Singles

05-08-2007 22:16 29911 berichten
Alle reacties Link kopieren
Aan mij dit keer de eer... :D

Het lijstje voor alle nieuwe Singles

- Leeftijd?

- Hoe lang al single?

- Langste relatie ?

- Kortste relatie?

- Regio?

- Aan het daten?

- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)

- Sterrenbeeld ?

- Kinderen of kinderwens ?

- Hobby's (speciaal voor Q)
Gelijk in Sun....slaapkamer moet warmte uitstralen, moet geen kille bedoeling zijn...gezellig kaarsje aan enzo...de rest mag je zelf bedenken
Vleer, hoe is het met de smsjes?
quote:Xander68 schreef op 12 december 2007 @ 21:00:

Gelijk in Sun....slaapkamer moet warmte uitstralen, moet geen kille bedoeling zijn...gezellig kaarsje aan enzo...de rest mag je zelf bedenken Van de rest kan ik (helaas) nu alleen maar dromen
quote:sunshineforever schreef op 12 december 2007 @ 21:04:

[...]

Van de rest kan ik (helaas) nu alleen maar dromen Ach kind toch.....
quote:Xander68 schreef op 12 december 2007 @ 21:06:

[...]

Ach kind toch.....

Nou ja, dan alles maar zo gezellig mogelijk maken. En wie weet, is er ooit nog iemand die ervan mag genieten. Behalve ikzelf dan natuurlijk!

En jij Xander? Jij laat het voor dit jaar ook maar even rusten?
Ja Sun....even rustig aan nu hoor....volgend jaar zie ik wel weer verder, ben er nu even klaar mee. Wil niet zeggen dat ik er niet open voor sta hoor....maar wil er nu even geen moeite voor doen. Volgend jaar er weer vol tegenaan
Wow.... dagje niet gekeken en ik loop ZES pagina's achter...?
Peas on earth!
Hey prinses! Ik miste je al!
Hey Prinses, Msnen?

(nee, dit is geen hengelaktie )
Wat Supersmollie zegt vind ik ook :)
Hi P.op de E.!!! Leuk dat ge er weer bent...
Hmmm. Was ik niet diegene die niet om half elf nog es dat stuk van die scriptie naar mijn begeleider wil mailen? Volgens mij mag ik nog wel flink doorwerken wil ik dat redden...
Dussss Sun....huppp....aan je scriptie...en laat ik je vanavond niet meer zien hier! *Xan spreekt Sun streng toe*
quote:Inad schreef op 12 december 2007 @ 21:22:

Hey Prinses, Msnen?

(nee, dit is geen hengelaktie )\

Hee Inad (PrinsesOpDeErwt geeft even toelichting aan de rest van het bejaardentehuis-met-roze-dekbedden: Inad en Prinses kennen elkaar en begluren elkaar even in de topics )
Peas on earth!
quote:Xander68 schreef op 12 december 2007 @ 21:34:

Dussss Sun....huppp....aan je scriptie...en laat ik je vanavond niet meer zien hier! *Xan spreekt Sun streng toe*

Sun begrijpt dat nu niet alleen scriptiebegeleider maar ook Xan Sun streng toespreekt Sun echt wat moet doen. Sun probeert voor half elf stuk naar scriptiebegeleider te sturen en gaat nu hard aan de slag.

Haaa drs. P. op de Erwt heeft plotseling een oud&nieuw-plan, MET singles (heb ik uit betrouwbare bron begrepen)
Peas on earth!
Nou, laat horen dan!
met MANNELIJKE singles???
Sun, voor het geval je hier toch spiekt: GA AAN HET WERK!!! NU!! TJOPTJOP!!!
Heibel in de familie
quote:pop1980 schreef op 12 december 2007 @ 21:47:

met MANNELIJKE singles???Ik had op die opmerking kunnen wachten....
quote:Vleermuis28 schreef op 12 december 2007 @ 21:54:

Heibel in de familieWat is er Vleer??
Ik wil GEEN roze dekbed in t bejaardenhuis zien !! als ik ze vannacht tegenkom trek ik ze van e bewoners af
Mijn moeder bedoeld t allemaal zo goed, heeft er voor gezorgd dat al haar broers en zussen nog afscheid konden nemen van hun broer.. 1 broer wilde niet maar besloot vanmolrgen t alsnog te willen.. Of mijn moeder dat even wilde regelen.. Mijn moeder zei nee ( op aanraden van ons !!) en nu is de hele familie boos op mijn moeder omdat ze dat niet wil regelen. Mijn moeder (en wij) vinden dat ze dat nu zelf maar moeten regelen.
Hm...moeilijk Vleer. Is het makkelijk voor je moeder om dat te regelen, en niet voor haar broer? En waarom moet dat geregeld worden dan?
Xander de rest is te beroerd om zelf iets te regelen .. dus kon mijn moeder t allemaal opknappen. Doet ze dat.. en wil er iemand niet en alsnog weer wel en kan mijn moeder t weer gaan doen. Nu moeten ze t zelf maar regelen. Maar ging dus die ene broer t zelf regelen en nu mag er niemand meer bij en willen ze als eigen gezinnetje afscheid nemen van hun man en vader (logisch)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven