Het Theehuis
woensdag 12 december 2007 om 20:38
Ik hep aigenlik alleen taigerfel op me bofenbeneh Dus niks queen. ik ben de queen van ehm.... junkfood snoep . En wat mij betreft worden Vish en Nemo de Queen en Prince van Diarree
Sow man, echt niks nada noppes op tv. Ik kan me niet voorstellen dat iemand de tv op een andere zender dan Net5 heeft staan nu. Lekker jankuh bij Extreme Home Makeover
Sow man, echt niks nada noppes op tv. Ik kan me niet voorstellen dat iemand de tv op een andere zender dan Net5 heeft staan nu. Lekker jankuh bij Extreme Home Makeover
woensdag 12 december 2007 om 20:42
Leuk dat starman zo maar (was het zo maar? Of was er een aanleiding?) een setje voor je meeneemt. Dat heeft Don nou nog noooooooit gedaan. Lijkt me erg leuk om zo verrast te worden. Maar nu moet jij hem natuurlijk nog verrassen, vanavond, of niet?
Dier, niet roken!!!! Ik heb het op het moment ook erg moeilijk, maar we kunnen het! Heerlijk om niet meer iedere avond te moeten bedenken of je nog naar de pomp moet, heerlijk dat je gezellig kunt natafelen ipv naar buiten te sprinten (en het wordt kouhouddddd!!!), heerlijk om je gezonder te voelen. Tot zo ver mijn peptalk.
Ik heb het idee dat Vish en Nemo allebei niet zo lekker in hun velletje zitten.
Inad, lekker hoor, morgen lekker InadDagje. Geniet ervan.
Dier, niet roken!!!! Ik heb het op het moment ook erg moeilijk, maar we kunnen het! Heerlijk om niet meer iedere avond te moeten bedenken of je nog naar de pomp moet, heerlijk dat je gezellig kunt natafelen ipv naar buiten te sprinten (en het wordt kouhouddddd!!!), heerlijk om je gezonder te voelen. Tot zo ver mijn peptalk.
Ik heb het idee dat Vish en Nemo allebei niet zo lekker in hun velletje zitten.
Inad, lekker hoor, morgen lekker InadDagje. Geniet ervan.
Loretta is De Mol. Punt.
woensdag 12 december 2007 om 20:46
Thanks Kess ik kan het ik kan het!!! Blegh buiten roken blegh blegh...we kunne het, jij ook!!!!
Pfff wil ook geen choco want nog grotere tijgervel...denk inderdaad ik miss tijgervel ben, hopelijk vindt niemand het erg dat ik die titel op me neem .
He bah heb hysterisch kind in bed, nog nooit meegemaakt, echt een theatraal schreeuwfestijn boven, kom straks weer
O ja Pep heb coke en coke met nog een smaak hoe heet die?
Ga nu mijn kind redden voordat tie zo geen stem meer heeft (typisch een aankomen gevalletje van logopedie, weet zijn stem goed te verkrachten)
Pfff wil ook geen choco want nog grotere tijgervel...denk inderdaad ik miss tijgervel ben, hopelijk vindt niemand het erg dat ik die titel op me neem .
He bah heb hysterisch kind in bed, nog nooit meegemaakt, echt een theatraal schreeuwfestijn boven, kom straks weer
O ja Pep heb coke en coke met nog een smaak hoe heet die?
Ga nu mijn kind redden voordat tie zo geen stem meer heeft (typisch een aankomen gevalletje van logopedie, weet zijn stem goed te verkrachten)
woensdag 12 december 2007 om 21:05
woensdag 12 december 2007 om 21:11
woensdag 12 december 2007 om 21:32
O, ga weg met die enge gereedschappen! Don is nu met de buurman terug naar de ehbo, want hij vindt zijn verbandje zo strak zitten. En het doet pijn. Tja, natuurlijk doet zo'n wond pijn. Stiekem denk ik dat ze op de ehbo het verband eraf halen en het er daarna weer op precies dezelfde manier omheen doen.
Iemand vroeg wat hij eigenlijk aan het cirkelzagen was. Dat was dus het houten kasteel dat hij in de tuin aan het bouwen is voor de jongens. Dat project duurt nu al weken (ook door slecht weer) maar het wordt echt megagroot. Het staat naast het tuinhuisje en is ongeveer even groot! Zal morgen eens een fotootje maken van half-af-kasteel-met-echte-ophaalbrug.
Hmmmm, choco!!! Ik doe mee!!
En ja , ik wil ook foto van setje in Theehuis.
En foto van chicastoel na verfbeurt.
En foto van zielige Nesta
Maar geen foto van Diarree van Vish. Sorry Vish, andere keer weer.
Eow, hoe was het bij Juno? Geen dalingen? Ik duim me ook suf hier!
Ik dirf het bijna niet te zeggen, maar....ik ben een beetje misselijk.
Iemand vroeg wat hij eigenlijk aan het cirkelzagen was. Dat was dus het houten kasteel dat hij in de tuin aan het bouwen is voor de jongens. Dat project duurt nu al weken (ook door slecht weer) maar het wordt echt megagroot. Het staat naast het tuinhuisje en is ongeveer even groot! Zal morgen eens een fotootje maken van half-af-kasteel-met-echte-ophaalbrug.
Hmmmm, choco!!! Ik doe mee!!
En ja , ik wil ook foto van setje in Theehuis.
En foto van chicastoel na verfbeurt.
En foto van zielige Nesta
Maar geen foto van Diarree van Vish. Sorry Vish, andere keer weer.
Eow, hoe was het bij Juno? Geen dalingen? Ik duim me ook suf hier!
Ik dirf het bijna niet te zeggen, maar....ik ben een beetje misselijk.
Loretta is De Mol. Punt.
woensdag 12 december 2007 om 21:36
Oei arme Don...nou ja als werkt het placebomatig als hij maar beter kan slapen dan toch? Beterschap voor Don!
Wat ontzettend schattig dat hij bijna zijn duim heeft opgeofferd voor project voor zijn kiddo's. Jaaa ik wil foto zien op new style! Vooral die ophaalbrug lijkt me te gek!
Nesta zielig hoofdje wil je niet zien op foto, dan huil je zo mee, dapper kindje van me.
Kess misselijk wat dan vertel vertel? Hoe kan dat?
Wat ontzettend schattig dat hij bijna zijn duim heeft opgeofferd voor project voor zijn kiddo's. Jaaa ik wil foto zien op new style! Vooral die ophaalbrug lijkt me te gek!
Nesta zielig hoofdje wil je niet zien op foto, dan huil je zo mee, dapper kindje van me.
Kess misselijk wat dan vertel vertel? Hoe kan dat?
woensdag 12 december 2007 om 22:16
Harry nieuwe nick van diriman?
Kesssssss
Ik heb iets ergs. Ik ga bijna overstag. Voor mijn schön kerstbaumpje van 3 turfjes hoog wat ik vanmiddag heb gekocht. Hij staat nu buiten met mooie lempkes. Maar hij kíjkt zo sielig. Hij staat ook de hele tijd een beetje naar binnen te gluren. Ik denk dat ie het een beetje koud heeft buiten. En nu denk ik erover om `m tóch maar een plekkie binnen te geven. Op een mooi tafeltje hoog boven Wuppies handjes. En voor het raam zodat ie toch nog een beetje naar buiten kan kijken. En dan hang ik er nog wat ballekes en zo in. En mischien ook wel zo`n mooie kleurveranderpiek zoal Eow aan haar kerstbaum heeft gegeven. Dan is ie helemaal af en voelt ie zich weer happy.
Ik ga naar bed maisjes! *kus*
Kesssssss
Ik heb iets ergs. Ik ga bijna overstag. Voor mijn schön kerstbaumpje van 3 turfjes hoog wat ik vanmiddag heb gekocht. Hij staat nu buiten met mooie lempkes. Maar hij kíjkt zo sielig. Hij staat ook de hele tijd een beetje naar binnen te gluren. Ik denk dat ie het een beetje koud heeft buiten. En nu denk ik erover om `m tóch maar een plekkie binnen te geven. Op een mooi tafeltje hoog boven Wuppies handjes. En voor het raam zodat ie toch nog een beetje naar buiten kan kijken. En dan hang ik er nog wat ballekes en zo in. En mischien ook wel zo`n mooie kleurveranderpiek zoal Eow aan haar kerstbaum heeft gegeven. Dan is ie helemaal af en voelt ie zich weer happy.
Ik ga naar bed maisjes! *kus*
woensdag 12 december 2007 om 22:21