Singles

05-08-2007 22:16 29911 berichten
Alle reacties Link kopieren
Aan mij dit keer de eer... :D

Het lijstje voor alle nieuwe Singles

- Leeftijd?

- Hoe lang al single?

- Langste relatie ?

- Kortste relatie?

- Regio?

- Aan het daten?

- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)

- Sterrenbeeld ?

- Kinderen of kinderwens ?

- Hobby's (speciaal voor Q)
HM... ik heb t ook een keer gehad niet in de file maar wel steeds elkaar inhalen en uiteindelijk ben ik naar een benzinepomp gegaan omdat ik moest tanken en hij kwam achter mij aan.. Toen heeft ie mij getrakteerd op een kopje koffie.. Was erg leuk en gezellig..
quote:Vleermuis28 schreef op 15 december 2007 @ 17:00:

Vinden mannen het eigenlijk opwindend als een vrouw met zichzelf speelt soms met hulpmiddelen in de vorm van bv een vibrator ?

Met één woord: JA.

Maar ik kan me niet voorstellen dat een vrouw het opwindend vind om te kijken als een man met zichzelf bezig is...krijgt gelijk een stempel "ranzig"
quote:Man3 schreef op 15 december 2007 @ 17:07:

[...]

Waarom moeten ze het leuk vinden? Als ze het zelf maar leuk vinden, anders zou het helemaal jammer zijn

ze moeten niks maar ik word er niet bepaald geiler door wanneer ik bezig ben en hij als een halve zoutzak naast mij ligt te snurken.. Als ie kijkt is t spannender
quote:Vleermuis28 schreef op 15 december 2007 @ 17:04:

[...]

Je kan een hoop leren hier he ?

Weet nu gelijk hoe laat ik in de supermarkt moet zijn.

quote:Vleermuis28 schreef op 15 december 2007 @ 17:03:

* ik oefen mijn zuigkrachten maar op een banaan*
quote:Xander68 schreef op 15 december 2007 @ 17:11:

[...]

Maar ik kan me niet voorstellen dat een vrouw het opwindend vind om te kijken als een man met zichzelf bezig is...krijgt gelijk een stempel "ranzig"

Ik vind dat wel geil eerlijk gezegd. Ik kan er behoorlijk van genieten wanneer een man met zichzelf bezig is..

Dat ie helemaal in zichzelf op gaat.. fantastisch
quote:Xander68 schreef op 15 december 2007 @ 17:12:

[...]

jah heb niets anders op voorraad
maar ja ik ben dan ook een beetje een rare vrouw
quote:Vleermuis28 schreef op 15 december 2007 @ 17:13:

[...]

Ik vind dat wel geil eerlijk gezegd. Ik kan er behoorlijk van genieten wanneer een man met zichzelf bezig is..

Dat ie helemaal in zichzelf op gaat.. fantastischGohhh...ben er stil van.....
quote:Xander68 schreef op 15 december 2007 @ 17:11:

[...]

Ik vind dat ook juist erg opwindend! Mag graag toekijken wanneer een man dit doet! (Of een beetje meehelpen of samen masturberen...)

Ik heb trouwens ook ooit een trio MMV gehad, vind het ook erg geil wanneer mannen aan elkaar zitten...
quote:Vleermuis28 schreef op 15 december 2007 @ 17:16:

maar ja ik ben dan ook een beetje een rare vrouwHahaha! ja.....begin je nu toch wel een beetje te kennen....Vleer maakt vreemde sprongen
quote:Halvemaan schreef op 15 december 2007 @ 17:16:

[...]

Ik vind dat ook juist erg opwindend! Mag graag toekijken wanneer een man dit doet! (Of een beetje meehelpen of samen masturberen...)

Ik heb trouwens ook ooit een trio MMV gehad, vind het ook erg geil wanneer mannen aan elkaar zitten...Ik sla steil achterover! Dacht dat jullie zo braaf waren...niks is minder waar

[...]

Ik heb trouwens ook ooit een trio MMV gehad, vind het ook erg geil wanneer mannen aan elkaar zitten...

jaaaa een vrouw naar mijn hart :P

MMV , VVM , VVV ... i like it
Waar haal je het idee vandaan dat wij braaf zijn?
Haha!, dat voelde gewoon zo.....
Muisje Vind het ook erg fijn om stoute spelletjes te doen ..
quote:Vleermuis28 schreef op 15 december 2007 @ 17:19:

[...]

jaaaa een vrouw naar mijn hart :P

MMV , VVM , VVV ... i like itEnne....MMM?
Muisje Vind het ook erg fijn om stoute spelletjes te doen
tja als er 3 mannen bezig zijn . ben ik er niet bij he Xan dus geen idee of dat spannend is

[...]

zou het niet bepaald aantrekkelijk vinden MM, VV daarintegen is best wel leuk (niet alleen om naar te kijken

)
Muis vind heel veel dingen fijn op sex gebied.. Maar ehh moeten we nu niet verhuizen naar t sex topic ?

Vinden mannen Anale sex bij een vrouw fijn ?
quote:Vleermuis28 schreef op 15 december 2007 @ 17:23:

tja als er 3 mannen bezig zijn . ben ik er niet bij he Xan dus geen idee of dat spannend isKijken Vleer....kijken! Meedoen kan natuurlijk niet....hoewel MMMV....shit hé....een zwaar kluifje voor je... (wel meerdere kluiven trouwens.... )
Wat vinden mannen nou echt geil ?

Xan , Man ?
quote:Vleermuis28 schreef op 15 december 2007 @ 17:24:

Muis vind heel veel dingen fijn op sex gebied.. Maar ehh moeten we nu niet verhuizen naar t sex topic ?

Vinden mannen Anale sex bij een vrouw fijn ?Neuuhh...niet mijn ding....wat vind Vleer er van?
HM is ook heel benieuwd naar wat mannen nou echt geil vinden

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven