Verbroken relatie pff
donderdag 23 december 2010 om 12:39
Hoi
Ik wil ff van me af schrijven..
Ook ik heb de relatie verbroken gister,pff ik voel me niet echt verdrietig het is niet de eerste x maar heb nu zoiets van arggg van alles regelen,en ik loop al de hele dag te zuchten en heb een onrustig gevoel in mijn lijf,kennen jullie het...?
Hij slaapt nog 1 nacht hier en krijgt morgen de sleutel van zijn "huis" caravan...
Weet niet wat ik hiermee wil,maar voel me een beetje "raar" opgelucht dat mijn huis weer lekker van mij is..
Ik wil ff van me af schrijven..
Ook ik heb de relatie verbroken gister,pff ik voel me niet echt verdrietig het is niet de eerste x maar heb nu zoiets van arggg van alles regelen,en ik loop al de hele dag te zuchten en heb een onrustig gevoel in mijn lijf,kennen jullie het...?
Hij slaapt nog 1 nacht hier en krijgt morgen de sleutel van zijn "huis" caravan...
Weet niet wat ik hiermee wil,maar voel me een beetje "raar" opgelucht dat mijn huis weer lekker van mij is..
donderdag 23 december 2010 om 12:52
We zijn 4 jaar samen geweest,waarvan al 2 x uit elkaar.
Ik kan niet wennen aan zijn instelling over de toekomst en het opvoeden van mijn kids.
Hij heeft zelf geen kinderen ik heb er 2.
Als ik onder mijn loepje kijk,weet ik al dat dit een goeie keus is..
Maar toch ben ik een beetje verdrietig ook al is het goed zo...hij was er namelijk wel elke dag,ook al stoorde ik me aan hem....het gevoel van houden van is niet weg..maar ja soms is alleen houden van niet genoeg toch.?
Ik kan niet wennen aan zijn instelling over de toekomst en het opvoeden van mijn kids.
Hij heeft zelf geen kinderen ik heb er 2.
Als ik onder mijn loepje kijk,weet ik al dat dit een goeie keus is..
Maar toch ben ik een beetje verdrietig ook al is het goed zo...hij was er namelijk wel elke dag,ook al stoorde ik me aan hem....het gevoel van houden van is niet weg..maar ja soms is alleen houden van niet genoeg toch.?
donderdag 23 december 2010 om 14:02
Mijn relatie is na bijna 3 jaar ook net uit, alleen ben ik niet degene die opgelucht is. Dat is hij. Ik voel me alleen maar kl... Met kerst en oud en nieuw ben ik gelukkig niet alleen, maar ik heb geen boom gezet en geen kaaarten gestuurd ( het is pas net uit, maar het rommelde al wel.) We wonen ( hij woont er officieel nog steeds, alleen logeert ie nu ergens anders) samen en ik voel me zo alleen. Ik heb wel veel vrienden om me heen, maar soms moet je toch ook even alleen en verdrietig zijn.
Toch voel ik me k..t.
Toch voel ik me k..t.
Liefde is als Sinterklaas: je moet er in geloven, anders wordt het niks...
donderdag 23 december 2010 om 14:36
Dat is balen,ik heb ook geen kaarten gestuurd,wel een boom voor de kids..eerste kerst komen mijn broers en moeder en tweede ben ik allen met de kids.
Oud en nieuw is mijn nichtje met de man en kids hier....we hebben allemaal nog 2 weken vakantie,kunnen we ff tot rust komen..
ik heb veel vriendinnen maar toch heb ik een leeg gevoel van binnen....
Hij slaapt vanavond bij zijn ouders..
Oud en nieuw is mijn nichtje met de man en kids hier....we hebben allemaal nog 2 weken vakantie,kunnen we ff tot rust komen..
ik heb veel vriendinnen maar toch heb ik een leeg gevoel van binnen....
Hij slaapt vanavond bij zijn ouders..
donderdag 23 december 2010 om 17:48
Pfff zo'n brok in mijn keel kan geen hap door mijn keel krijgen...ik voel me leeg en wil hem een sms sturen waarom kunnen we niet gewoon allebei veranderen...
Ik zie ook wel in dat hij niet veranderen kan,maar nu zie ik alleen de leuke dingen,hoe vaak ik nu ook denk aan de mindere dingen de goeie dingen komen gelijk weer boven.....arggg noemen ze dit lvvd..?
Ik zie ook wel in dat hij niet veranderen kan,maar nu zie ik alleen de leuke dingen,hoe vaak ik nu ook denk aan de mindere dingen de goeie dingen komen gelijk weer boven.....arggg noemen ze dit lvvd..?