uitgerekend juni 2011

03-10-2010 20:33 2946 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie is er nog meer uitgerekend in juni 2011 en heeft er zin om mee te schrijven?

Als alles goed gaat krijgen wij rond 1 juni ons 2e kindje.

NaamLeeftijdUitgerekende datum/geboren opOpmerkingenEn het wordt!!!!!!dolfijntje2814-02-2011 1e kindje Jasmijn*Annali4015-02-2011 4e kindje Abel Valentijn*pluis3329-05-2011 4-3 gyn 2e kindje?dos3303-06-2011 1e kindjemeisjeEllebelle344-6-2011 2e kindje verrassingNakur3007-06-2011 1e kindjejongetjeBokito2812-06-2011 3e kindjeverrassingLuna2712-06-2011 2e kindjejongetjeSaartje3113-06-2011 1e kindje verrassingColtje3114-06-2011 1e kindje verrassingbello 3017-06-2011 1e kindjemeisjeDionne2819-06-2011 1e kindjeverrassingSosofie2819-06-2011 3e kindje VERLOF! jongenFrenkie2324-06-2011 1e kindje verrassingBeatle3125-06-2011 1e kindje jongenRaarmaarwaar3325-6-2011 1e kindjejongetjezespri3126-06-2011 1e kindje 29-3 vkmeisjeBrechtje3327-06-2011 1e kindje meisjeBlaumeertje3203-07-2011 jongen

18-12 de tabel bijgewerkt. Mocht je eruit zijn gehaald en wil je graag terug, druk je gegevens vetgedrukt en je bent zo weer terug.
Nakur.. ga even mijn eigen berekening maken om te kijken of ik begrijp wat jij er hebt geschreven. (zwangerschapsdementie )

26x32=832 uur.

832 gedeeld door 8 = 104 weken. Dus dat zou betekenen dat ik 2 jaar lang 1 dag per week minder kan gaan werken (dus 24 uur ) offfffff 1 jaar lang 2 dagen minder (dus 16 uur)

Maar 16 uur per week werken dat ga ik niet redden qua salaris denk ik. 1 dag minder zou mooier zijn dat valt qua salaris ook niet super veel op denk ik.

Tenzij je aardig wat van de belasting terug krijgt.

http://www.tipswerkendeou ... de-regels-op-een-rij.html

Kwam ik net tegen ga t nu ff doorspitten
Per opgenomen uur ouderschapsverlof kun je recht hebben op ¤ 4,07. Dit bedrag vermenigvuldig je dus met het aantal uren dat je ouderschapsverlof heb opgenomen (per jaar voor de belastingdienst of per maand om het voor jezelf uit te rekenen). Het totale bedrag van de ouderschapsverlofkorting mag echter niet hoger zijn dan je maximaal belastbare loon in het voorgaande jaar. Het idee erachter is dat je door het opnemen van ouderschapsverlof in inkomen achteruitgaat en dat die inkomensachteruitgang door de ouderschapsverlofkorting gecompenseerd wordt, maar niet meer dan dat. Het bedrag van de ouderschapsverlofkorting is dus nooit meer dan het verschil tussen je belastbare loon in 2010 en je belastbare loon in 2009. Het bedrag van ¤ 4,07 is een netto bedrag, het is immers een korting op de belasting die je betaalt.

Stel dat ik 16 uur per week opneem aan zwangerschapsverlof in 1 jaar tijd.

Dan krijg ik 832x4,07= 3386,24 euro. Dit gedeeld door 12 = 282 euro per maand aan ouderschapsverlofkorting.

(als ik t mis heb corrigeer mij dan )
Pff wel ingewikkeld hoor, met dat ouderschapsverlof....dit wordt de vierde keer dat ik er geen gebruik van kan maken Ik ga natuurlijk pas per februari bij mijn nieuwe werkgever beginnen en je moet minimaal een jaar ergens werken voor je er gebruik van kan maken. Dus hopelijk kan dat nog ergens voor het kind acht is....en anders maar niet, de vorige drie zijn ook groot geworden zonder extra verlof.

Vanavond naar optreden van oudste dochter op haar school. Ze gaat met klasgenoten een afrikaanse dans opvoeren op het winterfeest van haar school. en daarom zit ze nu aan een diepvriespizzaatje...moet vroeg op school zijn....
Zespri, berekening aantal uren klopt. Volgens mij die van dat geld ook, maar hoe weet je nou of die 282 per maand minder is dan je belastbare inkomen? Hoe weet je dat laatste? Is dat je bruto inkomen wat je erop achteruit gaat bij opnemen ouderschapsverlof?

Ik heb ook problemen met inloggen.

Ruiken deed ik in week.... 8 ofzo opeens veel sterker, vanalles verplaatste om ermaar vanaf te zijn. Bananen weggegooid (hele huis stonk ernaar), koekjes in een andere kast die beter afsloot etc. Koelkast durfde ik niet meer aan te raken, en ook de prullenbak bleef hermetisch afgesloten anders werd ik er weer misselijk van. Nu is dat wel beter maar ik ruik idd nog steeds beter dan eerst.

Ik ga vanavond wraps maken, zowat het eerste gerecht wat geen aardappelen bevat sinds 3 maanden, ben benieuwd of het me gaat smaken (hoop het wel natuurlijk, dat zou mijn receptenassoritment wel enorm uitbreiden voor het komende half jaar).
potverdrie... dit wordt weer alleen een ego-mail. ik kan jullie echt niet bijhouden... maar na een dag werken ben ik echt echt gesloopt. te gesloopt om de computer nog aan te zetten... het ging vorige week steeds beter, dus ik dacht er vroeg vanaf te zijn, maar deze week is het weer extra heftig: misselijk, moe en heel veel last van buikpijn door darmen. vervelend, maar het hoort er allemaal bij. heb alleen morgen kerstfeest inclusief diner tot laat (want ik zit ook nog in de organisatie) en zie dat nog niet helemaal scherp.

heb ook goed nieuws: vanmorgen bij is de combitest gedaan; echt heel uitgebreid wordt dan de nekplooi gemeten, maar ook naar de hersentjes en buikinhoud gekeken. de uitslag liet lang op zich wachten en ik werd er best nerveus van, maar was 1:8000! heel goed dus en een pak van mijn hart. alles zag er ook goed uit. hij/zij is nu 6 cm groot! en we hebben hem/haar ook echt zien spartelen en rondjes rond zijn as draaien. lief!

verder heb ik maandag op mijn werk verteld dat ik zwanger ben en iedereen reageerde heel positief, leuk! ik probeer wel om er niet de hele dag over te praten, maar vind het nu wel moeilijk ik kreeg vandaag ook van een collega een knuffelbeestje en iedereen leeft erg mee. baas 1 is ineens veel geduldiger en baas 2 vindt het zo erg dat hij me de laatste tijd heeft laten overwerken niemand had het verwacht en dat maakt het natuurlijk wel zo leuk!

verder zondag natuurlijk aan de schoonouders verteld. de tafel lag vol kadootjes en we hadden de echofoto onderin gestopt. dus als allerlaatste kwam die onder de hoop vandaan. het gedichtje gaf een hint, maar niemand had het door. bij het uitpakken lieten de ogen van schoonouders hen wat in de steek, maar de broer van rare man zag het meteen. iedereen helemaal gelukkig en we hebben de kinderwagen al binnen! (als schoonmoeder maar bij het uitzoeken mag zijn, nou prima!)

verder iedereen gefeliciteerd met goede echo's en alle andere goede berichten!
*ruiken*

eh ja, heel erg. de koelkast en vaatwasser, daar probeer ik verre van te blijven. als iemand pate of anders vlezig spul op een broodje eet op 10m afstand, ga ik alsnog door het plafond!
Raar, doe je rustig aan? Ziekmelden voor een dag, of een paar dagen, kan ook he, als het je zo zwaar valt. Sterkte, ik hoop dat het snel wat beter gaat.

Bij mij gaat het sinds deze week beter. Op het vallen na dan... gisteren bij de huisarts geweest. Schoudergewricht is ontstoken, door de klap van het vallen. Stom zeg...

Bij mij begin je nu echt niet meer om mijn buik heen te kunnen. Ik voel het ook steeds vaker. Zo gek...

Ouderschapsverlof? Ik werk maar 2 of 2,5 dag per week. Minder werken vind ik niet leuk. Man werkt vier dagen, dus hij gaat er waarschijnlijk ook geen gebruik van maken. We fantaseren wel eens om het over een paar jaar op te nemen en te gaan reizen. Ik mag de jongens natuurlijk zelf lesgeven... Lijkt me wel leuk en bijzonder, een half jaar weg....

Eerst maar flink sparen.
raar leuk dat iedereen zo positief reageert. En een kinderwagen cadeau, niet verkeerd. Daarvoor ga je graag een middagje met je schoonmoeder op stap.

Is t kerstdiner van je werk? En als het echt niet gaat misschien toch maar eerder weg?!

Oef dat ruiken vreselijk. Ruik overal zweet, oliebollen kraam die aan de andere kant van het centrum staat ruik ik gewoon bij ons huis. Bakluchtjes ook liever niet. Hm een knijper op je neus zou soms toch handig zijn.

Of de berekening voor de belastingteruggave klopt moet ik even aan pluisman vragen(die is er nu alleen even niet) dat is de man van de financieen in huize pluis, ik van de uitgave

Schoonmoeder kwam vanmiddag nog vrij vroeg, maar deed jas al uit en ging gezellig zitten. Dus maar kopje thee aangeboden.

Toen ze weg was sliep pluiszoon nog dus dacht dit is mijn kans. Maar doezelde ik net weg gaat de telefoon. Tja geen rustmomentje voor mij dus. Vanavond maar lekker vroeg naar bed.
Hoi ladies,

Even een tip: bij de prenetal hebben ze positie leggings in de aanbieding.

En bij miss etam idem: 20% korting op accesoires, incl. positiemaillots en leggings!

Ik heb gisteren dus heerlijk gewinkeld samen met de buurvrouw en haar zoon van 3 maanden :D

Veel geld uitgegeven.

Heb een erg coole luiertas gekocht. Is officieel geen luiertas, maar kan prima als eentje fungeren.

Mijn schoonzus werkt bij een tassenzaak en heeft korting kunnen regelen.

Voor een plaatje, google op "oilily OES0120"

Het lukt me niet om een plaatje te plaatsen.

De print past helemaal bij onze babykamer die we als thema "jungle" willen geven.

Straks naar de verloskundige (10 uur). Ben benieuwd hoe de kleine is gegroeid.
Beatle, goede tip van miss etam, want ik wilde net dit weekend eens naar een legging gaan kijken.

Hoe was het bij de VK?

Raarmaarwaar, fijn he dat je het op je werk hebt kunnen vertellen! Ik vond het een hele opluchting. En fijn, een kinderwagen kado, scheelt een boel in de financieen!

Wij gaan waarscijnlijk via een kennis eentje overnemen, die gaat zuinig met haar spullen om en er heeft 1 kind in gelegen. Ben benieuwd wat ze ervoor wil hebben.
@ nakur: bij de VK was alles prima.

Baby was zeer bewegelijk en wilde niet echt mooi stil liggen voor de foto.

Wel mooi om te zien dat je al teentjes en vingertjes kunt onderscheiden.

Nu had alleen mijn cesartherapeut gezegd dat de VK wel een verklaring zou schrijven voor de werkgever dat ik maar 50% mag werken de hele zwangerschap. En nu zegt de VK dat zij niet dit soort dingen schrijven, is wettelijk niet verplicht oid.

Dus ze gaat het in het werkoverleg gooien wat ze volgende week hebben wat ze ermee moeten.

Terwijl ik mijn werkgever zo'n verklaring heb beloofd (omdat de therapeut dit had gezegd). Dus even afwachten. Kan me er wel druk om maken.

Heb ook zo een afspraak bij de arbo-arts. Dus ben benieuwd wat die zegt!

Bedenkt me net dat ik ook helemaal geen werkgeversverklaring heb gekregen. Had ik die nu ook niet moeten krijgen (morgen 12 weken)?
He Beatle, fijn dat je een beweegelijk kindje hebt Het is er echt idd maar eentje? En wat vond ze van je buikomvang?

Zwangerschapsverklaring heb ik ook nog niet, ik ga volg week weer en dan wil ik daar ook naar vragen (dan 15 wk). Mijn zwangere collega loopt bij de gyn en die heeft er pas net eentje gekregen (29 weken) dus blijkbaar kan dat nog wel even duren.

Wel vervelend voor je dat iedereen naar elkaar wijst met het 50% werkverhaal. Kan je arbo-arts hier niet iets in betekenen?
Beatle, Leuk om je kindje weer te zien op de echo. Leuk ook dat hij.zij zo beweegelijk is. Vond het ook erg grappig om te zien dat hij/zij al zo heen en weer sprong op t schermpje. Volgende keer als je naar de verloskundige gaat er even om vragen.

Het is handig voor je werkgever dat wanneer zij t briefje hebben , en je meld je ziek(bv overmatig misselijk , overgeven, bekkenpijn e.d.) dat zij daar volgens mij geld voor kunnen krijgen van t UWV omdat t ziek is door zwangerschap.

Althans kwam mijn afd.hoofd mee gisteren toen ik t kopietje aan hem overhandigde.

Dat van die 4,07 euro per uur heb ik van die site geplukt en zo uitgerekend. Het zal wel inkomens afhankelijk zijn o.d. En geen idee in hoeveel ik echt ouderschapsverlofkorting kan krijgen. Ik mag mij zelf altijd graag wat rijker rekenen dan daadwerkelijk t geval is haha...

Laatste avondje werken daarna lekker 3 dagen vrij. Morgenochtend gaan we behangen, ben zeer benieuwd hoe het er uit gaat zien op de tussenwand.

Dit is t wandje aan de woonkamer kant .. Die zit er aan nu de slaapkamer kant nog
Oe, Zespri, dat schiet al op zo! Ziet er tof uit voor de woonkamer!

Volgens mij heb ik vanmorgen de baby gevoeld!!!! Kan dat met 14,5 weken voor een 1e kindje? Ik lag in bed op mijn rug lekker aan niets te denken en opeens voel ik iets geks in de buurt van mijn blaas, net of iemand in je lichaam brrrrr zegt! En toen nog een keer. Het waren niet mijn darmen, althans, die borrelen anders. Dus ik wiebel wat heen en weer met mijn kont, til mijn rechter bil op, ga weer liggen en voel ik hetzelfde links in mijn blaas vlakbij mijn heupbot! Het zou toch wat zijn zeg. Weet iemand of dat klinkt als baby voelen?

Ik zei het tegen man, ik blij, hij beetje teleurgesteld want tja, hij kon niets voelen natuurlijk want aan de buitenkant voel ik niets.

Daarna op de fiets (! Jawel, sinds iets van 10 weken) 15 min (! Poe, net een marathon) naar de stad gefietst en alle achterstallig onderhoud in winkelen ingehaald haha! Moest kado’s, koffiemokken. Ook een positielegging bij miss etam gekocht (nu 20% korting) en staan zwijmelen in de hema haha!

Over 2 weken de big shopping met andere positiekleding. Voor nu pas ik mijn eigen broeken nog (zitten wel strak) en verder nog 1 ruime broek, 1 positiebroek kunnen leven en 1 jurkje. Dus ik hoop dat ik het volhou.

O ja en gisteren was er een pakketje voor ons. Een vriendin die ver weg woont had een doosje toegestuurd met daarin een kaartje, pyjamatje, sokjes, mutsje en buiksmeerspul voor de zwangere! Echt zoooo lief! Ga haar zo eens bellen.

Iedereen leeft zo met ons mee! Vele kaartjes enzo. Maakt wel dat ik me wat schuldig voel, want ik heb dat nooit gedaan.... Maar ja, als onze vrienden hebben al kinderen, waarschijnlijk zou ik dat nu ook sneller doen als er iemand zwanger raakt.

Verder is mijn vriendin (die niet zwanger kan worden, nu 1,5 jr bezig) naar de gyn om eirijping te bekijken. 1e keer niets te zien (dus ongerustheid alom) nu 2e keer zelfs 2 eitjes aan het rijpen! Dus zij blij, ik ook blij, hoop dat alles goed is bij haar. Zaad man is al goedbevonden. Zou zo leuk zijn als ze ook zwanger wordt! Want vind het nu wel lastig soms met mijn klachten en al helemaal nu ik een buikje krijg.

Nou, weer genoeg getypt. Ik moet eens aan de schoonmaak....
zespri wat een gaaf behangetje!

En wat betreft die 4,07 die geldt voor iedereen en is niet inkomensafhankelijk. Dus dat valt weer mee.

Hier gisteren een dipdag. De balen van dat ik me zo rot voel als ik maar iets doe en zo afhankelijk ben van anderen. Gelukkig was pluisman 's middags thuis en kon ik even uithuilen en knuffelen.

Nu een dagje bij mijn ouders met pluiszoon want pluisman is een dagje weg.
hi ladies,

Ik heb weer een beetje bijgelezen.

Zespri, je bent goed bezig, ziet er gezellig uit.

Pluis, gister mindere dag? Hoe gaat t met je bloeddruk?

Nakur, helemaal niet meer misselijk?

Sosofie, leuk toch zo'n buikje? Ik vond het mijn eerste zwangerschap moeilijk, ik wilde heel gauw t punt voorbij dat mensen dachten dat ik aangekomen was, maar gewoon lekker zwanger bevonden worden. Ik ben toen ook met 18 weken shawls gaan dragen rondom mijn buik.

Nu heb ik een heel klein bollinkje, ben ook best behoorlijk afgevallen van de misselijkheid en braken (zeker 6 kilo).

ouderschapsverlof, ik heb er de energie niet voor om het nu allemaal uit te zoeken.

Nu even ego post, als jullie t niet thuis vinden op dit forum hoor ik t graag en open ik wel een nieuw topic oid, let me know;

Ik ben veel in zeeland bij mijn vader, hij gaat denk ik de kerst niet halen, het gaat ineens heel hard. Zo mens onterend.

Hij heeft aangegeven in zijn huis te willen sterven, dus hij woont nu weer thuis. (anderhalfuur rijden van mij).

Ik ben zo moe, van de zwangerschap (de afgelopen weken braken en misselijk), slecht slapen en alle energie die de situatie vreet van mijn vader.

Ik ga dinsdag weer voor het eerst een ochtendje werken, ik kijk er wel naar uit maar wordt moe van de gedachte!

Mijn werk heeft gelukkig ontzettend veel geduld en begrip voor me. Af en toe voel ik me zo breekbaar en leeg, alsof ik ga in storten.

Maar dan voel ik ineens die kleine weer kriebelen in mijn buik en wordt ik herinnerd aan een leuke tijd die er weer aan gaat komen.

Hebben jullie al allemaal een kerstboom staan?

Hier ga ik m maandag zetten als Luna man m heeft gehaald.

Fijn weekend meiden
Hallo allemaal,

Hier ben ik ook weer even..

Ouderschapsverlof neem ik niet. Kost me gewoon te veel geld. Ik ben door geboorte van zoontje al flink minder gaan werken en nog minder werken (minder inkomen) redden we niet. Het is nu af en toe al puzzelen om alles weer betaald te krijgen. We hebben het niet slecht hoor, kunnen goed leven maar niet zomaar geld over de balk smijten. Vanaf januari wordt mijn aanstelling iets groter (3 uur) maar omdat ik die toch al maakte in overuren merk ik er qua tijd niets van. Gelukkig wél in mijn portomonnee... Mijn man neemt wél ouderschapsverlof. Bij zijn werkgever wordt het heel goed betaald (75%). Het kost ons dus weinig en hierdoor hoeft ons kindje maar één dag per week naar het kdv.

Waar ik wél tegen opzie is het halen en brengen van de oudste wanneer deze naar school gaat terwijl ik met een baby zit die moet eten en slapen. Sprak laatst een vrouw uit de buurt die écht haar baby alleen thuis laat terwijl zij met de oudste naar school gaat!! Dat snap ik dus echt niet. Met behulp van een babyfoon bij een buuf vind ik prima maar alleen thuis... geen haar op mijn hoofd!!

Geur: Ja ook zo iets. Hier staat ook een oliebollenkraam in het centrum en ik hoef helemaal niets meer te eten en drinken wanneer ik die lucht geroken heb! Heb gewoon een vol gevoel nadat ik in de buurt van dat ding geweest ben. Verder reageer ik heel heftig op sigarettenrook, bah!

Nou ladies, ga zo mijn mannetje even onder de douche zetten, hij heeft buikgriep. Hoop maar dat het snel over is (en dat het mij en manlief bespaard blijft..)
Hier even een linkje naar alle fotos van de nieuwe slaapkamer en woonkamer. Woonkamer gaat nog anders worden qua indeling maar t was zo;n bende in huis dat ik maar ff wat aan de kant heb gezet.. Orde in de chaos.

Nieuw Huis
Hoi Meiden!

Voel me nu weer iets beter, ik had even een griepachtig-dipje....heb gisteren bijna 24 uur in mijn bed gelegen en dat was ECHT heel erg lang geleden. Lief vriendje heeft goed voor me gezorgd, maar ik heb wel tegen hem gezegd dat als hij zo zorgzaam en bezorgd is tijdens de bevalling, hij het waarschijnlijk zwaarder krijgt dan ik......Hij dacht dat dat wel mee zou vallen, omdat hij dan voorbereid is op mijn pijn....

Vandaag ben ik op zoek geweest naar een zwangerschapsbroek, maar in geen enkele winkel in mijn woonplaats is nog zwangerschapskleding te koop, zelfs niet bij de C enA....Dus binnenkort toch maar even naar de "big city" .

Dochters 2 en 3 gan vanavond koken, pasta met spinazie, jammie!

@Luna, helemaal niet erg hoor, als je even je hart lucht bij ons. Het is zo'n akelige toestand als je moet meemaken dat een naaste niet lang meer te leven heeft en zeker als dat in een toch al emotionele periode komt. Ik wens je heel veel sterkte en hoop voor je dat je de tocht naar Zeeland nog regelmatig kunt maken.

@elle, ook ik moet bekennen dat ik mijn nummer drie wel eens alleen heb gelaten bij het naar school brengen van de oudste. Kwestie van: baby slaapt lekker en je weet dat het niet een twee drie opneiuw slaapt als je het wakker maakt en in de wagen legt. en geen buuv paraat voor babyfoon. Vijf minuutjes heen en vijf minuutjes terug naar school.....een kindje van net 4 laat je tenslotte ook niet alleen gaan....maar makkelijk was het nooit en ik heb altijd heel snel proberen te lopen! Dan heb ik het nu met de grote meiden wat makkelijker: die hoeven niet meer gebracht en kunnen desnoods oppassen!
Luna .. dikke knuffel , lastige en moeilijke tijd. Zo dubbel ook leven en dood liggen zo verdomd dicht bij elkaar.

Vanmorgen las ik dat IBI (topic mijn man heeft leukemie) haar man is overleden om 6.15. Dat topic volgde ik al geruime tijd. En ik kreeg vanmorgen een smsje van een goede kennis dat zijn vriendin om 6.15 is bevallen van een jonge zoon.
Luna, ooh wat akelig zeg. Voor mijn gevoel is de kerst al snel en als je denkt dat je vader dat niet gaat halen.... Jeetje, wel heftig hoor. Kan me voorstellen dat dat normaal al heel erg is, maar nu ook nog in combi met je zwangerschap en moeheid pffff. Heel veel sterkte.

Ben bijna niet meer misselijk trouwens, alleen nog een dip als ik moet eten en na avondeten.

Annali, maf dat er geen kleding is! Is het hele dorp zwanger ofzo? Haha
Arme Luna... wat ontzettend heftig. Je papa is dus echt opgegeven? Kan je niet bij hem logeren als je denkt dat het niet lang meer duurt? Dan hoef je ook niet zo vaak heen en weer te rijden en dat brengt jou misschien iets meer rust die je zo nodig hebt nu je zwanger bent? Hebben jij en Lunaman al een naam bedacht voor de baby? Misschien is het mooi om die alvast aan je vader te verklappen? Verder heel veel sterkte... het klinkt altijd zo leeg als je het schrijft.

luna wil je een dikke geven. Zorg goed voor jezelf en probeer nog te genieten van de momenten die je samen bent.

En je verhaal mag je altijd hier kwijt.
Luna heel, heel, heel veel sterkte in deze moeilijke tijd.

Zespri, wat een ontzettend gaaf behang heb je aan beide kanten gedaan zeg! Heel leuk!

Nakur, voel jij hem nu ook al bewegen? Jemig, dat is wel heel snel voor een eerste! En over die vriendin die moeilijk zwanger wordt wil ik je als tip geven om aan haar te vragen of ze het over jouw zwangerschap wil hebben of niet. In de 4,5 jaar dat het bij ons niet lukte zijn er aardig wat zwangerschappen voorbij gekomen en de ene dag wilde ik alles weten over alle kwaaltjes, buikjes, controles etc en de volgende dag wilde ik er niks over horen. Gelukkig was het goed bespreekbaar met vriendinnen en schoonzussen, maar het vervelendste vond ik als er angstvallig maar niks over werd gezegd. Dat ik de kamer inliep en dat ze hoorbaar over de zwangerschap hadden en dat het dan ineens compleet stil werd. Dus wat ik met dit hele verhaal wil zeggen: vraag het je vriendin! Sterkte voor jullie beiden!

Hier gaat alles goed, heb voorhoofdsholte-ontsteking gekregen maar die is gelukkig op zijn retour. Verder wordt mijn man helemaal gek van mij Ik heb gisteren een lijst gemaakt van alle dingen die nog in huis moeten worden gedaan voor 21 juni en het liefst heb ik dat alles NU gedaan wordt. Gisteren zijn we begonnen aan het uitruimen van de toekomstige babykamer. Wat een troep hebben wij zeg! Niet normaal, zoveel dingen bewaard die echt onnodig zijn dus deze week moeten we nog een paar keer naar de vuilnisstort.

Vanmorgen weer een bezichtiging gehad bij een kdv en wat een verschil met die andere! Deze is veel professioneler en zit veel beter in elkaar. We gaan dus voor deze al zijn er alleen maar verticale groepen, wat ik oorspronkelijk als groot nadeel vond. We hebben ons net gelijk ingeschreven.

Vandaag een dagje uitzieken en schoonmaken...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven