Singles

05-08-2007 22:16 29911 berichten
Alle reacties Link kopieren
Aan mij dit keer de eer... :D

Het lijstje voor alle nieuwe Singles

- Leeftijd?

- Hoe lang al single?

- Langste relatie ?

- Kortste relatie?

- Regio?

- Aan het daten?

- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)

- Sterrenbeeld ?

- Kinderen of kinderwens ?

- Hobby's (speciaal voor Q)
Hey!

Veel plezier vanavond HM! Ik heb dit jaar geen Sinterklaas gevierd, wat eigenlijk altijd wel erg gezellig is. Misschien volgend jaar maar eens organiseren!

Mijn plannen voor dit weekend: uitrusten/zieken, morgenavond leuk uitje met vrienden/dinnen en daarna de kroeg in. Leuk dus!

Moet mn huisje ook een beetje gaan opruimen. Ik heb het wat laten verslonzen omdat ik me niet optimaal fit voel en dus neregns zin in heb. Maar goed, even een kwartiertje opruimen en mezelf daarna lekker laten verwennen door bezorg-maaltijd! Weet alleen nig niet helemaal waar ik zin in heb...
Zullen
we
expres
veel
sturen??
Kan
HM
veel
pagina's
teruglezen!!
HM .. ik ben ook zon type.. kletst iemands oren van de kop maar als we echt puntje bij paaltje komen dan ehhh klap ik dicht , lul er makkelijk over heen (goooh mooie keuken heb je handig die combimagnetron blablabla)

Snap ook wel dat mannen kunnen denken.. Hardstikke leuk die muis , maarre .......

Meer over mijn gevoelens leren praten dus .. maar ik ben ook t type dat al snel denkt ach wat ik te vertellen heb is niet belangrijk joh.. Hoe een ander zich voelt vind ik veel belangrijker..
sorry was een foto van mij met vriendin samen ..

moest een ander plaatje zijn hehe
kut verkeerde foto .. hoe verwijder ik dat nou ?
Nouw .. 3 mannen in t vizier ..

man 1 : jongen die over die geilheid sprak .. heeft zijn excusses aangeboden en gelijk een soort van liefdesverklaring gegeven. Gaat zondag voor paar weken naar t buitenland.. Moek er mee ?

Man 2 : NZV... niets meer gehoord vandaag.. Geen idee wanneer we nou een date hebben..

Man3: oude RP date , stiekum vind ik hem nog steeds leuk , durf t alleen niet te zeggen.. Bovendien zijn onze dates toen gestopt o.a doordat ik een bunker ben/heb... En mijzelf niet erg makkelijk open stel voor iemand..

whaaaa
quote:Vleermuis28 schreef op 14 december 2007 @ 19:49:

man 1 : jongen die over die geilheid sprak .. heeft zijn excusses aangeboden en gelijk een soort van liefdesverklaring gegeven. Gaat zondag voor paar weken naar t buitenland.. Moek er mee ?

Man 2 : NZV... niets meer gehoord vandaag.. Geen idee wanneer we nou een date hebben..

Man3: oude RP date , stiekum vind ik hem nog steeds leuk , durf t alleen niet te zeggen.. Bovendien zijn onze dates toen gestopt o.a doordat ik een bunker ben/heb... En mijzelf niet erg makkelijk open stel voor iemand..

whaaaa

Nou, man1 vind ik afgevallen hoor. Na gisteravond. Sorry, maar das echt niks.

Man 2 en 3 kun je natuurlijk werk van maken.

Zucht.... 2 mannen.....

*Sun zit weer een hele avond alleen op de bank....*
quote:sunshineforever schreef op 14 december 2007 @ 20:45:

*Sun zit weer een hele avond alleen op de bank....*

Prinses vindt dat Sun 't positiever moet zien! (Prinses namelijk ook alleen op de bank). Alleen op de bank betekent: net zoveel ruimte innemen als je wilt, de zenders op tv die je wilt (of muziekjes of wat dan ook), mogelijkheid tot joggingpak, piek-/pluishaar, makeupgebrek, zonder na te denken over 't imago, en last but not least: eventueel zelf roze dekbed naar bank te verplaatsen

Ik vind man 1 ook afvallen hoor... na dat geilheidsgedoe... tsskk -( . Hij moet wel een heeeeeeeeeellll goede liefdesverklaring hebben afgelegd wil het nog indruk maken.

Pop is grappig haha
Peas on earth!
quote:Xander68 schreef op 14 december 2007 @ 18:14:

Hm...interessant...wat doe je precies P.?

Werk in de gedwongen jeugdhulpverlening. Is een leuke uitdagende baan, wel veellll negatieve aandacht in de media (lees: Savanna-zaak....)

Prinses is ook benieuwd wat Sun precies studeert?
Peas on earth!
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 14 december 2007 @ 21:20:

Prinses is ook benieuwd wat Sun precies studeert?Strafrecht en privaatrecht.
ik studeer ook weer..

ik bestudeer mijzelf tegenwoordig.. kolere die scriptie wat een pokkewerk ;)
Prinses heeft gelijk voor wat betreft de voordelen van bankhangen. Maar.... grote kans dat Sun nog telefoontje krijgt rond half 12 om dan nog eventjes een borrel te drinken met een paar vriendinnen die nog elders in het land zijn voor verplichtingen. Tot die tijd moet Sun zich dan alleen vermaken en de oogjes beginnen nu al bijna dicht te vallen. Grote kans dat Sun om half twaalf telefoontje krijgt dat vriendinnen dan te moe zijn borrel te drinken. Geen zekerheid dus.

Wel interessant Prinses, je werk. Heb ik ook wel mee te maken gehad in bijbanen, stages etc. En wie weet, in mijn toekomstige baan.
En heb zo mezelf geobserveerd en kwam er achter dat ik een ring om mijn middelvinger heb.. Volgens vriendin moet die af als ik ga stappen anders denken mannen dat ik al een relatie heb ???

wat denken jullie
Ik blijf lekker avondje thuis.. Pa heeft 2 flessen rode wijn gehaald en doen nu wedstrijdje wie als 1e de fles leeg heeft.. Ben bang dat mijn pa t gaat winnen...
quote:Vleermuis28 schreef op 14 december 2007 @ 19:49:

whaaaaquote:Vleermuis28 schreef op 14 december 2007 @ 21:33:

En heb zo mezelf geobserveerd en kwam er achter dat ik een ring om mijn middelvinger heb.. Volgens vriendin moet die af als ik ga stappen anders denken mannen dat ik al een relatie heb ???

wat denken jullieIk denk dus dat ring dus geen enkel verschil maakt
Peas on earth!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven