***APRIL 2007***

12-09-2007 21:11 19840 berichten
Alle reacties Link kopieren
naamleef-

tijdnaam kindjegeb.

datumgewicht nulengte nuandere kidszwangerWitchke30Xander13/03/0714,4kg86cmneeneeSpitsmuisje31Hugo

Steijn16/03/07

16/03/0711 kg

11kg83cm

81cmMees

28/11/08neeDropneusje31Fleur24/03/079500gr72cmnee

27/03/09Lilien30Kaj26/03/0713200gr86cmneeneePoezewoefke27Kieran28/03/0711 kg80cmneeneeEsan38Vincent30/03/0710500gr.76cm../00neeYumak..Kim02/04/079495gr.73cmneeneeLievelust29Daan03/04/0710200gr.72cmMeisje

27/09/08neeSwissie34Finn04/04/071140gr.80cmneeneePunkiepop..Kleine Pop12/04/078750gr76cmGr. Pop

11/12/04neeXaloy35Robbie15/04/0711300gr80cmneeneeMichasha33Morris15/04/0710500gr.76cmLars

22/12/05

Nina

15/09/2008neeIcke30Ruben15/04/078500gr72cmLiselot

04/01/2009neeFramboos8127Tommy16/4/0711,7kg90cmLivia

24/5/08neeFachat30Ole21/4/0710030gr.75,5cmKaj

15/12/02neeLeen23..Luna21/4/078820gr.72cmnee

15/10/09Draakjenoah33Noah22/4/078950gr.74cmThomas

16/02/09neeLayla39Zahra26/04/0712,4 kg83cmYasemin

23/11/08Buitenmeisje27Koen27/04/0710590gr.75,5cmGijs

8/11/08neeLara197830Puk09/05/0711kg86cmneenee

DE GROTE DROPNEUS BEVALDATUM-POULE

Witchke13 maartBuitenmeisje16 maartSpitsmuis16 maartDraakjeNoah17 maartLara18 maartEsan21 maartChance24 maartLilien26 maartFachat27 maartMichasha31 maartFramboos1 aprilSwissie4 april
Layla, je weet nooit waar het goed voor is:) Hier staat de boel al een week of 5 op standje laag en pas sinds gisteren gaat R staan. Dus nu meteen regelen, dan heb je over een week of wat een staande Zahra:)
Framboos, hoe heb jij die kerstkaarten op de site gezet? IK kan de afbeeldingen nl. niet downloaden van de site van webprint. Heb jij de kaarten zelf ingescand ofzo?
Goedemiddag! (Moet weer meteen aan de bak terwijl ik net ben ingelogd)
layla zeker de box en het bedje naar beneden zetten hoor! Sinds wij dat hebben gedaan is Tommy als een speer vooruit gegaan met zijn ontwikkelingen! Ook vind hij het spelen in de box veel leuker geworden. Soms zit hij er wel 1,5 nonstop in te spelen zonder te zeuren (erg fijn voor mama!)

Ik heb geen kerstkaarten gemaakt via webprint hoor! iemand anders hier denk ik...hopelijk lukt het snel bij je!
ruubje ook al staan!!
Wat een snelle kindjes. Xander kan enkel rollen, zitten en op zijn buik vooruit schuifelen.
Heee Framboosje! Fijn dat alles goed gaat met je! Wat betreft het cb: beter een week te vroeg dan een week te laat!

Ik ga Muisman vanavond even lief aankijken en vragen of hij de bedjes en de box lager kan zetten. Persoonlijk vind ik het een stinkklus en ik begin er liever niet aan!
Goh hee, wat een snellerds hier allemaal...Daantje begint net een beetje op zijn knietjes te 'staan'in de box, maar da;s ook alles.

Ik geef 's morgens altijd Bambix (200cc), wel uit een bordje, maar ik maak het altijd zo dik dat het niet kan druppen

Hij eet het altijd razendsnel op, binnen 5 minuten ben ik klaar en is meneer tevreden.

Yoghurt lustie niet, dus daar wacht ik ook nog even mee. Ik heb wel van schoenloeder een pak met 'Petit Gervais'gekregen, een soort Danoontjes , maar dan echt voor baby's (Witchke, ik denk dat jij ze wel kent?)...en dat lust ie wel erg graag.

Even foto's kijken op msn!
Misschien inderdaad een idee, maar nu kan ik Max elke 3 tellen omdraaien omdat meneertje steeds vergeet dat hij zelf kan terugdraaien. Ik vraag me af of mijn rug dat aankan...
Laar, ik heb precies hetzelfde gehad met Hugo! Toen hij net kon draaien wilde hij elke keer op zijn buikje liggen. Du moment dat hij op zijn bolle buikje lag, begon hij te schreeuwen en kon ik hem weer terug draaien! (Arme Steijn; hij schoot er toen echt een beetje bij in!) Na een week of twee had hij door dat hij ook weer terug kon draaien en dat dat veel gezelliger was voor de sfeer in huis! Het gekke is dat hij voordat hij fanatiek aan zijn omroloefeningen begon, hij wel van zijn buikje naar zijn ruggetje kon draaien!

Wat doen jullie trouwens aan luieruitslag? Volgens mij heeft Steijn het. Steijntje poept momenteel 24 uur per dag en zijn billetjes zitten onder de pukkeltjes. Zijn anusje is helemaal rood, maar volgens mij komt dat van al het geknetter. Ik heb net een flinke klodder zinkzalf over zijn billetjes uitgesmeerd, maar ik weet niet of het helpt.
Ja Lievelust Petit gervais voor baby's ken ik, maar hier in Be wordt door het CB aangeraden te wachten tot 1 jaar met plattekaasjes en yoghurt.
Swis, ik heb net de foto's op de msn bekeken en volgens mij is jouw manier van het tuigje doen veel logischer! *gaat gelijk op zoek naar de sleutel van de tripptrapp*

Hoe is het nu met Finnetje? Heeft hij nog last van zijn oortje? Hoe is het met de pseudo-kroep?
Spitsmuis: irritant is dat he? Max' eerste draaisessie bestond uit rug-buik, buik-rug, maar nu behoort alleen het rollen naar zijn buik tot zijn reportoire. Vervelend voor mij dus. Ik dacht eerst dat het misschien hielp om hem een tijdje te laten pruttelen, maar dat is niet het geval...

Stja, luieruitslag heeft Max nooit echt gehad. Zinkzalf zou moeten helpen en Maizena ook. Het beste is om hem in zijn blote billen neer te leggen, maar of je dat wil met een ventje dat 24 uur door poept...?
Trouwens buitenmeisje leuke kaart op msn zeg. Koen staat er erg mooi op !!
Wat een mooie blauwe ogen heeft Koen toch!

Ik moet wel heel eerlijk zeggen dat ik niet zo van de baby-kerstkaarten ben en vooral niet met baby's in kerstpakjes, sorry! We krijgen er elk jaar een van vrienden van ons en ik krijg er altijd een beetje de kriebels van.

Zo, nu ga ik even wat dingen doen.
Framboosje: wat ik me nog bedacht; was je niet ook al eens een afspraak vergeten bij het cb?

Hoeveel weken ben je nu? Ik had vorig jaar vlak voor kerst mijn 20-wekenecho, dus dat zul je dan wel eind januari hebben toch?
hahah, lara, dat zou inderdaad een zootje worden in het muizenhuis. Met een bijna kruipende, 24 uur per dag poepende Steijn in zijn blootje door het huis. Maak je borst maar nat Muis (en de rest van het huis ook).

Even zonder dollen, hier oo verschrikkelijke luieruitslag (gevolg van ab). Ik föhn Finn's billetjes momenteel droog (wel oppassen want hij gaat vaak automatisch plassen, dan blijf je dus bezig). En dan idd heeeel veel sudocreme. Man doet af en toe nog vasaline over de sudo, maar of dat werkt weet ik niet.

Finn gaat elke dag beter. Hij kan alweer schateren van het lachen. Wel slaapt hij nog vreselijk veel (vandaag tot 11.30, met heel even melk om 7.30). Toen wakker tot 14.30 nu weer in dromeland.

Ik denk dat zijn oortje bijna over is en zijn keel is ook weer goed. Ik krijg mijn ventje weer terug!

Ik vraag vrijdag bij het cb even of ze zijn oren kunnen bekijken, hopenlijk is het weer goed.

Fijn Framboos dat je er weer bent. Jammer van je cb afspraak. Goed dat Tommy ook al staat! Gaat snel ineens met onze kids.

Oeps, werkvragen, weer snel verder
hihi kunnen we rond eind januari gissen naar het geslacht van het kleintje van framboos !!
quote:framboos81 schreef op 12 december 2007 @ 13:16:

layla zeker de box en het bedje naar beneden zetten hoor! Sinds wij dat hebben gedaan is Tommy als een speer vooruit gegaan met zijn ontwikkelingen! Ook vind hij het spelen in de box veel leuker geworden. Soms zit hij er wel 1,5 nonstop in te spelen zonder te zeuren (erg fijn voor mama!)

Ik heb geen kerstkaarten gemaakt via webprint hoor! iemand anders hier denk ik...hopelijk lukt het snel bij je!

bedankt voor je tip vwb de box en het bedje, ik ga man vanavond gelijk vragen om het te doen.

En over die foto, dat was natuurlijk bestemd voor Buitenmeisje! (de fotosite van Babyinfo is hetzelfde als Webprint)
Hehe heb 'de vliegeraar' uit !! Goed boek! Heb vriend al 'duizend schitterende zonnen' gevraagd voor kerst.

Denk dat ik nu eens een boek van Herman Brusselmans ga lezen die al maanden in de kast ligt. Het heet 'de perfecte koppijn'
Icke, ik heb net het cb aan de lijn gehad omdat ik het vervelend vind dat Steijn en Hugo elke ochtend zo vroeg wakker worden. (vanochtend was het 04:30!). Het advies van het cb was als volgt:

Leg ze na de groentenhap even te slapen. Ik moet kijken wanneer ze wakker worden of anders moet ik ze om 19:00 wakker maken. In plaats van een normaal klein flesje geef ik straks een fles pap van 150 cc. (een dagje wat meer eten schijnt niet uit te maken...) Als het goed is worden ze morgen rond 06:00 wakker, wat een stuk beter is dan de afgelopen weken! Bij ons komt het trouwens door de wintertijd dat ze zo vroeg wakker worden, misschien dat het bij Ruben daar ook aan ligt?
* Witchke55 vraagt zich af hoe het met zonnebloem gaat ...

Het laatste wat ik las dat ze weer zwanger is voor juli 2008, heb ingebroken op het forum en gevraagd of ze nog eens ff komt buurten. Ben heel benieuwd hoe het met der gaat ..
Het nieuws van de zwangerschap stond op **STOPPEN MET DE PIL: spannend en onzeker**
Zoooo, Steijn heeft zeker weten een pracht van een luieruitslag te pakken! Zijn mooie dikke billetjes zien er nu uit als een krentenbol! Hij kwijlt zich drie slagen in de rondte, meneer Pampers is heeel blij met Steijn vanwege alle pampertjes die er hier doorheen gaan op een dag en zijn tandvleesje is waanzinnig opgezet. Ik zou toch echt denken dat het een tandje is, maar ik voel weinig. (alhoewel hij vandaag heeel hard op mijn vinger heeft gebeten. Au!). Volgens schoonmams zijn het zeker weten geen tandjes, aangezien zij 14 maanden oud was toen haar eerste tand door kwam en Muisman was iets van 13 maanden. Tja, arme Steijn en Hugo hebben geen moeder in dit verhaal. *moppert even verder*
Hoe laat krijgen ze hun groentehap dan? En wanneer geef je het flesje pap?

Het zou wel idioot zijn als Steijn eerder tandjes krijgt dan je schoonmoeder of je man zeg. Niet zo gek doen; opgezet tandvlees en luieruitslag duiden in dat geval natuuuuuurlijk niet op tandjes! Jij bent gewoon een broedkipje geweest en hebt heus geen genen doorgegeven, wat denk je wel niet joh?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven