Singles

05-08-2007 22:16 29911 berichten
Alle reacties Link kopieren
Aan mij dit keer de eer... :D

Het lijstje voor alle nieuwe Singles

- Leeftijd?

- Hoe lang al single?

- Langste relatie ?

- Kortste relatie?

- Regio?

- Aan het daten?

- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)

- Sterrenbeeld ?

- Kinderen of kinderwens ?

- Hobby's (speciaal voor Q)
quote:Man3 schreef op 15 december 2007 @ 14:54:

[...]

Dat komt omdat die het ideale plaatje al voor ogen hebben en jij nog niet

Tsja.. Dat ideale plaatje wil ik natuurlijk ook wel graag. Maar ik ben wel zo dat ik niet de laatste strohalm voor een man wil zijn.

Ik moet mij nl wel heel erg aanpassen met solliciteren, wonen etc aan een gesettelde man. Nu ben ik nog flexibel. En dat vind ik altijd beangstigend. Stel dat ik snel op mij uitgekeken is. Dan heb ik mijn leventje zo aangepast.

Aan de ene kant trekken die mannen mij wel. Ik ben best pittig en zelfstandig. Daarom heb ik liever iemand die een paar jaartjes ouder is en zijn eigen boontjes goed kan doppen en mij wat tegengas biedt.

Het is zo'n afknapper als een man ja en amen zegt bij alles wat ik doe. Dat mis ik vaak bij mijn leeftijd of een paar jaartjes jonger.
Vind niet dat de man in kwestie een goede reden heeft.. Hij zegt nl dat zijn kamer te vol is , kan geen grotere in.. Hij wacht op een eigen huisje

NZV smst dat ie aan t werk is ff en vraagt of ik ook aan t werk ben .. pfff mannen ik vroeg alleen of ie de koffiebonen had geplukt ..

Rpman met foto van zijn moeder = ehh not done tenzij de moeder uitstraling heeft en wel aardig lijkt dan kan je t evt proberen
Ik ga ook voor de man met 2persoonsbed (Mhh ik ben er bij leuke jongen vanuit gegaan dat hij die eentje heeft, maar weet dat eigenlijk niet zeker...)

En dames, volgens jullie relatiefeiten heb ik toch echt een relatie! Meer dan 2 dates, 3 keer gezoend... Misschien moet ik een nieuw topic openen: ik heb blijkbaar een relatie, wat nu???
quote:pop1980 schreef op 15 december 2007 @ 15:02:

Wat doe je met een man die op RP een foto van hem en zn moeder heeft staan?

Oh my god (OMG)! Waarom?!

Gisteren heb ik voor de lol ook nog even op RP gekeken. Ben niet lid, dus kan niet zo veel zien, maar ik zag ook echt dingen dat ik dacht OMG! Zo zag ik een foto van een man met een hele mooie meid naast zich. Hij was op zoek naar een leuke vrouw. Dan denk ik waarom sta je dan in vredesnaam op de foto met je ex/(tweeling)zus/nicht/vriendin/whatever??!!!!
ladies, het was een eenmalige zoensessie denk ik....
HM, ik las net op www.fok.nl dat de topwedstrijden morgen niet doorgaan.

Ennuh.. Foei, wat doe je hier nog!

Moeders op de foto ziet er best aardig uit, maar ik wacht liever even voor ik mn toekomstige schoonouders zie!
1-persoonsbed lukt wel hoor. Heb het zelf (helaashelaas) ook. Mijn studentenkamer heeft niet de ruimte voor een 2-persoonsgeval. Nou ja, heeft ie wel, maar dan moet de rest eruit. En dat is ook wel een beetje jammer.

Maar 1-persoonsbed heeft ook zn voordelen:

- je ligt lekker knus

- in de winter houdt het elkaar lekker warm

- niet snel ruzie om dekbed want je ligt toch tegen elkaar aan of onder elkaar

- is goed voor je sexleven (als je toch gedwongen wordt tegen elkaar aan te liggen, tsja..)

- eh...
HM hahaha ... tsjah .. geen idee wat nu ...

Miran .. ben blij dat t forum weer een beetje opgevrolijkt is met al die nieuwelingen..

T heeft echt een tijdje dood gelegen
Oh trouwens, helemaal vergeten te vertellen! Leuke jongen vroeg me aan de telefoon al voor een nieuwe date! Hij is leraar en dinsdag zijn er allemaal toneel/ dans uitvoeringen bij hem op school, veel kids die hij in de klas heeft en of ik meewilde! Ja ja ja leuk!!! Maar... ik moet misschien 's avonds werken...

En HM denkt bij het 3 x zoenen/ 2 x daten verhaal; ga ik dan mee als zijn vriendin? Word ik dan voorgesteld aan collega's?

En dan hebben we elkaar in 2 weken tijd uhh.. (even tellen) 6 keer gezien!
quote:Miranda01 schreef op 15 december 2007 @ 15:08:

ladies, het was een eenmalige zoensessie denk ik....Ohhhhhhhhh
quote:Halvemaan schreef op 15 december 2007 @ 15:11:

Oh trouwens, helemaal vergeten te vertellen! Leuke jongen vroeg me aan de telefoon al voor een nieuwe date! Hij is leraar en dinsdag zijn er allemaal toneel/ dans uitvoeringen bij hem op school, veel kids die hij in de klas heeft en of ik meewilde! Ja ja ja leuk!!! Maar... ik moet misschien 's avonds werken...

En HM denkt bij het 3 x zoenen/ 2 x daten verhaal; ga ik dan mee als zijn vriendin? Word ik dan voorgesteld aan collega's?

En dan hebben we elkaar in 2 weken tijd uhh.. (even tellen) 6 keer gezien! Leuk HM! Leuk!
Hmm klinkt goed Sun .. ga ook maar 1p bed nemen dan
Ik ga even douchen, moet ik straks weer allerlei pagina's bij lezen! Ik vind het ook gezellig dat er wat leven is op dit topic!

Sun, jij hebt een legitieme reden voor een 1p bed, maar ik ben al jaren blij met mn 2p bed. Ik kan mezelf al bijna niet meer kwitj in een 1p, laat staan als er dan nog een man bij moet liggen!
meer naar zijn werk naar die kids??? dan heb je zeker een relatie !!
[quote]pop1980 schreef op 15 december 2007 @ 15:09:

HM, ik las net op www.fok.nl dat de topwedstrijden morgen niet doorgaan.

Ennuh.. Foei, wat doe je hier nog![quote]

Uhm tja wat doe ik hier nog??? Omdat elkaar 2 dagen achter elkaar zien wel erg veel is? Omdat leuke jongen brak op de bank ligt en proefwerken moet nakijken? Omdat HM nog moet stoefzuigen, wc en badkamer poetsen?

Ondanks alles denk ik toch ook nog steeds... wat doe ik hier?
Hm dat zit helemaal goed bij jou met je vlam...

Ben je nu ook verliefd offe komt dat later pas (net zoals bij mij )
Oh, HM, das wel heel spannend! Ben heel benieuwd hoe jij je gaat voorstellen! Laat je lekker verrassen!

Hij werkt dus in het onderwijs (ik ook) en ik kan uit ervaring vertellen dat er veel vrouwen werken die allemaal erg nieuwsgierig zijn! Spannend heur!
Leuke jongen klinkt leuk ...

Nzv.. ik geef het op met die jongen , genoeg hints gegeven en hij hapt niet.. Nexxxxtttttt
quote:Vleermuis28 schreef op 15 december 2007 @ 15:00:

Eh wat doe je met een man die nog een 1p bed heeft ?

Als je 28 bent hoor je toch een 2p bed te hebben ??

Je zei net wat anders vleer

heb trouwens wel een 2 persoons gehad, heeft nu mn ex
quote:Vleermuis28 schreef op 15 december 2007 @ 15:11:

Miran .. ben blij dat t forum weer een beetje opgevrolijkt is met al die nieuwelingen..

T heeft echt een tijdje dood gelegenja gezellig en bijna weer ......verslavend....;-)
Is erg blij voor HM...
quote:Vleermuis28 schreef op 15 december 2007 @ 15:16:

Nzv.. ik geef het op met die jongen , genoeg hints gegeven en hij hapt niet.. NexxxxttttttMaar jij hebt Man3 toch?
Damn, ik begin nu te twijfelen hoor... Straks word ik door jullie van het topic verwijderd omdat ik blijkbaar (volgens jullie maatstaven haha) een relatie heb haha.

Ik vind de voordelen van Sun wel treffend, ware het niet dat deze allemaal ook aanwezig kunnen zijn in een 2persoonsbed!!! Kan ik tenminste breeduit liggen, op mijn werk slaap ik wel in een 1persoonsbed, maar daar val ik altijd bijna uit als ik me omdraai!

Owh maar wat kijk ik er naar uit om morgen heerlijk tegen leuke jongen aan te liggen in bed! Hij heeft volgens mij een heerlijk lichaam... Niet overdreven, maar wel mooi afgetraind... Mooie stevige armen, gespierde borstkas (toen ik bij hem kwam woensdag liep ie rond in een redelijk strak wit shirtje, mhhhhh )
quote:Man3 schreef op 15 december 2007 @ 15:17:

[...]

Je zei net wat anders vleer

heb trouwens wel een 2 persoons gehad, heeft nu mn ex Ja ik zei dat we ons ook wel gingen vermaken in een 1p bed.. Als t te warm wordt dan trekkenwe wel kleren uit (oh die hadden we niet meer aan) maar doen we wel wat dekens weg
quote:Vleermuis28 schreef op 15 december 2007 @ 15:16:

Leuke jongen klinkt leuk ...

Nzv.. ik geef het op met die jongen , genoeg hints gegeven en hij hapt niet.. Nexxxxtttttt

Vind dat je wel snel opgeeft, geef t ff tijd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven