Hypo-Allergene flesvoeding

09-12-2010 20:10 67 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,

Even een vraagje over flesvoeding. Ons kindje krijg nu Nutrilon Hypo-allergeen 0-6 maanden. Ik vind deze best duur... Helemaal nu de verpakking vernieuwd is.

Nu ben ik aan het kijken of deze hypoallergene voeding ook van een eigen merk te krijgen is, maar ik kan het niet helemaal vinden. Er mag helaas geen reclame voor gemaakt worden (en abortus mag dan weer wél.. sorry, andere discussie maar t komt wat vreemd over). Hierdoor kan ik er weinig over vinden.

Ik zie wel dat AH de AH comfort 1 dieetvoeding voor medisch gebruik verkoopt. Geen idee wat dat inhoudt?

Weet iemand een soortgelijke voeding van een eigen merk die kwalitatief natuurlijk even goed moet zijn?

Alvast bedankt!
Zo'n beetje alle eigen merken hebben ook hypo-allergeen. Ik heb hem in elk geval van de Ah gehad en van Etos (en die heten ook gewoon hypo-allergeen, geen comfort ofzo).
-
wij gebruiken etos HA 1 en gaan binnenkort over naar nummer 2.
Pff dus ik doe al die tijd duur voor niks??
anemoon, volgens mij heeft ah geen ha meer.
Ik heb altijd hetzelfde gebruikt als wat jij nu gebruikt. Mijn verloskundige zei destijds (2 jaar geleden) dat dit wel echt bewezen de beste hypo-allergene melk was. Dat geloof ik dan maar
jep. Dochter heeft ook HA van de etos en dat gaat helemaal goed, een pak voor 11 euro.
ach, heel goedkoop is het sowieso niet, maar wij hebben een rondje supermarkten en drogisten gedaan met pen en papier in de hand...
ach, heel goedkoop is het sowieso niet, maar wij hebben een rondje supermarkten en drogisten gedaan met pen en papier in de hand...
Zou er kwalitatief veel verschil zijn?
Kruidvat heeft ook HA voeding.
The time is now
nee ik denk dat er kwalitatief weinig verschil is, onze dietiste meldde dat ze allemaal moeten voldoen aan hetzelfde 'keurmerk' dus of het nu nutrilon of etos is, het is allemaal 1 pot nat.
quote:Soep schreef op 09 december 2010 @ 20:14:

anemoon, volgens mij heeft ah geen ha meer.Dat zou kunnen, een half jaar geleden nog wel.
-
Misschien dat nutrilon meer vitaminen toevoegt of zo maar dat zou je moeten checken.
Het is niet een pot nat, er is een vergelijkkingssite, volgens mij iets met babyvoedingchecker. even googlen. Is wel informatie van even geleden.
anemoon, zou goed kunnen, ik zag het toen volgens mij ook nog. Bij onze kleine ah is het er niet meer. gelukkig zit de etos er naast :D
Kruidvat heeft het ook. Ik gebruik altijd gewone Kruidvatvoeding. Bevalt prima.
ok ok, niet 1 pot nat maar volgens mij dietiste allemaal goed genoeg omdat ze aan dezelfde eisen moeten voldoen.
Wij hebben ook een tijd Kruidvat gebruikt. Prima spul. Het poeder wordt wel wat minder goed gedroogd, en is dus natter dan Friso (vergelijkbaar met de consistentie van bloem in vergelijking met strandzand). Niet zo erg hoor, maar het poeder lost daardoor net iets minder lekker op dus je moet iets beter roeren. Scheelt wel bijna de helft in prijs
Gevonden: http://www.degoedkoopstel ... wrapper&Itemid=68&lang=nl

Die bedoel je denk ik?
Oh nee, die geeft niet de eigen merken.. ik zoek even verder.
becky, is ook zo. Onze oudste had altijd nutrilon, de baby nu krijgt dus etos. Gaat ook prima. eeerijk gezegd zelfs beter dan nutrilon, die wijzigen regelmatig de samenstelling en daar had de oudste last van.
quote:Parnell schreef op 09 december 2010 @ 20:27:

Wij hebben ook een tijd Kruidvat gebruikt. Prima spul, maar het poeder wordt wel wat minder goed gedroogd, en is dus natter dan Friso (vergelijkbaar met de consistentie van bloem in vergelijking met strandzand). Niet zo erg hoor, maar de poeder lost daardoor net iets minder lekker op dus je moet iets beter roeren. Scheelt wel bijna de helft in prijs Klopt inderdaad. Het is iets minder 'los'. Met goed schudden verder geen gedoe.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven