Singles

05-08-2007 22:16 29911 berichten
Alle reacties Link kopieren
Aan mij dit keer de eer... :D

Het lijstje voor alle nieuwe Singles

- Leeftijd?

- Hoe lang al single?

- Langste relatie ?

- Kortste relatie?

- Regio?

- Aan het daten?

- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)

- Sterrenbeeld ?

- Kinderen of kinderwens ?

- Hobby's (speciaal voor Q)
Erik zegt:

dat dekbed niet

MI VIDA LOCA zegt:

jou kan een roze dekbed niet schelen ?

MI VIDA LOCA zegt:

je denkt dan ook niet tjeetje wat een roze dekbed zeg.. moet ik hier onder liggen ?

Erik zegt:

nee waarom?

MI VIDA LOCA zegt:

tja geen idee vroegen wij ons dames af
quote:Xander68 schreef op 12 december 2007 @ 20:18:

Een roze dekbed....of dat een man afschrikt....nee, lijkt me onzin. Het gaat erom wat ERIN ligt;-)

Nee, ff serieus....neuh....echt onzin hoor! Heb ook weleens onder een roze dekbed geslapen....deed me niks! Gelukkig Xan, je hebt me weer gerustgesteld. Dankjewel. Ik heb nl een roze dekbed. En HM heeft vandaag een roze dekbed gekocht. Nu hoopte HM dat het haar date niet zou afschrikken. En ik dacht spontaan dat mijn laatste relaties en dates onder dat roze dekbed hebben gelegen en dat het met hen allemaal is stukgelopen. Fijn te horen dat het blijkbaar niet aan mijn dekbedje ligt! Hoef ik niet een nieuwe. Alhoewel, een nieuw roze dekbedje misstaat mijn bed niet. Als ik weer beter ben, en mijn scriptie weer wat op poten heb, dan toch maar nieuw dekbedje scoren. En iemand die dat met mij wil delen...
Xan t was niet zo dat je 3e lid ehh afzwakte ?
Ik had een paar jaar geleden nog een dekbed van Ajax hoor.. .Maar daar sliepen we niet onder.. daar deden we andere dingen op *grijns*
Dankje Vleer, ik ga nog steeds niet online. Grote kans dat ik dan die msnkerel van laatst moet vragen of mijn dekbed hem afschrikt... Kan nu al zeggen dat het antwoord "nee" is, hij wil mij immers nog steeds.. Fijn dat die vriend van jou zo verhelderend is. Haha
zooo.. tis rustig met de smsjes van NZV... jammer ..

Wel smsje van collega waarmee ik de nacht in moet, ze heeft niet geslapen vandaag dus ik moet der goed wakker houden.. Ga voor ik naar mijn werk ga maar even flink chocolade enzo inslaan.. Komen we de nacht wel mee door hoop ik
Roze dekbed .. kan er met mijn verstand eigenlijk niet bij dat iemand dat koopt.. of ben ik ehh gewoon niet zon meisje meisje die van roze houd ?
Knap hoor, nachtdiensten draaien. Volgens mij moet je dan echt wat te doen hebben, want anders duurt het wel lang lijkt me. Ik kan 's nachts alleen maar slapen. Tenzij een man mij wakker houdt. Haha.
quote:Vleermuis28 schreef op 12 december 2007 @ 20:26:

Roze dekbed .. kan er met mijn verstand eigenlijk niet bij dat iemand dat koopt.. of ben ik ehh gewoon niet zon meisje meisje die van roze houd ?

Haha, ik hou dus wel van roze. Maar bij mij zit er ook rood en paars bij.

En eigenlijk wil ik nu een nieuwe, roze met zwart. Heb al helemaal in mijn hoofd hoe die eruit moet zien, maar heb hem helaas nog niet in een winkel gezien..
tis druk in onze nachtdiensten .. 80% moet dar plassen snachts.. en dan sta je daar in t pikkedonker met een po te rammelen ..

Je mag blij zijn dat je 15min kan zitten om een sigaret te roken ..
Ik had een heel mooi dekbedovertrek met Just Love erop . Meegenomen naar Curacao en ik vermoed dat mijn Ex er nog elke nacht onder slaapt.. incl dat ie op MIJN kussens ligt te slapen.. Kon t allemaal niet meer mee nemen in de koffer terug
Will you still love me tomorrow .. erg mooi nr..

*zwijmel*
Oke, dus wel genoeg drukte in de nachtdienst. Dan blijf je wel wat makkelijker wakker. Maar dan nog lijkt het me wel pittig. Niets voor mij. Ik zou echt helemaal van slag zijn hoor. Echt knap!
Vind het wel lekker die nachtdiensten . extra geld.. en ik kan er behoorlijk goed tegen .. Tenminste als ik mijn collegas hoor die zijn altijd van slag , slecht slapen , komen niet in t ritme e.d.. Ik heb nergens last van
quote:Vleermuis28 schreef op 12 december 2007 @ 20:22:

Xan t was niet zo dat je 3e lid ehh afzwakte ?Whahaha! Nee, heb daar nooit last van onder een roze dekbed
quote:Xander68 schreef op 12 december 2007 @ 20:37:

[...]

Whahaha! Nee, heb daar nooit last van onder een roze dekbed Nou ik krijg wel last van plotselinge droogte wanneer ik een bed zie bij een vent met een roze dekbed \\:-)//
quote:sunshineforever schreef op 12 december 2007 @ 20:21:

[...]

Gelukkig Xan, je hebt me weer gerustgesteld. Dankjewel. Ik heb nl een roze dekbed. En HM heeft vandaag een roze dekbed gekocht. Nu hoopte HM dat het haar date niet zou afschrikken. En ik dacht spontaan dat mijn laatste relaties en dates onder dat roze dekbed hebben gelegen en dat het met hen allemaal is stukgelopen. Fijn te horen dat het blijkbaar niet aan mijn dekbedje ligt! Hoef ik niet een nieuwe. Alhoewel, een nieuw roze dekbedje misstaat mijn bed niet. Als ik weer beter ben, en mijn scriptie weer wat op poten heb, dan toch maar nieuw dekbedje scoren. En iemand die dat met mij wil delen...Geen probleem dus Sun....mijn dekbed is bijvoorbeeld blauw, echt man he?
Ik heb ook een blauw dekbed.. ben ik ook echt man dan ?

Ik wil graag een champagnekleur satijnen dekbed
quote:Vleermuis28 schreef op 12 december 2007 @ 20:39:

[...]

Nou ik krijg wel last van plotselinge droogte wanneer ik een bed zie bij een vent met een roze dekbed \\:-)//Hahaha!, ik zal er ook nooit alleen in liggen hoor.... m.a.w. ik heb thuis geen roze dekbed. Sommige van mijn exen hadden roze kleurtjes...;-)
quote:Vleermuis28 schreef op 12 december 2007 @ 20:42:

Ik heb ook een blauw dekbed.. ben ik ook echt man dan ?

Ik wil graag een champagnekleur satijnen dekbed

Satijn vind ook zóóóó g**lllll!

(wat is er met Xan??? )
quote:Vleermuis28 schreef op 12 december 2007 @ 20:39:

[...]

Nou ik krijg wel last van plotselinge droogte wanneer ik een bed zie bij een vent met een roze dekbed \\:-)//Oh eh Xan, hoe zit het dan bij een vrouw met een blauw dekbed? Kijk dat jij een blauw dekbed hebt, dat begrijp ik, maar zwak je wel af als de vrouw een blauw dekbed heeft? (Even voor het geval ik overweeg een blauw dekbed te kopen;-))
Hé zeg Miran...kut dat je relatie niet is geworden wat je er van had verwacht.

Volgende in het verschiet lees ik?

Ik merk dat jullie harder lopen dan ik qua dates enzo.....niks voor mij hoor! Typisch een vrouwending? of ben ik nou zo rustig op dat gebied?
quote:sunshineforever schreef op 12 december 2007 @ 20:45:

[...]

Oh eh Xan, hoe zit het dan bij een vrouw met een blauw dekbed? Kijk dat jij een blauw dekbed hebt, dat begrijp ik, maar zwak je wel af als de vrouw een blauw dekbed heeft? (Even voor het geval ik overweeg een blauw dekbed te kopen;-))Nee hoor...en blauw dekbed kan zeker Vleer....waarom niet? Vind het wel mooi! Toevallig dat ik nu een blauw dekbed op bed heb liggen....heb ook nog oranje, en een mooi kleur bruin met motief....past goed bij mijn grenen bed
quote:Xander68 schreef op 12 december 2007 @ 20:51:

[...]

Nee hoor...een blauw dekbed kan zeker Vleer Sun ....waarom niet? Vind het wel mooi! Toevallig dat ik nu een blauw dekbed op bed heb liggen....heb ook nog oranje, en een mooi kleur bruin met motief....past goed bij mijn grenen bed
Gelukkig. Heb nl ook een blauwe met groen. Maar mijn voorkeur gaat toch echt uit naar die roze. Roze straalt namelijk warmte uit. En ik hou wel van wat warmte in de slaapkamer. Vooral in de winter. Blauw is zo kil. Krijg het er letterlijk koud van als ik er onder lig. Vandaar dat die alleen op mijn bed ligt als die andere in de was is. En als roze weer droog is, gaat roze er weer op. Haha!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven