grrrr kerels :s

22-12-2010 08:42 126 berichten
Alle reacties Link kopieren
hoi dames,

alvast sorry, maar ik ga jullie even als mijn klaagmuurtje gebruiken.

afgelopen nacht bleef onze mezemans maar huilen (hij is pas een weekje oud) dus ik hem de hele tijd proberen te troosten en lekker bij mij neergelegd zodat hij (en ik) mss in slaap viel. helaas. om half zes was ik zo kapot , en mezemans dubbel zo wakker, dat ik mijn lief vroeg of hij mss het flesje wilde geven zodat ik even een kwartiertje kon dutten. nou kreeg me toch een reactie, ja hij moest toch zo op en werken dus waar
om niet ? nou het sarcasme droop eraf ! en dat terwijl ik hem nog nooit gevraagd heb snachts op te staan. doe het vanaf dag 1 alleen omdat hij werken moet en zijn slaap nodig heeft. s'avonds neemt hij de kleine ook niet van me over en heeft steeds een andere smoes. kwam er net ook achter dat hij onze auto nog steeds niet heeft laten keuren terwijl dat gisteren had moeten gebeuren ! krijg soms zo de schijt ervan dat ik alles maar moet regelen :s

iemand mss nog een goeie marteltechniek voor straks ?
Sorry maar ik snap er helemaal niks van..

Waar gaat dit over?
Leuk hoor. Wel een kind kweken, maar meneer is te beroerd om er verder iets voor te doen

Mijn grootste nachtmerrie... ik neig al naar 'liever niet', maar vriendlief wil wel. Ik heb alleen wel zo'n plaatje in m'n hoofd dat ik de lul zal zijn met gebroken nachten, want ik slaap sowieso licht en hij ligt heel ver in dromenland...

(en nee, het is het niet 'allemaal waard')
Marteltechniek? Een staalborstel langs z'n eikel halen.
over dat ik de nachten (en dagen) voor ons kleintje zorg terwijl mijn wederhelft lekker ligt te slapen en dan ook nog geirriteerd is als de kleine huilt
quote:Lizzl schreef op 22 december 2010 @ 08:47:

Marteltechniek? Een staalborstel langs z'n eikel halen.

Er zijn mannen die dat lekker vinden

12 maanden geen sex!!
quote:Des_ree schreef op 22 december 2010 @ 08:46:

om niet ? nou het sarcasme droop eraf ! en dat terwijl ik hem nog nooit gevraagd heb snachts op te staan. doe het vanaf dag 1 alleen omdat hij werken moet en zijn slaap nodig heeft. s'avonds neemt hij de kleine ook niet van me over en heeft steeds een andere smoes. kwam er net ook achter dat hij onze auto nog steeds niet heeft laten keuren terwijl dat gisteren had moeten gebeuren ! krijg soms zo de schijt ervan dat ik alles maar moet regelen :s

iemand mss nog een goeie marteltechniek voor straks ?

Aah dit deel hoort dus ook nog bij de OP..

Ophouden met regelen voor hem,iemand die zo laks is houd daar pas mee op als hij in de problemen komt doordat iemand anders zijn zaken niet meer regelt.

Zolang jij alleen maar moppert maar de zaken toch maar gaat regelen heeft hij geen enkele reden om het zelf te gaan doen.
quote:Des_ree schreef op 22 december 2010 @ 08:48:

over dat ik de nachten (en dagen) voor ons kleintje zorg terwijl mijn wederhelft lekker ligt te slapen en dan ook nog geirriteerd is als de kleine huiltHebben jullie daar geen afspraken over gemaakt dan vóór de baby geboren werd?
Gedeeltelijk eens met superstar, je kan namelijk niet altijd deze tactiek toepassen als het om een pasgeboren kindje gaat.

Ga een goed gesprek aan als je man weer thuis is van het werk, dat jij het niet meer trekt zo weinig slaap
hij vermomt het onder het kopje: ik heb nog niet zoveel met hem,hij is te klein of ja maar bij jou ligt ie zo lekker. heel leuk allemaal met als gevolg dat kleintje na een week al alleen zijn mamma wilt en lekker onrustig bij pappa doet
quote:Angelaatje1970 schreef op 22 december 2010 @ 08:48:

[...]

Er zijn mannen die dat lekker vinden

12 maanden geen sex!!Ja pikstraf dat lijkt mij ook het beste..
Vast wel. Maar volgens mij zijn er genoeg mannen die zich daar vervolgens niet meer aan houden.
Tsja, dat had ie aan mij een heeeele slechte. Sodemieter op met je "ik moet straks weer werken". Ik heb verdorie net een kind uitgepoept na er negen maanden mee in mijn buik gezeuld te hebben.

Marteltechniek? Nee. Heel Ernstig Gesprek? Ja.

Hij moet als vader ook zijn steentje bijdragen, anders had ie geen kind moeten verwekken.

Ben ik even blij dat mijn man niet zo is. Hij is meestal degene die er 's nachts uit gaat en daar hoef ik hem niet eens voor te martelen.
quote:Des_ree schreef op 22 december 2010 @ 08:51:

hij vermomt het onder het kopje: ik heb nog niet zoveel met hem,hij is te klein of ja maar bij jou ligt ie zo lekker. heel leuk allemaal met als gevolg dat kleintje na een week al alleen zijn mamma wilt en lekker onrustig bij pappa doet

Laat je kleintje op een vrije dag maar eens gewoon bij hem achter,trek je jas aan en ga iets leuks voor jezelf doen.

Niet met je neus er bovenop gaan staan,als hij alleen met de kleine is zal hij wel moeten.

hij vermomt het onder het kopje:

Hij zegt: ik heb nog niet zoveel met hem Jij zegt: Dan moet je ervoor zorgen dat je wel een band met hem krijgt. Het is je zoon!

Hij zegt: hij is te klein Jij zegt: Dus je wacht liever tot hij 120cm is? Kom op zeg! Je piemel is nog kleiner en daar zorg je toch ook goed voor?

Hij zegt:ja maar bij jou ligt ie zo lekker. Jij zegt: Prietpraat! Het is je ZOON!

Wat een onzin zeg!

Als hij mans genoeg is om een kind te verwekken, moet hij er ook voor zorgen. Niet alleen mama.

Je had het over een flesje, neem aan dat je geen borstvoeding geeft dan. Laat hem de komende tijd maar veel flesjes geven, er komen vrije dagen aan, laat hem de nachten er maar uit gaan.

Ga zijn gedrag even kopieren.

ik heb nog niet zoveel met hem ????

Heeft hij dit zo gezegd>???

we hadden hele duidelijke afspraken gemaakt, en hij was het er ook helemaal mee eens. alleen in de praktijk werkt het niet :( dus doe ik kind, (zijn) kat, financieen, huishouden en volg ondertussen mijn eigen studie. maar manlief vindt dat hij wel helpt in de hh, hij swiffert toch 1x in de week ? grrr hoop dat ie moet overwerken !
Des_ree, kleine man is net een weekje oud. Dan moest ik eerst zeggen: gefeliciteerd!!

En gelijk daarna zeg ik: sterkte. Het kan best zwaar zijn die eerste weken.

Vraag: is het jullie eerste?

Vraag2: heeft je man geen vrij genomen? En waarom dan niet?

Zwangerschaps/kraam verlof geldt als een valkuil voor veel vrouwen. Man moet werken, vrouw is toch vrij dus de zorg verschuift 'automatisc' naar de vrouw. Heel jammer. Juist in het begin kun je alle hulp gebruiken, ook voor de band tussen kind en vader is het belangrijk dat hij zorgtaken op zich neemt.

Misschien is je man erg onwennig met de kleine. Tip: als hij thuiskomt stop je kleine man in zijn armen en ga je lekker lang douchen. Zorg dat hij die kleine eventjes alleen heeft en dat je een klein beetje tijd voor jezelf hebt.
ALS TIE ER NIKS MEE HEEFT DAN MAAKT IE ER MAAR WAT MEE

FAKKING RETARD
Nou, dat gaat een gezellige kerst worden zo!!

Des_ree, ik zou even een goed gesprek met hem gaan voeren, want dit kan niet zo. Jij giert nog vol met hormonen en bent nog aan het herstellen van de bevalling. Jij hoort gewoon in je bed te liggen!
ja dat heeft hij zo gezegd, kwam doordat we een gesprek over verschillende huiltjes hadden en over hoe ik deze al begon te herhennen bij onze mezemans. hij had nog niet zoveel met hem omdat hij nog niets van hem begrijpt. dat zou wel goedkomen als mezemans wat ouder is. ben benieuwd ! in de zwangerschap was hij hartstikke betrokken, mocht zelfs geen rompertje alleen kopen zonder overlegd te hebben. nu is hij ook nog wel betrokken alleen doet hij zo weinig, hij kijkt wel als ik mees in zijn badje doe bijv.
Marteltechniek? Vertellen dat je op Viva een topic hebt gelezen over een pink in een pielemans, dat dat helemaal het einde is en dat jij dat ook wil proberen bij hem, maar dan met je duim...Zoiets?

En tsja, sommige mannen. Hij denkt natuurlijk dat jij zometeen weer lekker in bed kan kruipen. Misschien een idee om dat ook gewoon te doen en een fijne beddag met je kleine te huoden en dan voor manlief een fijne magnetronmaaltijd klaar te zetten voor vanavond. Heb je ook nog eens gekookt voor hem!

Maar vooral: gefeliciteerd met jullie baby en geniet van je kraamtijd!
Nope
quote:Des_ree schreef op 22 december 2010 @ 09:03:

ja dat heeft hij zo gezegd, kwam doordat we een gesprek over verschillende huiltjes hadden en over hoe ik deze al begon te herhennen bij onze mezemans. hij had nog niet zoveel met hem omdat hij nog niets van hem begrijpt. dat zou wel goedkomen als mezemans wat ouder is. ben benieuwd ! in de zwangerschap was hij hartstikke betrokken, mocht zelfs geen rompertje alleen kopen zonder overlegd te hebben. nu is hij ook nog wel betrokken alleen doet hij zo weinig, hij kijkt wel als ik mees in zijn badje doe bijv.Jij moet hem je kind in bad laten doen. Zolang jij alles uit handen blijft nemen, veranderd er niets

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven