegrepen

infertiliteit

2e kindjeJan

20091

IUIJemie

(N-H)30jrOnbegrepen

Infertiliteitnajaar

20084Puregon

+Pregnyl+

IUIRust

tot

MaartYvon81

(Gld)30 jrPCO

+Zaadkwaliteitdec

20081IVFJuniZWANGERVechtertje 30jrOnbegrepen infertiliteit20083Clomid

+Pregnyl

+IUIMei

2011Puck 34 jrPCO20041Menopur

+Pregnyl

+IUIJuni

2011Jill Onbegrepen infertiliteit2Menopur

+Pregnyl

+IUIJuni

2011Stephanie 35 jrNegatieve

samenlevingstest20083Pregnyl

+IUIAug

2011Botsauto 34 jrNegatieve

samenlevingstest

+zaadkwaliteitzomer

20093Pregnyl

+IUIOkt

2011

Als jullie nog wijzigingen hebben voor de tabel, willen jullie dit dikgedrukt in je tekst zetten??

(Ook als je toegevoegd wilt worden!)
Informatie gevonden over verlof voor b.v. IUI in mijn CAO Ziekenhuizen op site; http://digitalecao.virtu. ... dop_id=3848&search=verlof

(In die gevallen waarin de werknemer, in verband met het bezoek aan een (tand)arts, redelijkerwijs niet een afspraak buiten de vastgestelde werktijden heeft kunnen maken, verleent de werkgever de werknemer betaald verlof. )

p.s. mijn teamleider is gemaild!!
Nou, i31...dan kunnen wij elkaar de hand schudden. Jij hebt inderdaad ook behoorlijk wat op je bordje liggen als ik het zo lees Maar geen bloed, houd moed hè! En ook sterkte/succes met je teamleider, het is - zeker in dit soort situaties - niet altijd makkelijk om voor je rechten op te komen.

Krijg jj trouwens die pregnyl na de IUI in verband met de relatief korte LF?
Komt goed.. Ik hou me maar steeds voor dat de kans echt zoooo ontzettend klein is dat we geen kindjes gaan krijgen..

En die Pregnyl na de IUI heb ik voor de eerste maand nu gehad, omdat ik sinds ik IUI (en Puregon en 10.000eh Pregnyl)

een luteale fase heb van 10 of 11 dagen.. Voorheen was Progesteron altijd goed en de luteale fase ook.. Maar vanaf toen dus niet meer.. Met gynaecoloog over gehad, had er gewoon echt geen goed gevoel over.. en zij was het met me eens.. Dus vandaar nu Pregnyl 10.000eh, dan zo'n 36u later IUI en dan een week na Pregnyl 1.500eh herhalen (om het afbreken van slijmvlies wat te vertragen).. Dus ben benieuwd hoelang de fase nu is.... en wat mijn progesteron is.. Heb me voorgenomen om morgen op het werk niet in de PC te gaan kijken naar de uitslag, geen zin in tegenslag nu...

Ik heb net eens even terug zitten lezen en ik geloof Jill en Vechtertje (beide nu zwanger) hadden in het begin ook last van korte luteale fase, maar is goed gekomen zonder pregnyl zelfs! Geeft de burger moed ;)
@jemie, klote zeg! Knuffel! Ik zag ook erg op tegen december maand maar ik wist wel meteen dat k doorwilde en niet maand overslaan,dan duurt t w8te nog langer. Ik heb gistr prikinstructie gehad vr puregon en vanmorgen thuis alleen gedaan. Ben wel bly dat ik nu daarmee begonnen ben en meer eitjes kryg zegt mn gyna,max 3. Hoeveel eitjes hebbe jullie met puregon? Succes allemaal,duim voor jullie!
@Roos146; ik heb altijd maar 1 eitje gehad met Puregon (tuurlijk is de kans groter dat je zwanger wordt met meerdere eitjes, maar ook op een tweeling en daar zitten ook weer veel risico's aan vast..Zitten voors en tegens aan)

Succes
@i31, ik heb zonder hormonen altyd al 1eitje, dus nu met moet k meer eitjes krygen. Had jy van jezelf niet elke maand 1eitje? Als ik niet meer eitjes kryg dan zou k geen puregon hoeven spuiten zei me gyna. Moet woe weer heen om te kyke hoe ze groeien en aan de hand daarvan meer hormonen of minder. Wy hebbe het vaak gehad over de risico's van meerling,ook met de gyna. Max 3 en 3ling,die kans is heeel klein en 2ling komt wel voor maar wy hebbe zoiets van, ik word al niet makkelyk zwanger dus erzullen er waarschynlyk niet ineens wel 2 tegelyk bevrucht zyn snap je? Maar de kans is er natuurlyk wel. In onze omgeving zyn 2linge, is mega druk maar ook super leuk. Liefst gewoon 1 maar we zyn egt bly dat de kansen nu vergroot gaan worden,begryp je? Wil jy geen meer eitjes,of wil je gyna dat niet? Hoe is dat by de rest,hoeveel eitjes en hoe denken jullie over meerlingen? En de risico's? Volgens my hadden 2vd zwangere ook 2 eitjes in de maand dat ze zwanger raakte toch? Geeft weer wat hoop he! Liefs
Ik had ook altijd 1 eitje, maar een wat lange cyclus.. Ik moet zeggen dat ie nog wat langer is nu met Puregon als met Clomid. Ik hoor mijn gynaecoloog nooit over 2 eitjes, dat dat het doel is bij mij..Ik snap wel wat je bedoelt hoor, aangezien het allemaal niet makkelijk gaat en de kans natuurlijk groter is dat je zwanger raakt...

Ik krijg langzaamaan weer wat hoop, ben nog niet ongesteld (vorige keer zou ik vandaag ongesteld zijn geworden). ik heb nu natuurlijk ook 1500eh Pregnyl na IUI gehad en daarbij weet ik ook niet wanneer dat eitje nou precies gesprongen was.. Had ff geen vertrouwen meer in mijn lijf, maar het komt langzaam weer terug..
@i31, maar als je van jezelf ook al 1 eitje heb wat zegt jou gyna dan dat puregon toevoegt? Wel zei mijn gyna ook dat het slijm er beter van wordt, ook ivm met de innestelling.

Goed om te horen dat je weer wat hoop hebt gekregen! Ik duim mega hard voor je en voor de rest, ik hoop zoooo dat er wel een aantal van ons forum zwanger zijn deze maand. Ben ook benieuwd hoe het met piplilly is, las het laatst maar die leest denk niet mee anders had ze vast gereageerd.

En hoe het met puck is...? En met Jill? Ook tijdje niets van gehoord of heb ik iets gemist? Hoop dat alles goed met ze gaat!
Ik had voorheen een cyclus van 29-40 dagen, toen ben ik dus 7 maanden Clomid gaan gebruiken om te kijken of ik hierna zwanger zou zijn. Clomid raak je schijnbaar resistent voor en dus was een volgende stap Puregon en IUI, dus eigenlijk heb ik deze medicijnen om mijn cyclus te verkorten.. Nu heb ik uiterlijk rond dag 17 mijn eisprong, dus wel korter over het algemeen, maar bij Clomid was ie nog korter.. En sinds die Puregon heb ik dus die innestelproblemen.. misschien is het wel gewenning of doet de Pregnyl zijn werk, nu zit ik in elk geval al op dag 10 en nog niks alleen menstruatieachtige buikpijn (had ik voorheen nooit..)

Puck heeft laatste een paar keer gereageerd met minder goed nieuws, maar van Jill en vechtertje horen we inderdaad niet veel.. Dames hoe is het??
@i31, ja indd, ben benieuwd hoe het nu met Puck is...

Wel fijn dat je cyclus nu korter is ja anders duurt het wachten helemaal zo lang! Oke dus het is nu wel een teken wat je voorheen niet had, buikpijn... Nou hoop echt dat het een goed teken is!!! Maar hoe bedoel je innestelproblemen?
Jeetje, wat hebben jullie weer veel geschreven. Ik ben er even uit geweest, heb me zo beroerd gevoeld de laatste dagen. En nog eigenlijk, ik denk dat ik of een flinke verkoudheid, of toch een griepje heb, want inclusief koorts. Ik zou daarom bijna hopen dat het deze maand niks bij ons word, heb namelijk gehoord dat het erg slecht is om de eerste weken na de bevruchting koorts te hebben. Maar aan de andere kant, bij ons in het ziekenhuis is de tweede helft van december een pauze wat IUI trajecten betreft, waardoor we dan dus een ronde moeten overslaan.

Nou ja, we moeten het maar gewoon afwachten. Als het goed is tot de 12de. Nog even geduld dus.

Roos en Jemie echt balen dat het deze keer weer niet raak is. We volhouden he!

Ik las ook iets over elke maand progestron prikken, dat moet ik ook dus. Morgen ook weer, terwijl het wel elke keer goed was.

En i31, wat is dat toch met die chinese kruiden? Las ook iets daarover dat kate Moss die zou gebruiken om zwanger te kunnen raken.
@Botsauto, Vervelend dat je je zo rot voelt! Bij ons gaan ze ook 2e helft van december dicht! Ik kan net ervoor gelukkig! Maar als ik dan ongi zou worden, wat ik natuurlijk niet hoop, dan kan ik pas rond dg 7 weer heen voor fm en weet niet of dat te laat is met hormonen nu... Of is zelf al mag beginnen met spuiten en dan pas dag 7 komen... maar dat vraag ik nog wel want ik wil echt liever niet een maand overslaan maarja soms heb je geen keuze he? En ik ga er vanuit dat de 4e poging gewoon lukt, ben weer erg positief!

Ga jij eventueel na 3x ook met hormonen spuiten? Hoop dat het niet nodig is en je gewoon zwanger bent!

Succes met het wachten, duim voor je en Beterschap!!!
@Rhona, hoe is het daar????? duim duim duim voor je!
heej allemaal,

ik ben er nog hoor, maar heb het echt enorm druk gehad....

roos en jemie echt balen dat het niet gelukt is deze keer....ik heb zelf het idee dat ik ook die kant op ga....ik heb altijd op dag 7 of 8 na de iui de aankondiging voor mijn ongi, nl buikpijn en rugpijn....en dan word ik altijd braaf op tijd ongi....

maar goed...ik zal nog even moeten wachten voor ik de echte bevestiging krijg....

helaas is het voor mij dan dit jaar waarschijnlijk even over....aangezien ze ons dan het ivf traject in willen sturen :(

maar goed....nog een afwachten.....

ow trouwens....ik vind het echt zo een gedoe met die hormonen...en ik heb echt niet het idee dat die hormonen iets nuttigs doen in mijn lijf behalve mij aan het janken krijgen ;)

mijn lijf doet in ieder geval lekker precies zoals het altijd al gedaan heeft....standaard cyclus van 28 a 29 dagen, altijd die fijne voorbode van ongi (rugpijn en buikpijn) en verder 3 dagen voor ik ongi word ga ik vocht vasthouden en krijg ik jankbuien....de invloed van de hormonen die ik krijg is bij mij in ieder geval niet echt zichtbaar....

nou ik zal weer proberen wat vaker te reageren, want ik mis een hoop ineens zeg! haha
Goeiemorgen meiden...

Ik schaam me een beetje (diep), zaterdagochtend begon dus meteen met wat bloed (met een stolseltje, sorry voor het vieze verhaal) bij het afvegen en dat heb ik de hele ochtend wel een beetje gehouden, waardoor ik dacht dat ik al echt ongesteld was geworden. Maar 's middags en gisteren had ik alleen nog maar wat bruin. Geloof dat ik vandaag pas echt ongesteld ben / ga worden

Ik heb het ziekenhuis maar even een mailtje gestuurd met de vraag of ik het beetje bloedverlies van zaterdag niet wat te snel was na de IUI en welke dag nu dag 1 is. Ik weet 't antwoord wel (namelijk dat vandaag dag 1 is als het pas vandaag echt doorzet), maar evengoed betekent op zaterdag al wat bloedverlies - hoe weinig ook - dat je slijmvlies al aan het afbreken is op dag 10 na de IUI. Hoop maar dat ze daar toch nog een keer serieus naar willen kijken of vinden jullie dat ik me onnodig zorgen maak?

i31...hoe staat 't nu, de (extra) pregnyl doet dus wel z'n werk qua cycluslengte?

Roos: ik heb de afgelopen cyclus één eitje gehad, maar het doel is om er twee te krijgen. Daarom ga ik de komende cyclus meer Puregon spuiten (75 eh).

Botsauto: beterschap!! Wat een rotmoment om ziek te worden hè... maar het is ook wel echt sneeuw-prut-griep-weer.

Rhona, ja herkenbaar... ik ben ook heel huilerig de laatste tijd, met name na de pregnyl. Zelfs als ik een momentje gewoon even gelukkig ben komen de traantjes al...

Ik heb trouwens geen idee of mijn ziekenhuis gewoon open is in december, volgens mij wel want mijn allereerste afspraak was vorig jaar op 31 december. Maar in het weekend zijn ze gesloten en dat gaat me volgens mij dit keer heel slecht uitkomen. En verder vind ik het een rotmaand om met de behandelingen bezig te zijn hoor
He meiden,

ik wilde even laten weten dat hier alles goed is.

Ik heb dus met 7 week en 5 dagen een echo gehad in het ziekenhuis en daar was een hartje op te zien. Grote kans dus dat het goed blijft gaan. Maar omdat ik me zo goed voel, totaal geen zwangerschapkwalen. (Behalve veel afscheisding, jak!) bleef ik het super spannend vinden.

Vorige week heb ik weer een echo gehad in het ziekenhuis, bij 9 week en 5 dagen en toen zagen we al een echt mensje spartelen. De vingertjes en teentjes zater er al helemaal aan. Zoooo mooi. Dus dat stelde me wel gerust.

Ik voel me nu nog steed heel goed, op een flinke verkoudheid na.

En door de zwangerschap mag je natuurlijk geen medicijnen, strepsels, hoestdrank, keeltabletten enz. Maar het ergste heb ik gehad.

Ik ben nog steeds zo blij dat het bij ons de tweede poging raak mocht zijn. Het is allemaal gewoon zo zwaar, helemaal wanneer ik jullie verhalen lees.

Jullie moeten er wel in blijven geloven, hoe moeilijk dat soms ook is. Ik weet er alles van. Zodra je zwanger bent valt er zo'n last van je schouders, ik voel me stukken relaxter bij zwangere vriendinnen/collega's en dat gun ik jullie ook zo!

Ik heb dus menopur gespoten en had beide pogingen twee eitjes. De eerste keer eentje links en eentje rechts en de tweede keer twee links. (toen wist ik dat het goed kwam, want ik ben linkshandig, dus dat is mijn sterke kant! )

De eerste keer was ik op de 10e dag na de IUI al ongesteld, de tweede keer werd ik dus niet ongesteld omdat ik zwanger was.

Maar dat van dag 10 al ongesteld zijn vonden ze wel iets om in de gaten te houden.

Ik lees af en toe nog even mee,

sterkte allemaal!

Liefs Jill
We zitten inmiddels in wachtweek 2.....

Ik vind het moeilijk om vertrouwen te hebben dat ik via iui zwanger zou kunnen worden. Hebben jullie dat ook?

Wie reageert er trouwens op de Clomid? Ik ben vaak niet te genieten, maar dat kan ook komen door de stress die de behandelingen me soms geven. Soms ben ik er helemaal klaar mee.

Eind december hebben we intake voor IVF. Ben benieuwd of we daar in het nieuwe jaar direct mee mogen starten, of dat ze eerst 6x iui willen doen.

Succes allemaal!

Groetjes Diana
@Jill; Super zeg; hopelijk geniet je volop

@Roos; innestelproblemen daarmee bedoel ik dat mijn slijmvlies te snel afbreekt en mijn progesteron te laag was sinds ik met IUI bezig ben (met puregon en Pregnyl). Ik heb wel al buikpijn sinds ik Puregon gebruik in de wachtweken, echt nieuw is het niet.. Nu voel ik weer helemaal niks.. Zit wel gruwelijk onder de pukkels...

@Botsauto; volgens mij gaat IUI bij ons gewoon door in december... Tja, je zou met chinese kruiden grotere kans hebben om zwanger te worden (ik hoor dit wel eens terug van patiënten, maar ook de gynaecologen hebben dit ervaren en ik dacht niet geschoten is bijna altijd mis)... Maar ik ben in juni gestart en heb vorige maand mijn eerste volledige maand kruiden gebruikt (vanwege vakantie, verkeerd gebruik etc..).. Dus het is afwachten.. Al is het maar voor mijn gevoel, dat ik er alles uit heb gehaald..

@Rhona; ik heb van de Puregon eigenlijk helemaal geen last.. Wat pukkels, wat meer menstruatieachtige buikpijn, maar allemaal heel goed te doen. Gaan jullie toch het IVF traject al in, ondanks 3 miljoen de laatste keer??

@Jemie: Ik heb ook wel eens aan de gynaecoloog gevraagd wanneer nu dag 1 is (ik begin vaak met bruin bloedverlies, eerst heel weinig, dan een dag niks en dan weer bruin en na 3-5 dagen helderrood).. Wij rekenen de eerste dag bruin bloedverlies al als dag 1.. Tja, maakt ook allemaal niet zoveel uit.. Hormonen kun je ook later als dag 3 starten zegt mijn gynaecoloog.

Ik zit inmiddels op dag 11 (vorige 2 keren was ik al ongesteld), dus die Pregnyl lijkt de 2e fase wel te verlengen.. Ik ben hier al lang blij mee.. Ik heb weer vertrouwen in mijn lichaam (dat was ik de laatste 2 maanden even kwijt toen ik plots een korte luteale fase had) Ik heb nu weer kansen, dus heb ook weer goede hoop dat het misschien wel gaat lukken.. Hoor toch vaak mensen die zwanger zijn via IUI, ook al is de kans maar 30% ofzo na 6x. Jemie ik zou het zeker overleggen met je gynaecoloog.. Als je Progesteron goed is dan zal het wel goed zijn denk ik. Maar stel nou dat ie te laag is, dan kunnen ze er ook op een makkelijke wijze iets aan doen.. toch?!

Wij zijn trouwens nog helemaal niet bezig met het IVF traject.. Wordt nu nog niet over gesproken...

@Diana82; Ik had van de Clomid alleen heeel veel opvliegers, verder geen echt mentale bijwerkingen.
@Rhona, en en en? Geen ongi???

@Jemie, Aha oke jou gyna gaat dus ook voor meerdere eitjes, ik spuit nu ook 50 maar ik hoor woensdag bij de FM of ik meer moet gaan spuiten, ben benieuwd.

@Jill, fijn om te horen dat alles goed gaat! Geniet er lekker van!

En we horen graag hoe het met je is!

@i31, oke dankje ik begrijp het ja! Echt spannend, wel indd fijn dat je nu dag 11 in ieder geval gehaald heb, ik duim door hoor voor je!!! Wij zijn ook helemaal niet bezig met IVF, het gaat gewoon lukken met iui!!! Heb er alle vetrouwen in!

Succes allemaal, ik hoop zo dat er deze maand wel iemand, liefst meer natuurlijk, nou eens zwanger is!
@botsauto Bij ons gaan de IUI behandelingen ook gewoon door in December, het zal alleen niet bij mijn eigen gyneacoloog zijn want die is ook met vakantie maar dat geeft niet.

@Jill Wat fijn dat je volop kunt genieten van je zwangerschap!!

@RhonaEn en en en, kom jij ons goed nieuws vertellen ben jij de 1ste van de nieuwe ronde die een positiefe test heeft gezien??

Ik heb gisteren een flinke huilbui gehad zomaar uit het niets, alles wat er gezegd werd savond's kon ik wel om janken bah wat was dat vervelend zeg heb ik nog nooit gehad. Ik heb nog 6 dagen te gaan tot dag 14 mischien ook wel dat de spanningen nu beginnen nu ik in ronde 2 zit en dan als maar dat wachten tot dat je die 14 dagen hebt bereikt, dat eist op den duur ook zijn tol denk ik. Ik zit ook hele dagen alleen mijn partner is aan het werk tussen de middag komen de kids (zijn kids) weer thuis om te eten, om 15:15 uur komen ze weer terug uit school en dan heb ik wel wat te doen als hun thuis zijn daar gaat het ook helemaal niet om, het is gewoon ik wil zo graag een kindje van me eigen waar ik ook mee bezig kan zijn. Ik hou net zoveel van zijn jongens, maar ik heb bij hun niet echt het moeder gevoel snap je wat ik bedoel ik zorg er wel voor en alles maar het moeder gevoel heb ik gewoon bij hun niet en dat is ook omdat het niet eigen is en het zal ook nooit eigen worden. Ze hebben een tijdje mama gezegd tegen mij maar toen is de ene naar hun eigen moeder gegaan en heeft dat gezegd en hebben toen de kids flink op hun donder gehad van hun moeder, maar toen had ik wel zoiets van ja kijk nu krijg je wel de status waar je het voor doet alleen was het niet van lange duur jammer genoeg, mischien komt het nog als ze wat ouder zijn ze gaan nu natuurlijk nog 1 keer in de 2 weken een weekend naar hun moeder toe ookal heeft de jongste er een hekel aan, hij heeft zoeits van mama is toch weggegaan als ze mij wil zien kan ze toch zelf komen dan hoef ik toch niet naar daar toe, maar ja het is nu even niet anders ze hebben nog niet de leeftijd dat ze zelf mogen kiezen ze zijn nog maar 8 & 9 dus nog te jong. Maar goed dat is er ook weer uit pppfff dat lucht op ik heb in deze ronde niet zoveel vertrouwen ik heb nog niks gevoeld ja afgelopen weer eens een steek hier en daar maar nu niks meer dus het is nog steeds wachten wachten en nog eens wachten, ik wou dat ze eens een andere manier konden vinden dan ons alleen maar te moeten laten wachten die lange 14 dagen.Ik ben echt zo emotioneel ik kan echt om alles huilen ppffff iemand een oplossing toevallig???
Ha i31, thanks voor je reactie... en wie weet gaat 3x scheepsrecht wel voor jou op! Spannend hoor (ook al durf je er nog niet teveel op de hopen)

Ook fijn om zo'n uitgebreide post van Jill te lezen, vooral dat het goed gaat... kunnen wij ons natuurlijk ook een beetje aan op trekken!

Hier zet 't helaas nog niet echt door, blijf een beetje aanprutten (letterlijk en figuurlijk) met af en toe wat bruine afscheiding, dan weer roodbruin en ook weer een paar uur niks. Zucht... zette 't nu maar echt door, dan kan ik weer verder.
haai allemaal,

nou helaas, ik ben vanochtend ongi geworden. zoals ik wel al verwacht had. des al niettemin heb ik vanmorgen toch ff lekker staan janken ;).... niet vanwege de teleurstelling (want ik wist het al), maar doordat de ivf ipv iui nu ineens heel dichtbij komt.....maar goed...ik ga eerst maar eens een gesprek aan met de gyno...eens kijken wat hij te melden heeft.

@jemie: is het niet zo dat wat jij nu hebt de aankondiging is van een zwangerschap? of heb je het altijd zo?

ik heb nl wel eens gelezen dat je ipv ongesteld worden, bruin bloedverlies hebt omdat de baarmoeder mond zich dan gaat sluiten?

nou sterkte voor de rest die nog op de wachtbank zitten. ik duim voor jullie.
He sjit Rhona, wat jammer

Ik hoop dat je 't op de een of andere manier de komende maand toch even van je af kunt zetten, zeker als de volgende stap IVF zal zijn. Sterkte ermee (ik weet wat voor rotdag je hebt vandaag...)!

Mijn menstruatie begint wel heel vaak op deze manier, vandaar dat ik altijd zo onzeker ben over de lengte van de LF en wat nou de eerste dag is. Het zkh begon ook al over een innestellingsbloedinkje, maar inmiddels begint het wel door te zetten - compleet met flinke buikpijn - ...
ah das balen jamie!

hug
@Rhona, vet balen zeg!!!!!!!!!! Dikke knuffel!

Wanneer heb je dat gesprek met je gyna over iui/ivf? Maar hoezo ga je misschien nu al over op IVF? Meestal doen ze toch sowiso 6x? Wil je dat niet liever zelf?

Sterkte in ieder geval...

@Jemie, vervelend dat het indd toch doorzet, je hebt dan toch ergens nog klein hoopje he? Ga je meteen door met volgende iui?

@Girly, ik kan me goed voorstellen hoe je je voelt, ik ben soms echt blij met werk, lekker afleiding. Ik ben ook wel emotioneel maar kan het gelukkig steeds beter loslaten en weer positief zijn! Ik vind die 14dagen na de inseminatie ook vreselijk lang duren zeg, kon het maar anders he :(

Het is allemaal echt zwaar ja en niemand begrijpt het echt, daarom is het wel fijn als je hier soms ff alles eruit kan gooien, gewoon doen! Lucht indd op he? Ik vind het wel knap van je dat je voor de zoons van je vriend zorgt, echt petje af! Lijkt me zeker niet altijd makkelijk ook al geef je natuurlijk om ze.

Ik heb geen oplossing maar zou gewoon alles eruit gooien, lekker janken gewoon dat lucht toch op. Van opkroppen wordt het alleen maar erger he. Sterkte!

@i31, hoe is het bij jou???????

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven