Eindelijk, eindelijk, eindelijk ben ik oma. Jippie
vrijdag 24 december 2010 om 23:17
zaterdag 25 december 2010 om 00:01
zaterdag 25 december 2010 om 00:28
Wat leuk Candy. En wat spannend lijkt me dat. Zenuwslopend denk ik eerder. Ohhh ja zeg, als je je kleinkind toch in je armen kan sluiten. Heerlijk. Duurt alleen bij mij nog een half jaar. Maar dit is ook al heel leuk. En zo trots als die kinderen zijn. (Nou ja kinderen ) Ze glunderen helemaal als ze het vertellen. Vanmiddag had ik mijn broer aan de telefoon en ik liet het mijn zoon zelf vertellen. Als je dan die glinsterende ogen ziet. Zo fijn.
Splinter bedoel je zo:
Splinter bedoel je zo:
zaterdag 25 december 2010 om 07:12
Heeeee super zeg, gefelicitieerd. Wat een mooi kerstcadeauu heb je gekregen zeg. Geniet er maar lekker van en ik hoop dat het een heel mooi gezond kleinkind wordt en duim stiekum met je mee dat het een meisje wordt. Willen ze het weten van te voren? Want dan hoef je op dat nieuws misschien niet zo lang te wachten
zaterdag 25 december 2010 om 12:32
Er komt van alles boven nu.
Het verhaal achter de wieg.
We hadden het deze week over de wieg waar mijn kinderen allemaal in hebben gelegen. Een familiestuk van mijn moeder.
Dus na Nienke is de wieg terug gegaan en bij mijn moeder in de kelder van de boerderij gezet. Tot er een overstroming kwam en de hele kelder onder water stond. Ze hebben alles wat erin stond weggegooid. Inclusief de antieke smeedijzeren wieg en ik was er doodziek van. Mijn zoon ook. Nu hij vader wordt helemaal want hij wilde zo graag die wieg. Ik heb dezelfde gevonden op MP en gekocht. Maandag ga ik hem halen.
Het verhaal achter de wieg.
We hadden het deze week over de wieg waar mijn kinderen allemaal in hebben gelegen. Een familiestuk van mijn moeder.
Dus na Nienke is de wieg terug gegaan en bij mijn moeder in de kelder van de boerderij gezet. Tot er een overstroming kwam en de hele kelder onder water stond. Ze hebben alles wat erin stond weggegooid. Inclusief de antieke smeedijzeren wieg en ik was er doodziek van. Mijn zoon ook. Nu hij vader wordt helemaal want hij wilde zo graag die wieg. Ik heb dezelfde gevonden op MP en gekocht. Maandag ga ik hem halen.