Het Theehuis

22-08-2007 12:06 12553 berichten
Alle reacties Link kopieren

Als je loslaat, heb je twee handen vrij.
Goeiemôggel, ik zal al bijlezend even wat gaan clusterposten. Maar eerst

Ach Luun, wat een nare middag dus. Waar kwamen die opmerkingen van schoonvader vandaan? Of doet ie dat wel vaker? En wat was Lunamans reactie, stond ie wel achter je? Bah! En als je echt accuut een oppas nodig hebt en je kunt niemand vinden dan kunnen we vast iets regelen hoor
Even tussendoor: Wup heeft eergisteren ontdekt dat ie kan gaan staan in de box en staat nu constant. Ik moet nu echt gaan nadenken over wat waar staat. Hij heeft ondertussen al in de lamellen gehangen, kerstversiering van het raam geplukt en de tuindeur opengezet . Ik denk dat ik de box maar midden in de kamer ga zetten
Huh? Heb Wup tieteh en ikke niet? Nog maar eens even naar kijken dan!

Teveel bv kan niet inderdaad maar volgens Origneel wel. Sterker nog, ze verwijst naar één of andere folder van BVN.
Ik ben beetje mosterd met sommige opmerkingen/vragen zie ik....

Maar Luun, heb je `m wel voor de voeten gegooid dat zíj juist diegenen waren die persé wilden oppassen? Ben ik benieuwd naar zijn reactie!

Zo, even posten, verder lezen en zien of dit ook mosterd is
voor Inad! Lag je te piekeren? Chico inschakelen en middagdut doen?

Hebbie trouwens al wat meelezergevoelige info omtrent PopdeE in Achterhuis gegooid?
Ik heb een hersentumor en voel me schuldig

Zucht

Zo, wij hebben lekker geslapen. Geen nachtelijk gefeest of voedingen, wel paar keer wakker omdat ie z`n fiep speen kwijt was en netjes om 7.15 uur wakker. Ik vind het trouwens wel irritant dat ik soms wel 2 of 3x per nacht z`n speentje terug moet stoppen! Nu lig ik er nog naast maar straks kan ik elke keer naar een andere kamer lopen in het holst van de nacht . Is het niet zo dat kinderen hun eigen speen terug kunnen vinden?
Dit is de 8e posting op een rij, een record!
Het is wel weer duidelijk wie geen leven heeft.

Ow en Pep heeft zeker tepels hoor. heb er nog nachtmerries van.
Zit iedereen klaar met z`n glazen bol?

Over tijd, test negatief, en nu?
Dat gaat vast over overproduktie. Daar kwam mijn gestoorde kraamhulp ook mee toen Chica gewoon last had van krampjes. Krampjes horen er gewoon bij, geen ontkomen aan.

Lekker die koffie trouwens, heel Baklavalanderig

Stoer hoor staande Wup, maar, ik dacht dat ie al heel lang kon staan. Op filmpje kan hij zelfs al heel goed dansen en met z'n tietjes schudden
Wat Supersmollie zegt vind ik ook :)
Knappe Wup! Dat brengt inderdaad weer wat aanpassingen in huis met zich mee

Pfff vind het echt achterlijk zoals je schoonvader er nu vanaf probeert te komen. hangen zijn ballen in de boom ofzo?

Wij gaan zo even naar zwarte markt en mijn nieuw verworven dekenkist ophalen.

Sinds dat setje van Starman wordt er behoorlijk gebabydanced want Star niet meer gezien.
oh venster te lang open, inmiddels tog posts erbij, ik zat bij Pep en Wuppentietjes nog

PopdeE info komt nog, was er tot op dit moment te gaar voor. Ga zo even koffie erin mikken, stofzuigen en met Chica, want mijn moeder komt zo en het is:

a. een puinzooi

b. een puinzooi

c. ik heb niets in huis

d. en het is dus een puinzooi

Weekend, ooo jeah, ik ben vermoeider dan de door de week op werk
Hahaha, Vish, nee Star is verdacht stil he?

Veel plezier op de zwarte markt! Leukkk!

Ik wil ook weer eens !
Ow en Nemo compleet gekortwiekt .
meeten we toch een keer daar?
Turkse Pizza Vish

Nemo gekortwiekt? Foto!

Hier ook best wel een aardige bende maar geen ziiiiinnnnn om iets te doehoen.

Ik heb geen leven inderdaad and I`m proud of it!
quote:peppie schreef op 16 december 2007 @ 09:19:

Hebbie trouwens al wat meelezergevoelige info omtrent PopdeE in Achterhuis gegooid?

Hehehe nieuwsgierige Pep (PopdeE nu trouwens ook Overmatig Nieuwsgierig en leest theehuis mee ).

Voel me wel wat schuldig over Inad's vermoeidheid... , want nog tot laat gemsnd, door nare kater, die ondanks spuitje steeds uit de dood lijkt op te staan en wel errrrug hardnekkige pogingen doet om door katteluikje naar binnen te springen (beeldspraak blijft leuk ) . Hoop dat Inadje lag te denken over leuke dingen in plaats van gepieker

Gaap... koffie in ieder geval wel goed idee, ook al is het dan baklavalanderig en heeft PopdeE daar enige allergie tegen
Peas on earth!
Oh en overproduktie inderdaad. En groenige poep (teveel voormelk maar dat terzijde). En dat meer dan 3 ons per week aankomen toch echt teveel is, zelfs voor bv-kindjes
Whoehahahahaha Dier, blondje hier trapte er ook in dat Prinses haar verhaal hier met link en al neergooide

Inad en Kess mutsen, ik net zo'n muts

O Origineel bevallen Pep? Is het volgens plan gegaan

Schoonvader Luun is stom. Achterlijke reactie.
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 16 december 2007 @ 09:46:

Gaap... koffie in ieder geval wel goed idee, ook al is het dan baklavalanderig en heeft PopdeE daar enige allergie tegen Zegt dit iets over de nationaliteit van de kater?
Star zat bij ouders Idols te kijken. Hoe sneu
Whoehahahahahaha die Pep als Elfje is melig.
quote:Star schreef op 16 december 2007 @ 10:03:

Whoehahahahaha Dier, blondje hier trapte er ook in dat Prinses haar verhaal hier met link en al neergooide

Hehehehe

quote:peppie schreef op 16 december 2007 @ 10:04:

Zegt dit iets over de nationaliteit van de kater?Zeeeeeekers! Hoewel Prinses wel over sommige principes heen kan stappen en baklava nog steeds errrrg lekker vindt
Peas on earth!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven