Ervaring greath lengts
dinsdag 7 december 2010 om 16:35
Na weer de zoveelste teleurstelling met extensions wil ik toch maar eens greath lengts gaan proberen. Ik krijg de indruk dat je als salon niet zomaar dit mag aanbieden en moeten er een opleiding voor volgen.
Maar zijn ze daadwerkelijk zo mooi en vol? En zijn de bontjes stevig. Want als de waxjes zacht zijn glijden ze zo uit mijn haar.
Heb zelf ervaring met socap, electica , en euro socap. Was redelijk tevreden met de electica maar was de laatste x 400¤ kwijt en het leek alsof de strengen de helft dunner waren dus die vindt ik het geld niet waard.
Hopelijk krijg ik veel reacties via Google kwam ik niet echt verder.
Maar zijn ze daadwerkelijk zo mooi en vol? En zijn de bontjes stevig. Want als de waxjes zacht zijn glijden ze zo uit mijn haar.
Heb zelf ervaring met socap, electica , en euro socap. Was redelijk tevreden met de electica maar was de laatste x 400¤ kwijt en het leek alsof de strengen de helft dunner waren dus die vindt ik het geld niet waard.
Hopelijk krijg ik veel reacties via Google kwam ik niet echt verder.
dinsdag 7 december 2010 om 16:44
Is gewoon laten groeien en goed laten knippen geen optie? Vind extensions zo........ zo........ nepperig. Zo opvallend nep. Zo van als je over iemands bol aait dat het lijkt of er allemaal puisten op de hoofdhuid zitten. En dat als het waait dat het lijkt of je tegen een poppenhoofd aan zit te kijken waar het nephaar slecht is ingenaaid.
Maar verder helemaal zelf weten hoor. De reden dat extensions bij mij huiveringen verzoorzaakt is het feit dat ik eens een paar strengen op straat vond. Beetje creepy. Vrouwen die haarmatten verliezen.
Maar verder helemaal zelf weten hoor. De reden dat extensions bij mij huiveringen verzoorzaakt is het feit dat ik eens een paar strengen op straat vond. Beetje creepy. Vrouwen die haarmatten verliezen.
dinsdag 7 december 2010 om 16:53
Geen ervaring met extensions, ben godzijdank gezegend met een volle bos haar. Maar als je toch voor nephaar wilt gaan en teleurgesteld bent over de kwaliteit van dat belachelijk dure spul dat het haar slechter maakt, kun je dan niet voor clip-ins gaan. Niet van die tony-pony's, maar van die echte haarstukken van rond de 60 euro.
dinsdag 7 december 2010 om 17:27
dinsdag 7 december 2010 om 17:28
Beste Momodoe,
Ik ben een komplete leek op dit gebied, dus kan je niet adviseren.
Als ik het zo lees heb je al honderden euro's uitgegeven, maar ben je niet tevreden met de resultaten.
Kun je mij eens uitleggen waarom je je haar niet laat groeien?
Stop met alle chemicaliën, kleurspoelingen, dure kappersbezoeken en dergelijke, zodat je je haar gezond maakt en dan lekker laten groeien?
Ik ben een komplete leek op dit gebied, dus kan je niet adviseren.
Als ik het zo lees heb je al honderden euro's uitgegeven, maar ben je niet tevreden met de resultaten.
Kun je mij eens uitleggen waarom je je haar niet laat groeien?
Stop met alle chemicaliën, kleurspoelingen, dure kappersbezoeken en dergelijke, zodat je je haar gezond maakt en dan lekker laten groeien?
anoniem_28780 wijzigde dit bericht op 07-12-2010 17:29
Reden: okee, beetje mosterd...
Reden: okee, beetje mosterd...
% gewijzigd
dinsdag 7 december 2010 om 18:11
GL zijn prima extensions, heb ze een paar keer gehad.
Ze zijn alleen vrij duur en het hangt er ook vanaf wie ze zet.
De eerste keer waren ze gezet door iemand met ervaring (kapsalon)en toen was het heel mooi, de 2e keer door iemand anders (in andere kapsalon) en toen gleden er regelmatig een paar uit, kon ze op een gegeven moment gewoon zelf eruit halen.
Heb de laatste keer Indian Gold gehad en die zijn ook heel goed, wel dikkere plukken en een stuk goedkoper.
Als je in de buurt van Adam woont weet ik wel een goed adresje voor GL.
Ze zijn alleen vrij duur en het hangt er ook vanaf wie ze zet.
De eerste keer waren ze gezet door iemand met ervaring (kapsalon)en toen was het heel mooi, de 2e keer door iemand anders (in andere kapsalon) en toen gleden er regelmatig een paar uit, kon ze op een gegeven moment gewoon zelf eruit halen.
Heb de laatste keer Indian Gold gehad en die zijn ook heel goed, wel dikkere plukken en een stuk goedkoper.
Als je in de buurt van Adam woont weet ik wel een goed adresje voor GL.
dinsdag 7 december 2010 om 18:45
Indian gold is niet geschikt voor mijn haar. De plukken zijn te dik, dus te zwaar. Jammer hoor er altijd goede verhalen over.
Gl is idd duur, en als ze uitglijden krijg je geen garAntie dan? Ik had info. Hier betaal ik 21¤ voor 5 stk ik heb er altijd 100 in. Ik ben dan niet veel duurder uit dan de electica.
Zijn de plukjes wel mooi vol?
Balmain heb ik ook over gedacht ga van de week eens informeren. Matten wil ik niet.
Gl is idd duur, en als ze uitglijden krijg je geen garAntie dan? Ik had info. Hier betaal ik 21¤ voor 5 stk ik heb er altijd 100 in. Ik ben dan niet veel duurder uit dan de electica.
Zijn de plukjes wel mooi vol?
Balmain heb ik ook over gedacht ga van de week eens informeren. Matten wil ik niet.
dinsdag 7 december 2010 om 19:45
Ik heb extensions van Great Hair. Niemand die ooit ziet dat ik ze heb.........
Heb zelf best veel en gezond haar maar op de een of andere manier werd het nooit langer dan schouderlang. Dus altijd een volle én lange bos met GH.
Mijn eigen haar heeft er nog nooit onder geleden. Ik laat ze er wel altijd door een geweldige kapster inzetten en ook weer vakkundig uithalen.
Maar echt het is nog nooit iemand opgevallen dat ik ze heb. Als het toch eens ter sprake komt wordt er verbaasd gereageerd en
vaak gevraagd om het adres van mijn kapster .
(eigenlijk net als met Botox..... niemand moet zien dat je het gebruikt, alleen dat je er toch wel erg goed uitziet )
Heb zelf best veel en gezond haar maar op de een of andere manier werd het nooit langer dan schouderlang. Dus altijd een volle én lange bos met GH.
Mijn eigen haar heeft er nog nooit onder geleden. Ik laat ze er wel altijd door een geweldige kapster inzetten en ook weer vakkundig uithalen.
Maar echt het is nog nooit iemand opgevallen dat ik ze heb. Als het toch eens ter sprake komt wordt er verbaasd gereageerd en
vaak gevraagd om het adres van mijn kapster .
(eigenlijk net als met Botox..... niemand moet zien dat je het gebruikt, alleen dat je er toch wel erg goed uitziet )