Eindelijk, eindelijk, eindelijk ben ik oma. Jippie
vrijdag 24 december 2010 om 22:03
vrijdag 24 december 2010 om 22:06
quote:aventura_ schreef op 24 december 2010 @ 21:50:
Hihi je bent toch niet mijn schoonmoeder he?
We hebben het haar ook net verteld. Ze was enorm blij
gefeli!
Zeg je bent toch niet mijn schoondochter?
Nee ik weet het al een paar weken, maar het mag nu bekend worden. Wat was het moeilijk om niks te zeggen.
Komt jou baby ook half juli?
Hihi je bent toch niet mijn schoonmoeder he?
We hebben het haar ook net verteld. Ze was enorm blij
gefeli!
Zeg je bent toch niet mijn schoondochter?
Nee ik weet het al een paar weken, maar het mag nu bekend worden. Wat was het moeilijk om niks te zeggen.
Komt jou baby ook half juli?
vrijdag 24 december 2010 om 22:09
quote:postzegel schreef op 24 december 2010 @ 21:56:
Gefeliciteerd!!! Dat is een mooie start van het nieuwe jaar.
Mijn schoonmoeder heeft twee dochters verloren. Mijn dochtertje is haar enige kleinkind en ze vindt het prachtig dat het een meisje is geworden. Ze geniet met ons mee, hoe het bij haar had kunnen zijn. Dus nee, ik vind niet dat je wens gek is.
Ja dat kan ik me dus ook helemaal voorstellen. Lijkt me echt leuk.
Maar een jongen is ook leuk hoor. Tuurlijk, alleen heel stiekem......
Gefeliciteerd!!! Dat is een mooie start van het nieuwe jaar.
Mijn schoonmoeder heeft twee dochters verloren. Mijn dochtertje is haar enige kleinkind en ze vindt het prachtig dat het een meisje is geworden. Ze geniet met ons mee, hoe het bij haar had kunnen zijn. Dus nee, ik vind niet dat je wens gek is.
Maar een jongen is ook leuk hoor. Tuurlijk, alleen heel stiekem......
vrijdag 24 december 2010 om 22:10
vrijdag 24 december 2010 om 22:11
quote:Zoebie schreef op 24 december 2010 @ 22:09:
[...]
Maar een jongen is ook leuk hoor. Tuurlijk, alleen heel stiekem......en anders komt het meisje er vast nog wel, als jullie ook op leuk nieuws van jongste zoon aan het wachten zijn.
[...]
Maar een jongen is ook leuk hoor. Tuurlijk, alleen heel stiekem......en anders komt het meisje er vast nog wel, als jullie ook op leuk nieuws van jongste zoon aan het wachten zijn.
vrijdag 24 december 2010 om 22:14
quote:galadriel schreef op 24 december 2010 @ 22:11:
[...]
en anders komt het meisje er vast nog wel, als jullie ook op leuk nieuws van jongste zoon aan het wachten zijn.Nee we hebben te horen gekregen dat dat nog wel even kan duren. Ze wachten nog een tijdje tot jongste zijn studie klaar heeft. Gelukkig kregen we eerst het goede nieuws.
[...]
en anders komt het meisje er vast nog wel, als jullie ook op leuk nieuws van jongste zoon aan het wachten zijn.Nee we hebben te horen gekregen dat dat nog wel even kan duren. Ze wachten nog een tijdje tot jongste zijn studie klaar heeft. Gelukkig kregen we eerst het goede nieuws.