Singles

05-08-2007 22:16 29911 berichten
Alle reacties Link kopieren
Aan mij dit keer de eer... :D

Het lijstje voor alle nieuwe Singles

- Leeftijd?

- Hoe lang al single?

- Langste relatie ?

- Kortste relatie?

- Regio?

- Aan het daten?

- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)

- Sterrenbeeld ?

- Kinderen of kinderwens ?

- Hobby's (speciaal voor Q)
quote:Halvemaan schreef op 12 december 2007 @ 17:38:

Oh, ik heb trouwens vandaag nieuw beddengoed gekocht! Helemaal in de stijl van mijn slaapkamer. Dat wil ik leuke jongen wel showen, alhoewel hij dan onder een roze dekbed moet slapen... Zou dat zijn mannelijkheid aantasten?

Hihi, bij mij slapen de mannen ook altijd onder roze. Heb er nooit klachten over gekregen. Helaas zijn alle relaties stukgelopen.

*Sun vraagt zich nu af of dat door het roze dekbed komt*

HM: je hebt hem toch al eerder gebeld? Ga hem gewoon bellen, dan heb je duidelijkheid.

*Sun overweegt een nieuw dekbed te kopen en het te testen. Alhoewel HM natuurlijk haar testresultaten ook kan bijhouden op dit topic.*
Misschien kan Xander straks wat helderheid verschaffen over ons dekbed-issue.

Xan???????????????
*HM zal haar testresultaten bijhouden op dit topic*

En nee, ik heb eigenlijk nog nooit met hem gebeld (goed, op de keer na dan dat hij me op kwam halen en hij belde dat hij voor de deur stond... Hoi, ik ben er. 'Okay dan kom ik eraan.' 'Doei.' 'Doei.'

Ben ook niet zo'n beller, vind sms een heerlijke uitvinding!!!

En we hebben nog niks afgesproken, ik heb hem alleen gesmst dat we er zouden zijn en dat wanneer hij zin had hij ook maar langs moest komen. Hij is helaas ook niet online...

Tja dus de oplossing is toch bellen. Ik zie jullie niet typen dat ik dan te wanhopig overkom, dus even al mijn moed bij elkaar rapen
Ja hoor, daar zit ik dan met al mijn moed; hij neemt niet op!!! Wel zijn voicemail gehoord, maarja daar heb ik niks aan. Owh, ik heb eigenlijk niks ingesproken, had ik dat beter wel kunnen doen? Whahahaha!

Voor de afleiding ga ik even mijn dikste vest uit de kast trekken en aankleden. Het wordt toch een aantal(!) shirtjes en vest er overheen :-). Met dank aan de tips van Sun en Vleer (mochten ze nog nodig zijn )
Hm .. je komt echt niet wanhopig over.. Je zegt hem gewoon dat je niet op de plek bent waar jullie evt hebben afgesproken omdat de plannen zijn gewijzigd.. WAt hij daarverder mee doet is aan hem.. Tis nl ook knullig dat hij er is en jij niet
Oooooh HM, dat is zooo irritant he! Voicemail!

Maar misschien kun je die wel gewoon inspreken! Zo knap dat je wel gebeld hebt! Ik ben echt zo'n loser die dat niet zou durven. Of echt daar nog een halfuur over zou dubben..

Ik heb trouwens ooit in het begin een keer de voicemail van mijn ex ingesproken. Ook op zo'n moment dat ik ervan schrok en niet wist wat ik moest zeggen. Heb toen maar wat geblablabla't en gezegd en heb echt een heel verhaal opgehangen. Mijn ex lach helemaal dubbel en heeft vervolgens dat bericht opgeslagen. Hij vond het zo schattig. Ikke minder... Vraag me trouwens af of hij het nu wel gewist heeft trouwens. (nee Sun, Ex control-alt-deleten!)
HM... dan heeft ie gewoon pech .. Je hebt immers hem gebeld en gesmst .. Tis nu aan hem.. Jammre dan dat hij er vanavond wel is en jij niet..
Sun moet nu echt even een halfuurtje bezig met scriptie en komt dan wel weer eventjes kijken, anders gaat scriptiebegeleider echt door het lint.

*Sun ziet scriptiebegeleider al maatregelen bedenken om Sun aan te pakken op haar luie gedrag.*
Nou ja smsje van NZV : Hebben wij wel gepraat of begon je diret mij te zoenen ?

Heb terug gestuurd dat we eerst uren hebben gesproken over het sexuele leven van een muis en de sprinkhaan
Whahaha, ben benieuwd of je nog ooit een serieuze relatie met hem op kan bouwen Vleer Maaruh... hij loopt je wel uit te dagen, klinkt goed!!!
*Halvemaan gaat even, in haar 4 laags kleding, de hond uitlaten, moet even weg bij haar telefoon*
NZV stuurt alweer iets terug : Nou dat was wat of niet dan met dat geile muissie ..?

Vind zijn smsjes erg grappig
Update (hond moet even billen knijpen)!!!

Leuke jongen belde net terug! Was zowaar nog een 'gemakkelijk' telefoongesprek, hij kletste vooral, volgens mij begint ie echt een beetje los te komen.

Maar goed, hij had vanavond al afgesproken dat een vriend hem op kwam halen, maar vroeg zelf hoe ik naar het voetbal ging. En aangezien mijn band (alweer!!! nog steeds??!!!) lek is moet ik naar de auto, geen parkeergeld in huis, enz. Dus ik mijn drama uitgelegd, stelt hij voor dat ik dan de auto bij hem parkeer en bij hem achterop de fiets naar het stadion ga. Als dat niet romantisch is. En dus meteen ook maar afgesproken dat ik wat eerder kom, kunnen we nog even een kopje thee drinken...

Wel balen dat ik morgenvroeg moet werken en leuke jongen moet ook heel vroeg op... Dus moet na de wedstrijd eigenlijk wel meteen via zijn huis naar mijn huis... Maar goed, dat zien we dan wel! HM is wederom blij, is blij dat ze gebeld heeft en gaat nu de hond uit haar lijden verlossen!
HM : LEUKKKKKK
HM, leuk, welke wedstrijd ga je eigenlijk heen? Muts op, handschoenen aan, en dan moet hij je nog steeds wel leuk vinden hoor!!

Wat gezellig dat je bij hem achterop mag, klinkt romantisch. Waar een slechte-kwaliteit-van-banden-plakken al niet goed voor is!!

Ik ben nu ook n betje ziekjes. Zit echt te dubben of ik morgen wel wil werken, al helemaal niet als ik bedenk wat ik er allemaal moet doen....

Vleer, leuk dat hij zo grappig smst!!

Sun, aan het werk jij!! Tjoptjop!
Pop.. lekker vroeg onder de wol, of lekker op de bank met een dekentje en pot thee..

Brrp ik moet nog de hele nacht wakker blijven ....leuke antiliaan op msn doet vreemd.. Zegt gisteren doodleuk dat ie op een speciale manier over mij is gaan denken.. En wat voor speciale manier wil hij niet zeggen..

En ik vind dat stom
quote:sunshineforever schreef op 12 december 2007 @ 17:43:

Misschien kan Xander straks wat helderheid verschaffen over ons dekbed-issue.

Xan???????????????Ehmm...ja....zegt het eens Sun? Jullie brabbelen over een dekbed?
Jah of een roze dekbed wel kan bij dames .. en als ze dan een man mee nemen naar huis hij niet zal schrikken om dat roze dekbed
Idd Xan, net wat Vleermuis zegt. Zou een roze dekbed jouw afschrikken? Of, anders geformuleerd: schrikt een roze dekbed de gemiddelde man af?

*Sun is iets langer dan een halfuurtje weggeweest. Heeft even snel gegeten. Sun moet weer druk met scriptie bezig, maar houdt het forum in de gaten!*
quote:Vleermuis28 schreef op 11 december 2007 @ 23:44:

afbeelding

ach wat een aandoenlijke foto van Xander zeg...Goed he? :-)
Tsjongejonge, HM heeft het wel goed voormekaar hoor!

Zo zie je maar weer, vrouwen horen geen banden te plakken. Daar heb je andere oplossingen voor: DE MAN. Goed gedaan HM!
Een roze dekbed....of dat een man afschrikt....nee, lijkt me onzin. Het gaat erom wat ERIN ligt

Nee, ff serieus....neuh....echt onzin hoor! Heb ook weleens onder een roze dekbed geslapen....deed me niks!
Vraag een goede vriend van mij even wat betreft ons Roze dekbed issue
MI VIDA LOCA zegt:

stel dat je bij een meid thuis komt , ze sleurt je mee naar haar slaapkamer .. en dan zie je een ROZE dekbed

MI VIDA LOCA zegt:

schrikt dat af ?

Erik zegt:

dat sleuren of dat dekbed

Erik zegt:

haha

MI VIDA LOCA zegt:

dat dekbed
mannen..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven