Jongensnamentopic

13-09-2010 13:40 3216 berichten
Alle reacties Link kopieren
Het is weer tijd voor een nieuw deel!

Het vorige deel vind je hier: Viva Angel5 in "Jongensnamentopic!"
quote:Rammie80 schreef op 03 december 2010 @ 15:12:

Wat vinden jullie van de namen Colin of Jurgen?

Ik vind het wel 2 totaal verschillende namen. Jurgen is geloof ik Scandinavisch en Colin Engels. Colin vind ik een tikkeltje aso en Jurgen niet. Overigens zou ik Jurgen zo schrijven: Jörgen. Volgens mij is dat de officiële spelling.
Jurgen hoor je eigenlijk bijna nooit meer, vroeger kwam die naam veel vaker voor. Ik ken een Colin en dat is echt een eikel, dus zou daar zelf niet voor kiezen, maar een naam is sowieso zo persoonlijk.
quote:MissShopping schreef op 03 december 2010 @ 19:49:

[...]

Geen idee of het in de goede richting gaat, wat vind je van:

Aimee &

Lennox nee

Ilay leuk

Nolan nee

Nilo nee

Milian nee

Enzo nee

Ewan nee

Julian leuk

Jack leukDe naam zit er niet bij. Mag wat apart zijn, maar moet internationaal overal makkelijk uit te spreken zijn. Wat mij betreft mag er nog meer neergeplempt worden.
quote:babba schreef op 05 december 2010 @ 08:33:

[...]

De naam zit er niet bij. Mag wat apart zijn, maar moet internationaal overal makkelijk uit te spreken zijn. Wat mij betreft mag er nog meer neergeplempt worden.

Ok, hier nog wat meer input, misschien zit hier nog wat leuks tussen voor je:

Aimee &

James

Aiden

Noah

Dilan

Dexter

Ryan

Eli

Elay

Jake

Winston

Jonah

Evan

Jaiden / Jaden

Connor

Carter

Liam

Elvis

Travis

Aidan

Micah

Trevor
dubbel
Hallo allemaal,

Ik wil jullie allen bedanken voor het meedenken want we weten hoe we ons ventje gaan noemen!
babba; het eerste wat in me opkomt en wat ik een erg mooie combinatie vind is: Aimée en Jonathan.

Andere opties (sorry als er dubbele tussen zitten):

Lennox, Jamie, Thomas, Benjamin, Dex, Tim, Milan, Kasper, Faber, Sam, Vince, Johnny, Simon/Simeon, Michael, Winston, Timo, Alex.
HiLa; ik ben benieuwd!
Quint vind ik erg leuk! En Tim, Boaz, Felix (geluk), Justus, Justin, Sander, Xander, Neal, Leon, Rens, Mike, Jaime (spreek uit Gajme), Diego.

(tis maar wie je kent met die namen, of je er positieve associaties mee hebt of niet). Tot het laatst wist ik het voor mijn eigen kinderen ook niet. Meisjesnaam heb ik gekozen, jongensnaam mijn ex. Het moet meteen goed voelen. Succes voor alle naamzoekenden!
Een open hart toont de weg naar een bezield leven..
Ik moet nog tot maart maar ik zal daarna vertellen wat het geworden is. Ik ben wel opgelucht dat we er eindelijk uit zijn met z'n tweeen.
Weten jullie leuke namen van 5 letters eindigend op een 'n'? (enne, Joran valt af )
Bokito: Rowan? Pfff verder kom ik niet...
@ Bokito

Aaron

Aiden

Alian

Armin

Aswin

Bjorn

Brian

Colin

Damon

Devin

Espen

Ethan

Glenn

Lumen

Irvan

Milan

Nolan

Quinn

Ramon

Robin

Revin

Roman

Ruben

Simon

Rowan

Timon

Tymen
Ik denk toch echt aan bijvoorbeeld "patrick"
Hallo allemaal!

Bijna 19 weken zwanger en we zijn nog op zoek naar een leuke jongensnaam... We hebben al flink wat namenboeken doorgespit maar komen er niet echt uit.

Kanshebbers zijn nog:

Vig(g)o

Lasse

Ravi

Morris

Sverre

Mats

We houden wel van een beetje aparte namen, eentje met twee lettergrepen zou het beste passen bij de achternaam. Hebben jullie nog suggesties?
Ik vind dat je al een heel mooi rijtje hebt Tijgerboontje

Misschien nog

Espen

Kian

Bjarne

Joas

Mathis

Odin

Runar

Stian

Seppe
@Bokito: Nilan, Nolan, Sören, Dylan, Marin.

Tijgerboontje: leuke namen, joh! Helemaal mijn smaak! Morris, Sverre en Mats zijn m'n favoriet. Misschien vind jij Torsten ook nog wat? Tibbe, Melle, of Ole?
Tijgerboontje; Of Mads (nét wat anders), Abe, Thije, Wessel, Mels, Mingus, Silvijn, Jesse, Fender, Jorre, Tristan, Pelle, Karsten, Davi, Roemer, Rune?
Ik vind Merlijn een mooie naam. Misschien heeft iemand daar nog wat aan.
ik vind sverre heeeeeeeeeeeel erg mooi. helaas vond malief hem 10keer niks. ach we hebben nu ook een supermooie jongensnaam (ivm bekenden die mee kunnen lezen houden we hem nog ff voor ons).

succes met kiezen!
quote:Sam32 schreef op 18 december 2010 @ 17:28:

Ik vind Merlijn een mooie naam. Misschien heeft iemand daar nog wat aan.Ja, prachtig! Heeft wel iets sprookjesachtig vind ik.
Merlijn is best een leuke naam, maar inderdaad een beetje sprookjesachtig (wat ook leuk kan zijn). Ik denk direct aan Merlijn de tovenaar.

Ik vind Merijn dan leuker.
Te enthousiast.. twee keer
Blogbabe, 1 van de namen staat er tussen, thanks

Vind het maar wat moeilijk om voor een (evt) 3de jongen iets te verzinnen. Nou ja vooral het eens worden, haha!

Tijgerboontje ik vind Morris wel heel stoer hoor!
Iemand nog leuke namen om mijn lijstje mee aan te vullen (in dezelfde stijl?)

-Fabian

-Timo

-Merijn

Ze zijn het allemaal net niet, hoewel Fabian heeeeel erg in de buurt komt. Maar we hebben beiden het idee dat het nog leuker kan (en dan niet in de vorm van een top 10 naam), maar eerder iets aparter en dan niet té apart

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven