Singles

05-08-2007 22:16 29911 berichten
Alle reacties Link kopieren
Aan mij dit keer de eer... :D

Het lijstje voor alle nieuwe Singles

- Leeftijd?

- Hoe lang al single?

- Langste relatie ?

- Kortste relatie?

- Regio?

- Aan het daten?

- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)

- Sterrenbeeld ?

- Kinderen of kinderwens ?

- Hobby's (speciaal voor Q)
Nog meer excuses vanuit mijn kant naar Man3!

*sigaret is op, HM gaat echt nog even snel poetsen, voordat vriendinnetjes straks op de stoep staan. HM is het niet eens met de stelling van vleer dat het singlestopic beslist of HM een relatie heeft, HM zal dit later gaan aanvechten*
Ik moet helaas helaas ook nog een sinterklaasgedicht maken voor morgen en t liefst ook nog een surprise. Heb alleen absoluut geeen inspiratie. Bahbahbah.
quote:sunshineforever schreef op 15 december 2007 @ 15:34:

alleen ik beleef niet zo veel als jullie

ik heb ook nog nie veel beleefd hoor.. tis dramatisch rustig in huis , telefoon gaat maar niet over..

Lijkt wel of er niemand aan mij denkt
Oh nieuwe RP man in t vizier.. waarom woont die nou weer zo ver weg
balen he, wachten op telefoontje. Daar kun je echt helemaal gek van worden.

Nog plannen voor vanavond?
Ik heb lang ziten twijfelen om naar Adam te gaan dit weekend , maar bij nader inzien toch maar niet gaan..

Kost benzine , bovendien zit ik dan de hele avond met mijn homovriendjes in een homobar.. Heel gezellig daar neit van , maar geloof niet dat ik daar vandaag zon zin in heb..

Stappen hier is evt een mogelijkheid , even zien wat broertje gaat doen.

En anders lekker thuis voor de buis (of forum) zo kan ik misschien wat geld over houden deze maand
Hmm moet zo toch maar boodschappen doen. Even bedenken wat ik zal gaan eten vanavond.
we eten hier standaard elke zaterdag Gebakken Vissss
Tsja vleer, uitgaan kost geld he.

Ik ga vanavond met een vriendin wat drinken in onze favoriete kroeg. Hopelijk wil ze daarna nog even naar een andere kroeg om nog wat te dansen. Maar haar kennende wordt het niet laat. Dus ik denk niet dat ik vanavond veel leuke mannen zal leren kennen.
Mijn dinnetje heeft nachtdiensten dit weekend, beetje rot is dat.. Volgend weekend si zij vrij maar heb ik nachtdiensten .. Schiet niet echt op.. Maar goed volgend jaar zijn we geloof ik de weekenden samen vrij das handig
quote:Vleermuis28 schreef op 15 december 2007 @ 15:42:

we eten hier standaard elke zaterdag Gebakken VissssLekker! Vis is mijn favoriet! Helaas valt het snel buiten mijn studentenbudget, maar ik probeer het toch regelmatig te eten. En in een restaurant bestel ik meestal vis. Valt niet zwaar op de maag zodat er nog een voorgerecht en toetje bij past
Ben er weer, heb de kleren besteld

Ga vnvd naar Utrecht een kameraad opzoeken. Eerst ff pokeren waarsch. en daarna stappen
quote:Vleermuis28 schreef op 15 december 2007 @ 15:44:

Mijn dinnetje heeft nachtdiensten dit weekend, beetje rot is dat.. Volgend weekend si zij vrij maar heb ik nachtdiensten .. Schiet niet echt op.. Maar goed volgend jaar zijn we geloof ik de weekenden samen vrij das handig

Dat is idd handig! Ik weet ook nog niet hoe het vanavond loopt. Ik weet nl dat exdate vanaaf ook in de stad is. Ik moet dus hopen dat hij mij niet gaat smsen want anders kunnen er nog foute dingen gaan gebeuren. Het punt is nl dat hij er lekker uitziet en leuk is, maar het is gewoon geen relatiemateriaal voor mij. (En hij snurkt.) Maar ja, je weet hoe het kan gaan met smsen he.

Eigenlijk hoop ik stiekem dat Ex smst, maar dat doet ie toch niet . Doet ie vast weer een keer als ik allang in dromenland lig...
Kan je trouwens op meerdere paarden (mannen) tegelijk wedden ?
quote:Vleermuis28 schreef op 15 december 2007 @ 15:53:

Kan je trouwens op meerdere paarden (mannen) tegelijk wedden ?Tuurlijk! Zolang je inzet maar goed is :-)
quote:sunshineforever schreef op 15 december 2007 @ 15:56:

[...]

Tuurlijk! Zolang je inzet maar goed is :-)Ja leek mij dus ook , maar zal wel verkeerd ingezet hebben toen.. paard is er van door gegaan haha
quote:Vleermuis28 schreef op 15 december 2007 @ 16:00:

[...]

Ja leek mij dus ook , maar zal wel verkeerd ingezet hebben toen.. paard is er van door gegaan hahat Blijft een gok he!
k Zou bijna zeggen dat het paard te wild is, maar jij klinkt anders ook behoorlijk wild. Dus dat zal het niet zijn geweest denk ik. Haha.
Sun, waarmoet dat gedicht over gaan en voor wie is het? Ik ben meestal wel aardig in gedichten.

*pop bedenkt zich nu dat haar laatste kunststukje van 2 jaar geleden is*
Jéé, wat een leven hier zeg....ff weg geweest en we zijn weer 3 pagina verder.

Toch wel weer leuk, maar zo kom ik niet aan andere dingen toe! IK MOET WEL....bestaat er een afkickkliniek voor zwaar verslaafde viva-forummers?

Zo niet, dan roep ik 'm nu in het leven...
t Is voor een vriend van mij. Een jongen die al heel erg gesettled is. Werkt, woont twee jaar samen met vriendinnetje. Helaas zie ik hem bijna nooit meer, dus daarom baal ik dat ik hem heb. Want ik kan dus geen leuke anekdotes aanhalen in het gedicht.
quote:sunshineforever schreef op 15 december 2007 @ 16:02:

k Zou bijna zeggen dat het paard te wild is, maar jij klinkt anders ook behoorlijk wild. Dus dat zal het niet zijn geweest denk ik. Haha.Misschien beide ontembaar ..
Tsja Xan. Ik moet zo ook de deur uit, maar ik ben nu al bang ook behoorlijk te moeten terugscrollen na mijn boodschap-avontuurtje.

Maar ben nog niet voorbereid op de boodschappen. Sun wil er nl altijd piekfijn uitzien als ze naar de supermarkt gaat. Stel dat ze daar PP tegenkomt...
quote:Xander68 schreef op 15 december 2007 @ 16:04:

Jéé, wat een leven hier zeg....ff weg geweest en we zijn weer 3 pagina verder.

Toch wel weer leuk, maar zo kom ik niet aan andere dingen toe! IK MOET WEL....bestaat er een afkickkliniek voor zwaar verslaafde viva-forummers?

Zo niet, dan roep ik 'm nu in het leven...Ja bij mij thuis.. bedden en naast elk bed staat een pc met t viva forum als startpagina ;)
Dus moet nog tandjes poetsen, geurtje op, licht make-upje (niet zichtbaar, wel aanwezig).... pffft duurt nog wel halfuur voor ik naar supermarkt kan...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven