Sneeuwschuiven

19-12-2010 13:15 57 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,

Ik woon in een app complex waar ook veel prof voetballers tijdelijk gehuisvest zijn. Sinds er sneeuw ligt houden ik en mijn buuv het algemene looppad sneeuwvrij. Denk je nou dat er ook maar een van die sterke - in topconditie verkerende - voetballertjes een poot uitsteekt?

We zien ze niet. Ze maken wel gebruik van het pad en flikkeren er peuken op (ja hoor, sommige topsporters roken erop los) maar helpen, ho maar.

Oke, ik heb in ieder geval weer een goeie workout gehad.

En verder niks zinnigs te melden.....
You can fool all the people some of the time, and some of the people all the time, but you cannot fool all the people all the time.
Wie de sneeuw er neer geflikkerd heeft mag het ook opruimen.

Ik heb het niet gedaan, dus mooi laten liggen die handel.

En wie er wel last van heeft gaat zijn gang maar met opruimen
quote:elleinspe schreef op 19 december 2010 @ 15:22:

Ik heb het niet gedaan, dus mooi laten liggen die handel.

En wie er wel last van heeft gaat zijn gang maar met opruimen

Als ik een oudere zie glibberen, dan zal ik tegen ze zeggen dat elleinspe vindt dat ze het zelf hadden moeten opruimen.
quote:borderwalk schreef op 19 december 2010 @ 15:26:

[...]

[afbeelding]

Als ik een oudere zie glibberen, dan zal ik tegen ze zeggen dat elleinspe vindt dat ze het zelf hadden moeten opruimen.

Die oudere mensen hebben het er toch ook niet neer gegooid?

Er lopen genoeg mensen bij huis die een uitkering genieten, laat het uwv die maar eens aan het hemd trekken en sneeuw laten ruimen bij seniorenwoningen e.d.

Bij mijn eigen huis ruim ik het niet op, het probleem lost zich daar vanzelf wel op naarmate de tijd verstrijkt.
quote:Cameron10 schreef op 19 december 2010 @ 14:10:

Ja moduleX, het gaat wel degelijk om die A spelers, ze zijn elke week op tv. En daarbij, geen andere spierbelasting dat de training? Hahaha, valt het tillen van kratten bier en wijn ook onder de spierbelasting?

Ik lig er niet wakker van, en ik erger me niet aan het niet willen helpen met sneeuwschuiven. Het vuilnisprobleem is wel een ergernis hier. de woningbouw steekt geen vinger uit na klachten van meerdere bewoners omdat het gaat om een goedbetalende klant. Die jongens zitten in appartementen van zo'n 1100 euro per maand. Die klant wil je niet kwijt, dat snap ik ook wel.Als het A spelers zijn, zijn het vaak idd over het paard getilde heren die denken dat de wereld om hen draait. En gelukkig gaat mijn kennis niet zo ver of ze wel of niet mogen neuken heb alleen ervaring met topsporters in het opleidingstraject (die wel met kratten willen sjouwen maar uit het programma gezet worden als de leiding daar achter komt)
Namen, we willen namen
Op 1 wedstrijd na was alles afgelast vandaag, dus ze hadden best even kunnen helpen...
quote:Cameron10 schreef op 19 december 2010 @ 13:45:

Weet je, gisteren liep er ook weer eentje langs terwijl wij dus bezig zijn. Groet vervolgens wel maar loopt door. Ik verwacht dat je dan uit fatsoen even je hulp aanbiedt. Ik ga het de volgende keer eens vragen of ze kunnen helpen. Heb er een hard hoofd in. Ik woon ook in een appartementencomplex (en ben geen rijke voetbalster). Een van mijn buurmannen ruimt de sneeuw ook op en ik heb hem ook nog nooit aangeboden om het te doen. Waarom? Omdat hij dan toch bezig is (= het gebeurt toch gewoon al). Maar wanneer ze mij zouden vragen zou ik geen NEE zeggen, dat niet. Wil dus best helpen, maar ga het niet aanbieden. Waarom moet ik 'altijd' voorop lopen? (Er wonen ca. 30 mensen in ons complex en als ieder iets doet/zou doen... Zo zit ik in de kascommissie van de VvE, heb ik meteen aangeboden toen ik er kwam wonen).

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven