Singles

05-08-2007 22:16 29911 berichten
Alle reacties Link kopieren
Aan mij dit keer de eer... :D

Het lijstje voor alle nieuwe Singles

- Leeftijd?

- Hoe lang al single?

- Langste relatie ?

- Kortste relatie?

- Regio?

- Aan het daten?

- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)

- Sterrenbeeld ?

- Kinderen of kinderwens ?

- Hobby's (speciaal voor Q)
quote:sunshineforever schreef op 15 december 2007 @ 15:19:

[...]

Maar jij hebt Man3 toch?

Ja maar Man3 komt niet door de granieten muur van mij heen..

Hij is nu naar de Gamma speciaal gereedschap halen denk ik ;)
HM in t verleden waren er ook singles ineens niet singles meer en die hebben een speciale pas aangevraagd.. Noa (schrijft af ent oe nog mee) is ook een niet single maar die heb een speciale vergunning gekregen
quote:Vleermuis28 schreef op 15 december 2007 @ 15:14:

Hm dat zit helemaal goed bij jou met je vlam...

Ben je nu ook verliefd offe komt dat later pas (net zoals bij mij )Ik ben bang dat ik wel last heb van rupsen in mijn buik (nog niet ontpopte vlinders dus...). Krijg wel ontzettende de positieve kriebels van hem, maar loop nog niet stuiterend van verliefdheid rond. Bij mij komt dat ook pas als ik iemand wat beter ken, het is nog te oppervlakkig tussen mij en leuke jongen voor vlinders...
quote:Man3 schreef op 15 december 2007 @ 15:20:

[...]

Vind dat je wel snel opgeeft, geef t ff tijd

En dat zeg jij tegen mij ??

Na 3 dates hield jij t voor gezien omdat je niet door de muur heen kwam tsssss watje
quote:Vleermuis28 schreef op 15 december 2007 @ 15:21:

HM in t verleden waren er ook singles ineens niet singles meer en die hebben een speciale pas aangevraagd.. Noa (schrijft af ent oe nog mee) is ook een niet single maar die heb een speciale vergunning gekregenWat zijn de eisen voor deze vergunning vleer?
ik moet gaan, bye bye allemaal en misschien nog tot vanavond
quote:Halvemaan schreef op 15 december 2007 @ 15:22:

[...]

Ik ben bang dat ik wel last heb van rupsen in mijn buik (nog niet ontpopte vlinders dus...). Krijg wel ontzettende de positieve kriebels van hem, maar loop nog niet stuiterend van verliefdheid rond. Bij mij komt dat ook pas als ik iemand wat beter ken, het is nog te oppervlakkig tussen mij en leuke jongen voor vlinders...Heul herkenbaar...
quote:pop1980 schreef op 15 december 2007 @ 15:15:

Oh, HM, das wel heel spannend! Ben heel benieuwd hoe jij je gaat voorstellen! Laat je lekker verrassen!

Hij werkt dus in het onderwijs (ik ook) en ik kan uit ervaring vertellen dat er veel vrouwen werken die allemaal erg nieuwsgierig zijn! Spannend heur!Hihi, ben benieuwd hoeveel vrouwelijke collega's van leuke jongen me dan komen keuren
quote:Halvemaan schreef op 15 december 2007 @ 15:23:

[...]

Wat zijn de eisen voor deze vergunning vleer?

Die moeten we nog even gaan bedenken met Mw P op de E en Dhr X. Ander.

De voorwaarden van 1jr geleden zijn verouderd
quote:Vleermuis28 schreef op 15 december 2007 @ 15:21:

HM in t verleden waren er ook singles ineens niet singles meer en die hebben een speciale pas aangevraagd.. Noa (schrijft af ent oe nog mee) is ook een niet single maar die heb een speciale vergunning gekregenhaha, ja, een visum! :-)
Ik denk al een uur: nog 1 sigaret en dan ga ik poetsen! Mhhh en nu denk ik: nog 1 sigaret en dan......

Ik ben ook heel blij dat het singles topic helemaal is opgebloeid, maar het werkt idd wel een beetje verslavend.... Maar net zoals bij een verslaving voelt het wel erg goed!
Ah de kaart van oom is binnen.. dinsdag crematie.. Mooie kaart mooie tekst..

Gisteravond was ik nog even met neefje aan t chatten en die vertelde dat hij bij zijn opa was geweest. Hij vond hem erg koud maar had hem een kus gegeven. *toen ik ben geboren gaf mijn opa mij een kus nu heb ik hem een kus gegeven omdat hij is heen gegaan*..

En toen ... zat ik jankend achter mijn pctje omdat ik t zo mooi vond wat ie zei ...
quote:Vleermuis28 schreef op 15 december 2007 @ 15:25:

[...]

Die moeten we nog even gaan bedenken met Mw P op de E en Dhr X. Ander.

De voorwaarden van 1jr geleden zijn verouderd*HM ziet de nieuw opgestelde voorwaarden gaarne haar kant opkomen, mocht HM ook zélf beslissen dat ze een relatie heeft *
quote:Halvemaan schreef op 15 december 2007 @ 15:26:

Ik denk al een uur: nog 1 sigaret en dan ga ik poetsen! Mhhh en nu denk ik: nog 1 sigaret en dan......

Ik ben ook heel blij dat het singles topic helemaal is opgebloeid, maar het werkt idd wel een beetje verslavend.... Maar net zoals bij een verslaving voelt het wel erg goed!Visum aanvraag in 2voud en ondertekend in leveren graag !
quote:Vleermuis28 schreef op 15 december 2007 @ 15:27:

Gisteravond was ik nog even met neefje aan t chatten en die vertelde dat hij bij zijn opa was geweest. Hij vond hem erg koud maar had hem een kus gegeven. *toen ik ben geboren gaf mijn opa mij een kus nu heb ik hem een kus gegeven omdat hij is heen gegaan*..

En toen ... zat ik jankend achter mijn pctje omdat ik t zo mooi vond wat ie zei ...Ah, dat is idd heel lief en mooi gezegd door neefje... Snap dat daardoor jouw tranen omhoog komen...
quote:Halvemaan schreef op 15 december 2007 @ 15:27:

[...]

*HM ziet de nieuw opgestelde voorwaarden gaarne haar kant opkomen, mocht HM ook zélf beslissen dat ze een relatie heeft *Dat hebben w ij al besloten voor je haha
Neefje vroeg ook speciaal of ik kwam bij de crematie.. *je zegt al weken dat ik een dikke kus van je krijg maar heb m nog steeds niet gekregen* dus die wil hij dinsdag
quote:Vleermuis28 schreef op 15 december 2007 @ 15:27:

En toen ... zat ik jankend achter mijn pctje omdat ik t zo mooi vond wat ie zei ...Idd mooie tekst. Dat zo'n jongen dat zegt. Lief he.
Vleer, klopt het nu dat iedereen weg is behalve wij???

*sigaret van HM is bijna op... *
quote:Halvemaan schreef op 15 december 2007 @ 15:32:

Vleer, klopt het nu dat iedereen weg is behalve wij???

*sigaret van HM is bijna op... *ehhhh ik ben der ook nog....
Hm , Sun is er nog , Man3 is er nog
Oh Sun is er ook nog! Mijn oprechte excuses aan Sun! Hoe is het eigenlijk met haar scriptie???
alleen ik beleef niet zo veel als jullie
Man3 heeft het druk met shirts uitzoeken op Wehkamp .. misschien moet ik m ff helpen
quote:Halvemaan schreef op 15 december 2007 @ 15:33:

Oh Sun is er ook nog! Mijn oprechte excuses aan Sun! Hoe is het eigenlijk met haar scriptie???

In 't weekend werk ik daar niet aan. Tenminste, nu niet. Alleen als ik stress heb. Heb me voorgenomen om als een gewone werkweek daaraan te werken. En dan niet als een HM werkweek met nachtdiensten enz. Maar gewone 9-5 baan. Haha.

Anders houd ik geen sociaal leven meer over ben ik bang...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven