Geld & Recht alle pijlers

We vrekken hier verder ! :-)

06-10-2010 14:31 3013 berichten
Gratis tips, advies en goede raad.

Vrekkendames, en een enkele vrekkenheer ( ? ) stellen hun diensten gratis beschikbaar.

Iedereen is welkom !!!
Alle reacties Link kopieren
Mocht je ¤ 2,50 korting willen op enkele populaire scheurkalenders bij Bol.com, dan moet je code 250scheur gebruiken.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
En gratis digitale boeken voor op je e-reader of I-pad: http://www.bol.com/nl/m/boeken/digitaal ... index.html
MM: ik klik dan via hun website naar bol.com en ga daar bestellen. Maar heb eigenlijk nog nooit gezien dat die parels erbij zijn gekomen. Ik zal mijn hotmail weer eens gaan openen, zal wel opgelopen zijn...

Wij delen de rekening altijd gewoon door het aantal mensen. Soms komt het voor dat de één minder cash mee heeft en toevallig ook minder heeft gegeten, dan gooit iemand anders er nog een tientje op. Eén keer vond een kennis dat we wel erg veel fooi gaven, dus die legde er niks bij en pakte zelfs een paar losse euro van de fooi af en stopte die in zijn portemonnee. Pardon? Net zo fout als die collega. Zo kan ik ook wel vrekken, maar zo wil ik het niet.

Over vrekken gesproken (huhu): ik ben sperziebonen binnen aan het kweken. Kijken of dat werkt. En dan verder met het breien van mijn sjaal .
quote:Atelier_madame schreef op 08 december 2010 @ 11:50:

Altijd leuk he, die parels omzetten in geld. Ik klik ook via euroclix, alleen ik snap nooit zo goed hoe ik als ik inga op een actie aan mijn clix kan komen. Ik heb namelijk een zorgverzekering afgesloten, eentje die toevallig ook via een mailtje binnenkwam. Moet je dan een claim indienen ofzo?

Ik kreeg vorige week een overzichtje met wat ik verdient had. Daar stonden alleen mijn clicks bij, andere acties niet. Ik heb het idee dat die er niet automatisch bijkomen. Ik doe nu trouwens ook geen andere acties meer.

Ik heb bij Euroclicks ook niet mijn profiel ingevuld. Veel dingen wilde ik niet beantwoorden, en die optie stond er niet tussen. Bij MM wel: daar heb ik het profiel wel ingevuld.
Bij een vereniging waar we lid waren hadden we een heel praktisch systeem. Iedereen legde zoveel neer als hij/zij dacht te moeten betalen, en er lag nooit te weinig.

Heel logisch systeem ook, de één was scholier, en de ander directeur, en verder zat er van alles tussen.

Op deze manier hoefde niemand zich opgelaten of belazerd te voelen.

Ook lieten we wel eens een chinees "cateren". Iedereen (60 personen ?) zelf bord, bestek en beker mee, en voor 7,50 gulden p.p. waren we klaar.
Wie maak ik blij met een bepaalde bon uit de agenda vand e Postcode Loterij? Leuke attractieparken en dergelijke voor de kerstvakantie!!
quote:extrahalo schreef op 05 december 2010 @ 14:28:

......

Scrub voor mijn lijf en ontharingssugaringwax maak ik zelf: kost niets behalve suiker eigenlijk en ik vind het ook veel malen fijner (want lekker grof) dan kant en klaar scrubcremes. Zelf je eigen sugaringhars maken is ook supersimpel en in de winkel heb ik nog nooit iets gevonden wat net zo goed werkt.Oeh!!! Klinkt goed!! Kan je me uitleggen hoe je dat maakt en voor welke lichaamsdelen je het gebruikt?
Je schijnt wel makkelijk zelf scrub te kunnen maken, door van zeezout of suiker met olijfolie een papje te maken. Ev. lavendelolie ofzo erin voor de geur.. En klaar...
Voor wie ik er blij mee kan maken:

kortingscode voor 5 euro korting bij Bol.com (bij besteding van minimaal 35 euro, niet geldig op Nederlandse boeken, tweedehands artikelen of icm andere acties)

D1215MZ is de code
bedankt! ik had al een tijdje een lijstje van cd's die ik wilde hebben, dus die heb ik zojuist besteld!
10 euro korting op een entreeticket van Movieworld:

Boek voor 31 januari je tickets op bol.com en vermeld als actiecode bol10euro.
Warner Bros? Ik ben er vorig jaar geweest en vond het niet voor herhaling vatbaar.
quote:Tinkeldel schreef op 11 december 2010 @ 15:22:

Warner Bros? Ik ben er vorig jaar geweest en vond het niet voor herhaling vatbaar.Ik geef ook daarom alleen maar tips voor korting, geen garantie op 'leuk'...
Snap ik hoor. Voor wie er naar toe wil, is zo'n korting mooi meegenomen.
Ik ben ah kijken voor een nieuwe spaarrekening. Hier hoor ik altijd veel over Moneyou. Wat vinden jullie van Bank of Scotland?
Ik hoor veel goede verhalen over Moneyou. Bank of

Scotland is niet een Nederlandse bank, bij faillissement is er kans dat je je geld kwijt bent. De bank bestaat al heel erg lang, maar mijn vriend wil zijn geld er niet hebben staan.
Ik zou niks bij een bank wegzetten die niet onder het Nederlandse garantiestelsel valt. Als de bank omvalt ben je al je centen kwijt. Kijk maar wat er met ice-save is gebeurd. Mocht je zoveel geld hebben dat niet alles onder het garantiestelsel valt, dan zou ik zelfs zo ver gaan om het geld over meerdere banken te spreiden (kijk goed naar de moederonderneming), want anders ben je nog een deel van je centen kwijt als de bank het niet redt. Kijk maar naar het DSB debacle.
Wij hebben onze hypotheek bij Bank of Scotland, is erg betrouwbaar.
als je via MM besteld bij Bol of wehkamp moet je wel inloggen met het email-adres dat je ook bij MM gebruikt. Anders krijg je inderdaad geen parels.
Bank of Scotland valt wel onder een ander garantiestelsel, ik geloof die van het UK. BoS heeft een goede rente en die ¤ 30 kado is ook wel leuk.

Centraal Beheer heeft ook een rekening met 2,5% rente en Aegon Eigen Stijl (rente afhankelijk van welke voorwaarden je kiest) scoort ook goed. SNS geeft ook 2.5% vanaf 10.000 euro. Moneyou heeft een hele fijne website maar momenteel maar 2,2% rente. De actie met de Bol kadobon was leuk maar die is voorbij. In januari gaat mijn geld weer terug naar CB. Al deze banken vallen wel onder het Nederlandse garantiestelsel.
Een tijdje geleden was hier een vrekkendame die haar abonnement op de Veronica gids opzegde. Veronica bood haar korting en 2 bioscoopbonnen aan als ze bleef. Ik ben aan het bezuinigen, maar kan de krant niet missen. Ik heb m opgezegd en kreeg 3 dagen later een telefoontje van ze met een heel leuk aanbod: 17,45 per maand ipv 25,- en 2 bioscooopbonnen als ik bleef! Heb t gedaan, dank vrekkendame!
Heb ik ook gehad met de Veronica gids. Heb ik niet gedaan. Kijk nu gewoon op internet als ik wat wil zien.
Voordeelbonnen Hema

Voor degenen die wel eens in een Hemarestaurant eten of drinken zijn er voordeelbonnen. Ik kwam ze tegen in mijn mailbox en wilde ze graag met jullie delen.
Weet niet of iemand ze nog spaart maar ik zag ineens zo'n unox code op de soep

PWKH4-JYYXN-P7MJQ
@ Starshine: Dat klinkt logisch. Ik had echt een lampje-boven-hoofd moment. En zal dus niet meer dapper via MM bij bol.com bestellen via een ander emailadres...hehe.

Ik ben ook benieuwd naar de suikerhoningoliehars! Want die strips van de kruidvat werken eigenlijk voor geen meter en zijn nog duur ook.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven