Singles

05-08-2007 22:16 29911 berichten
Alle reacties Link kopieren
Aan mij dit keer de eer... :D

Het lijstje voor alle nieuwe Singles

- Leeftijd?

- Hoe lang al single?

- Langste relatie ?

- Kortste relatie?

- Regio?

- Aan het daten?

- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)

- Sterrenbeeld ?

- Kinderen of kinderwens ?

- Hobby's (speciaal voor Q)
Vleer, thanks for the explanation...

Xan, nee dacht dat Sunshine en nog meer mensen op pad gingen vanavond, maar geloof achteraf dat het alleen sunshine was...haha sorry

RP meneer is leuk en weet goed te verleiden geloof ik...haha No worries hoor, ga niks uitspoken vanaovnd, zou hem eerst op neutraal terrein willen zien, maar krijg toch wel beetje kriebels van hem...haha of heb ik gewoon zin? (oh wat zeg ik nu....haha toch nog de wijn van gister denk ik!)
wrom is mijn avatar nog nie te zien zie nog seeds die stomme racemonster van een rolllllatoorrrr
LM.. nou alleen de wijn van gister of komt t doordat je t forum 4 paginas hebt terug gelezen ? heh
Oh shit en nu vraagt een andere jongen waar ik al wat mee gemaild heb of ik wil chatten, dit is niet handig....kan ik die chatman even tijdelijk uitschakelen of zo? Heb al eerder niet op een chatverzoek gereageerd (per ongeluk) en anders denkt hij weer dat ik niet geinteresseerd ben... 2 mannen tegelijk wordt ook lastig...
hahah kan het ook zijn vleer!
nouww zeg.. waar is mijn avatar ?
Xan heeft besloten niet te gaan, zou ik met de auto moeten....kan hem daar wel laten staan....taxi terug, maar dan zit ik morgen weer om m'n auto weer op te halen. Nee, ik sla dit keer eens over....

Puist op kin? Beetje mortel erop misschien? Dekt prima hoor, alleen het afbikken gaat wat minder....'t molt gelijk je hele kin en kan je je voorlopig niet meer tonen in de kroeg. Geen goed idee dus.
quote:liefmeisje2 schreef op 15 december 2007 @ 22:14:

Oh shit en nu vraagt een andere jongen waar ik al wat mee gemaild heb of ik wil chatten, dit is niet handig....kan ik die chatman even tijdelijk uitschakelen of zo? Heb al eerder niet op een chatverzoek gereageerd (per ongeluk) en anders denkt hij weer dat ik niet geinteresseerd ben... 2 mannen tegelijk wordt ook lastig...Gewoon zeggen dat je nu geen tijd hebt LM, eerlijkheid duurt het langst...
Mooie avatar Vleer! Ben jij dat??
Xan yessss thats mee
nee, kan toch niet zeggen dat ik geen tijd heb.... vind ik ook zo bot overkomen, en heb hem vanavond een uitgebreide mail terug gestuurd. Ik negeer hem maar evn en maak het morgen wel weer goed met een goedmaak-mailtje...

Jeetje heb het opeens druk met al die RP-mannen en dan te bedenken dat ik gister midden in de kroeg nog heb gejankt om FBM, aangezien vriendinnetje me even streng heeft toegesproken...pff dat gevoel om FBM zal nog wel even voortduren hoor, ondanks deze RP mannen... maar goed.

Xan niet meer op stap?
LM.. dat gevoel voor FBM heeft tijd nodig... Gun jezelf die tijd.. afleiding is oke maar verlies je zelf niet..
Waarom heb ik nooit in de gaten wanneer een man mij leuk vind ?
aanvulling : ik begrijp die hints niet zo goed.. misschien te lang met gays omgegaan ??
haha deze is funny

http://producten.hema.nl/
Nee, Xan niet meer op stap....teveel gedoe om mijn auto weer op te halen morgen....vandaar blijf ik maar thuis.

Je begrijp het inderdaad niet Vleer
quote:Vleermuis28 schreef op 15 december 2007 @ 22:43:

haha deze is funny

http://producten.hema.nl/Haha!, leuk bedacht ja...
xan nee echt ik begrijp t echt niet
ga me bijna een dom blond eendje voelen hehe
Vragen jullie je weleens af hoe de personen in dit topic in het echt zijn?
Wil een online cursus .. hoe merk ik dat mannen met mijn flirten , of hoe merk ik wanneer mannen geinteresseerd zijn
Xan een aantal ken ik in real life .. Noa , Miranda , Man3
Goedenavond !

Wat is het koud......

Ik hang lekker op de bank,kerstkransjes eten, Idols kijken en met date (met wie ik nong geen nieuwe date heb....), msn-en, gezellig!

LM, afleiding van leuke mannen is het beste wat je kan doen! Weg met FBM..
Eén troost, ik begrijp het zelf ook af en toe niet....hahaha!
Q , Lelie , Janneke , Marias etc.. (maar dat waren allemaal oude singles van tijd terug) nu ken ik veel mensen niet ..

Alleen Miranda en Man3

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven