Dringende vraag over Word

08-12-2010 19:00 14 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

Ik heb een dringende vraag.

Het is mij eindelijk gelukt om mijn excel adressenbestand in word te voegen zodat ik deze kan afdrukken op enveloppen.

Nu is het volgende aan de hand; de enveloppen zijn te breed voor in de printer (langwerpig). Nu had ik zelf bedacht om de enveloppen verticaal in de printer te leggen, alleen is mijn vraag nu, hoe stel ik dit in word in?

Alvast bedankt!!!
Afdrukken als een landscape?
quote:Zwuppeliennn schreef op 08 december 2010 @ 19:04:

Afdrukken als een landscape?

Bedankt voor je snelle reactie!

Bedoel je daarmee de afdrukstand als liggend instellen? Dit heb ik namelijk al geprobeerd, maar dan veranderd de tekst niet niet mee naar verticale richting. Mocht landscape iets anders betekenen dan hoor ik dit graag!
Je zou het tekstkader kunnen roteren. Of de Tekstrichting veranderen (heet dat volgens mij).
Ownee.....dat is waar Ik moet ook helemaal geen antwoord proberen te geven op dit soort vragen
Heb je geen etiketten dan?
Hoe dringend is je vraag? Laat even weten wat je al geprobeerd hebt het afgelopen half uur? Is het al gelukt?
Zo dringend kan die vraag denk ik niet zijn. De bussen zijn voor vandaag al geleegd. En TNT gaat wéér staken dus je hebt altijd een excuus als het een dag later aankomt!
Je hebt natuurlijk ook nog Regiopost en Sandd of zelf rondbrengen
Je hebt natuurlijk ook nog een hand en pennen
Legde je vraag even voor aan de ICT-er hier n huis en de vraag was: "Welke versie van WORD??"

Dus....
Enveloppen moeten hier ook door de printer kunnen. KUNNEN. Lopen alleen helaas bijna altijd vast. Ik zou stickers kopen, adressenbestand samenvoegen met het juiste stickersjabloon (zie typenummer op de doos) in Word, printen en dan plakken.
.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven