Mode & Beauty alle pijlers

Dikker lijken

22-12-2010 23:05 36 berichten
Alle reacties Link kopieren
Tja, omgekeerde wereld voor de meesten.. maar ik zou dus graag dikker lijken. Welke kleding zorgt daarvoor?

Ik heb geen kont, geen heupen, geen tieten, dunne armen maar wel een buik (best een flinke door gasvorming, mijn taille is de grootste omvang van m'n lichaam.)

Heeft iemand leuke, betaalbare voorbeelden van kleding die ik aan kan waarin ik er normaal uitzie?

Ik heb binnenkort een feestje en wil weer niet heel de avond nagestaard worden omdat ik mager ben. Aankomtips hoef ik niet, dat weet ik goed genoeg, maar door darmproblemen gaat dat niet zo snel. Ik wil gewoon enkel kledingadvies. Ik heb iets gelezen over een V-hals en horizontale strepen, maar misschien werken laagjes beter?
je hebt nu truien met van die flufjes op je schouders, daar lijken je schouders iig breder door.
http://mens-en-gezondheid ... ke-kleding-maakt-dik.html
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
zoals bijv deze
Inderdaad laagjes, of pofmouwtjes, boyfriendjeans.

Als je figuur 'in balans' is zie je er het mooist uit, hoe zwaar je ook bent. Zorg er dus voor dat je schouders en heupen ongeveer even breed zijn.
Kleding voor meiden die zichzelf te dun vinden

Mon 15.01.07

Veel meiden vinden zichzelf te dik, dat is ongeveer algemeen bekend. Maar ook veel girls lopen met het probleem dat ze zichzelf te dun vinden. Aankomen is natuurlijk De Tip, maar als dat niet lukt ? Ik geef je kledingadviezen zodat je minder dun lijkt.

* Stretchstof zit meestal heel erg aangesloten en accentueert je lichaam. Dat kun je daarom beter vermijden.

* Draag kleding die niet al te getailleerd is.

* Laagjes werken altijd heel goed. Doe bijvoorbeeld een leuk vestje of jasje over je shirtjes en bloesjes.

* Pofmouwtjes en 'gesmokte' kleding zijn ook leuke ‘breedmakers’. Let er wel op dat je niet té breed wordt!

* Als je liever een vestje aandoet (kan ook heel goed met pofmouwtjes), neem er dan een van een mooie, dikke wol, dan kun je je winterjas in het voorjaar thuislaten.

* Neem een leuke, wijde heupbroek die je lang of driekwart draagt.

* Als je graag rokjes draagt, kun je het beste een rokje aandoen dat tot op je knieën komt of halverwege je schenen, daardoor lijk je vaak wat breder.

* Doe geen strakke rokjes aan, die maken je alleen maar smaller.

* Wil je bijvoorbeeld dat je heupen wat breder lijken, doe dan een leuke brede riem of een sjaaltje om, zodat daar het accent op komt te liggen.

* Met vrolijke, grote dessins in bloemen, blokken of breedtestrepen, lijk je ook breder.

* Wil je voor de zomer graag een leuk jurkje aan, kies dan voor een wat wijder model en van stevige stof, bijvoorbeeld linnen of katoen. Dat is lekker soepel, maar heeft wel body.

* Platte schoenen, zoals gympen, maken je ook breder. Dat komt doordat je lichaamshouding anders is als je hakken draagt. Dan lijk je langer en dus smaller.
Ik heb een aantal keer in een tijdschrift gelezen dat een v-hals geen goede optie is als je weinig tiet hebt. Het schijnt dan meer op te vallen dat daar niks zit...Verder probeer ik zelf te verdoezelen dat ik geen kont heb door een soort tuniek-achtig shirtje aan te doen wat een beetje boller valt rond de billen. Dat ik geen tiet heb valt echt niet te verdoezelen. Ja met kipfilets, maar daar heb ik geen zin in.
Mager figuur

Voor velen staat “mager” gelijk aan “ideaal”, maar in werkelijkheid is het moeilijk voor magere meiden om kleding te vinden die hun figuur er beter uit laat komen. Al snel zie je er te lang of te dun uit, of juist helemaal niet vrouwelijk.

Welke kleding laat jouw figuur beter uitkomen?

•Draag plooirokken en jasjes met een riempje. Dit riempje wekt de illusie van sexy vrouwelijke vormen.

•Kies tops met fijne bandjes of chiffon mouwen, en linten om de taille te definiëren.

•Een witte broek is de perfecte keuze omdat je er in een witte broek niet snel té dun of té lang uit zult zien.

•Mix verschillende stoffen en prints. Vrouwelijke rokjes en blouses zorgen voor een mooie romantische look.

•Draag geen korset als je kleine borsten hebt omdat het in een korset extra op zal vallen.

•Vermijd super strakke broeken of broeken in donkere kleuren. Hierin zul je er vaak te mager uitzien (niet op een gezonde manier).

•Koop geen kleding die te groot is, in de hoop op er wat ronder uit te zien.

•Draag geen kleding met verticale strepen, omdat deze je slanker doen lijken.
grove/rijke/zware stoffen.

Beha met padding.

En/of n blos op de wangen en lachen en je lijf met trots dragen
quote:tijgermeisje schreef op 22 december 2010 @ 23:11:

grove/rijke/zware stoffen.

Beha met padding.

En/of n blos op de wangen en lachen en je lijf met trots dragen die laatste vind ik ook wel een goeie optie
Mager

Een slank figuur lijkt voor veel vrouwen de ultieme droom, maar er zijn - zoals bij elk figuur - ook wat nadelen aan verbonden. Een rank lichaam gaat vaak gepaard met een kleine cupmaat en een bescheiden achterwerk. Veel atletisch gebouwde vrouwen zouden een moord begaan voor wat meer vrouwelijke rondingen! Zo kan je ze simuleren:

Creëer een taille met een brede riem om je poep en borsten in de kijker te zetten.

Draag nooit rechte, vormeloze bovenstukken, ze accentueren je hoekigheid.

Ga in de plaats voor gedrapeerde, geplooide of gefronste stoffen, die creëren rondingen.

Truitjes met een lage V-hals of een sjaalkraag doen je bovenlichaam vrouwelijker lijken.

Topjes, jurkjes of truien met een taille vlak onder de borsten doen je boezem voller ogen.

http://www.infotalia.com/ ... emzones/probleemzones.asp
quote:blijfgewoonbianca schreef op 22 december 2010 @ 23:15:

Mager

Een slank figuur lijkt voor veel vrouwen de ultieme droom, maar er zijn - zoals bij elk figuur - ook wat nadelen aan verbonden. Een rank lichaam gaat vaak gepaard met een kleine cupmaat en een bescheiden achterwerk. Veel atletisch gebouwde vrouwen zouden een moord begaan voor wat meer vrouwelijke rondingen! Zo kan je ze simuleren:

Creëer een taille met een brede riem om je poep en borsten in de kijker te zetten.

Ga in de plaats voor gedrapeerde, geplooide of gefronste stoffen, die creëren rondingen.

Truitjes met een lage V-hals of een sjaalkraag doen je bovenlichaam vrouwelijker lijken.

Topjes, jurkjes of truien met een taille vlak onder de borsten doen je boezem voller ogen.

http://www.infotalia.com/ ... emzones/probleemzones.aspOh, dus toch wel een V-hals proberen!
quote:Optimus schreef op 22 december 2010 @ 23:21:

[...]

Oh, dus toch wel een V-hals proberen! Ik jat en plak ook maar wat, hoor!
quote:blijfgewoonbianca schreef op 22 december 2010 @ 23:15:

Mager

http://www.infotalia.com/ ... emzones/probleemzones.aspIiehwl! echt zo'n lelijk Vlaams woord vind ik dat.
Klik!

Klik nog eens!

En kijk ook eens hier!

En hier!

En behalve de laatste hebben ze allemaal plaatjes en voorbeelden.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 22 december 2010 @ 23:22:

[...]

Ik jat en plak ook maar wat, hoor!Ja, maar het is toch het proberen waard. Ik heb eigenlijk nooit meer een diepe V-hals sinds ik ooit (jaar of 5 geleden denk ik) had gelezen dat het daardoor meer opviel dat er niks zit.
Oh, wat een hoop reacties al! Jullie zijn geweldig :D

Ik ga ze eens lekker doorpluizen. Dat plaatje wat bovenaan gepost is, zou inderdaad goed zijn, maar ik denk dat ik daar wat te jong voor ben. Ik ben (bijna) 20.

En ja, lichaam met trots dragen.. zelf zit ik er ook niet zo mee, maar al die blikken van walging.. ik zie er echt uit als een zware anorect. Dus voor één keer wil ik eens plezier kunnen maken zonder dat mensen medelijden met me krijgen en heren gelijk afknappen ;)
het is wel een h&mertje hoor, dat plaatje en wordt veel door pubermeisjes bij mij op school gedragen.

Maar goed, t is geen feestvestje. Maar het was meer als voorbeeld voor wat ik bedoelde in mijn post ervoor.
Nou hier nog zo'n dunne. Ik zeg: wel V-hals, géén coltruien.

In een coltrui heb je gewoon nul tiet. V-hals maakt juist vrouwelijk.

Ik lees overal dat skinny jeans niet voor skinny vrouwen zijn: wat een gelul. Als je slank bent staat die juist extra mooi.

Vind ik.

En veel grove stoffen inderdaad, grove breisels/wol zijn altijd goed.

Ikzelf draag nooit sportieve kleding ( lijk ik 12 in) en hoge hakken.

Helaas. ik hou van hakken, maar dan leiden mijn benen een eigen bestaan.
Ik krijg altijd honger van die verhalen over te dun zijn dus ik ga nog maar 's wat vreten
quote:DeKenau schreef op 22 december 2010 @ 23:43:

Nou hier nog zo'n dunne. Ik zeg: wel V-hals, géén coltruien.

In een coltrui heb je gewoon nul tiet. V-hals maakt juist vrouwelijk.

Ik lees overal dat skinny jeans niet voor skinny vrouwen zijn: wat een gelul. Als je slank bent staat die juist extra mooi.

Vind ik.

En veel grove stoffen inderdaad, grove breisels/wol zijn altijd goed.

Ikzelf draag nooit sportieve kleding ( lijk ik 12 in) en hoge hakken.

Helaas. ik hou van hakken, maar dan leiden mijn benen een eigen bestaan.Doe ik ook bijna nooit, vandaag toevallig wel. Ik ging boodschappen doen. Babyvoeding, luiers, brood, beleg, avondeten en een fles prosecco.. Sta ik aan de kassa.. "Ben je wel ouder dan 16?" Aaaarg, doe dus ook NOOIT meer sportieve kleding aan
Met een V-hals zie je m'n borstribben wel erg, dat is het nadeel. Misschien een shirt en daarover een V-vest?

Ik heb een superdik wollen vest, dat is wel heel geschikt. Maar geen V-hals, gewoon een rits en kraag dus ik kan hem evt wel openlaten.

Ehm, tja dan de onderkant. Een taille van 85cm, heupen van 72cm. Ik draag nu meestal een stoffen slobberbroek omdat ik niks netjes kan vinden wat past. De meeste kleine maatjes zijn omgekeerd, 72 taille 85 heupen.

Hoge laarzen heb ik ook, die m'n onderbenen dikker laten lijken. Met platte zool. Dus dat zou er ook goed bij moeten kunnen?

Probleem is echt m'n heupen en kont (en taille vooral dus!) merk ik...
quote:druivel schreef op 22 december 2010 @ 23:49:

Met een V-hals zie je m'n borstribben wel erg, dat is het nadeel. Misschien een shirt en daarover een V-vest?

Ik heb een superdik wollen vest, dat is wel heel geschikt. Maar geen V-hals, gewoon een rits en kraag dus ik kan hem evt wel openlaten.

Ehm, tja dan de onderkant. Een taille van 85cm, heupen van 72cm. Ik draag nu meestal een stoffen slobberbroek omdat ik niks netjes kan vinden wat past. De meeste kleine maatjes zijn omgekeerd, 72 taille 85 heupen.

Hoge laarzen heb ik ook, die m'n onderbenen dikker laten lijken. Met platte zool. Dus dat zou er ook goed bij moeten kunnen?

Probleem is echt m'n heupen en kont (en taille vooral dus!) merk ik...dan doe je zo'n billen-lift broekje aan.
quote:druivel schreef op 22 december 2010 @ 23:49:

Probleem is echt m'n heupen en kont (en taille vooral dus!) merk ik...Je zou ook eens kunnen kijken wat je kwijt bent als je een broek laat innemen..Volgens mij hoeft dat niet zo gek veel te kosten hoor.
quote:Optimus schreef op 22 december 2010 @ 23:52:

[...]

Je zou ook eens kunnen kijken wat je kwijt bent als je een broek laat innemen..Volgens mij hoeft dat niet zo gek veel te kosten hoor.

Ja dat zou een goede optie zijn. Maar ik weet nooit goed wat voor model, want ja 72cm is gewoon een kinderformaat... Het zou niet de eerste keer zijn dat ik 12 of 13 geschat word dit jaar. Smal, wijd?

Ik heb die billenliftbroekjes gevonden op google :D

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven