Singles

05-08-2007 22:16 29911 berichten
Alle reacties Link kopieren
Aan mij dit keer de eer... :D

Het lijstje voor alle nieuwe Singles

- Leeftijd?

- Hoe lang al single?

- Langste relatie ?

- Kortste relatie?

- Regio?

- Aan het daten?

- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)

- Sterrenbeeld ?

- Kinderen of kinderwens ?

- Hobby's (speciaal voor Q)
Kan dat op RP?

Ik heb wel ontdekt dat ik in de verkeerde provincie woon! Mannen uit Friesland zijn namelijk best heel erg cute!!!
Ja, dat kan op RP, heb het al uitgevonden, hahaha!
RP klinkt wel heel grappig allemaal. Maar toch begin ik er nog niet aan. Als het me in het dagelijks leven niet meer lukt om te daten ga ik het ook maar op RP proberen denk ik. kHeb toch nog wat koudwatervrees.
nou die vind ik dus qweer 10x niks de leukste mannen wonen in Zuid Holland..

Q woont in friesland
RP sucks .. gewoon in de kroeg .. hoppa misschien moeten we eens van kroegen ruil gaan doen ??
haha, kroegenruil. Dat is wel grappig. Maar bij mij ontdek ik de laatste tijd weer vanalles. Gewoon even met een andere bril op kijken. Kan soms heel verhelderend werken.
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 14 december 2007 @ 21:20:

[...]

Werk in de gedwongen jeugdhulpverlening. Is een leuke uitdagende baan, wel veellll negatieve aandacht in de media (lees: Savanna-zaak....)

Prinses is ook benieuwd wat Sun precies studeert?Dan werken in dezelfde cao , met jouw collega's in de regio heb ik nog wel eens "ruzie" haha.
Hey HM, dat wordt teruglezen joh!

Ik ga geloof ik niet meer de stad in....:-(
Het waren maar 2,5 pagina! Valt me een beetje tegen van jullie...

Vervelend is dat altijd he Sun, afwachten of vriendinnen wel of niet gaan. Maar gelukkig hebben jullie je wel vermaakt hier!

HM is blij met de cadeautjes! Oa seizoen 2 van Gooische Vrouwen en het nieuwe boek van Harry Potter; die bewaar ik voor 2e kerstdag! We hebben heerlijk gegeten en ons verder alleen bezig gehouden met cadeautjes; het waren er nog erg veel!

Pfff en nu heerlijk roken... Haha zo fout, mijn ouders weten niet dat ik (en trouwens ook mijn broer) rook, dus zodra ze de deur uitwaren....
HM: hoor net op journaal dat ajax-psv waarschijnlijk niet doorgaat ivm politieprotesten.
Oh ja, heb er ook al wat over gehoord... Zou enerzijds jammer zijn, maar aan de andere kant kan ik dan wel uitslapen! En het engels voetbal gaat gewoon wel door, dus date kan ook gewoon doorgaan gelukkig. Maar ik houd het in de gaten, thx!!!

Ik ga nu even de hond uitlaten en dan lekker slapen. Ben echt heel moe. Slaap lekker allemaal!
Trusten!
quote:Halvemaan schreef op 14 december 2007 @ 23:43:

Dan werken in dezelfde cao , met jouw collega's in de regio heb ik nog wel eens "ruzie" haha.Hmmm .... prinses denkt: stel je voor dat halvemaan en prinses in dezelfde regio werken EN elkaar dus wel eens tegenkomen...?!
Peas on earth!
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 15 december 2007 @ 11:01:

[...]

Hmmm .... prinses denkt: stel je voor dat halvemaan en prinses in dezelfde regio werken EN elkaar dus wel eens tegenkomen...?!

Hmmm daar had HM nog niet over nagedacht! Maar ik ga over een maandje of twee met mijn nieuwe baan beginnen, waarbij ik nog amper met jouw instelling te maken krijg! Dus als we elkaar ooit zijn tegengekomen, dan is de kans klein dat we ook nog uitvinden dat wij Prinses en HM zijn!!!

Trouwens nog even over het ringen dilemma; ik heb gewoon altijd ringen om tijdens het uitgaan. Meestal wel aan beide handen... Dus misschien is dat ook een tip! Meerdere ringen

HM gaat zo douchen, alvast voorbereidingen treffen voor morgen Teennagels lakken, scheren, scrubben, bodymilk hahaha. Een slimme meid is op de zondagavond voorbereid!!!

Vandaag beslissen ze of Ajax-PSV morgen doorgaat, heb net leuke jongen gesmst of ie me komt ophalen, omdat we, als hij nog naar mij wil komen, anders met 2 auto's in de stad staan... Ik begin nu wel een beetje de kriebels te krijgen. Ik ben zo iemand van afspraak=afspraak (niet heel streng, maar ik ga er wel vanuit), maar stel nou dat hij niet zo is en morgen niet doorgaat!!! Dan hebben we alle discussies over slaapsetjes en dekbedden voor niks gevoerd!!! Aaaahhhh! Dus hopelijk krijg ik een beetje snel een bevestigend smsje terug...
Môgge allemaal ,

Deze jongen is weer fris en fruitig uit z'n bed gestapt (geen alcohol gisterenavond, scheel écht een hoop, anders was ik wel wat brakjes )

Was gisterenavond ergggg gezellig moet ik zeggen...had ik niet verwacht. Collega's en baas met een slok op, en dat ervaar je echt als geweldig! Vooral als je zelf broodjenuchter blijft....hahaha!

Zo, wat hebben jullie allemaal besproken: Vleer met Man 1, 2 en 3. Wat mij betreft valt Man 1 af....deze man is duidelijk op sex uit en probeert zich nü weer " in te slijmen" bij Vleer. Man 2 kan nog steeds een optie zijn, gewoon lekker afwachten. Man 3 zou ik niet doen, het probleem was de bunker van Vleer en als dat nog niet opgelost is (bunkertje slopen...), dan heeft het geen zin om hem opnieuw te contacten.

Verder kwamen alle studies en werk voorbij (waarom zit hier geen relatietherapeute tussen?? ), is er een ringendilemma waarbij de mening van Xan zéér op prijs werd gesteld. Daar kan ik kort over zijn: Niet elke man let daar op, hoewel ik dat onbewust wel doe. Mevr. P. op de Erwt opteert een Kitscherige ring waarbij je duidelijk kan zien dat het geen relatiering is. Echter, sommige mannen hebben dat niet door en gaan er vanuit dat PK (Potentieel Kandidaat) bezet is. Dat zou natuurlijk jammer zijn, want zo haken mannen vaker af. Zelf initiatief tonen in deze is geen overbodige luxe hoor! Mijn advies: Geen kitsch ring...gewoon helemaal geen ring als je op deet-jacht gaat. Wel even insmeren met chocopasta óf je gooit je ring af als je gaat zonnen. Sun zit met het probleem dat ze geen ringen draagt en tóch geen man aan de haak slaat. Xan adviseert Sun eens goed uit te zoeken waarom dat zo is, heeft Sun echt zo'n waardeloos karakter dan? Xan kan zich dat nauwelijks voorstellen, want hij kan goed met haar overweg op dit topic :-)

Ook Pop geniet weer van een lekker weekend, en is de opdringerige mannen op RP maar zat. Vleer reageert met de opmerking desbetreffende personen te blokken. Xan is het hier helemaal helemaal mee eens! Weg ermee!

HM heeft verder een leuke sint gehad (mocht je nog lekker op schoot zitten???) en heeft vanavond wederom een mosterd-sintavondje. Xan wenst haar dan ook erg veel plezier.

Tot zover dit korte verslag
Prinses flikkert meteen alle ringen definitief in de vuilnisbak, voor 't geval DAT

Vandaag lekker relaxdagje, straks met vriendinnetje in de stad lunchen .

Oh prinses weet zeker dat de weinig succesvolle fase qua mannen bij Sun niet aan karakter ligt. Sun namelijk erg aardig, grappig en adrem in dit topic
Peas on earth!
Wat mij trouwens opvalt: Dat Vleer en HM van voetbal houden......dat hoor je niet vaak! Xan is GEEN voetballiefhebber en kijkt liever naar een judowedstrijdje.
Vleer houd niet zo van voetbal , maar weet wel wanener t buitenspel is.. Vleer vind t wel leuk om naar die benen te kijken en naar zweethoofdjes te kijken..Best sexy

Vleer gooit ook haar ring af , tis wel een ring nog van een ex van ehhh 350 jaar geleden. Die is inmiddels getrouwd en heeft 2 kids.. Kan de ring in een envelop doen en hem terug sturen ;)
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 15 december 2007 @ 11:49:

Prinses flikkert meteen alle ringen definitief in de vuilnisbak, voor 't geval DAT

Vandaag lekker relaxdagje, straks met vriendinnetje in de stad lunchen .

Oh prinses weet zeker dat de weinig succesvolle fase qua mannen bij Sun niet aan karakter ligt. Sun namelijk erg aardig, grappig en adrem in dit topic

Heel goed P. ringetjes weg! Maar in de vuilbak is wel wat definitief...gooi ze gewooo in een la....

Xan is het met P. eens dat Sun erg aardig, grappig en adrem is in dit topic. Xan kan dan ook niet plaatsen waarom Sun maar geen vent aan de haak kan slaan. Maar ach, dat zeggen ze ook vaak tegen mij: "He???? Jij vrijgezel??? Dat begrijp ik niet." "Je bent een hartstikke leuke vent, gezellig.....blablabla....."

Xan schiet er niks mee op, met zulke opmerkingen.....
Sun : t kan echt niet aan je karakter liggen.. Misschien moet jij juist WEL ringen omdoen ???

Misschien denken de mannen wel goh die heeft al jaren geen ring om gehad , die zal nog wel maagd zijn
quote:Vleermuis28 schreef op 15 december 2007 @ 11:58:

Vleer houd niet zo van voetbal , maar weet wel wanener t buitenspel is.. Vleer vind t wel leuk om naar die benen te kijken en naar zweethoofdjes te kijken..Best sexy

Vleer gooit ook haar ring af , tis wel een ring nog van een ex van ehhh 350 jaar geleden. Die is inmiddels getrouwd en heeft 2 kids.. Kan de ring in een envelop doen en hem terug sturen ;)

Owwww...je gaf mij het idee van voetbal te houden....kijken naar benen en zweethoofdjes is natuurlijk wél leuk voor je!

Je ex zal raar opkijken als ie plots een envelopje op z'n deurmat ziet liggen. (en zijn vrouw al helemaal...)
quote:Xander68 schreef op 15 december 2007 @ 11:58:

Xan schiet er niks mee op, met zulke opmerkingen.....

Prinses herkent dat soort opmerkingen ook en vindt dat ook de meest onzinnige opmerkingen, evenals:

* ach je komt snel genoeg iemand tegen

* het komt wel goed

* je bent hartstikke leuk, dus ik weet zeker dat je snel iemand aan de haak slaat

* etc

Prinses vraagt zich trouwens af of het iemand ook opvalt dat de mensen in dit topic voortdurend in de derde persoon over zichzelf praten...?
anoniem_59862 wijzigde dit bericht op 15-12-2007 12:06
Reden: Vergat bijna consequent in derde persoon over mezelf te praten hehe
% gewijzigd
Peas on earth!
Ik was gisteravond met fles wijn op bezig een oude schoenendoos opnieuw te organiseren.. Vele oude foto's kwam ik tegen.. Waaronder ook een foto van een date ooit 8jr geleden ofzow.

Krijg ik heel toevallig vanmorgen een mailtje op hyves van DIE jongen.. Bijna eng gewoon , hijs wel knapper geworden.. Knap opgedroogd zullen we maar zeggen en nog single ... Dat bied perspectieven
En okeeokee... ringen niet in vuilnisbak, en ringen van ex inderdaad misschien ook retourneren. Wat dan wel weer goed uitkomt, is dat ex plannen maakt om hier nog eens langs te komen (ex denkt: als Prinses me ziet, komt het vast allemaal goed, ughhh ), dus dat scheelt weer een postzegeltje. Zal de ringen vast klaarleggen
Peas on earth!
Man 1 ruilen we in voor NHV (nieuwe hyves vriend)

Man 2 .. gevraagd in sms of tie nog op stap ging vanavond.. No reaction

Man 3 : leest mee op t forum

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven