Singles

05-08-2007 22:16 29911 berichten
Alle reacties Link kopieren
Aan mij dit keer de eer... :D

Het lijstje voor alle nieuwe Singles

- Leeftijd?

- Hoe lang al single?

- Langste relatie ?

- Kortste relatie?

- Regio?

- Aan het daten?

- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)

- Sterrenbeeld ?

- Kinderen of kinderwens ?

- Hobby's (speciaal voor Q)
quote:Man3 schreef op 15 december 2007 @ 14:54:

[...]

Dat komt omdat die het ideale plaatje al voor ogen hebben en jij nog niet

Tsja.. Dat ideale plaatje wil ik natuurlijk ook wel graag. Maar ik ben wel zo dat ik niet de laatste strohalm voor een man wil zijn.

Ik moet mij nl wel heel erg aanpassen met solliciteren, wonen etc aan een gesettelde man. Nu ben ik nog flexibel. En dat vind ik altijd beangstigend. Stel dat ik snel op mij uitgekeken is. Dan heb ik mijn leventje zo aangepast.

Aan de ene kant trekken die mannen mij wel. Ik ben best pittig en zelfstandig. Daarom heb ik liever iemand die een paar jaartjes ouder is en zijn eigen boontjes goed kan doppen en mij wat tegengas biedt.

Het is zo'n afknapper als een man ja en amen zegt bij alles wat ik doe. Dat mis ik vaak bij mijn leeftijd of een paar jaartjes jonger.
Vind niet dat de man in kwestie een goede reden heeft.. Hij zegt nl dat zijn kamer te vol is , kan geen grotere in.. Hij wacht op een eigen huisje

NZV smst dat ie aan t werk is ff en vraagt of ik ook aan t werk ben .. pfff mannen ik vroeg alleen of ie de koffiebonen had geplukt ..

Rpman met foto van zijn moeder = ehh not done tenzij de moeder uitstraling heeft en wel aardig lijkt dan kan je t evt proberen
Ik ga ook voor de man met 2persoonsbed (Mhh ik ben er bij leuke jongen vanuit gegaan dat hij die eentje heeft, maar weet dat eigenlijk niet zeker...)

En dames, volgens jullie relatiefeiten heb ik toch echt een relatie! Meer dan 2 dates, 3 keer gezoend... Misschien moet ik een nieuw topic openen: ik heb blijkbaar een relatie, wat nu???