IUI, wie ook??
zondag 24 oktober 2010 om 19:51
NAAMLFTDOORZAAKSINDSPOGINGEN NU:IUID&UDRoos146
(Dr)24jrNegatieve
samenlevingstest20085Puregon
+Pregnyl
+IUIWo
2-2
IUIMaggyo
(Ov)28 jrOnbegrepen
infertiliteit
Okt 20086Puregon
+Pregnyl+
Utrogestan+
IUI
25-2 Intake
IVFMa
7-2
IUIDiana82
(Z-H)28jrZaadkwaliteitoktober 20095Puregon+
IUI
april IVFVr
11-2
IUIKnorretje28(Z-h)28 jrPCO,
2e kindfebr
20102Puregon+
Pregnyl
+IUIWo
16-2
IUI?Girly
(Zl)25 jrBaarmoeder-
vernauwing
+Zaadkwaliteit20074Clomid+
Pregnyl
+IUIZa
12-2
FMi31
(N-br)32jrOnbegrepen
infertiliteit
Sept 20086Clomid
+Pregnyl+
Utrogestan
IUIDo
10-2
FMRoos99
(L)33 jrZaadkwaliteitApril
20102IUIMa
14-2
FMRhona
(Z-H)30jrZaadkwaliteit20071IVFDo
24-2
FMPiplilly
(Ov)28 jrVijandig baamoederslijmvliesSept
20081IVFBrabander8327 jrPCOFebr
20102Puregon
+Pregnyl ,
O.I.Zo
30-1
eisprSisu
(N-br)jrPCO,
2e kindJuni
20103Provera+
Puregon+
Pregnyl+
IUIMa
14/2
FMSamm3036jrOnbegrepen
infertiliteit
2e kindjeJan
20091
IUIJemie
(N-H)30jrOnbegrepen
Infertiliteitnajaar
20084Puregon
+Pregnyl+
IUIRust
tot
MaartYvon81
(Gld)30 jrPCO
+Zaadkwaliteitdec
20081IVFJuniZWANGERVechtertje 30jrOnbegrepen infertiliteit20083Clomid
+Pregnyl
+IUIMei
2011Puck 34 jrPCO20041Menopur
+Pregnyl
+IUIJuni
2011Jill Onbegrepen infertiliteit2Menopur
+Pregnyl
+IUIJuni
2011Stephanie 35 jrNegatieve
samenlevingstest20083Pregnyl
+IUIAug
2011Botsauto 34 jrNegatieve
samenlevingstest
+zaadkwaliteitzomer
20093Pregnyl
+IUIOkt
2011
Als jullie nog wijzigingen hebben voor de tabel, willen jullie dit dikgedrukt in je tekst zetten??
(Ook als je toegevoegd wilt worden!)
(Dr)24jrNegatieve
samenlevingstest20085Puregon
+Pregnyl
+IUIWo
2-2
IUIMaggyo
(Ov)28 jrOnbegrepen
infertiliteit
Okt 20086Puregon
+Pregnyl+
Utrogestan+
IUI
25-2 Intake
IVFMa
7-2
IUIDiana82
(Z-H)28jrZaadkwaliteitoktober 20095Puregon+
IUI
april IVFVr
11-2
IUIKnorretje28(Z-h)28 jrPCO,
2e kindfebr
20102Puregon+
Pregnyl
+IUIWo
16-2
IUI?Girly
(Zl)25 jrBaarmoeder-
vernauwing
+Zaadkwaliteit20074Clomid+
Pregnyl
+IUIZa
12-2
FMi31
(N-br)32jrOnbegrepen
infertiliteit
Sept 20086Clomid
+Pregnyl+
Utrogestan
IUIDo
10-2
FMRoos99
(L)33 jrZaadkwaliteitApril
20102IUIMa
14-2
FMRhona
(Z-H)30jrZaadkwaliteit20071IVFDo
24-2
FMPiplilly
(Ov)28 jrVijandig baamoederslijmvliesSept
20081IVFBrabander8327 jrPCOFebr
20102Puregon
+Pregnyl ,
O.I.Zo
30-1
eisprSisu
(N-br)jrPCO,
2e kindJuni
20103Provera+
Puregon+
Pregnyl+
IUIMa
14/2
FMSamm3036jrOnbegrepen
infertiliteit
2e kindjeJan
20091
IUIJemie
(N-H)30jrOnbegrepen
Infertiliteitnajaar
20084Puregon
+Pregnyl+
IUIRust
tot
MaartYvon81
(Gld)30 jrPCO
+Zaadkwaliteitdec
20081IVFJuniZWANGERVechtertje 30jrOnbegrepen infertiliteit20083Clomid
+Pregnyl
+IUIMei
2011Puck 34 jrPCO20041Menopur
+Pregnyl
+IUIJuni
2011Jill Onbegrepen infertiliteit2Menopur
+Pregnyl
+IUIJuni
2011Stephanie 35 jrNegatieve
samenlevingstest20083Pregnyl
+IUIAug
2011Botsauto 34 jrNegatieve
samenlevingstest
+zaadkwaliteitzomer
20093Pregnyl
+IUIOkt
2011
Als jullie nog wijzigingen hebben voor de tabel, willen jullie dit dikgedrukt in je tekst zetten??
(Ook als je toegevoegd wilt worden!)
dinsdag 14 december 2010 om 19:48
Hoi allemaal, tijdje geleden voor mij! Ik probeer er niet zoveel mee bezig te zijn en lees ook niet zo vaak mee daarom. Maar ik denk wel vaak aan jullie hoor!
Wat vervelend dat er nog steeds geen goed nieuws is, wat is dat toch???
Ik heb nog helemaal geen nieuws helaas, nog aan het afwachten..
Heel veel sterkte allemaal!
Xxx
Wat vervelend dat er nog steeds geen goed nieuws is, wat is dat toch???
Ik heb nog helemaal geen nieuws helaas, nog aan het afwachten..
Heel veel sterkte allemaal!
Xxx
woensdag 15 december 2010 om 00:51
@i31: 22e heb ik een afspraak met de gyno. dan gaan we het hebben over de volgende stap. dat zou kunnen zijn ivf. dat vond de ferti arts de meest logische stap. omdat de zaadkwaliteit toch een beetje tegen valt.
en geen idee hoelang dat duurt. hoorde van anderen van een wachttijd van 3-4 maanden maar er is een ziekenhuis hier in denhaag waar ik geen wachttijd bij zag. dus ik heb goede hoop dat het dan maar snel mag gebeuren. zit alleen wel een beetje in over de ingreep zelf, dat schijnt niet zo`n pretje te zijn
maar goed voor deze maand doe ik ff niet mee met het wacht spel....helaas
sterkte allemaal die wel weer moeten wachten of nog steeds aan het wachten zijn (spannend!!)
kussies
en geen idee hoelang dat duurt. hoorde van anderen van een wachttijd van 3-4 maanden maar er is een ziekenhuis hier in denhaag waar ik geen wachttijd bij zag. dus ik heb goede hoop dat het dan maar snel mag gebeuren. zit alleen wel een beetje in over de ingreep zelf, dat schijnt niet zo`n pretje te zijn
maar goed voor deze maand doe ik ff niet mee met het wacht spel....helaas
sterkte allemaal die wel weer moeten wachten of nog steeds aan het wachten zijn (spannend!!)
kussies
woensdag 15 december 2010 om 16:52
@Stephanie, begrijp dat indd wel en vind het ook knap dat je dat kan er niet zoveel mee bezig zijn! Ik probeer dat ook wel maar lukt niet echt heel goed... wel al minder als eerst maar ik moet toch elke dag ff kijken hier hoe het met iedereen is, wordt bijna een verslaving hahaha hebben jullie dat ook?
Girly en i31 ook wel beetje denk ik he hahahaha nou ik vind het gezellig hier en fijn dat we het kunnen delen, ja toch?
Stephanie ik hoop dat jij goed nieuws hebt hoor!!!
@Rhona, hoe je ons op de hoogte?
@Puck, hoe is het nu met jullie, moet vaak aan je denken, hoop dat alles goed is... ?
@Vechtertje en Jill, hoe is het met jullie?
@Piplilly, lees jij af en toe ook nog mee? Hoe is het met jou, enig idee al wat jullie gaan doen en wanneer? Of nog even lekker rust houden?
Succes met de FM de rest denk aan jullie! Liefs
Girly en i31 ook wel beetje denk ik he hahahaha nou ik vind het gezellig hier en fijn dat we het kunnen delen, ja toch?
Stephanie ik hoop dat jij goed nieuws hebt hoor!!!
@Rhona, hoe je ons op de hoogte?
@Puck, hoe is het nu met jullie, moet vaak aan je denken, hoop dat alles goed is... ?
@Vechtertje en Jill, hoe is het met jullie?
@Piplilly, lees jij af en toe ook nog mee? Hoe is het met jou, enig idee al wat jullie gaan doen en wanneer? Of nog even lekker rust houden?
Succes met de FM de rest denk aan jullie! Liefs
donderdag 16 december 2010 om 09:39
JAAAAAAAAAA !!!!!
Vanochtend test gedaan en ik ben zwanger!!!!!
Durf het bijna niet te geloven!
Afgelopen dagen voelde ik hele lichte steekjes aan de rechterkant (daar kwam ook m'n ei uit deze maand, eentje maar) en ik zit vandaag op dag 13 na iui en dacht vanmorgen, ik doe gewoon een test. En ja hoor!!
Het is toch niet te vroeg??
Moest alleen maar huilen...
Meiden er is hoop!!!
Zit nu op m'n werk met m'n hoofd compleet in de wolken, kan het echt niet geloven !!
Vanochtend test gedaan en ik ben zwanger!!!!!
Durf het bijna niet te geloven!
Afgelopen dagen voelde ik hele lichte steekjes aan de rechterkant (daar kwam ook m'n ei uit deze maand, eentje maar) en ik zit vandaag op dag 13 na iui en dacht vanmorgen, ik doe gewoon een test. En ja hoor!!
Het is toch niet te vroeg??
Moest alleen maar huilen...
Meiden er is hoop!!!
Zit nu op m'n werk met m'n hoofd compleet in de wolken, kan het echt niet geloven !!
donderdag 16 december 2010 om 10:09
@StephanietjeG!!! WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH Echt helemaal super!!! Jeetje!! wat gaaf zeg!! Hoe kwam je erbij om te gaan testen, voel je je zwanger?? Goed zeg!!! Geniet er lekker van!!!
En te vroeg? Volgens mij maakt dag 13 of dag 14 niet zo veel meer uit toch????
Gefeliciteerd je bent verplaatst in de tabel (EN DAT ER NU MAAR HEEL VEEL MOGEN VOLGEN)
@Roos; ja inderdaad hier ook een verslaving.. Ik ben niet de hele dag bezig met of het is gelukt of niet hoor, maar vind het ook wel fijn om ieders ervaringen te lezen.. Eitje was 13mm vanmorgen, zaterdag terug, mogelijk ma of di IUI..
En te vroeg? Volgens mij maakt dag 13 of dag 14 niet zo veel meer uit toch????
Gefeliciteerd je bent verplaatst in de tabel (EN DAT ER NU MAAR HEEL VEEL MOGEN VOLGEN)
@Roos; ja inderdaad hier ook een verslaving.. Ik ben niet de hele dag bezig met of het is gelukt of niet hoor, maar vind het ook wel fijn om ieders ervaringen te lezen.. Eitje was 13mm vanmorgen, zaterdag terug, mogelijk ma of di IUI..
donderdag 16 december 2010 om 10:23
Stephanie, ik ken je niet hihi maar GEFELICITEERD!!!
Ik moet vrijdag weer voor FM... dus als alles goed is (als ik niet meer dan 2 eitjes heb) heb ik volgende week IUI nummer 4. dan moet ik met kerst en oud en nieuw rustig aan doen, want dan zit ik precies in mijn wachtweken. Maar heb er alles voor over
Ik heb elke cyclus een uitgangsecho voor cystes, heb nooit wat. Had wel 1x op de 2e cyclusdag nog een eivliesje die te zien was, deze was 21mm dus daar hebben ze een fotootje van gemaakt, zodat ze niet een week later weer kijken bij de FM en ze denken dat ik een mooi ei van 21 mm heb
.
Succes allemaal met wachten..!
Ik moet vrijdag weer voor FM... dus als alles goed is (als ik niet meer dan 2 eitjes heb) heb ik volgende week IUI nummer 4. dan moet ik met kerst en oud en nieuw rustig aan doen, want dan zit ik precies in mijn wachtweken. Maar heb er alles voor over
Ik heb elke cyclus een uitgangsecho voor cystes, heb nooit wat. Had wel 1x op de 2e cyclusdag nog een eivliesje die te zien was, deze was 21mm dus daar hebben ze een fotootje van gemaakt, zodat ze niet een week later weer kijken bij de FM en ze denken dat ik een mooi ei van 21 mm heb
Succes allemaal met wachten..!
donderdag 16 december 2010 om 11:18
@Stephanie GEFELICITEERD Wat geweldig voor je echt waar, ik ben heel erg blij voor jullie!!!!!!! Dames er is dus toch nog hoop!!!!! Wie gaan er nu volgen?????? Stephanie hoe gweldig is dit nieuws je gaat zwanger 2011 in dat is iets waar ik alleen maar van heb kunnen dromen maar wat bij mij niet zo zal zijn GENIET van je zwangerschap meis VAN HARTE GEFELICITEERD!!!!!!!!!!! wat moet dat een geweldig gevoel zijn jeetje ik hoop dat er hier snel zullen volgen met een positief bericht ik zat gelijk met een brok in me keel haha omdat ik zo blij ben voor je en ook wel omdat wij hier met zijn alle zo bezig zijn met de IUI en Hormonen en dat er maar weinig goede berichten kwamen en kijk nu STEPHANIE IS ZWANGER WHOEI GO GIRL GO genoet er maar dubbel van na alle hormonen en behandelingen en de hele weg je verdient het echt waar.
ER IS DUS NOG HOOP kom op meiden nu wij nog !!!!!!!!
ik zie het nu weer een beetje positief in, al ga ik er nog niet al te veel op hopen dat het de volgende ronde zo zal zijn ik ga alles gewoon zijn gang laten gaan en ik ga gewoon lekker mij eigen ding doen!!!!!!
ER IS DUS NOG HOOP kom op meiden nu wij nog !!!!!!!!
ik zie het nu weer een beetje positief in, al ga ik er nog niet al te veel op hopen dat het de volgende ronde zo zal zijn ik ga alles gewoon zijn gang laten gaan en ik ga gewoon lekker mij eigen ding doen!!!!!!
donderdag 16 december 2010 om 11:41
Jippiehieeeeeeeee gefeliciteerd Stephanie!!! Blijf maar lekker met je hoofd in die wolken zitten:-)
i31, we gaan nog steeds gelijk op! Ik had vanmorgen de eerste FM en er zijn twee eitjes aan het rijpen, een van 13mm en een van 12mm. Ook ik moet aankomende zaterdag terug voor de 2e FM en dan is de IUI waarschijnlijk dinsdag.
Wist trouwens niet dat de poli van mijn ziekenhuis ook in het weekend open was, dus da's wel een meevaller!
i31, we gaan nog steeds gelijk op! Ik had vanmorgen de eerste FM en er zijn twee eitjes aan het rijpen, een van 13mm en een van 12mm. Ook ik moet aankomende zaterdag terug voor de 2e FM en dan is de IUI waarschijnlijk dinsdag.
Wist trouwens niet dat de poli van mijn ziekenhuis ook in het weekend open was, dus da's wel een meevaller!
donderdag 16 december 2010 om 14:32
Gefeliciteerd Stephanie! Wat een onwerkelijk gevoel he? Ik had ook op dag 12 en 13 steken in mijn lies, dus wat dat betreft!!! Super hoor, nu wordt het nog spannender! Eigenlijk wil je nu direct in je buik kijken of er echt iets zit he... Nog even wachten tot week 7 (en die 3 weken duren laaaannngggggg, nog langer dan die wachtweken....echt.....) Niet te vroeg heen hoor, met 6 weken zie je nog niks, beetje zonde, kan beter met 7 weken doen. En wat te vroeg testen betreft.. Dan moet je heeeeel veel Pregnyl gespoten hebben, dus zowel 10000eh bij eisprong als daarna ook nog bijspuiten. Anders is het echt al wel weg hoor. Mijn tip: koop 2 van die digitale testen met weekindicator van Clearblue. Doe er nu 1, zegt ie 1-2 weken en volgende week weer. Als ie dan 2-3 zegt is hcg opgelopen en kan het echt niet van de Pregnyl komen want dat loopt juist af he...
Super hoor!!!
@Roos: hier nog steeds zwanger gelukkig, dikke 15 weken nu. Moet 2e week januari weer naar ziekenhuis, is dan week 19. Krijg allemaal extra controles omdat m'n bloed niet goed is, dus het is nog steeds allemaal stikspannend. Nog niet volop genieten, maar nog even geduld en wachten op alle uitslagen. Hoop dat we dan vanaf week 20 echt 'los' mogen. Inmiddels wel kleine kwaaltjes, zoals erge steken in de liezen na een tijdje lopen en pijn onderin de rug. Maar ik vind alles best zolang die kleine maar blijft!!!
Super hoor!!!
@Roos: hier nog steeds zwanger gelukkig, dikke 15 weken nu. Moet 2e week januari weer naar ziekenhuis, is dan week 19. Krijg allemaal extra controles omdat m'n bloed niet goed is, dus het is nog steeds allemaal stikspannend. Nog niet volop genieten, maar nog even geduld en wachten op alle uitslagen. Hoop dat we dan vanaf week 20 echt 'los' mogen. Inmiddels wel kleine kwaaltjes, zoals erge steken in de liezen na een tijdje lopen en pijn onderin de rug. Maar ik vind alles best zolang die kleine maar blijft!!!
donderdag 16 december 2010 om 16:26
Heey
Even een vraagje hoeveel tijd zit er gemiddeld bij jullie tussen de bewerking van het zaad en de insiminatie??? ik mag 23 Dec weer voor een fm ben benieuwd waneer ik me volgende iui heb mischien eind deze maand nog wel als alles een beetje mee zit deze maand laat de eitjes maar flink groeien hahaha
@Puck nog steeds in de spanning, ik hoop echt voor jullie dat jullie binnenkort echt mogen en kunnen gaan genieten!!!!!!
@Roos idd dit forum is echt een soort van verslaving het 1ste wat ik doe als me pc aan gaat is op dit forum kijken hahaha
Even een vraagje hoeveel tijd zit er gemiddeld bij jullie tussen de bewerking van het zaad en de insiminatie??? ik mag 23 Dec weer voor een fm ben benieuwd waneer ik me volgende iui heb mischien eind deze maand nog wel als alles een beetje mee zit deze maand laat de eitjes maar flink groeien hahaha
@Puck nog steeds in de spanning, ik hoop echt voor jullie dat jullie binnenkort echt mogen en kunnen gaan genieten!!!!!!
@Roos idd dit forum is echt een soort van verslaving het 1ste wat ik doe als me pc aan gaat is op dit forum kijken hahaha
donderdag 16 december 2010 om 17:37
@Maggyo oke ja zo is dat bij mij ook, ik moet het om 8uur binnen brengen en een uur later kan ik het ophalen en meenemen naar de poli van gyneacologie, ik vind alleen dat tijdstip altijd zo vroeg dan ben je net wakker alles snel snel snel want wij moeten nog 20 minuten rijden naar het ziekenhuis gelukkig heb ik een paar deuren verder een lieve buurvrouw die de kids dan opvangt voor een half uurtje want die kunnen pas om half 9 naar school toe. Elke maand rep en roer met het IUI gebeuren, ik zal blij zijn als er eens een einde aan komt, dat ik daar vanaf ben en dat ik rustig kan afwachten tot de 1ste 3 maanden voorbij zijn om dan eindelijk te kunnen gaan genieten in alle rust van het kleine wondertje, de 1ste 3 maanden kan er nog zoveel gebeuren daar mag je eigenlijk niet aan denken, maar ik hou dat wel altijd in me hoofd dat de 1ste 3 maanden van de zwangerschap toch nog cruciaal zijn, ik hoop dat we allemaal snel mogen volgen met een positieve test!!! en dat we allemaal veilig en wel de 1ste 3 maanden door komen en dat we dan mogen gaan genieten en van alle stress af zijn omtrent de insiminaties en hormonen en elke keer die inwendige echo's.
vrijdag 17 december 2010 om 11:57
@i31 oke vreemd eigenlijk omdat ze met nadruk zeggen dat het binnen een uur binnen moet zijn en na die bewerking van een uur zo snel mogenlijk moet worden ingebracht, volgens mij maakt het allemaal niet eens uit hoe of wat als het maar op tempratuur gehouden word. Ik hoop dat wij ook snel volgen dames met positief nieuws!!!!!
vrijdag 17 december 2010 om 22:18
vandaag gewerkt, de laatste dag voor de kersdtvakantie.....komt een collega naar me toe met een cadeautje...is het een draaimolentje met ooievaartjes...ik natuurlijk netjes aangepakt, want zei ze: ik heb heel sterk het gevoel dat dit voor jou bedoeld is....nou en bedankt....maar goed net de verjaardag van mijn nichtje gehad...en de hele tijd met de baby van mijn zusje aan de gang geweest....komt haar vriendinnetje....zegt mijn zusje ineens tegen der: ow ja jij mag geen filet americain he?..........dat was voor mij een cue om naar huis te gaan....in de sneeuw...al glibberend...glijdend....jankend....maar ben thuis...pfff...ergens wil ik onwijs hard doorvechten voor een kleintje van onszelf, maar aan de andere kant denk ik: mijn leven is zo ook wel ok toch? misschien toch maar stoppen met alles en gewoon weer lekker gaan leven, zoals het leven bedoeld is, zonder zorgen, zonder wacht op dat ene....tja...dipdagen zijn KUT!
hebben jullie ook dipdagen op de da dagen voor de iui? ik heb dan wel geen iui deze maand, maar ik zou morgen als het goed is ovuleren.......ben dan echt zo emotioneel....niet normaal meer!
hebben jullie ook dipdagen op de da dagen voor de iui? ik heb dan wel geen iui deze maand, maar ik zou morgen als het goed is ovuleren.......ben dan echt zo emotioneel....niet normaal meer!
vrijdag 17 december 2010 om 23:48
@Rhona kop op meis, aan alles komt een eind echt waar en op een dag hebben ook wij een positieve test en die emoties jaaa die klinken heel erg bekend, ik heb er zelf ook heel veel last van soms om gek van te worden dan kan ik wel om alles janken, maar na een dag of 2 a' 3 is het over, zet door meis wij zetten ook echt alles op alles voor een wondertje van ons samen dat zou een heel mooi geschenk zijn en een bevesteging van onze liefde voor elkaar kop op meis hou vol
zaterdag 18 december 2010 om 09:36
Hoi meiden,
Ik heb een bloedtest gedaan en het is toch echt waar! Ik ben echt zwanger! Ik vind het heel spannend! Vooral de komende weken,, ik hoop dat het allemaal goed gaat.
Ik zal jullie af en toe op de hoogte houden en ook ik zal natuurlijk nog meelezen om te kijken hoe het met jullie gaat.
heel veel sterkte allemaal!! Xxx
Ik heb een bloedtest gedaan en het is toch echt waar! Ik ben echt zwanger! Ik vind het heel spannend! Vooral de komende weken,, ik hoop dat het allemaal goed gaat.
Ik zal jullie af en toe op de hoogte houden en ook ik zal natuurlijk nog meelezen om te kijken hoe het met jullie gaat.
heel veel sterkte allemaal!! Xxx
zaterdag 18 december 2010 om 10:15
Stephanie, wat een geweldig nieuws. Toch nog een van ons hier die deze maand geluk heeft. Echt helemaal super!
Gefeliciteerd en geniet ervan!!
Voor de rest; volhouden en veel succes en sterkte weer deze maand.
Wij hebben deze maand even (gedwongen) pauze. Jammer, maar ook wel lekker dat ik nu even nergens aan hoef te denken of hoef op te letten wat eten en drinken betreft.
Volgend jaar maar weer een nieuw jaar vol met nieuwe kansen.
Ik ben hier niet zo heel vaak, dus mocht ik jullie niet meer "zien": Alvast hele fijne feestdagen allemaal, ondanks alles!
Gefeliciteerd en geniet ervan!!
Voor de rest; volhouden en veel succes en sterkte weer deze maand.
Wij hebben deze maand even (gedwongen) pauze. Jammer, maar ook wel lekker dat ik nu even nergens aan hoef te denken of hoef op te letten wat eten en drinken betreft.
Volgend jaar maar weer een nieuw jaar vol met nieuwe kansen.
Ik ben hier niet zo heel vaak, dus mocht ik jullie niet meer "zien": Alvast hele fijne feestdagen allemaal, ondanks alles!
zaterdag 18 december 2010 om 10:40
Maandag heb ik mijn IUI!
@Girly; ik snap dat je optimistisch wil zijn, omdat pessimisme ook geen zin heeft... Maar het blijft de vraag of we zwanger worden en die onzekerheid is het ergste, ik denk voor ons allemaal.. Je hebt er ook niks aan om jezelf voor de gek te houden... Gewoon reeel zijn heb je denk ik meer aan....
In Eindhoven in het Catharina-ziekenhuis zeggen ze dat je het buisje met zaad helemaal niet warm hoeft te houden, dat het allemaal achterhaalt is.. Tijd zat, zeggen ze...
@Rhona.. Sommige dagen zijn echt kut en de reacties van mensen maken het nog erger, maar ook de leuke mededelingen dat andere (wel) zwanger zijn maken sommige dagen extra moeilijk..
@Stephanie; Wat super zeg.. Is het niet heeeeel onwerkelijk?? Dat lijkt mij namelijk.. Ineens is het dan zo joh.. echt gaaf
@Girly; ik snap dat je optimistisch wil zijn, omdat pessimisme ook geen zin heeft... Maar het blijft de vraag of we zwanger worden en die onzekerheid is het ergste, ik denk voor ons allemaal.. Je hebt er ook niks aan om jezelf voor de gek te houden... Gewoon reeel zijn heb je denk ik meer aan....
In Eindhoven in het Catharina-ziekenhuis zeggen ze dat je het buisje met zaad helemaal niet warm hoeft te houden, dat het allemaal achterhaalt is.. Tijd zat, zeggen ze...
@Rhona.. Sommige dagen zijn echt kut en de reacties van mensen maken het nog erger, maar ook de leuke mededelingen dat andere (wel) zwanger zijn maken sommige dagen extra moeilijk..
@Stephanie; Wat super zeg.. Is het niet heeeeel onwerkelijk?? Dat lijkt mij namelijk.. Ineens is het dan zo joh.. echt gaaf
zaterdag 18 december 2010 om 21:03
Wat irritant dat inloggen op de site tegenwoordig of vinden jullie van niet??
@Jemie; haha, grappig we gaan gelijk op!! Ook met de groei van de eitjes.. Mijne was ook 17mm.. Gynaecoloog zegt dat vanaf 17mm 's avonds Pregnyl gespoten kan worden.. Ik moet zeggen dat hij bij mij alle keren 17mm was.. Hij groeit 2mm per dag en als ik 1 dag rek, ben ik waarschijnlijk te laat.. Hoe groot was hij bij jou de vorige keer dan?
Ik spuit straks rond 23u mijn 10.000eh Pregnyl en dan heb ik maandag rond 11.30u mijn IUI
Ik drink nooit alcohol, puur omdat ik het niet lust
@Maggyo; Wanneer heb je FM?!
@Roos; hoe voel je je?
@Jemie; haha, grappig we gaan gelijk op!! Ook met de groei van de eitjes.. Mijne was ook 17mm.. Gynaecoloog zegt dat vanaf 17mm 's avonds Pregnyl gespoten kan worden.. Ik moet zeggen dat hij bij mij alle keren 17mm was.. Hij groeit 2mm per dag en als ik 1 dag rek, ben ik waarschijnlijk te laat.. Hoe groot was hij bij jou de vorige keer dan?
Ik spuit straks rond 23u mijn 10.000eh Pregnyl en dan heb ik maandag rond 11.30u mijn IUI
Ik drink nooit alcohol, puur omdat ik het niet lust
@Maggyo; Wanneer heb je FM?!
@Roos; hoe voel je je?
zondag 19 december 2010 om 10:16
@Stephanie, WAT LEES IK NOU, JEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE, JE BENT HARTSTIKKE ZWANGER!!!! Van harte gefeliciteerd zeg!!!!!!!!!
Sorry ik was erg druk met werk, ben er nu pas!!!! Maar zo wil ik vaker op het forum komen zeg!!! Kan je het al geloven, dringt het al door??? Wat voelde je deze keer anders als de andere keren? Kon je ergens aan merken dat je zwanger was of komt het helemaal onverwachts? Ik ben zo benieuwd wat je allemaal voelt:D Geniet er van Stephanie echt waar, het is je hartstikke gegunt!!! Mocht je meteen een bloedtest doen van de gyna of moest je daat zelf om vragen? OOOOOWW ben zooo blij, het geeft ons ook weer hoop, toch nog goed nieuws! Wie volgt?
@Puck, ik duim voor je dan alles goed is, echt waar!!! En dat je dat echt kan gaan genieten voor de volle 100%!!!
@Girly, Bij ons zat er eerst 1u tussen maar dat is nu veranderd er zit nu 2u tussen... zal wel beter zijn voor de bewerking, anders veranderen ze dat niet denk ik dan maar... Ook wij hoeven het trouwens niet warm te houden hoor, las dat wel eens maar dat hoeft dus niet en ik weet dat er bij onze gyna sowiso al 3 zwanger zijn geworden via iui dus het zal wel goed zijn he:D
@Jemie, Ik drink al maanden niet meer, vind het hartstikke lekker hoor alcohol maar heb het niet nodig, maar vooral tijdens feestdagen nam ik altijd wel gezellig wat drankjes maar deze keer zeker niet! Als er ook maar een kleine kans is dat ik zwanger ben dan neem ik geen druppel alcohol. Maar dat is gewoon mijn gevoel, wil niets slechts doen voor mn gevoel. Moet iedereen zelf weten maar ik doe het niet. En als ik wel ongi ben, denk ik ook niet want dan heb ik weer het gevoel dat het eventueel de groei van de eitjes tegenhoudt of belemmerd, het slaat vast nergens op maar ik neem gewoon lekker fris:)
Succes maandag met de inseminatie!!!
@i31, ja ik vind het ook hartstikke irritant ja dat inloggen nu! Ik heb een link van dit topic op mn bureaublad zodat ik meteen kan lezen maar dan inloggen moet je erna weer eerst dit topic gaan zoeken ja heeeel vervelend zeg! Ik druk dan meteen rechts in dat balkje van zoek; iui en dan krijg je bovenaan meteen iui, wie ook?? en dan alleen nog naar de laatste pagina klikken. Maar het is erg omslachtig zeg! Fijn dat ik niet de enige ben die dit gemerkt heeft hihi!
Succes met de inseminatie maandag!!!
Ik voel nog niets eigenlijk... wel een vette vreetkik gehad gister, had overal wel zin in haha en ik heb iets heel raars gehad van de week... opeens lust ik een aantal vleesssoorten niet meer, het ruikt zooo vies al voordat ik een hap genomen heb vind ik het zoo goor ruiken... maar ik denk dat dat al paar dagen na de inseminatie was dus dat kan denk ik niet zijn omdat ik eventueel zwanger zou zijn... ik bazeer mijn hoop er maar niet op denk ik, het zegt waarschijnlijk allemaal weer niets he?
Maar ben benieuwd wat Stephanie afgelopen week anders voelde dan anders, dan kunnen wij op die signalen letten haha, al is dat bij iedereen anders natuurlijk...
Moet nog een week wachten sowiso maar moet veel werken dus genoeg afleiding, dan zal het wel snel gaan.
We moeten deze ingestarte lijn doorzetten dames!!!
Fijne zondag!
Sorry ik was erg druk met werk, ben er nu pas!!!! Maar zo wil ik vaker op het forum komen zeg!!! Kan je het al geloven, dringt het al door??? Wat voelde je deze keer anders als de andere keren? Kon je ergens aan merken dat je zwanger was of komt het helemaal onverwachts? Ik ben zo benieuwd wat je allemaal voelt:D Geniet er van Stephanie echt waar, het is je hartstikke gegunt!!! Mocht je meteen een bloedtest doen van de gyna of moest je daat zelf om vragen? OOOOOWW ben zooo blij, het geeft ons ook weer hoop, toch nog goed nieuws! Wie volgt?
@Puck, ik duim voor je dan alles goed is, echt waar!!! En dat je dat echt kan gaan genieten voor de volle 100%!!!
@Girly, Bij ons zat er eerst 1u tussen maar dat is nu veranderd er zit nu 2u tussen... zal wel beter zijn voor de bewerking, anders veranderen ze dat niet denk ik dan maar... Ook wij hoeven het trouwens niet warm te houden hoor, las dat wel eens maar dat hoeft dus niet en ik weet dat er bij onze gyna sowiso al 3 zwanger zijn geworden via iui dus het zal wel goed zijn he:D
@Jemie, Ik drink al maanden niet meer, vind het hartstikke lekker hoor alcohol maar heb het niet nodig, maar vooral tijdens feestdagen nam ik altijd wel gezellig wat drankjes maar deze keer zeker niet! Als er ook maar een kleine kans is dat ik zwanger ben dan neem ik geen druppel alcohol. Maar dat is gewoon mijn gevoel, wil niets slechts doen voor mn gevoel. Moet iedereen zelf weten maar ik doe het niet. En als ik wel ongi ben, denk ik ook niet want dan heb ik weer het gevoel dat het eventueel de groei van de eitjes tegenhoudt of belemmerd, het slaat vast nergens op maar ik neem gewoon lekker fris:)
Succes maandag met de inseminatie!!!
@i31, ja ik vind het ook hartstikke irritant ja dat inloggen nu! Ik heb een link van dit topic op mn bureaublad zodat ik meteen kan lezen maar dan inloggen moet je erna weer eerst dit topic gaan zoeken ja heeeel vervelend zeg! Ik druk dan meteen rechts in dat balkje van zoek; iui en dan krijg je bovenaan meteen iui, wie ook?? en dan alleen nog naar de laatste pagina klikken. Maar het is erg omslachtig zeg! Fijn dat ik niet de enige ben die dit gemerkt heeft hihi!
Succes met de inseminatie maandag!!!
Ik voel nog niets eigenlijk... wel een vette vreetkik gehad gister, had overal wel zin in haha en ik heb iets heel raars gehad van de week... opeens lust ik een aantal vleesssoorten niet meer, het ruikt zooo vies al voordat ik een hap genomen heb vind ik het zoo goor ruiken... maar ik denk dat dat al paar dagen na de inseminatie was dus dat kan denk ik niet zijn omdat ik eventueel zwanger zou zijn... ik bazeer mijn hoop er maar niet op denk ik, het zegt waarschijnlijk allemaal weer niets he?
Maar ben benieuwd wat Stephanie afgelopen week anders voelde dan anders, dan kunnen wij op die signalen letten haha, al is dat bij iedereen anders natuurlijk...
Moet nog een week wachten sowiso maar moet veel werken dus genoeg afleiding, dan zal het wel snel gaan.
We moeten deze ingestarte lijn doorzetten dames!!!
Fijne zondag!
zondag 19 december 2010 om 17:17
@Jemie; Ik knijp hem een beetje... Morgen zaad inleveren om 8.30u en dan rond 11u weer van het ene ziekenhuis naar het andere.. Maar hoop niet dat we in de file komen door het weer.... Dan schiet het hele verhaal deze maand niet op.. het enige wat we kunnen doen is hopen dat het morgen geen drukte is op de weg..